quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:51 schreef Copycat het volgende:
Mijn gedachten zijn bij Amanda ... zal ze vandaag dan wel slagen? Is zeven maal scheepsrecht in Balkland?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:48 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
brian doorzichtige pogingen idd over the top
btw ik heb het vage vermoeden dat hij het wel meent
maar het ging over huub
de beelden zijn echt hoorquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:53 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Prima, tuurlijk word er verbouwt aan programma's maar dan moeten ze niet mensen laten smssen als ze niet de echte beelden krijgen te zien.
Daar gaat het dus om.
Huub heeft juist een goede tv kop.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:58 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
de beelden zijn echt hoor
als ze van hupert de zgn goodguy hadden gemaakt viel er niks meer te sms'n
hij heeft nl geen goeie tv kop
btw hij wint toch elke popo ?
dus .....
Nee, niet opgevallen. Zullen we het nu gewoon over de streams hebben?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:01 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussendoor
is hetniemand opgevallen dat brian voor de tweede keer huub in de show heeft gehouden
door een stap opzij te doen toen h als een doldrieste stier op hem af kwam ?
eeeuuu neequote:Op vrijdag 11 april 2008 14:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Huub heeft juist een goede tv kop.
Maar goed de geesten van de B en A lovers hier zijn zo vertroebeld dat ik me afvraag of het niet toevallig familie is.
He nee. Zullen we het nu gewoon weer over de actuele stand van zaken hebben, namelijk de streams?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:01 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussendoor
dit was zojuist op de streamsquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, niet opgevallen. Zullen we het nu gewoon over de streams hebben?
Ik geloof je op je woord, heb meerderen malen gezien dat ze elkaar beschermen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:05 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
dit was zojuist op de streams
alleen is het niemand opgevallen daarom is het toch goed dat ik dat ff meld
Van mij mag Jaap, want ik heb Carlos altijd een zelfingenomen kwal gevondenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:06 schreef Kaat38 het volgende:
Mooooooi, Carlos tegen Japio: opzouten, je hebt weer zendtijd genoeg gehad!
Gelijk heeft Carlos, hij is ten eerste geen fysio en ten tweede heeft Japio hem lang terug afgedankt.
Dus Japio: pak telefoon en bel maar een fysio.
Hylarisch is dus met hoed en zonnebril op een kinderkarretje over een parcours sjeezen, tja hylarischquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Da's perceptie.....Jaap is gewoon hilarisch....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |