Daar hebben dat soort mensen zoals Carlos (sport 100% en op andere vlakken minder ontwikkeld) altijd last van.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Van mij mag Jaap, want ik heb Carlos altijd een zelfingenomen kwal gevonden
Jaap gaat met de skelter de les verstieren bij carlosquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:03 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
eeeuuu nee
anders had de redaktie wel een ander keuze gemaakt
simpel
Vind ik van Japio ook, dus gelijkspel zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Van mij mag Jaap, want ik heb Carlos altijd een zelfingenomen kwal gevonden
Ja, vind ik wel....quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:09 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hylarisch is dus met hoed en zonnebril op een kinderkarretje over een parcours sjeezen, tja hylarisch
Mooi he, trainen zonder dat je het door hebt met dank aan Carlos!quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:09 schreef Dementor het volgende:
Jaap beweegt nu ook behoorlijk zonder dat hij het door heeft
Ik denk het niet want Carlos WIL Jaap niet trainen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:12 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mooi he, trainen zonder dat je het door hebt met dank aan Carlos!
Die lacht zich waarschijnlijk rot.
Kan, maar toch vind ik Nando juist weer heel sympathiek. Die is vriendelijk en rustig en straalt geen ego uit.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar hebben dat soort mensen zoals Carlos (sport 100% en op andere vlakken minder ontwikkeld) altijd last van.
En klaar dat is de opmerking die Carlos meteen stil houdquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:13 schreef joep.t het volgende:
Jaap:We zullen dat tussen jou en Karl Noten geheim houden
Hij doet het nu automatisch/onvrijwillig en alles werkt stevig door en ik lig in een deukquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik denk het niet want Carlos WIL Jaap niet trainen.
Om Brian te teasen?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:25 schreef Copycat het volgende:
Waarom is PoekieRoekie daar nog steeds?
ik houd er ook van.quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:25 schreef rooie3 het volgende:
Ja Ricardo eruit en die stemming dan net zo laten gaan als bij Eric.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:29 schreef Disana het volgende:
Huub krijgt er een slecht gevoel bij, en houdt niet van mensen die het achter de ellebogen hebben. Gaat dit over Anouk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |