A horse a day keeps the doctor awayquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:48 schreef Copycat het volgende:
Misschien kan Amanda ook even voor Fries bukken?
Kleine moeite, na dat kinderarmpje van Brian?
En is weer eens wat anders: een knol in je hol.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:53 schreef Spaarne het volgende:
Dat zei Ricardo ook al toen Poekie binnenkwam. En Poekie bevestigde dat. En ze schrijft altijd heeeeeeeeel leuk over Ricardo.
De mensen op Nowlive draaien inderdaad een beetje door. Maar ik vind dat die Marjon (van het interview) wel gelijk heeft hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:49 schreef diedirk het volgende:
[..]
Hahah die figuren op nowlive sporen echt van geen meter!
Ik wil geen namen noemen ...maar bewoner H......
Ze wil nog even winkelen en haar zusjes zien.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:58 schreef beequeen het volgende:
Amanda vertrek nu al, beetje vroeg toch? Ze zou om 15.00 uur vertrekken.
Is geen kwestie van doordraaien, gaat alleen om feiten die neem ik aan door alle streamers toch wel is gezien.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:56 schreef Spaarne het volgende:
[..]
De mensen op Nowlive draaien inderdaad een beetje door. Maar ik vind dat die Marjon (van het interview) wel gelijk heeft hoor.
Examen is om 15:00 volgens mij...dus zou moeten kloppen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:58 schreef beequeen het volgende:
Amanda vertrek nu al, beetje vroeg toch? Ze zou om 15.00 uur vertrekken.
Dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:00 schreef T-lex het volgende:
Examen is om 15:00 volgens mij...dus zou moeten kloppen.
Ze dacht zelf alleen dat ze om 15:00 weg ging geloof ik.
als iemand eerst eens ff duidelijk zou maken wat het spel nu inhoud voor te gaan mekkeren over oneerlijkheidquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:00 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Is geen kwestie van doordraaien, gaat alleen om feiten die neem ik aan door alle streamers toch wel is gezien.
Geen kwestie van favoriet maar wel een kwestie van toch wel scheve regels en voortrekkerij.
Daar gaat dit om.
DGK prima maar het is onwijs jammer dat de regels niet worden gehanteerd.
Djezus, waarom zegt de FEBO daar nou niks van. Verschrikkelijk. Hij lijkt op de zwager van mrs Bucket (the name is Bouquet) uit Keeping up appearances.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:07 schreef beequeen het volgende:
Wat ziet het er toch weer uit, dat hempie onder een colbert.
[ afbeelding ]
Hij vergeet de skelter toch niet??quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:10 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Zou er niemand met een iets hoger iq voor poekie in de plaats WILLEN werken.
Wat is dat een domme muts!
En rat pocht weer dat hij Jaap zover heeft gekregen dat terror Jaap weer terug is. Alle credits voor rat
(in zijn ogen)
Onslo??quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:10 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Djezus, waarom zegt de FEBO daar nou niks van. Verschrikkelijk. Hij lijkt op de zwager van mrs Bucket (the name is Bouquet) uit Keeping up appearances.
Hahah die ventquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:10 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Djezus, waarom zegt de FEBO daar nou niks van. Verschrikkelijk. Hij lijkt op de zwager van mrs Bucket (the name is Bouquet) uit Keeping up appearances.
Jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:14 schreef Nomrc2 het volgende:
komt dat meisje van een schoolkrantje ofzo ?
hij ziet gewoon cool uitquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:10 schreef Spaarne het volgende:
[..]
spiegelenquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:17 schreef Kinga het volgende:
Uit Brian zijn bek, dat Huub zijn zelfbeheersing niet kan houden....
De ironie.
En dat is precies het punt!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:10 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
als iemand eerst eens ff duidelijk zou maken wat het spel nu inhoud voor te gaan mekkeren over oneerlijkheid
hij is best eerlijkquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:17 schreef noekje het volgende:
Brian: Huub kan zich niet zelfbeheersen.
Flikker kapot, man!
En als je neukt met iemand ook, aldus Amanda.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:22 schreef Dementor het volgende:
Nadat je getrouwd bent ben je weer verloofd volgens Brian.
en dom, haske dom!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:23 schreef noekje het volgende:
[..]
En als je neukt met iemand ook, aldus Amanda.
Gek zijn ze, haske gek.
er is maar 1 maatstafquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:20 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
En dat is precies het punt!
Bij aanvang waren er basisregels, geen geweld (zie Nena die Brian schopte en er uit vloog), netjes gekleed op tijd aan tafel, miljonairsstijl, CP's moet je verdienen door de poll ofwel aan de hand wat de kijker ziet krijg je die via smsjes.
Helaas is de tv-uitzending toch echt meestal anders dan dat wij zien op de streams.
Sommigen mogen zonder CP weg, zie bv recent Amanda mee winkelen met Mikey en Brian mee naar zijn flatje die avond.
Wellicht hebben anderen dat ook weleens gehad hoor, deze schoot mij het eerst te binnen.
Feit is wel dat zowel Amanda als Brian veel vaker dingen kado krijgen (golfen) en veel minder zie ik hun CP betalen.
Overigens: mekkeren is hier dus niet op zijn plaats, dit zijn feiten.
Dan heb ik het nog niet eens over de boete's, sommigen mogen 3 glazen deuren mollen en een ander krijgt een boete voor het gooien van een oogpotlood.
Hoe kan ik dit dan rechtschrijven? Gaat um niet worden.
De boel is scheef en dat is een feit.
Dan kan je ze er ook beter af duwenquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:25 schreef Dementor het volgende:
Foutje Brian
Dames mogen als laatst de trap af en als laatst de trap op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |