Wel balen voor hem omdat die site echt belangrijk voor hem was.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jaap was echt pissed off hierdoor, mooi om te zien ....
Wicado is de eeuwige backup voor B en A als 1 van de twee het pand uit moet voor een examen, tandarts of rijles.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:50 schreef rooie3 het volgende:
Pfff wat is die Ricardo erg zeg.Die gozer spoort echt niet met zijn vuile taal steeds,vind het belachelijk dat ze hem er nog in houden.Er zijn nu mensen zat,opzouten met die vent.Hij verpest alle gesprekken.
klopt... is trouwens al de 2e keer dat Jaap zich negatief over jou uitlaat.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:42 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
zoek zelf maar ff
wij weten nu tenminste hoe er door jaap over jouw gedacht wordt, en met ons heel veel mensen die streamen. persoonlijk zou ik me best voor lul gezet voelen![]()
Vond het ook zielig, maar dankzij LS scoort Jaap in de komende PoPOll 2%quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wel balen voor hem omdat die site echt belangrijk voor hem was.
whehehehe you just got pwnd againquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leuk die reacties hier.
Maar neem de woorden van Palma eens serieus... "Niets is wat het lijkt"
En even ter verduidelijking en goed onderbouwd uit betrouwbare broen van 3 minuten geleden.....
Rob(*) Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan. zegt:
Ik heb ze al gevraagd om met feiten te komen, iets roepen is gemakkelijk genoeg.
(*)Rob(*) Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan. zegt:
Want als Jaap denkt dat ik van kingjaap af moet, dan ben ik weg, maar dat weet jij ook.
Sjoerd zegt:
nee joh hij vindt het geweldig
Sjoerd zegt:
hij lachte zich dood bij zn 8 uur
(met toestemming van Sjoerd geplaatst)
quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leuk die reacties hier.
En even ter verduidelijking en goed onderbouwd uit betrouwbare broen van 3 minuten geleden.....
knip
+1quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:55 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
whehehehe you just got pwnd again![]()
![]()
Sjoerd heeft er zelf geen zin in en laat jou het vuile werk opknappen, je bent wel erg onzeker als je direct je maatje Sjoerd op msn hierover aanspreekt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leuk die reacties hier.
Rob(*) Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan. zegt:
Ik heb ze al gevraagd om met feiten te komen, iets roepen is gemakkelijk genoeg.
(*)Rob(*) Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan. zegt:
Want als Jaap denkt dat ik van kingjaap af moet, dan ben ik weg, maar dat weet jij ook.
Sjoerd zegt:
Sjoerd zegt:
Jij bent echt triestquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leuk die reacties hier.
*knip*
Ja, okeeejjjjjjjjjjj....................quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leuk die reacties hier.
Een reminder, van jou kwam het advies aan Jaap om TEGEN Huub te gaan spelen, toch ??quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Leuk die reacties hier.
Sjoerd zegt:
+ 1quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:59 schreef Dementor het volgende:
Wel mooi dat in dit topic nog even LekkerSimpel op zijn plek word gezet
ik stel voor om dit in elke OP te zettenquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:59 schreef Dementor het volgende:
Eerlijk is eerlijk, hij doet het voornamelijk zelfquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:59 schreef Dementor het volgende:
De nieuwe adviseur van Jaap en webmaster van KingJaap, ofwel Mr. D. diequote:
Barry de brandweerman?quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:02 schreef BarryK het volgende:
Ik krijg het idee dat Huub bang wordt door dit gesprek met z'n vriend.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
De nieuwe adviseur van Jaap en webmaster van KingJaap, ofwel Mr. D. die
ook tevergeefs met Gaby aanpapte en door haar flink op zijn nummer werd gezet
quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
De nieuwe adviseur van Jaap en webmaster van KingJaap, ofwel Mr. D. die
ook tevergeefs met Gaby aanpapte en door haar flink op zijn nummer werd gezet
Misschien wil LS dat zelf wel even vertellen.....quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:04 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
oe dat gabyverhaal ken ik niet, vertel
iddquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:04 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
Hey ga is teruglezen jij! Toen die wannabe binnenkwam heb ik heel duidelijk gemaakt dat hij de naam Barry onwaardig isquote:
ben je mal dan ben ik tot BB 25 nog bezig.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:05 schreef BarryK het volgende:
[..]
Hey ga is teruglezen jij! Toen die wannabe binnenkwam heb ik heel duidelijk gemaakt dat hij de naam Barry onwaardig is
Er zijn wel foto's van op VOL dacht ik, maar ik mag het verhaal van Gaby niet posten, sorry.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:04 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
Dat zegt al genoeg.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Er zijn wel foto's van op VOL dacht ik, maar ik mag het verhaal van Gaby niet posten, sorry.
Stuur me ff een PM, ik wil het wel weten.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Er zijn wel foto's van op VOL dacht ik, maar ik mag het verhaal van Gaby niet posten, sorry.
Ik denk dat LS zometeen met een msn-gesprek met Gaby aankomt waarin ze zegt dat LS een kei is en 'ie zich echt nergens over druk hoeft te maken want ze lullen allemaal toch maarquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien wil LS dat zelf wel even vertellen.....
+1quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Stuur me ff een PM, ik wil het wel weten.
Ben te moe, heb er ook al 2 gedaan vandaag.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:09 schreef Prospera het volgende:
Kan iemand er een nieuwe neerzetten, ik moet nog 2 cossen terug lezen
Ok, ik ga wel wat in elkaar flansen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben te moe, heb er ook al 2 gedaan vandaag.
Sebastiaan gaat zondag weg, maar dan komt Joris.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:10 schreef BarryK het volgende:
Waarom is er nou weer verschil tussen hoe lang iedereen mag blijven, en is er niet voor iedereen iemand?
Ja straks pasquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:16 schreef Prospera het volgende:
Hiero verder: [COS # 3521] Het wordt een nacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |