quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:11 schreef Disana het volgende:
Brian: De stomerij brengt alle was terug. Boxers enzo. Er was een boxer bij, focking gonorrhea.
Met hem in de buurt kun je niets laten slingeren, geen adressen, geen brieven, zelfs geen ondergoedquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:12 schreef Kinga het volgende:
[..]Die jongen is echt te dom om te poepen he. Wilde al geen commentaar geven daarop....
niveautje brian/amandel/rachel of wat het ook heet: poep, pies, sex, sex, sex, geslachtsziekte's, lullen, kutten, sex, sex eeeh mis ik nog wat?quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:12 schreef SIRA het volgende:
Brian verteld tegen Tommy nog even het verhaal van het onderbroeken snuiven.
ja het is allemaal Huub's schuld.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:14 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
niveautje brian/amandel/rachel of wat het ook heet: poep, pies, sex, sex, sex, geslachtsziekte's, lullen, kutten, sex, sex eeeh mis ik nog wat?
Zegt die er ook bij dat die de onderbroeken van Huub checked?quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:11 schreef BarryK het volgende:
Brian weer over die "gonorria" of hoe die t ook noemt van Huub zogenaamd.
Dat moet dan toch wel terugkomen bij Huub?quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:12 schreef SIRA het volgende:
Brian verteld tegen Tommy nog even het verhaal van het onderbroeken snuiven.
sterruf jonguhquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:14 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
niveautje brian/amandel/rachel of wat het ook heet: poep, pies, sex, sex, sex, geslachtsziekte's, lullen, kutten, sex, sex eeeh mis ik nog wat?
Wil je me een hartaanval bezorgen vooral zo doorgaan!quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:17 schreef Frasier het volgende:
Ik vind Anouk wel een leuke meid, jammer dat ze niet in de jacuzzi gaat
Dan krijg je hetzelfde als ik krijg als ik naar Thomas Berge kijk ???????quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:17 schreef Dementor het volgende:
Ik moet niet te lang naar die Anouk kijken
Wat dan?quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wil je me een hartaanval bezorgen vooral zo doorgaan!
Oh het was blijkbaar die psychopaat Brian. Naja, allebei nogal simpel.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:18 schreef ruby het volgende:
Die Kenneth is goed gek. Ik denk dat een paar busjes met mannen in witte pakken standby niet zo'n gek idee is.
Je weet toch?? Alles wat grappenderwijs is, komt van rat af.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:21 schreef Disana het volgende:
Brian: Dit is zo leuk, een skelter, waarom ben ik daar niet eerder op gekomen.
Let maar op: morgen is het volledig zijn idee en hadden Jaap en Hub het van hem gehad. De L op de skelter is uiteraard de L van Loser, nu het Brian's idee is.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:21 schreef Disana het volgende:
Brian: Dit is zo leuk, een skelter, waarom ben ik daar niet eerder op gekomen.
Stomme zak.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je weet toch?? Alles wat grappenderwijs is, komt van rat af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |