das meer iets voor huubquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:27 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Dan kan je ze er ook beter af duwen
Brian's pogingen:quote:
Uiteraard draait het om kijkcijfers, alles draait om poen, weet jij en weet ik.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:24 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
er is maar 1 maatstaf
500 000 tv kijkers
en dat lijkt me terecht ,ander was het showtje al na een paar maanden uit de lucht gehaalt en hadden de lieve nolife streamers niks meer te streamen
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Brian's pogingen:
-liedje alleenstaande moeders (geld).
-optreden voor kinderen (geld).
-mikey begeleiden (terwijl achter al het werk deed).
And the list goes on..
dit is wel een grappige uitspraak van Brajen die zelf elke nacht een hoer neuktquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:33 schreef Scandalous het volgende:
[..]En Huub doet nou niet echt z'n best om een ideale schoonzoon-imago te hebben, met al dat gehoereneuk
Spiegelen is toch wel Brian's grootste talentquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:35 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
dit is wel een grappige uitspraak van Brajen die zelf elke nacht een hoer neukt
pecies! als iemand zich continu beter neer wil zetten dan hij eigenlijk is is het brian wel.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Brian's pogingen:
And the list goes on..
nee dat recht heb je nietquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Uiteraard draait het om kijkcijfers, alles draait om poen, weet jij en weet ik.
Waar het wel om gaat is eerlijke verslaggeving, ofwel eerlijke beelden en niet dat idiote knip en plakwerk.
Sommigen bewust in een goed of slecht daglicht zetten gaat mij tever, als tv kijker heb je recht op eerlijke beelden.
Dat kan wezen: Huub die weer als een kip zonder kop loopt te schelden, een Amanda die als een kip zonder kop loopt te lallen (gaat al snel), of wat dan ook maar gewoon eerlijk.
Dus gewoon hoe ze zijn met hun minder en minder mooie kanten, eerlijke verslaggeving en dat vind ik wel degelijk nodig bij een programma waarbij men vraagt te smssen voor een favoriet.
Overigens: dit is geen nowlive aktie, daar is hij gestart maar elke streamer die mee witl doen, erachter staat is van harte welkom.
Yep, ik klets hier heel graag maar ook op nowlive en ook andere site's, ik ben niet forumgebonden zeg maar.
is geeen mening maar iets huuppert zelluf zegdequote:Op vrijdag 11 april 2008 14:31 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Dat is dan weer jouw mening, ik deel hem niet.
nee door zgn een eerlijke gewone hollandse jongen te spelenquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:33 schreef Scandalous het volgende:
[..]En Huub doet nou niet echt z'n best om een ideale schoonzoon-imago te hebben, met al dat gehoereneuk
tis gewoon een vies stinkend slijmspoor dat meteen weer een vrolijk gezicht trekt als a of b binnenkomtquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:45 schreef Disana het volgende:
Wat is Charlotte zorgzaam als het haar lievelingetjes niet betreft. Puffend en steunend loopt ze op te ruimen terwijl Jaap een 'rustgevende' gezichtsmassage krijgt. Mopperend laat ze de deur openstaan als ze iets zwaars naar buiten brengt; dat Jaap in zijn blote bast ligt en het koud heeft, merkt ze niet.
En dat meende hij ook echt, hè ...quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:44 schreef Nomrc2 het volgende:
is geeen mening maar iets huuppert zelluf zegde
tegen amanda
ga nu mee naar boven dan gooi ik je van de trap af
Waarom flikker kapotquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:17 schreef noekje het volgende:
Brian: Huub kan zich niet zelfbeheersen.
Flikker kapot, man!
Ze liet de deur nog een paar keer open. Ik zou zo'n houding niet pikken en weggaan.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:46 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
tis gewoon een vies stinkend slijmspoor dat meteen weer een vrolijk gezicht trekt als a of b binnenkomt
brian doorzichtige pogingen idd over the topquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Brian's pogingen:
And the list goes on..
Hij kan zich niet zelfbeheersen. Dat is geen woord! Daarom!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom flikker kapotHet is gewoon waar. Huub heeft een erg kort lontje. Dat Brian dat ook heeft doet daar niets van af.
op dat moment absoluutquote:
Prima, tuurlijk word er verbouwt aan programma's maar dan moeten ze niet mensen laten smssen als ze niet de echte beelden krijgen te zien.quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:51 schreef Copycat het volgende:
Mijn gedachten zijn bij Amanda ... zal ze vandaag dan wel slagen? Is zeven maal scheepsrecht in Balkland?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:48 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
brian doorzichtige pogingen idd over the top
btw ik heb het vage vermoeden dat hij het wel meent
maar het ging over huub
de beelden zijn echt hoorquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:53 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Prima, tuurlijk word er verbouwt aan programma's maar dan moeten ze niet mensen laten smssen als ze niet de echte beelden krijgen te zien.
Daar gaat het dus om.
Huub heeft juist een goede tv kop.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:58 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
de beelden zijn echt hoor
als ze van hupert de zgn goodguy hadden gemaakt viel er niks meer te sms'n
hij heeft nl geen goeie tv kop
btw hij wint toch elke popo ?
dus .....
Nee, niet opgevallen. Zullen we het nu gewoon over de streams hebben?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:01 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussendoor
is hetniemand opgevallen dat brian voor de tweede keer huub in de show heeft gehouden
door een stap opzij te doen toen h als een doldrieste stier op hem af kwam ?
eeeuuu neequote:Op vrijdag 11 april 2008 14:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Huub heeft juist een goede tv kop.
Maar goed de geesten van de B en A lovers hier zijn zo vertroebeld dat ik me afvraag of het niet toevallig familie is.
He nee. Zullen we het nu gewoon weer over de actuele stand van zaken hebben, namelijk de streams?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:01 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussendoor
dit was zojuist op de streamsquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, niet opgevallen. Zullen we het nu gewoon over de streams hebben?
Ik geloof je op je woord, heb meerderen malen gezien dat ze elkaar beschermen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:05 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
dit was zojuist op de streams
alleen is het niemand opgevallen daarom is het toch goed dat ik dat ff meld
Van mij mag Jaap, want ik heb Carlos altijd een zelfingenomen kwal gevondenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:06 schreef Kaat38 het volgende:
Mooooooi, Carlos tegen Japio: opzouten, je hebt weer zendtijd genoeg gehad!
Gelijk heeft Carlos, hij is ten eerste geen fysio en ten tweede heeft Japio hem lang terug afgedankt.
Dus Japio: pak telefoon en bel maar een fysio.
Hylarisch is dus met hoed en zonnebril op een kinderkarretje over een parcours sjeezen, tja hylarischquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Da's perceptie.....Jaap is gewoon hilarisch....
Daar hebben dat soort mensen zoals Carlos (sport 100% en op andere vlakken minder ontwikkeld) altijd last van.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Van mij mag Jaap, want ik heb Carlos altijd een zelfingenomen kwal gevonden
Jaap gaat met de skelter de les verstieren bij carlosquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:03 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
eeeuuu nee
anders had de redaktie wel een ander keuze gemaakt
simpel
Vind ik van Japio ook, dus gelijkspel zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Van mij mag Jaap, want ik heb Carlos altijd een zelfingenomen kwal gevonden
Ja, vind ik wel....quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:09 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hylarisch is dus met hoed en zonnebril op een kinderkarretje over een parcours sjeezen, tja hylarisch
Mooi he, trainen zonder dat je het door hebt met dank aan Carlos!quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:09 schreef Dementor het volgende:
Jaap beweegt nu ook behoorlijk zonder dat hij het door heeft
Ik denk het niet want Carlos WIL Jaap niet trainen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:12 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mooi he, trainen zonder dat je het door hebt met dank aan Carlos!
Die lacht zich waarschijnlijk rot.
Kan, maar toch vind ik Nando juist weer heel sympathiek. Die is vriendelijk en rustig en straalt geen ego uit.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar hebben dat soort mensen zoals Carlos (sport 100% en op andere vlakken minder ontwikkeld) altijd last van.
En klaar dat is de opmerking die Carlos meteen stil houdquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:13 schreef joep.t het volgende:
Jaap:We zullen dat tussen jou en Karl Noten geheim houden
Hij doet het nu automatisch/onvrijwillig en alles werkt stevig door en ik lig in een deukquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik denk het niet want Carlos WIL Jaap niet trainen.
Om Brian te teasen?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:25 schreef Copycat het volgende:
Waarom is PoekieRoekie daar nog steeds?
ik houd er ook van.quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:25 schreef rooie3 het volgende:
Ja Ricardo eruit en die stemming dan net zo laten gaan als bij Eric.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:29 schreef Disana het volgende:
Huub krijgt er een slecht gevoel bij, en houdt niet van mensen die het achter de ellebogen hebben. Gaat dit over Anouk?
Hij is echt pissig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |