ik kon op 1 of andere manier niet reageren gisteravond op live. Dus vandaag dat ik geen reactie gaf.quote:Op maandag 14 april 2008 09:48 schreef AQuila360 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die demo's ook nooit meer check. Voorheen deed ik ze allemaal wel even en ook de xbla trail games maar nu kijk ik eigenlijk vrijwel nooit meer op marketplace.
okeequote:Op maandag 14 april 2008 10:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik kon op 1 of andere manier niet reageren gisteravond op live. Dus vandaag dat ik geen reactie gaf.
google! Faqs op gamespot.com.quote:Op maandag 14 april 2008 11:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
okee![]()
Heb je nog tips voor die lessenZe worden nu echt klote
The Bourne Conspiracy lijkt me zeer interessant om een demo'tje van te spelenquote:Op maandag 14 april 2008 09:47 schreef Sackboy het volgende:
En waar komen er zo weinig demo's op Live de laatste tijd![]()
Gelukkig krijgen we er in Mei weer een paar: The Bourne Conspiracy, Alone in the Dark, Race Driver GRID en Ultimate Fighting Championship 2009.
en de ninja gaiden 2 demoquote:Op maandag 14 april 2008 09:47 schreef Sackboy het volgende:
En waar komen er zo weinig demo's op Live de laatste tijd![]()
Gelukkig krijgen we er in Mei weer een paar: The Bourne Conspiracy, Alone in the Dark, Race Driver GRID en Ultimate Fighting Championship 2009.
Nee, maar er is inmiddels wel een eerste review verschenen.quote:Op maandag 14 april 2008 11:46 schreef _GdR_ het volgende:
ik eis meer GTAIV hype materiaal.
Zijn er al echte ingame videos oid?
ah dank u. ffies lezen danquote:Op maandag 14 april 2008 13:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nee, maar er is inmiddels wel een eerste review verschenen.
Er zitten ook nieuwe screens in, waaronder enkele screens met de HUD in beeld.
Niet zo raar dat hij dat vraagt hoor. Het staat er inderdaad nogal onlogisch geschreven.quote:Op maandag 14 april 2008 15:10 schreef MMaRsu het volgende:
noob
Er is een mode genaamd Hangman's Noose die is 4player coop, de rest zijn voor 16 spelers gewoon
Ik ga er vanavond even de review van typen... hij valt echt erg tegen.quote:Op maandag 14 april 2008 15:16 schreef MMaRsu het volgende:
Demo: Universe at War: Earth Assault
Content: Universe at War: Earth Assault Demo
Price: Free
Availability: All Xbox LIVE regions
Dash Text: [ESRB: T (Teen) MILD LANGUAGE,VIOLENCE] Get in the mood for global warfare with this exciting demo that features Novus and the Hierarchy, two of the three factions you can play as in Universe at War: Earth Assault!
Size: 546.57 MB
Zo laat? Shame on youquote:
quote:Ontwikkeling van Test Drive Unlimited 2 bevestigd
Nieuws | 14 april 2008 - Ontwikkelaar Eden Games heeft vandaag bevestigd dat het aan een sequel op Test Drive Unlimited werkt. Dit heeft de president van Eden Games, David Nadal, bevestigd in een interview met de Franse website UGame. Test Drive Unlimited verscheen in september 2006 op de Xbox 360 en PC en kenmerkte zich door een nieuw soort genre: MOOR. Dit staat voor Massively Open Online Racing. Test Drive Unlimited speelde zich namelijk af op één groot eiland waar je online met zijn allen vrij kon rond rijden.
Inhoudelijke informatie over de sequel is er nog niet. David Nadal kon enkel bevestigen dat het werkt aan een sequel. Op welke platformen het spel dan ook gaat verschijnen is nog niet zeker, maar men gaat uit van de Xbox 360, PlayStation 3 en PC.
Dat is toch een RTS? Die vallen altijd tegen op de 360!quote:Op maandag 14 april 2008 15:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ga er vanavond even de review van typen... hij valt echt erg tegen.
Heb hem nog steeds nietquote:Op maandag 14 april 2008 18:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zo laat? Shame on you
Voor de fans...
[..]
Dat van TDU2 was toch al lang bekend? Volgens mij zeiden ze een half jaar geleden al dat er een deel 2 kwam, en dat die o.a meer motoren, rallyauto's en SUV's zou bevatten.quote:
zit pas level 4, maar vind maar saaiquote:Op zondag 13 april 2008 22:14 schreef Frasier het volgende:
Wat is Condemned 2 een ongelooflijke bagger zeg. Het begon hoopvol maar vanaf dat boot-level is 't alleen nog maar ongeïnspireerd vergezochte rotzooi
Volgens mij waren dat geruchten en is het nu pas officieel bevestigd.quote:Op maandag 14 april 2008 19:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat van TDU2 was toch al lang bekend? Volgens mij zeiden ze een half jaar geleden al dat er een deel 2 kwam, en dat die o.a meer motoren, rallyauto's en SUV's zou bevatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |