jezus, gaat het de hele tijd over Kenneths werk... en ik maar denken dat het over geheime tips aan Brian gaatquote:Op donderdag 10 april 2008 23:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
nee hij heeft het over het verschil tussen M en H en B en O.
Dus tussen MBO en HBO.
MBO'ers worden slechter behandeld volgens kennie.
Mooiquote:Op donderdag 10 april 2008 23:41 schreef Dementor het volgende:
VERDER.
Vorige topic: DGK[COS#3519] Amanda hoteldebotel op Mitch
[ afbeelding ]
Anouk de vriendin van Claire komt binnen.
zuiverder van toon !quote:Op donderdag 10 april 2008 23:44 schreef Kinga het volgende:
Jesus! Dat hyena lachje van Kenneth heeft een hogere pitch dan die van Brian!!!!
Misschien denkt Bwian dat ook welquote:Op donderdag 10 april 2008 23:44 schreef avonne het volgende:
[..]
jezus, gaat het de hele tijd over Kenneths werk... en ik maar denken dat het over geheime tips aan Brian gaat
En ik wou net een weekendje weg boeken. Nah, effe wachten dan maar.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit gaan een paar focking mooi streamdagen worden .....
Nog erger blijkt dus te kunnen.....quote:
Sebastiaan, een vriend van Huubquote:Op donderdag 10 april 2008 23:45 schreef Py het volgende:
Dementor
Wie is die gast die aan tafel zit bij Claire en Anouk?
Anouk
spel.....................quote:Op donderdag 10 april 2008 23:46 schreef Kinga het volgende:
Kolere, wat is Huub voor bullshit aan het verkopen?!
Als iemand slecht over Brian spreekt heeft die een probleem met Huub?
HUH
Ik dacht ook dat ik het verkeerd hoorde.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:46 schreef Kinga het volgende:
HUH
Zou hij dan niet toondoof zijn?quote:
ze is übercutequote:Op donderdag 10 april 2008 23:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Sebastiaan, een vriend van Huub
Anouk
De gave om naar de mimiek van Brian te kijken, terwijl hij dit vertelt, heeft Huub nog niet onder de knie...quote:Op donderdag 10 april 2008 23:46 schreef Kinga het volgende:
HUH
Dat doet hij niet.Huub denkt echt over alle mensen goed,zag je bij Natasia.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:48 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik het verkeerd hoorde.
Hmm, ik ga er maar van uit dat Huub inderdaad uit zijn nek lulde.
Volgens mij naast Brian en Amanda naast Ricardoquote:Op donderdag 10 april 2008 23:49 schreef Disana het volgende:
Ik begrijp dat Kenneth naast Ricardo gaat slapen?
de onbetaalde hoer in vol ornaatquote:Op donderdag 10 april 2008 23:48 schreef SIRA het volgende:
Amanda zit maar te lonken naar Mitch ..aan d'r haren te plukken, soort van te lachen en met d'r jetsers te zwaaien..
Dat kon ik er ook nog wel uithalen ja.... waar hadden ze het over, daarvoor?quote:Op donderdag 10 april 2008 23:49 schreef Dementor het volgende:
Voor de Nederlanders hier, kennet zei zojuist normale cola brother niet die light rotzooi.
Heel knap van 'm. Van Natasia iets goeds denken is haast onmogelijk. Alleen dat ze goed kon koken.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat doet hij niet.Huub denkt echt over alle mensen goed,zag je bij Natasia.
Oh bwian vond het niet leuk dat dellie de aanwezigheid van Mitch zo op prijs stelt.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:51 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat kon ik er ook nog wel uithalen ja.... waar hadden ze het over, daarvoor?
Ah ja, de ideale situatie om zonder zender informatie uit te wisselen.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij naast Brian en Amanda naast Ricardo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |