quote:Op donderdag 10 april 2008 23:44 schreef Kinga het volgende:
Jesus! Dat hyena lachje van Kenneth heeft een hogere pitch dan die van Brian!!!!
Kennit doet van zich spreken, Tis ook een mannetjequote:Op donderdag 10 april 2008 23:44 schreef avonne het volgende:
[..]
jezus, gaat het de hele tijd over Kenneths werk... en ik maar denken dat het over geheime tips aan Brian gaat
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:48 schreef SIRA het volgende:
Amanda zit maar te lonken naar Mitch ..aan d'r haren te plukken, soort van te lachen en met d'r jetsers te zwaaien..
Amanda paradeert voor Mitchquote:Op donderdag 10 april 2008 23:56 schreef BarryK het volgende:
Ze mogen Amanda dus niet wakker houden, moeten om half drie slapen.
Niet dat dat gaat lukken vandaag... maar huub en jaap gaan zo met de skelter in de tuin rijden zodat ze het erin wrijven dat Amanda gezakt is en morgen echt moet slagen.
Vriend van Huub zegt: je zou bijna zeggen dat ze blond is...Huub "en d'r tieten zijn echt"
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:58 schreef Disana het volgende:
Ja hoor, Jaap heeft zijn skelter.
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:59 schreef Dementor het volgende:
WHAHAHAHAHAHAAHA Jaap ging zo achterover op die skelter
quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:02 schreef pullup het volgende:
Ze hebben er zelfs een L stickertje op geplakt
Rachel moet ook nog evenquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:06 schreef Disana het volgende:
Huub: Natasia hebben we niet met rust gelaten, en die haalde het wel. Amanda hebben we met rust gelaten, en die haalde het niet.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:12 schreef SIRA het volgende:
Brian vertelt tegen Tommy nog even het verhaal van het onderbroeken snuiven.
2 bange konijntjesquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat moet dan toch wel terugkomen bij Huub?
Misschien dat ie Brain even kan swaffelen met zijn gonorroelul. Bedoel, als het met de Taj Mahal kan, kan het ook met His Holy Nothingness.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:18 schreef Ziet het volgende:
het kind in brian komt los...
ik vind het maar eng
Mitchquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie nu pas die "L" op de skelter ........
Meidenpraatquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:49 schreef Prospera het volgende:
Brian: gaan we nog even wat theorie doen?
Amanda: nee, morgenmiddag heb ik examen en ik ga morgenvroeg blokken.
Ze vergeet dat ze morgen brak is van alle drank en echt niet voor 9 uur uit haar bed komt
quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:50 schreef Desii het volgende:
Claire.... de helft van hier is wel waar de andere helft niet
Anouk..... dat weten wij niet
Claire.... ik in het begin ook niet, maar dat krijg je vanzelf door
2000 ossehaasjes gok ik zo.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:21 schreef rooie3 het volgende:
Kom op Kenneth,vreten maar alles is gratis deze dagen.Morgen even goed veel boodschappen op de lijst zetten en je kan er weer tegen.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Er zijn wel foto's van op VOL dacht ik, maar ik mag het verhaal van Gaby niet posten, sorry.
Dan ben je wel kompleet verkeerd geïnformeerd.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Een reminder, van jou kwam het advies aan Jaap om TEGEN Huub te gaan spelen, toch ??
Bestel zo veel als ze maar willen, zolang ze het maar allemaal 'on-the-go' nemen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian zei al we gaan lekker bestellen morgen.Stelletje paupers.
Het zit je wel hoog he? Dat ik IRL leuke contacten heb met mensen uit DGK.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
LS en Gaby in goede tijden ....
[ afbeelding ]
Nou ophouden zeg. Ik erken je niet als vertrouweling van Jaap. Je kent hem niet, hebt geen contact met hem, bent niet met zijn instemming op zijn site gaan schrijven. Met Sjoerd lag dat anders.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus wie is er zielig???
Iemand die het vertrouwen heeft van een miljonair (Jaap hoeft maar één telefoontje naar Sjoerd te plegen en ik ben out)
Of de reacties van mensen die het niet kunnen hebben dat er een vertrouweling van Jaap op FOK! zit???
Nu moet ik toch echt ff wat zeggen. Hoe zeggen ze dat zo mooi in het engels. You want some of Jaaps fame to rub off on you. Meer is het niet. Je doet echt alsof je wat meer bent dan menig ander streamer omdat je zogenaamd Jaap en Gaby kent en 'contacten' hebt met DGK mensen. Denk maar niet dat we de grond gaan kussen waar je op loopt hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog he? Dat ik IRL leuke contacten heb met mensen uit DGK.
Jij had op de meeting in september leuke foto's, maar voor de rest heb je er geen leuke contacten aan over gehouden en dat zit je nogal dwars in je berichten te lezen.
Zoek een baan en een leven, misschien voel je je dan beter.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En natuurlijk is Jaap mijn favoriet en zal dat extra aandikken.
want ik ben ook geen fan van Jaap.
En de dank die uitgaat voor jou, jij die je tijd en energie in de website steekt, vanuit Jaap, diegene voor wie je dat doet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat maakt het juist zo mooi. Uitgenodigd te worden op een site. Je bijdrage te kunnen leveren.
En dan de reacties van jaloerse users op fora.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dus wie is er zielig???
Misschien denken al die mensen dat ze van die goede vrienden van Jaap zijn, wannabees noem ik datquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap heeft goede vrienden die staan te popelen om bij hem op visite te gaan. Maar hebben geen telefoontje gehad. (en nee, ik val daar niet onder)
Ahh, wat mij bij staat, is dat alle miljonairs een week bezoek krijgen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:22 schreef BarryK het volgende:
mazaru: anouk mag blijven tot dinsdag. kenneth tot maandag.
Ik was erbij in de Zebra toen Huub uit DGK was.... heb nog met 'm getoast, stoer he.. ben ik nu je gelijke?quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog he? Dat ik IRL leuke contacten heb met mensen uit DGK.
Jij had op de meeting in september leuke foto's, maar voor de rest heb je er geen leuke contacten aan over gehouden en dat zit je nogal dwars in je berichten te lezen.
Zoek een baan en een leven, misschien voel je je dan beter.
Claire haar moeder komt 20 april.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahh, wat mij bij staat, is dat alle miljonairs een week bezoek krijgen.
Dus ik denk dat we mamma Netty ook nog kunnen verwacht dan.
En Anouk zal dan ook nog wel even afgelost worden door broer Bram of zo.
Maar ja, zeker weten doe ik het niet.
Bij de Gouden Kooi weet je maar nooit
Lees jij de COS wel?quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:29 schreef Dementor het volgende:
Zeg LS zo is het wel genoeg vind je niet?
Je gaat maar lekker met al die bezoekers op kingjaap.nl rellen en jezelf de status van halfgod aanmeten de COS reeks is daar niet voor bedoeld.
Nee ik lees de cos niet daarom zit ik hier ook iedere dag en maak ik meerdere cosjes per dag aan.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lees jij de COS wel?
Ik word toch continue persoonlijk aangevallen, terwijl ik me beperkte tot de streams?
Ga anderen waarschuwen om on-tpic te blijven, maar niet mij.
Maak je niet zo druk. Ik denk niet dat ze alle familie in 1 keer er in gooien. Dan komen ze in de eerste plaats al bedden te kort.quote:Maar om verder on topic te gaan:
Waar is de logé voor Jaap?
Iedereen heeft visite en voor de 3e keer wordt Jaap kompleet gepasseerd.
die blijft dan ook slapen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |