Dan weten we dat ook weerquote:Een programma dat prat gaat op het reality-gehalte is De Gouden Kooi. Eerder ging het gerucht dat delen van het programma in scene worden gezet. Bewoner Jaap deed toen De Gouden Kooi nog bij Talpa werd uitgezonden tegenover medebewoner Brian een boekje open. Hij vertelde dat hij opdrachten moest uitvoeren voor de redactie. Inmiddels valt het programma onder RTL. Woordvoerder Eva Peters: "Er is absoluut niets in scene gezet in De Gouden Kooi. We sturen de bewoners ook niet aan, we hebben ze af en toe slechts een beetje gecoacht. Als we een bepaalde verhaallijn zien opkomen, attenderen we de bewoners er soms op. Zo van: Wist je dat die en die een beetje verliefd op je is?"
+1quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:21 schreef pullup het volgende:
KennieVan mij mag hij nog wel even blijven. Ik lach me kapot
zo weekend!!!quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:21 schreef pullup het volgende:
Het is toch niet te geloven ???? Ome Sjon heeft het zelf toegegeven en nu dit.quote:
+2.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:21 schreef pullup het volgende:
Ze zitten in de ontkenningsfase maar dat duurt niet lang meer: http://www.clipser.com/watch_video/156927quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:22 schreef Copycat het volgende:
Omdat belofte schuld maakt, het stukje over DGK in het verhaal over het bedotten van de tvkijker in de DAG van vandaag:
[..]
Dan weten we dat ook weer.
ik word al sinds BB 5 voor gek verklaard, welkom bij de clubquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:24 schreef Desii het volgende:
[..]
zo weekend!!!
Ga genieten van Kennot.....
(edit: baas en collega's vinden mij geschift, dat ik naar dgk kijk)
Geen idee. Maar Netty die een NV heeft ... tuurlijk. Zal wel een leeg BV'tje zijn. Netty is opgelicht bij de verkoop, zegt Kenniet. En nu heeft ze haar bedrijfje nog. Vreemde vorm van oplichting. Meestal ben je je geld en bedrijf kwijt. Lulverhaal dus.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:20 schreef beequeen het volgende:
Huh, Netty's Car Rental bestaat nog steeds, althans de NV. Het bedrijf is wel verkocht maar ze is opgelicht.
Ze kan ook niet naar de politie op Bonaire, die doen niks aan fraudezaken.![]()
Wat klopt hier niet?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:26 schreef pullup het volgende:
Zou dit verhaallijntje met Kenny net zo eindigen als in Southpark: "OMG they killed Kenny'
Jij mist het slappe asociale gezwets van die pisnichtquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:19 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
je ziet ze wel maar maar verstaat ze niet.
stelletje amateurs....
OMG Ik dacht echt waar dat Nettie in DGK was.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:59 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dit ziet er toch helemaal niet dom uit?![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |