niet doen..... met Kennie in tha house lig je constant in een stuipquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:33 schreef itsme het volgende:
[..]
OMG Ik dacht echt waar dat Nettie in DGK was.![]()
![]()
Amanda lijkt echt op haar.
Ben een tijd niet geweest en als verwacht is jaap nu tegen huub aan het spelen begrijp ik? Terror jaap terug maar tegen huub en met Brian?
Tijd om weer te gaan.
Zei de redactie niet dat zij daar niet meer werkte?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:35 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Poekie komt Rikwaldo interviewen. Ze slaakt hoge gilletjes en vindt Ricardo er zooooooo goed uitzien. Echt he!
Denk je nu echt dat dit zoden aan de dijk gaat zetten, ik kan het me nauwelijks voorstellen. Een of andere lokale omroep, dat heeft toch totaal geen zin of ben ik te pessimistisch?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:26 schreef Kaat38 het volgende:
Ze zitten in de ontkenningsfase maar dat duurt niet lang meer: http://www.clipser.com/watch_video/156927
normaal luister ik niet naar hem, maar hij zat over huub te praten met sebastiaan,quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:30 schreef Borga het volgende:
[..]
Jij mist het slappe asociale gezwets van die pisnicht
Klopt, maar ik weet niet of dat gaat over schrijven op VV of het werken bij Cross Media.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:37 schreef noekje het volgende:
Zei de redactie niet dat zij daar niet meer werkte?
Ik meende ook zoiets..quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Zei de redactie niet dat zij daar niet meer werkte?
Ach, afwachten zeg maar, nee heb je en ja kan je krijgenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat dit zoden aan de dijk gaat zetten, ik kan het me nauwelijks voorstellen. Een of andere lokale omroep, dat heeft toch totaal geen zin of ben ik te pessimistisch?
Ja, ze vergeet "op de WC zitten terwijl Brian last heeft van het geluid".quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:33 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Slijmspoor zou niet in DGK willen zitten. Want iedereen ziet je (o ja joh) en dan moet je je tanden poetsen terwijl iedereen je ziet. En tanden poetsen is toch heel intiem, echt iets van jezelf.
Jajaja, tanden poetsen.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:41 schreef Kinga het volgende:
Oh nee!!!! RoekiePoekie!!!! Dat ze die nul daar nog binnen laten zeg....
Anders rekt de ketting uit??quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:41 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kenniet heeft een koningsketting gekregen van Netty toen hij 18 werd. Zo'n lelijk gouden loverboy ding. Kenniet is er erg trots op. Hij draagt de ketting nu nog alleen 'bij gelegenheden'. Anders rekt de ketting uit. En verder over de beharing van Kenniet.
Waarschijnlijk draagt hij hem niet om zijn nek, vandaarquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Anders rekt de ketting uit??
Ach, laat ook maar.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:44 schreef Copycat het volgende:
PoekieRoekie weer in genade aangenomen? Waar is dat interview voor? Als het voor de DGK site is, heeft die FOK!spreekbuis van de redactie een klein leugentje verteld. Vreemd, doen ze normaal nóóit ...
Ik denk dat er normaal nog iets aan hangt:quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:46 schreef -Blurk- het volgende:
Waarschijnlijk draagt hij hem niet om zijn nek, vandaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |