Kaat duimt en duimt........mag toch he, een keertje maar!quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:25 schreef mazaru het volgende:
Nee rattekop, wat je ook verzint. Je komt niet in de uitzending.
Dat stukje met Huub en Jaap komt in de uitzending.
Tenzij je ernstig verongelukt![]()
[ afbeelding ]
heeeeee kerel, heb je een beetje meegekregen dat jaap tegen huub vertelde over dat jij zijn site beheerd en wat ze daar van dachten?quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Brian heeft meer aandacht voor de skelter dan voor zijn broer.
Dejavú, dat had hij ook al met de grasmaaier.
Brian is een klein kind in een volwassen lichaam. Hij heeft vroeger vast niet met autootjes mogen spelen van Netty.
Netty zal hem wel barbypoppen hebben gegeven en daar moch hij dan lustig op los slaan.
iddquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:27 schreef mazaru het volgende:
Ik word zo moe van die vent in die bikini
Vertel, dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:28 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
heeeeee kerel, heb je een beetje meegekregen dat jaap tegen huub vertelde over dat jij zijn site beheerd en wat ze daar van dachten?![]()
![]()
![]()
Wat dachten ze daar dan over?quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:28 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
heeeeee kerel, heb je een beetje meegekregen dat jaap tegen huub vertelde over dat jij zijn site beheerd en wat ze daar van dachten?![]()
![]()
![]()
Mazaru wil ook een harde knak horen, en niet van de skelterquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:27 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Kaat duimt en duimt........mag toch he, een keertje maar!
staat psies ergens in een paar cossen terug maar t kwam er op neer dat ze lekker simpel een idioot vonden wheheheehequote:
Het is een verschrikking met z'n gemiep de hele tijd.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:27 schreef mazaru het volgende:
Ik word zo moe van die vent in die bikini
En dat Jaap er van baalde, dat de King Jaap website door LS werd beheerd ....quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:30 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
staat psies ergens in een paar cossen terug maar t kwam er op neer dat ze lekker
simpel een idioot vonden wheheheehe
ik zal maar niet zeggen wat ik vermoed maar denk dat we redelijk dezelfde mening delenquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mazaru wil ook een harde knak horen, en niet van de skelter
Zo, dat is niet mis. Bedankt allebei.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En dat Jaap er van baalde, dat de King Jaap website door LS werd beheerd ....
Jaap kent helemaal geen LSquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
zoek zelf maar ffquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar kom eens met filmpjes en URL's waarin Jaap dat zegt.
Dan kan ik er een objectief oordeel over geven.
Uit het niets iets roepen is heel gemakkelijk, maar onderbouw het dan ook.
Letterlijk ging het zo:quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar kom eens met filmpjes en URL's waarin Jaap dat zegt.
Dan kan ik er een objectief oordeel over geven.
Uit het niets iets roepen is heel gemakkelijk, maar onderbouw het dan ook.
De COSsen gingen focking snel, geweldige streams vanavondquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:39 schreef Prospera het volgende:
Damn, ik loop tig cossen achter, maar ik zie dat de maffia in de hot tub ligt.
[ afbeelding ]
In jouw geval het duidelijkst..een onderbouwing snap je toch niet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet je wat simpel is?
Iets niet onderbouwen en dan met een zwaai-smiley komen
+1quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:43 schreef Dementor het volgende:
Mr.D is gewoon pwnd wie unne noob.
Iets wat simpel is kán je niet onderbouwenquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In jouw geval het duidelijkst..een onderbouwing snap je toch niet.
Daar istie weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |