Het is wel duidelijk dat iedereen hier verbaasd is, ondergetekende ook.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:44 schreef Copycat het volgende:
PoekieRoekie weer in genade aangenomen? Waar is dat interview voor? Als het voor de DGK site is, heeft die FOK!spreekbuis van de redactie een klein leugentje verteld. Vreemd, doen ze normaal nóóit ...
Eerder te dom om een top-crimineel te wordenquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:54 schreef Johnny_Berra het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Kennie iets ontwapenends? ik vind hem echt zo'n boefje. Iets te dom om echt gemeen te zijn, of zo
Hoe laat is dat examen? ongeveerquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat iedereen hier verbaasd is, ondergetekende ook.
Jaap en Huub willen terror op Amanda voordat ze naar haar examen gaat. Wat heeft dat nu voor zin of zal ze van slag raken?
DGK-REDACTIE schreef dat zij geen stukjes meer schreef op VV.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat iedereen hier verbaasd is, ondergetekende ook.
Gedoemd om in de periferie van de penose rond te blijven scharrelenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:50 schreef Leandra het volgende:
Thnx Noekjeen weer een prima OP
![]()
[..]
Eerder te dom om een top-crimineel te worden
Maar deze is wel erg mooi hoorquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat er normaal nog iets aan hangt:
[ afbeelding ]
Niet sturen en het wel over verhaallijnen hebbenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:22 schreef Copycat het volgende:
Omdat belofte schuld maakt, het stukje over DGK in het verhaal over het bedotten van de tvkijker in de DAG van vandaag:
[..]
Dan weten we dat ook weer.
Ze gaat om 15.00 uur weg dus ik denk rond de klok van 16.00 uur.quote:
dank.. Bq ookquote:
En dat ze een man isquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:53 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, Andries heeft een niet zo aardig stukje in de Party geschreven over José, dat ze mediageil is enzo. Ze is helemaal pissed.
Goor hm. Tja, Ricardo moet even normaal praten en kan zich niet verschuilen achter zijn travo of valse nichtenrol. Dat is Rikwaldo niet zo gewend.quote:
Nou doet die net alsof hij dat kan zien!quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
En dat ze een man is
Typisch dat zoiets van Andries komt he
Dat zei José ook al. Hij is gefrustreed omdat hij met Kelly gezoend heeft.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:55 schreef Kinga het volgende:
En dat ze een man is
Typisch dat zoiets van Andries komt he
Nou, met z'n allen duimen dan maar, om een uurtje of vier.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze gaat om 15.00 uur weg dus ik denk rond de klok van 16.00 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |