Ik denk dat ik geen duimen meer overheb aan het eind van de dag.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:58 schreef Gert het volgende:
Nou, met z'n allen duimen dan maar, om een uurtje of vier.
Je bent een heldin dat je luistert, chapeau.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:59 schreef Spaarne het volgende:
Wat een nepper die Ricardo zeg. Een vat vol psyschische problemen.
Doodongelukking nepvogeltje.
Ja zo kan je het ook noemen!!!!quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:22 schreef Copycat het volgende:
Omdat belofte schuld maakt, het stukje over DGK in het verhaal over het bedotten van de tvkijker in de DAG van vandaag:
[..]
Dan weten we dat ook weer.
Poek en Amanda waren ook niet de beste maatjes maar ze mocht vast wel op de jaardag komen. Samen met haar aller aller beste vriendjes.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:08 schreef agter het volgende:
Hoor ik dat nou goed?
RoekiePoekie tegen Amanda "He, ben je aangekomen?"
Nee, andersom. Poekie is aangekomen. Vorige keer had ze veel stress.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:08 schreef agter het volgende:
Hoor ik dat nou goed?
RoekiePoekie tegen Amanda "He, ben je aangekomen?"
Toen was die LangeLul er toch ook?quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:11 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Nee, andersom. Poekie is aangekomen. Vorige keer had ze veel stress.
Ja. Kan me nog een klein akkefietje met Palma herinneren...quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:17 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Brian kan al weer behoorlijk snel eten na zijn verstandskiezen etc.
Amanda vindt Anouk onbeschoft, want die zegt haar niet gedag. Amanda: "Lekker volwassen."
Wat is die Amanda toch blind en doof voor haar eigen gedrag. Verbazingwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |