Dan weten we dat ook weerquote:Een programma dat prat gaat op het reality-gehalte is De Gouden Kooi. Eerder ging het gerucht dat delen van het programma in scene worden gezet. Bewoner Jaap deed toen De Gouden Kooi nog bij Talpa werd uitgezonden tegenover medebewoner Brian een boekje open. Hij vertelde dat hij opdrachten moest uitvoeren voor de redactie. Inmiddels valt het programma onder RTL. Woordvoerder Eva Peters: "Er is absoluut niets in scene gezet in De Gouden Kooi. We sturen de bewoners ook niet aan, we hebben ze af en toe slechts een beetje gecoacht. Als we een bepaalde verhaallijn zien opkomen, attenderen we de bewoners er soms op. Zo van: Wist je dat die en die een beetje verliefd op je is?"
+1quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:21 schreef pullup het volgende:
KennieVan mij mag hij nog wel even blijven. Ik lach me kapot
zo weekend!!!quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:21 schreef pullup het volgende:
Het is toch niet te geloven ???? Ome Sjon heeft het zelf toegegeven en nu dit.quote:
+2.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:21 schreef pullup het volgende:
Ze zitten in de ontkenningsfase maar dat duurt niet lang meer: http://www.clipser.com/watch_video/156927quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:22 schreef Copycat het volgende:
Omdat belofte schuld maakt, het stukje over DGK in het verhaal over het bedotten van de tvkijker in de DAG van vandaag:
[..]
Dan weten we dat ook weer.
ik word al sinds BB 5 voor gek verklaard, welkom bij de clubquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:24 schreef Desii het volgende:
[..]
zo weekend!!!
Ga genieten van Kennot.....
(edit: baas en collega's vinden mij geschift, dat ik naar dgk kijk)
Geen idee. Maar Netty die een NV heeft ... tuurlijk. Zal wel een leeg BV'tje zijn. Netty is opgelicht bij de verkoop, zegt Kenniet. En nu heeft ze haar bedrijfje nog. Vreemde vorm van oplichting. Meestal ben je je geld en bedrijf kwijt. Lulverhaal dus.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:20 schreef beequeen het volgende:
Huh, Netty's Car Rental bestaat nog steeds, althans de NV. Het bedrijf is wel verkocht maar ze is opgelicht.
Ze kan ook niet naar de politie op Bonaire, die doen niks aan fraudezaken.![]()
Wat klopt hier niet?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:26 schreef pullup het volgende:
Zou dit verhaallijntje met Kenny net zo eindigen als in Southpark: "OMG they killed Kenny'
Jij mist het slappe asociale gezwets van die pisnichtquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:19 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
je ziet ze wel maar maar verstaat ze niet.
stelletje amateurs....
OMG Ik dacht echt waar dat Nettie in DGK was.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:59 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dit ziet er toch helemaal niet dom uit?![]()
[ afbeelding ]
niet doen..... met Kennie in tha house lig je constant in een stuipquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:33 schreef itsme het volgende:
[..]
OMG Ik dacht echt waar dat Nettie in DGK was.![]()
![]()
Amanda lijkt echt op haar.
Ben een tijd niet geweest en als verwacht is jaap nu tegen huub aan het spelen begrijp ik? Terror jaap terug maar tegen huub en met Brian?
Tijd om weer te gaan.
Zei de redactie niet dat zij daar niet meer werkte?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:35 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Poekie komt Rikwaldo interviewen. Ze slaakt hoge gilletjes en vindt Ricardo er zooooooo goed uitzien. Echt he!
Denk je nu echt dat dit zoden aan de dijk gaat zetten, ik kan het me nauwelijks voorstellen. Een of andere lokale omroep, dat heeft toch totaal geen zin of ben ik te pessimistisch?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:26 schreef Kaat38 het volgende:
Ze zitten in de ontkenningsfase maar dat duurt niet lang meer: http://www.clipser.com/watch_video/156927
normaal luister ik niet naar hem, maar hij zat over huub te praten met sebastiaan,quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:30 schreef Borga het volgende:
[..]
Jij mist het slappe asociale gezwets van die pisnicht
Klopt, maar ik weet niet of dat gaat over schrijven op VV of het werken bij Cross Media.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:37 schreef noekje het volgende:
Zei de redactie niet dat zij daar niet meer werkte?
Ik meende ook zoiets..quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Zei de redactie niet dat zij daar niet meer werkte?
Ach, afwachten zeg maar, nee heb je en ja kan je krijgenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat dit zoden aan de dijk gaat zetten, ik kan het me nauwelijks voorstellen. Een of andere lokale omroep, dat heeft toch totaal geen zin of ben ik te pessimistisch?
Ja, ze vergeet "op de WC zitten terwijl Brian last heeft van het geluid".quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:33 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Slijmspoor zou niet in DGK willen zitten. Want iedereen ziet je (o ja joh) en dan moet je je tanden poetsen terwijl iedereen je ziet. En tanden poetsen is toch heel intiem, echt iets van jezelf.
Jajaja, tanden poetsen.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:41 schreef Kinga het volgende:
Oh nee!!!! RoekiePoekie!!!! Dat ze die nul daar nog binnen laten zeg....
Anders rekt de ketting uit??quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:41 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kenniet heeft een koningsketting gekregen van Netty toen hij 18 werd. Zo'n lelijk gouden loverboy ding. Kenniet is er erg trots op. Hij draagt de ketting nu nog alleen 'bij gelegenheden'. Anders rekt de ketting uit. En verder over de beharing van Kenniet.
Waarschijnlijk draagt hij hem niet om zijn nek, vandaarquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Anders rekt de ketting uit??
Ach, laat ook maar.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:44 schreef Copycat het volgende:
PoekieRoekie weer in genade aangenomen? Waar is dat interview voor? Als het voor de DGK site is, heeft die FOK!spreekbuis van de redactie een klein leugentje verteld. Vreemd, doen ze normaal nóóit ...
Ik denk dat er normaal nog iets aan hangt:quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:46 schreef -Blurk- het volgende:
Waarschijnlijk draagt hij hem niet om zijn nek, vandaar
Het is wel duidelijk dat iedereen hier verbaasd is, ondergetekende ook.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:44 schreef Copycat het volgende:
PoekieRoekie weer in genade aangenomen? Waar is dat interview voor? Als het voor de DGK site is, heeft die FOK!spreekbuis van de redactie een klein leugentje verteld. Vreemd, doen ze normaal nóóit ...
Eerder te dom om een top-crimineel te wordenquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:54 schreef Johnny_Berra het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Kennie iets ontwapenends? ik vind hem echt zo'n boefje. Iets te dom om echt gemeen te zijn, of zo
Hoe laat is dat examen? ongeveerquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat iedereen hier verbaasd is, ondergetekende ook.
Jaap en Huub willen terror op Amanda voordat ze naar haar examen gaat. Wat heeft dat nu voor zin of zal ze van slag raken?
DGK-REDACTIE schreef dat zij geen stukjes meer schreef op VV.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat iedereen hier verbaasd is, ondergetekende ook.
Gedoemd om in de periferie van de penose rond te blijven scharrelenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:50 schreef Leandra het volgende:
Thnx Noekjeen weer een prima OP
![]()
[..]
Eerder te dom om een top-crimineel te worden
Maar deze is wel erg mooi hoorquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat er normaal nog iets aan hangt:
[ afbeelding ]
Niet sturen en het wel over verhaallijnen hebbenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:22 schreef Copycat het volgende:
Omdat belofte schuld maakt, het stukje over DGK in het verhaal over het bedotten van de tvkijker in de DAG van vandaag:
[..]
Ze gaat om 15.00 uur weg dus ik denk rond de klok van 16.00 uur.quote:
dank.. Bq ookquote:
En dat ze een man isquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:53 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, Andries heeft een niet zo aardig stukje in de Party geschreven over José, dat ze mediageil is enzo. Ze is helemaal pissed.
Goor hm. Tja, Ricardo moet even normaal praten en kan zich niet verschuilen achter zijn travo of valse nichtenrol. Dat is Rikwaldo niet zo gewend.quote:
Nou doet die net alsof hij dat kan zien!quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
En dat ze een man is
Typisch dat zoiets van Andries komt he
Dat zei José ook al. Hij is gefrustreed omdat hij met Kelly gezoend heeft.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:55 schreef Kinga het volgende:
En dat ze een man is
Typisch dat zoiets van Andries komt he
Nou, met z'n allen duimen dan maar, om een uurtje of vier.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze gaat om 15.00 uur weg dus ik denk rond de klok van 16.00 uur.
Ik denk dat ik geen duimen meer overheb aan het eind van de dag.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:58 schreef Gert het volgende:
Nou, met z'n allen duimen dan maar, om een uurtje of vier.
Je bent een heldin dat je luistert, chapeau.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:59 schreef Spaarne het volgende:
Wat een nepper die Ricardo zeg. Een vat vol psyschische problemen.
Doodongelukking nepvogeltje.
Ja zo kan je het ook noemen!!!!quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Poek en Amanda waren ook niet de beste maatjes maar ze mocht vast wel op de jaardag komen. Samen met haar aller aller beste vriendjes.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:08 schreef agter het volgende:
Hoor ik dat nou goed?
RoekiePoekie tegen Amanda "He, ben je aangekomen?"
Nee, andersom. Poekie is aangekomen. Vorige keer had ze veel stress.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:08 schreef agter het volgende:
Hoor ik dat nou goed?
RoekiePoekie tegen Amanda "He, ben je aangekomen?"
Toen was die LangeLul er toch ook?quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:11 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Nee, andersom. Poekie is aangekomen. Vorige keer had ze veel stress.
Ja. Kan me nog een klein akkefietje met Palma herinneren...quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:17 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Brian kan al weer behoorlijk snel eten na zijn verstandskiezen etc.
Amanda vindt Anouk onbeschoft, want die zegt haar niet gedag. Amanda: "Lekker volwassen."
Wat is die Amanda toch blind en doof voor haar eigen gedrag. Verbazingwekkend.
Belachelijk hm. Hij kan er gewoon bij gaan zitten. Huub, Claire, Sebas, Anouk en Palma zitten gewoon hardop te praten over het huwelijk. NIks geheims aan.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:21 schreef miesy het volgende:
sjesus, brian moet weer afluisteren, terwijl ze gewoon openlijk in de tuin aan het praten zijn.
HIj heeft dat gesprek zogenaamd afgeluisterd. Dat is niet zo hoor, want volgens mij was Jaap niet bij dat gesprek (hand vragen aan Claire's vader). Dus dit heeft Jaap van de FEBO.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:26 schreef beequeen het volgende:
Hoe zit dat nou met Jaap???? Eerst zegt hij tegen Huub dat hij los wil gaan op Amanda, nu zit samen met B en A af te luisteren.![]()
BTW: Hoe weet Jaap wat papa Ron aan de telefoon tegen Huub gezegd heeft?
ik denk net als dat huub wist wat lieke en naad tijdens hun bezoek tegen amanda hebben gezegd,quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:26 schreef beequeen het volgende:
Hoe zit dat nou met Jaap???? Eerst zegt hij tegen Huub dat hij los wil gaan op Amanda, nu zit samen met B en A af te luisteren.![]()
BTW: Hoe weet Jaap wat papa Ron aan de telefoon tegen Huub gezegd heeft?
Dat bedoel ik dus. Belachelijk dat dit soort info doorgegeven wordt, ik vind dat toch echt privé.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:29 schreef Spaarne het volgende:
HIj heeft dat gesprek zogenaamd afgeluisterd. Dat is niet zo hoor, want volgens mij was Jaap niet bij dat gesprek (hand vragen aan Claire's vader). Dus dit heeft Jaap van de FEBO.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:26 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ze zitten in de ontkenningsfase maar dat duurt niet lang meer: http://www.clipser.com/watch_video/156927
Ach het intervieuw met Brian toen duurde 2 dagen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:29 schreef beequeen het volgende:
Holy Mozes, PoekieRoekie nog steeds in gesprek met Ricardo.
precies.... zo zie ik hem ookquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:59 schreef Spaarne het volgende:
Wat een nepper die Ricardo zeg. Een vat vol psyschische problemen.
Doodongelukking nepvogeltje.
ze wilen bonden met anouk, wat een Masterplan weer!quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:33 schreef Spaarne het volgende:
Haha, Amanda en Brian gaan heel opzichtig interesse tonen voor Sebas en Anouk. "Waar woon je?", "Wat voor studie doe je?" "Heb je verkering?"
Goh, wat spontaan.
Ik hoop dat Joris komt na het vertrek van Sebastiaan.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:36 schreef Spaarne het volgende:
Komt Joris eigenlijk nog? Of is Sebas voor hem in de plaats?
Ik had mij juist zo verheugd op Joris.
It runs in the family.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:38 schreef rooie3 het volgende:
Zo en Kenneth krijgt al een schoonheidsbehandeling,wat een hebberd zeg.
Zei ze dat? Ik verstond: 'straffere behandeling' oftewel 'een heftige behandeling'. Claire is met fruitzuur behandeld.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:40 schreef beequeen het volgende:
Slijmspoor weer in de bocht. Ze heeft Claire geen masker gegeven, ze wilde haar een straffende behandeling geven, kutwijf.![]()
Tegen B en A: Het is het met mijn favoriete stelletje? MUTE.
klopt hoor.....quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:42 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Zei ze dat? Ik verstond: 'straffere behandeling' oftewel 'een heftige behandeling'. Claire is met fruitzuur behandeld.
Ze zei echt een straffende behandeling, dat verstond ik tenminste. Ik zie dat Desii het ook anders verstond, raar.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:42 schreef Spaarne het volgende:
Zei ze dat? Ik verstond: 'straffere behandeling' oftewel 'een heftige behandeling'. Claire is met fruitzuur behandeld.
Hahah die figuren op nowlive sporen echt van geen meter!quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:31 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Dit-is-toch-om-je-te-bescheuren
![]()
Ja ik volg het 24 uur per dag via de live-streams, ik wil niet met mijn achternaam op de radio, maarre er zijn dus mensen die worden door de beeldvorming op tv zo slecht neergezetEn de jongen die het hele programma draagt, die wordt zegmaar de hele tijd benadeeld ten opzichte van een stelletje waarvan ik geen namen wil noemen.... bla bla bla
![]()
![]()
![]()
Is seks met dieren al verboten?quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:48 schreef Copycat het volgende:
Misschien kan Amanda ook even voor Fries bukken?
Kleine moeite, na dat kinderarmpje van Brian?
En is weer eens wat anders: een knol in je hol.
Zolang je er geen plezier aan beleeft, mag het. Dus geen probleem in het geval van 3 times a year orgasm Amanda.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:50 schreef Spaarne het volgende:
Is seks met dieren al verboten?
Of mag het nog?
Nieuwe carriere voor Brian - dan is ie straks goed in 20 dingen.
Dat zei Ricardo ook al toen Poekie binnenkwam. En Poekie bevestigde dat. En ze schrijft altijd heeeeeeeeel leuk over Ricardo.quote:
A horse a day keeps the doctor awayquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:48 schreef Copycat het volgende:
Misschien kan Amanda ook even voor Fries bukken?
Kleine moeite, na dat kinderarmpje van Brian?
En is weer eens wat anders: een knol in je hol.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:53 schreef Spaarne het volgende:
Dat zei Ricardo ook al toen Poekie binnenkwam. En Poekie bevestigde dat. En ze schrijft altijd heeeeeeeeel leuk over Ricardo.
De mensen op Nowlive draaien inderdaad een beetje door. Maar ik vind dat die Marjon (van het interview) wel gelijk heeft hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:49 schreef diedirk het volgende:
[..]
Hahah die figuren op nowlive sporen echt van geen meter!
Ik wil geen namen noemen ...maar bewoner H......
Ze wil nog even winkelen en haar zusjes zien.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:58 schreef beequeen het volgende:
Amanda vertrek nu al, beetje vroeg toch? Ze zou om 15.00 uur vertrekken.
Is geen kwestie van doordraaien, gaat alleen om feiten die neem ik aan door alle streamers toch wel is gezien.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:56 schreef Spaarne het volgende:
[..]
De mensen op Nowlive draaien inderdaad een beetje door. Maar ik vind dat die Marjon (van het interview) wel gelijk heeft hoor.
Examen is om 15:00 volgens mij...dus zou moeten kloppen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:58 schreef beequeen het volgende:
Amanda vertrek nu al, beetje vroeg toch? Ze zou om 15.00 uur vertrekken.
Dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:00 schreef T-lex het volgende:
Examen is om 15:00 volgens mij...dus zou moeten kloppen.
Ze dacht zelf alleen dat ze om 15:00 weg ging geloof ik.
als iemand eerst eens ff duidelijk zou maken wat het spel nu inhoud voor te gaan mekkeren over oneerlijkheidquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:00 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Is geen kwestie van doordraaien, gaat alleen om feiten die neem ik aan door alle streamers toch wel is gezien.
Geen kwestie van favoriet maar wel een kwestie van toch wel scheve regels en voortrekkerij.
Daar gaat dit om.
DGK prima maar het is onwijs jammer dat de regels niet worden gehanteerd.
Djezus, waarom zegt de FEBO daar nou niks van. Verschrikkelijk. Hij lijkt op de zwager van mrs Bucket (the name is Bouquet) uit Keeping up appearances.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:07 schreef beequeen het volgende:
Wat ziet het er toch weer uit, dat hempie onder een colbert.
[ afbeelding ]
Hij vergeet de skelter toch niet??quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:10 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Zou er niemand met een iets hoger iq voor poekie in de plaats WILLEN werken.
Wat is dat een domme muts!
En rat pocht weer dat hij Jaap zover heeft gekregen dat terror Jaap weer terug is. Alle credits voor rat
(in zijn ogen)
Onslo??quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:10 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Djezus, waarom zegt de FEBO daar nou niks van. Verschrikkelijk. Hij lijkt op de zwager van mrs Bucket (the name is Bouquet) uit Keeping up appearances.
Hahah die ventquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:10 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Djezus, waarom zegt de FEBO daar nou niks van. Verschrikkelijk. Hij lijkt op de zwager van mrs Bucket (the name is Bouquet) uit Keeping up appearances.
Jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:14 schreef Nomrc2 het volgende:
komt dat meisje van een schoolkrantje ofzo ?
hij ziet gewoon cool uitquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:10 schreef Spaarne het volgende:
[..]
spiegelenquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:17 schreef Kinga het volgende:
Uit Brian zijn bek, dat Huub zijn zelfbeheersing niet kan houden....
De ironie.
En dat is precies het punt!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:10 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
als iemand eerst eens ff duidelijk zou maken wat het spel nu inhoud voor te gaan mekkeren over oneerlijkheid
hij is best eerlijkquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:17 schreef noekje het volgende:
Brian: Huub kan zich niet zelfbeheersen.
Flikker kapot, man!
En als je neukt met iemand ook, aldus Amanda.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:22 schreef Dementor het volgende:
Nadat je getrouwd bent ben je weer verloofd volgens Brian.
en dom, haske dom!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:23 schreef noekje het volgende:
[..]
En als je neukt met iemand ook, aldus Amanda.
Gek zijn ze, haske gek.
er is maar 1 maatstafquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:20 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
En dat is precies het punt!
Bij aanvang waren er basisregels, geen geweld (zie Nena die Brian schopte en er uit vloog), netjes gekleed op tijd aan tafel, miljonairsstijl, CP's moet je verdienen door de poll ofwel aan de hand wat de kijker ziet krijg je die via smsjes.
Helaas is de tv-uitzending toch echt meestal anders dan dat wij zien op de streams.
Sommigen mogen zonder CP weg, zie bv recent Amanda mee winkelen met Mikey en Brian mee naar zijn flatje die avond.
Wellicht hebben anderen dat ook weleens gehad hoor, deze schoot mij het eerst te binnen.
Feit is wel dat zowel Amanda als Brian veel vaker dingen kado krijgen (golfen) en veel minder zie ik hun CP betalen.
Overigens: mekkeren is hier dus niet op zijn plaats, dit zijn feiten.
Dan heb ik het nog niet eens over de boete's, sommigen mogen 3 glazen deuren mollen en een ander krijgt een boete voor het gooien van een oogpotlood.
Hoe kan ik dit dan rechtschrijven? Gaat um niet worden.
De boel is scheef en dat is een feit.
Dan kan je ze er ook beter af duwenquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:25 schreef Dementor het volgende:
Foutje Brian
Dames mogen als laatst de trap af en als laatst de trap op.
is dat niet waar danquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:25 schreef petraa het volgende:
Het gaat echt alleen maar over Huub he in het interview van poekie en Brian.
Huub heeft geen hoog imago aldus Brian. Hij probeert nu door te trouwen de ideale schoonzoon te zijn.
Zo zou die rat het opvatten.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:27 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Dan kan je ze er ook beter af duwen
das meer iets voor huubquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:27 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Dan kan je ze er ook beter af duwen
Brian's pogingen:quote:
Uiteraard draait het om kijkcijfers, alles draait om poen, weet jij en weet ik.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:24 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
er is maar 1 maatstaf
500 000 tv kijkers
en dat lijkt me terecht ,ander was het showtje al na een paar maanden uit de lucht gehaalt en hadden de lieve nolife streamers niks meer te streamen
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Brian's pogingen:
-liedje alleenstaande moeders (geld).
-optreden voor kinderen (geld).
-mikey begeleiden (terwijl achter al het werk deed).
And the list goes on..
dit is wel een grappige uitspraak van Brajen die zelf elke nacht een hoer neuktquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:33 schreef Scandalous het volgende:
[..]En Huub doet nou niet echt z'n best om een ideale schoonzoon-imago te hebben, met al dat gehoereneuk
Spiegelen is toch wel Brian's grootste talentquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:35 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
dit is wel een grappige uitspraak van Brajen die zelf elke nacht een hoer neukt
pecies! als iemand zich continu beter neer wil zetten dan hij eigenlijk is is het brian wel.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Brian's pogingen:
And the list goes on..
nee dat recht heb je nietquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Uiteraard draait het om kijkcijfers, alles draait om poen, weet jij en weet ik.
Waar het wel om gaat is eerlijke verslaggeving, ofwel eerlijke beelden en niet dat idiote knip en plakwerk.
Sommigen bewust in een goed of slecht daglicht zetten gaat mij tever, als tv kijker heb je recht op eerlijke beelden.
Dat kan wezen: Huub die weer als een kip zonder kop loopt te schelden, een Amanda die als een kip zonder kop loopt te lallen (gaat al snel), of wat dan ook maar gewoon eerlijk.
Dus gewoon hoe ze zijn met hun minder en minder mooie kanten, eerlijke verslaggeving en dat vind ik wel degelijk nodig bij een programma waarbij men vraagt te smssen voor een favoriet.
Overigens: dit is geen nowlive aktie, daar is hij gestart maar elke streamer die mee witl doen, erachter staat is van harte welkom.
Yep, ik klets hier heel graag maar ook op nowlive en ook andere site's, ik ben niet forumgebonden zeg maar.
is geeen mening maar iets huuppert zelluf zegdequote:Op vrijdag 11 april 2008 14:31 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Dat is dan weer jouw mening, ik deel hem niet.
nee door zgn een eerlijke gewone hollandse jongen te spelenquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:33 schreef Scandalous het volgende:
[..]En Huub doet nou niet echt z'n best om een ideale schoonzoon-imago te hebben, met al dat gehoereneuk
tis gewoon een vies stinkend slijmspoor dat meteen weer een vrolijk gezicht trekt als a of b binnenkomtquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:45 schreef Disana het volgende:
Wat is Charlotte zorgzaam als het haar lievelingetjes niet betreft. Puffend en steunend loopt ze op te ruimen terwijl Jaap een 'rustgevende' gezichtsmassage krijgt. Mopperend laat ze de deur openstaan als ze iets zwaars naar buiten brengt; dat Jaap in zijn blote bast ligt en het koud heeft, merkt ze niet.
En dat meende hij ook echt, hè ...quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:44 schreef Nomrc2 het volgende:
is geeen mening maar iets huuppert zelluf zegde
tegen amanda
ga nu mee naar boven dan gooi ik je van de trap af
Waarom flikker kapotquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:17 schreef noekje het volgende:
Brian: Huub kan zich niet zelfbeheersen.
Flikker kapot, man!
Ze liet de deur nog een paar keer open. Ik zou zo'n houding niet pikken en weggaan.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:46 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
tis gewoon een vies stinkend slijmspoor dat meteen weer een vrolijk gezicht trekt als a of b binnenkomt
brian doorzichtige pogingen idd over the topquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Brian's pogingen:
And the list goes on..
Hij kan zich niet zelfbeheersen. Dat is geen woord! Daarom!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom flikker kapotHet is gewoon waar. Huub heeft een erg kort lontje. Dat Brian dat ook heeft doet daar niets van af.
op dat moment absoluutquote:
Prima, tuurlijk word er verbouwt aan programma's maar dan moeten ze niet mensen laten smssen als ze niet de echte beelden krijgen te zien.quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:51 schreef Copycat het volgende:
Mijn gedachten zijn bij Amanda ... zal ze vandaag dan wel slagen? Is zeven maal scheepsrecht in Balkland?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:48 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
brian doorzichtige pogingen idd over the top
btw ik heb het vage vermoeden dat hij het wel meent
maar het ging over huub
de beelden zijn echt hoorquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:53 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Prima, tuurlijk word er verbouwt aan programma's maar dan moeten ze niet mensen laten smssen als ze niet de echte beelden krijgen te zien.
Daar gaat het dus om.
Huub heeft juist een goede tv kop.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:58 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
de beelden zijn echt hoor
als ze van hupert de zgn goodguy hadden gemaakt viel er niks meer te sms'n
hij heeft nl geen goeie tv kop
btw hij wint toch elke popo ?
dus .....
Nee, niet opgevallen. Zullen we het nu gewoon over de streams hebben?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:01 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussendoor
is hetniemand opgevallen dat brian voor de tweede keer huub in de show heeft gehouden
door een stap opzij te doen toen h als een doldrieste stier op hem af kwam ?
eeeuuu neequote:Op vrijdag 11 april 2008 14:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Huub heeft juist een goede tv kop.
Maar goed de geesten van de B en A lovers hier zijn zo vertroebeld dat ik me afvraag of het niet toevallig familie is.
He nee. Zullen we het nu gewoon weer over de actuele stand van zaken hebben, namelijk de streams?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:01 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussendoor
dit was zojuist op de streamsquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, niet opgevallen. Zullen we het nu gewoon over de streams hebben?
Ik geloof je op je woord, heb meerderen malen gezien dat ze elkaar beschermen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:05 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
dit was zojuist op de streams
alleen is het niemand opgevallen daarom is het toch goed dat ik dat ff meld
Van mij mag Jaap, want ik heb Carlos altijd een zelfingenomen kwal gevondenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:06 schreef Kaat38 het volgende:
Mooooooi, Carlos tegen Japio: opzouten, je hebt weer zendtijd genoeg gehad!
Gelijk heeft Carlos, hij is ten eerste geen fysio en ten tweede heeft Japio hem lang terug afgedankt.
Dus Japio: pak telefoon en bel maar een fysio.
Hylarisch is dus met hoed en zonnebril op een kinderkarretje over een parcours sjeezen, tja hylarischquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Da's perceptie.....Jaap is gewoon hilarisch....
Daar hebben dat soort mensen zoals Carlos (sport 100% en op andere vlakken minder ontwikkeld) altijd last van.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Van mij mag Jaap, want ik heb Carlos altijd een zelfingenomen kwal gevonden
Jaap gaat met de skelter de les verstieren bij carlosquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:03 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
eeeuuu nee
anders had de redaktie wel een ander keuze gemaakt
simpel
Vind ik van Japio ook, dus gelijkspel zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Van mij mag Jaap, want ik heb Carlos altijd een zelfingenomen kwal gevonden
Ja, vind ik wel....quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:09 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hylarisch is dus met hoed en zonnebril op een kinderkarretje over een parcours sjeezen, tja hylarisch
Mooi he, trainen zonder dat je het door hebt met dank aan Carlos!quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:09 schreef Dementor het volgende:
Jaap beweegt nu ook behoorlijk zonder dat hij het door heeft
Ik denk het niet want Carlos WIL Jaap niet trainen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:12 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mooi he, trainen zonder dat je het door hebt met dank aan Carlos!
Die lacht zich waarschijnlijk rot.
Kan, maar toch vind ik Nando juist weer heel sympathiek. Die is vriendelijk en rustig en straalt geen ego uit.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar hebben dat soort mensen zoals Carlos (sport 100% en op andere vlakken minder ontwikkeld) altijd last van.
En klaar dat is de opmerking die Carlos meteen stil houdquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:13 schreef joep.t het volgende:
Jaap:We zullen dat tussen jou en Karl Noten geheim houden
Hij doet het nu automatisch/onvrijwillig en alles werkt stevig door en ik lig in een deukquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik denk het niet want Carlos WIL Jaap niet trainen.
Om Brian te teasen?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:25 schreef Copycat het volgende:
Waarom is PoekieRoekie daar nog steeds?
ik houd er ook van.quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:25 schreef rooie3 het volgende:
Ja Ricardo eruit en die stemming dan net zo laten gaan als bij Eric.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:29 schreef Disana het volgende:
Huub krijgt er een slecht gevoel bij, en houdt niet van mensen die het achter de ellebogen hebben. Gaat dit over Anouk?
Hij is echt pissig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |