hij ziet gewoon cool uitquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:10 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Djezus, waarom zegt de FEBO daar nou niks van. Verschrikkelijk. Hij lijkt op de zwager van mrs Bucket (the name is Bouquet) uit Keeping up appearances.
spiegelenquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:17 schreef Kinga het volgende:
Uit Brian zijn bek, dat Huub zijn zelfbeheersing niet kan houden....
De ironie.
En dat is precies het punt!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:10 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
als iemand eerst eens ff duidelijk zou maken wat het spel nu inhoud voor te gaan mekkeren over oneerlijkheid
hij is best eerlijkquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:17 schreef noekje het volgende:
Brian: Huub kan zich niet zelfbeheersen.
Flikker kapot, man!
En als je neukt met iemand ook, aldus Amanda.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:22 schreef Dementor het volgende:
Nadat je getrouwd bent ben je weer verloofd volgens Brian.
en dom, haske dom!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:23 schreef noekje het volgende:
[..]
En als je neukt met iemand ook, aldus Amanda.
Gek zijn ze, haske gek.
er is maar 1 maatstafquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:20 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
En dat is precies het punt!
Bij aanvang waren er basisregels, geen geweld (zie Nena die Brian schopte en er uit vloog), netjes gekleed op tijd aan tafel, miljonairsstijl, CP's moet je verdienen door de poll ofwel aan de hand wat de kijker ziet krijg je die via smsjes.
Helaas is de tv-uitzending toch echt meestal anders dan dat wij zien op de streams.
Sommigen mogen zonder CP weg, zie bv recent Amanda mee winkelen met Mikey en Brian mee naar zijn flatje die avond.
Wellicht hebben anderen dat ook weleens gehad hoor, deze schoot mij het eerst te binnen.
Feit is wel dat zowel Amanda als Brian veel vaker dingen kado krijgen (golfen) en veel minder zie ik hun CP betalen.
Overigens: mekkeren is hier dus niet op zijn plaats, dit zijn feiten.
Dan heb ik het nog niet eens over de boete's, sommigen mogen 3 glazen deuren mollen en een ander krijgt een boete voor het gooien van een oogpotlood.
Hoe kan ik dit dan rechtschrijven? Gaat um niet worden.
De boel is scheef en dat is een feit.
Dan kan je ze er ook beter af duwenquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:25 schreef Dementor het volgende:
Foutje Brian
Dames mogen als laatst de trap af en als laatst de trap op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |