abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57915110

Op 3 mei 1903 is Heracles opgericht en behoort daarmee tot een van de oudste voetbalverenigingen in Nederland. Het is een club met een rijke historie waarin het grote hoogtes maar ook diepe dalen heeft gekend.

Bekijk hier de historie van de club
Bekijk mythe van de naamgever
Verplaats je nog eens naar het oude stadion aan de Bornsestraat
Informatie over het boek 'De Tweekleur Omhoog, 101 jaar Heracles'.

Supportersvereniging Hart voor Heracles
Bianco Nero/ Brigata Tifosi Extreme

Officiele site: www.heracles.nl Fansite: http://www.hafc-1903.nl/

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. http://wiki.fok.nl/index.php/Heracles_Almelo

[ Bericht 39% gewijzigd door Blawh op 08-04-2008 20:29:23 ]
pi_57915441
OP heb ik een beetje ingrekrompen, al die kruisjes begonnen me een beetje te irriteren.

1
2
3
4
5
6
13. Heracles Almelo    32   08   08   16       32    -25
14. Sparta R'dam       32   08   07   17       31    -25
15. De Graafschap      32   07   08   17       29    -28
16. Willem II          32   07   07   18       28    -09
17. VVV Venlo          32   06   08   18       26    -32
18. Excelsior          32   07   05   20       26    -38

Zondag 13 april 2008: Heracles - NAC Breda
Zondag 20 april 2008: AFC Ajax - Heracles

Achillespeesblessure Rahim
"Schilder mag vertrekken uit Amsterdam"
Krüzen in beeld als assistent van Verbeek.

Zou mooi zijn als Schilder aangetrokken wordt. Rahim zijn blessure kon op een vervelender moment komen, hij is toch al geschorst voor komende zondag.

[ Bericht 49% gewijzigd door Blawh op 08-04-2008 18:45:57 ]
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:16:20 #3
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_57917478
Hopenlijk handelt de club daadkrachtig en halen we schilder op korte termijn binnen. Contract voor 3 jaar zou mooi zijn
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:22:08 #4
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57917599
Schilder lijkt me prima
Ik had de OP al een keer aangepast trouwens op Wiki.
heb jij hem op Wiki ook aangepast nu dan?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_57917669
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:22 schreef Damzkieee het volgende:
Schilder lijkt me prima
Ik had de OP al een keer aangepast trouwens op Wiki.
heb jij hem op Wiki ook aangepast nu dan?
Nee, vind je het beter als hij korter is?
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:26:36 #6
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57917722
Ja.
Er wordt in het nieuwe seizoen toch een nieuwe OP gemaakt dus deze voldoet, als je deze ff upload op Wiki.
29.10 Novastar HMH
pi_57917827
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:26 schreef Damzkieee het volgende:
Ja.
Er wordt in het nieuwe seizoen toch een nieuwe OP gemaakt dus deze voldoet, als je deze ff upload op Wiki.
Ok, done.
pi_57924552
Ik gun Schilder wel een leuke club zoals Heracles!
pi_57929025
Zou een goeie zaak zijn voor jullie, schilder (tvp;))
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_57930493
quote:
Schilder: "Ik kan het Ajax-niveau aan"
Robbert Schilder moet komende zomer vertrekken bij Ajax. De middenvelder is blij met de duidelijkheid, maar denkt het Ajax-niveau wel degelijk aan te kunnen.

"Ik weet zeker dat ik het niveau van de Eredivisie aankan", zegt Schilder tegen VI. "Dat geeft mij vertrouwen en door mijn ervaring bij de eerste selectie van Ajax, denk ik dat ik dat niveau ook aankan."

Schilder hoopt zich in de komende weken te bewijzen bij Heracles Almelo. "Het was voor mij een verademing dat ik eind januari opnieuw werd verhuurd aan deze club. Ik zat bij Ajax op een dood spoor en kwam nauwelijks aan spelen toe. Bovendien maakte ik in Amsterdam al een tijdje een onzekere periode door en dat stoorde me."
Denk dat hij het Ajax niveau nog niet aankan, voor Heracles een hele goeie, voor Ajax echter nog niet.
  woensdag 9 april 2008 @ 13:00:29 #11
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_57932608
Misschien is een subtopper in dat opzicht beter voor hem... Hoewel het voor Heracles natuurlijk geweldig is als hij blijft
pi_57938975
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:00 schreef Lamzak_ het volgende:
Misschien is een subtopper in dat opzicht beter voor hem... Hoewel het voor Heracles natuurlijk geweldig is als hij blijft
Volgend jaar zetten we de stap naar de subtop, dan speelt hij bij een subtopper.
pi_57946200
quote:
Op woensdag 9 april 2008 00:06 schreef sjimz het volgende:
Ik gun Schilder wel een leuke club zoals Heracles!
Dat vindt zijn vriendin ook wel fijn .

Volgend jaar weer Eredivisie, dat gaat echt niet meer fout .
pi_57946239
Trouwens, over Schilder. Schilder zou bij Ajax alleen speelminuten krijgen als hij linksback wil staan. Maar ja, dat wilde hij niet. Op het middenveld zie ik geen plek voor hem. Heracles is een prima club voor hem.
pi_57947206
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:14 schreef Blawh het volgende:

[..]

Volgend jaar zetten we de stap naar de subtop, dan speelt hij bij een subtopper.
Jullie zetten er vaart achter zie ik
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_57947404
Het wordt wel een beetje tijd om het iets hogerop te zoeken, maar het is gewoon heel moeilijk. Een nieuw stadion zou een stap zijn, maar dan moet er wel een grote kans zijn dat ze er ook volgend jaar weer inblijven.
That's all folks!
  donderdag 10 april 2008 @ 08:36:49 #17
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57950262
Hopelijk kunnen we sowieso wat talenten erbij krijgen. We MOETEN nu eens toeslaan in de zomer en niet weer in de winter. De druk in de winterstop kan zomaar eens TE groot worden waardoor je er niet meer bovenop komt.
29.10 Novastar HMH
  donderdag 10 april 2008 @ 09:19:34 #18
58060 Apoc2003
pi_57950804
Ik heb wel steeds meer het idee dat heracles bij de 'gevestigde orde' van de eredivisie begint te horen, niemand ziet heracles nog als degradatiekandidaat en de club heeft ook een bepaalde sympathie weten te wekken bij voetbalkijkend nederland. Dat kan nog wel eens in ons voordeel gaan werken komende zomer.

Helaas is er volgens mij op financieel gebied niet heel veel meer mogelijk, omdat vorige zomer al is geprobeerd het onderste uit de kan te halen. Ik zie het nog zo snel gebeuren dat er er in eens de helft meer sponsors zich gaan melden met kruiwagens vol met geld.

Wat eigenlijk zou moeten gebeuren is deze zomer flink investeren, ook al gaat dat grote risico's met zich meebrengen, waardoor een goed elftal op de mat staat voor in ieder geval 2 jaar. Dan kun je bij het begin van de competitie meteen de volle vaart zetten achter de nieuwbouwplannen, met in het achterhoofd dat je elftal (hopelijk) 2 jaar constant zal presteren en (probleemloos?) in de eredivisie zal gaan blijven. Je loopt dat in het begin een financieel risico, om 2 jaar later niet failliet te gaan aan een nieuw stadion terwijl je in de eerste divisie moet ballen.
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_57951755
quote:
Op donderdag 10 april 2008 09:19 schreef Apoc2003 het volgende:
Ik heb wel steeds meer het idee dat heracles bij de 'gevestigde orde' van de eredivisie begint te horen, niemand ziet heracles nog als degradatiekandidaat en de club heeft ook een bepaalde sympathie weten te wekken bij voetbalkijkend nederland. Dat kan nog wel eens in ons voordeel gaan werken komende zomer.

Helaas is er volgens mij op financieel gebied niet heel veel meer mogelijk, omdat vorige zomer al is geprobeerd het onderste uit de kan te halen. Ik zie het nog zo snel gebeuren dat er er in eens de helft meer sponsors zich gaan melden met kruiwagens vol met geld.

Wat eigenlijk zou moeten gebeuren is deze zomer flink investeren, ook al gaat dat grote risico's met zich meebrengen, waardoor een goed elftal op de mat staat voor in ieder geval 2 jaar. Dan kun je bij het begin van de competitie meteen de volle vaart zetten achter de nieuwbouwplannen, met in het achterhoofd dat je elftal (hopelijk) 2 jaar constant zal presteren en (probleemloos?) in de eredivisie zal gaan blijven. Je loopt dat in het begin een financieel risico, om 2 jaar later niet failliet te gaan aan een nieuw stadion terwijl je in de eerste divisie moet ballen.
Klopt, alleen is dat aan de ene kant wel makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Ik zou zelf bijvoorbeeld ook geen villa kopen als ik weet dat ik over 2 jaar kans maak op een enorme promotie bij een bedrijf. Je kunt als BVO natuurlijk niet ongestraft geld uitgeven dat je niet hebt, daarom heb ik mijn hoop gevestigd op een paar grote sponsoren. Wat zou het mooi zijn als bijvoorbeeld Ten Cate (en nog een paar sponsoren) flink zou investeren in Heracles, we zijn tenslotte hun 'showroom' als het gaat om het kunstgras.
Verder zou het ook zijn als de gemeente Almelo Heracles een beetje tegenmoet zou komen, Heracles is toch wel een mogelijke trekpleister voor mensen (uit de regio) en de aantrekkingskracht van Heracles zal alleen maar toe gaan nemen wanneer we een stabiele eredivisieclub zijn.
  donderdag 10 april 2008 @ 10:19:22 #20
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_57951833
Het probleem is dat er bij ons niet zo veel grote mogelijke investeerders zitten. Die zitten allemaal in Enschede. Het verschil is dat de businessclub bij ons gevuld is met Almelose middenstand en niet met de toppers van Overijssel.
Het zullen toch altijd dezelfde bedrijven moeten zijn waar het geld vandaan komt, en dat houdt een keer op.
29.10 Novastar HMH
pi_57985020
quote:
Heracles zondag thuis tegen NAC

Heracles Almelo speelt zondag de laatste thuiswedstrijd van het seizoen tegen NAC Breda.

De ploeg van trainer Gert Heerkes is nog niet helemaal zeker van lijfsbehoud. Bij winst kan Heracles zich wel definitief veilig spelen.

De Almelose ploeg moet het zondag doen zonder de geschorsten Rahim Ouedraogo en Kwame Quansah.

Voor volgend seizoen probeert Heracles Robbert Schilder definitief over te nemen van Ajax. Het eerste bod van de Almeloërs is echter afgewezen.

www.rtvoost.nl
Robbert Schilder over zijn toekomst en komende zondag.

Gert Heerkes over zondag.

Ik denk dat ook Schilder hier volgend seizoen niet meer zal spelen, als ik hem was zou ik ook voor een subtopper kiezen trouwens. Ik hoop uiteraard dat hij in Almelo blijft.
  vrijdag 11 april 2008 @ 16:22:55 #22
58060 Apoc2003
pi_57985121
Wat komt schilder over als een dom iemand zeg
-Rudyard Kipling
pi_57986397
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 16:22 schreef Apoc2003 het volgende:
Wat komt schilder over als een dom iemand zeg
Waarom? Omdat die slist?
  vrijdag 11 april 2008 @ 18:35:03 #24
58060 Apoc2003
pi_57987532
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 17:21 schreef ElYefe het volgende:

[..]

Waarom? Omdat die slist?
Nee vooral omdat hij zo langzaam praat.... aan het einde van het gesprek gaat het wel beter trouwens
-Rudyard Kipling
pi_58008771
Het leek inderdaad alsof hij weinig zin had in het interview.

Opstelling is morgen waarschijnlijk een tikkeltje anders dan het overgrote deel na de winterstop:

1
2
3
4
5
6
7
                          Piecke

Boakye          Wuytens             Klavan            Looms

Maas                Schilder
                            GGG
      Ricky                Lakic             Michalke
  zondag 13 april 2008 @ 10:36:27 #26
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58017207

!!!
HERACLES
29.10 Novastar HMH
pi_58017436
Ik wil jullie toch even feliciteren met het bijna zeker zijn van lijfbehoud in de Eredivisie
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 13 april 2008 @ 11:09:39 #28
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58017568
Dank. Jullie met het te behalen kampioenschap. Hoewel ik het wel grappig zou vinden als het tot de laatste speeldag spannend blijft
29.10 Novastar HMH
pi_58017606
Dankje Guitarist, maar we zijn er nog niet.
pi_58017666
quote:
Op zondag 13 april 2008 11:12 schreef Blawh het volgende:
Dankje Guitarist, maar we zijn er nog niet.
Wij ook nog niet
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58018826
Vandaag de wedstrijd tegen Nac!! ( ik als Bredanaar toch even een berichtje posten).
Allereerst wil ik wel zeggen dat ik Heracles lijfsbehoud gun. Vind dat ze groot del van de competitie leuk voetbal hebben gespeeld.
Maarrrr ben benieuwd of jullie heraclieden het met me eens zijn: Opvallen veel punten thuis, en weinig uit..
Kunstgras? Julie als supporters blij met kunstgras??
Succes vandaag, al hoop ik van harte dat WIJ winnen een een playoff CL ticket vaststellen.
pi_58019096
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:34 schreef J-V het volgende:
Vandaag de wedstrijd tegen Nac!! ( ik als Bredanaar toch even een berichtje posten).
Allereerst wil ik wel zeggen dat ik Heracles lijfsbehoud gun. Vind dat ze groot del van de competitie leuk voetbal hebben gespeeld.
Maarrrr ben benieuwd of jullie heraclieden het met me eens zijn: Opvallen veel punten thuis, en weinig uit..
Kunstgras? Julie als supporters blij met kunstgras??
Succes vandaag, al hoop ik van harte dat WIJ winnen een een playoff CL ticket vaststellen.
Thanks. Het klopt dat we sinds de winterstop vaak leuk voetbal hebben gespeeld, voor de winterstop was het echter dramatisch onder Brood en dat is de reden dat we nog niet voor 100% veilig zijn nu.

In het kunstgrastopic heb ik al gezegd dat ik uiteraard liever een strakke grasmat zie, maar onze vorige velden waren echt dramatisch. Dan heb ik liever een goede kunstgrasmat zoals bij ons, dat zie ik sowieso liever dan de slechte velden in bijvoorbeeld Doetinchem en Tilburg.

Het klopt dat we thuis veel meer punten hebben behaald dan in uitwedstrijden, maar in deze post staat een vergelijking met het aantal punten dat we uit- en thuis hebben behaald sinds we kunstgras hebben. Als je die lijst bekijkt dan zie je dat er eigenlijk alleen een enorm verschil zit in het aantal punten behaald in thuis- en uitwedstrijden in de periode waarin Ruud Brood trainer was. Onder Brood hebben we 1,5 seizoen geen enkele uitwedstrijd gewonnen, sinds Heerkes trainer is verloren we onnodig nipt met 2-1 van Twente, winnen we in Venlo met 0-5, domineerden we volledig in Groningen (2-1 overwinning voor ons), we begonnen ijzersterk vorige week in Eindhoven (onterecht afgekeurd doelpunt en een paar kansen meer in de beginfase) en in Tilburg verloren we onnodig en schlemielig door een polletje met 2-1.

Verder vind ik het een beetje een beeld dat puur gecreërd is door de media, tegenwoordig praat iedereen elkaar na. Kijk maar na onze concurrenten, in deze post van 17 maart kun je zien dat onze concurrenten ook bijna geen punten hebben gepakt in uitwedstrijden, NEC en AZ hebben na die tijd wel weer punten gepakt in een uitwedstrijd trouwens. Waarom hebben de media het dan alleen over onze prestaties in uitwedstrijden en bij die andere clubs niet? Ik vind het een beetje stemmingmakerij.

Ik zeg niet dat het niet anders is dan een normaal veld, maar het is niet zo'n groot voordeel als iedereen wil doen voorkomen. Als degradatiekandidaat zouden wij wellicht meer voordeel hebben bij een slecht veld waarop amper gevoetbald kan worden, dan zou het puur een fysieke strijd worden.
pi_58019241
Je hebt op veel punten ook wel gelijk. Enkel als "butienstaanders"kijken we toch op van kunstgras.
Of het nu wel of niet voordelig is voor jullie wordt in de media altijd erg opgeblazen.
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik ook GEEN voorstander ben van kunstgras. Maar dit heeft simpelweg
te maken met het feit dat ik voetbal associeer met gras, de geur van gras, vuile kleding.

Heb zelf toevallig van de week nog een 4x4 toernooi op kunstgras gespeeld met als gevolg brandplekken
van een sliding op mijn bovenbeen. Is dit ook het gelijk bij jullie kunstgras?

Nac houdt Lurling BTW wel aan de kant door het kunstgras. Te link voor zijn net herstelde blessure.
pi_58019438
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:59 schreef J-V het volgende:
Je hebt op veel punten ook wel gelijk. Enkel als "butienstaanders"kijken we toch op van kunstgras.
Of het nu wel of niet voordelig is voor jullie wordt in de media altijd erg opgeblazen.
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik ook GEEN voorstander ben van kunstgras. Maar dit heeft simpelweg
te maken met het feit dat ik voetbal associeer met gras, de geur van gras, vuile kleding.

Heb zelf toevallig van de week nog een 4x4 toernooi op kunstgras gespeeld met als gevolg brandplekken
van een sliding op mijn bovenbeen. Is dit ook het gelijk bij jullie kunstgras?

Nac houdt Lurling BTW wel aan de kant door het kunstgras. Te link voor zijn net herstelde blessure.
Slidings maken is op 'ons' veld geen enkel probleem hoor, anders zou het veld natuurlijk ook nooit de hoogst mogelijke FIFA waardering voor kunstgras krijgen.

Dat over de blessures weet ik niet, daar heb ik geen feiten voor. Wel weet ik dat er bij ons niet veel spelers zwaargeblesseerd het veld hebben moeten verlaten in de afgelopen 4 seizoenen. De demping is wel wat anders dan op een normaal veld, dus eventuele stijfheid in de gewrichten de dag na de wedstrijd kan wel voor komen denk ik als je een tijdje niet getraind hebt denk ik.
pi_58023683
Wat een walgelijke middag.

Dramatisch Heracles.

Triest NAC.

Publiek die bij 1-0 gaan fluiten ipv steunen (alleen Igor uitfluiten kon ik enigzins begrijpen).

Zuivere pingel onthouden.

Doorgebroken speler op de rand van het 16 meter gebied is geen rood meer.

Blessure Garcia

zondag 13 april 2008 @ 18:54:45 #36
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58025423

kutmiddag

Je vergeet de concurrentie nog
29.10 Novastar HMH
pi_58036806
quote:
Op zondag 13 april 2008 17:36 schreef Blawh het volgende:
Publiek die bij 1-0 gaan fluiten ipv steunen (alleen Igor uitfluiten kon ik enigzins begrijpen).
Je eigen spelers uitfluiten vind ik altijd een slechte zaak, helemaal wanneer je je specifiek tot 1 speler richt. Die arme Igor is gewoon over zijn top heen, door te fluiten gaat die echt niet harder lopen..
pi_58037266
Slechte dag voor jullie gisteren, maar ik kan me niet voorstellen dat W2 een puntje pakt bij Twente. En ook De Graafschap zie ik niet in Venlo winnen, dus komt allemaal wel goed.
  maandag 14 april 2008 @ 09:55:05 #39
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_58037907
Ha, het lot van onze streekgenoot ligt in onze handen
pi_58037927
quote:
Op maandag 14 april 2008 08:31 schreef ElYefe het volgende:

[..]

Je eigen spelers uitfluiten vind ik altijd een slechte zaak, helemaal wanneer je je specifiek tot 1 speler richt. Die arme Igor is gewoon over zijn top heen, door te fluiten gaat die echt niet harder lopen..
Iedereen heeft de 2e seizoenshelft keihard gewerkt, die hebben dus krediet. Als je Igor heet en je zeurt om een nieuw contract omdat je jezelf belangrijk bent dan mag je best als je een kwartier voor tijd invalt een beetje inzet tonen. Hij heeft geen bal goed gespeeld, is geen luchtduel aangegaan en stoorde ook voor geen meter. Als er dan iemand uitgefloten moet worden, dan is hij het.

Maar ik ben het met je eens dat je eigen spelers uitfluiten een slechte zaak is. Heb me er ook aan gestoord.
pi_58037944
quote:
Op maandag 14 april 2008 09:55 schreef Lamzak_ het volgende:
Ha, het lot van onze streekgenoot ligt in onze handen
Ik was even bang dat jullie een beter doelsaldo zouden hebben dan Feyenoord, dan was het in Enschede waarschijnlijk een laffe salonremise geworden. Gelukkig heeft Feyenoord +20 en jullie +18, jullie moeten zelf dus ook winnen.
  maandag 14 april 2008 @ 10:06:38 #42
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_58038095
Weet ik wel , ik wil ook gewoon dat jullie in de eredivisie blijven
  maandag 14 april 2008 @ 13:05:30 #43
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58041447
Ik ben alleen bang dat als het bericht van de 0-1 uit de Kuip doorsijpelt, dat Twente dan op een gelijkspelletje gaat spelen
29.10 Novastar HMH
pi_58041490
De Graafschap wint niet in Venlo. Dan is er als nog niets aan de hand voor jullie.
  maandag 14 april 2008 @ 14:04:43 #45
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58042555
Nee dat is wel het gunstige aan dit hele verhaal.
We hebben dubbel pech nodig om in de nacompetitie te komen.
EN de Graafschap moet winnen
EN Twente moet gelijkspelen
29.10 Novastar HMH
pi_58044822
Daarom. Komt allemaal wel goed.
pi_58045138
quote:
Heracles hoopt op Gonzalo tegen Ajax

Heracles Almelo hoopt komende zondag in het cruciale competitieduel met Ajax weer te beschikken over Gonzalo García-García. De spelmaker heeft last van een enkelblessure, maar speelt mogelijk toch mee in Amstedam.

García-García viel zondag geblesseerd uit in het competitieduel met NAC Breda (0-1 verlies). Volgens de medische staf van Heracles heeft de Uruguayaan een scheurtje in de voorste enkelband van zijn linkervoet opgelopen. Heracles gaat alles in het werk stellen om hem op tijd fit te krijgen voor het duel in de Arena.

Verder hoopt trainer Gert Heerkes ook te beschikken over de geblesseerden Rahim Ouedraogo (achillespees) en Kwame Quansah (rechterheup).

Emmanuel Boakye en Rob Maas kunnen zondag sowieso niet meespelen. Zij zijn geschorst. Bij winst op Ajax speelt Heracles zich veilig in de Eredivisie.

www.voetbalprimeur.nl
Hij gaat ze dollen in de ArenA.
  maandag 14 april 2008 @ 16:58:36 #48
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_58070889
Hopelijk blijven jullie erin, maar dat moet dan maar door de Graafschap en/of W II komen, want Ajax gaat winnen .
  woensdag 16 april 2008 @ 09:08:08 #50
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58081705
Daar ben ik ook wel van overtuigd. Maar iedereen moet niet opeens doen alsof we erin blijven omdat tegenstanders punten laten liggen. We blijven erin omdat we zelf in een cruciale fase van de competitie een karrevracht aan punten hebben gehaald en zodoende met een voorsprong de slotfase in zijn gegaan.
29.10 Novastar HMH
pi_58085039
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:08 schreef Damzkieee het volgende:
Daar ben ik ook wel van overtuigd. Maar iedereen moet niet opeens doen alsof we erin blijven omdat tegenstanders punten laten liggen. We blijven erin omdat we zelf in een cruciale fase van de competitie een karrevracht aan punten hebben gehaald en zodoende met een voorsprong de slotfase in zijn gegaan.
Inderdaad.

Heracles Almelo 2 - 2 Roda JC
De Graafschap 0 - 0 Heracles Almelo
Heracles Almelo 2 - 1 FC Utrecht
FC Groningen 1 - 2 Heracles Almelo
HFC Haarlem 1 - 5 Heracles Almelo
Heracles Almelo 3 - 3 Feyenoord
Heracles Almelo 2 - 2 sc Heerenveen
FC Twente 2 - 1 Heracles Almelo
Heracles Almelo 0 - 2 N.E.C.
VVV-Venlo 0 - 5 Heracles Almelo
Heracles Almelo 2 - 0 Excelsior
Vitesse 2 - 0 Heracles Almelo
Heracles Almelo 1 - 0 FC Den Bosch
Heracles Almelo 2 - 0 Sparta Rotterdam

Gewoon 2,5 maand top gevoetbald.

Veel mensen doen ook of het nu net zo is als onder Brood, maar toen verloren we uitwedstrijden zo goed als structureel met 3 of meer tegendoelpunten. Nu verliezen we met 2-1 bij Willem II en 2-0 bij PSV en zeker bij Willem II hadden we een fase met veel kansen op de gelijkmaker. De pijp lijkt inderdaad leeg, maar zo heel negatief ben ik ook weer niet. Mochten we nacompetitie moeten spelen (waar ik nog wel voor vrees) dan zullen we dat echt wel overleven.
pi_58089264
Mooie eindlijst hebben jullie, in de regio lijken de lentemaanden altijd wel goed trouwens

AZ - FC Twente 0-0
FC Twente - sc Heerenveen 1-0
VVV-Venlo - FC Twente 0-2
FC Twente - Vitesse 4-3
FC Twente - Ajax 2-1
FC Utrecht - FC Twente 0-1
FC Twente - Excelsior 1-0
PSV - FC Twente 1-1
pi_58089322
quote:
Op woensdag 16 april 2008 15:11 schreef Lamzak_ het volgende:
Mooie eindlijst hebben jullie, in de regio lijken de lentemaanden altijd wel goed trouwens
Bij ons begon het tijdens de lente eigenlijk net te stagneren. De laatste 4 wedstrijden heb ik niet in de lijst gedropt, die maakte namelijk geen deel uit van onze goede reeks in januari, februari en maart.
  woensdag 16 april 2008 @ 15:29:23 #54
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_58089570
Heracles zal zondag normaliter verliezen in Amsterdam, maar ik zie Willem II geen punt pakken in Enschede. Dan zou De Graafschap zelfs mogen winnen van VVV en ontloopt Heracles alsnog de play-offs.
  woensdag 16 april 2008 @ 16:37:26 #55
58060 Apoc2003
pi_58090845
quote:
Trainer André Wetzel heeft problemen bij de invulling van de verdediging van VVV-Venlo voor het degradatieduel met De Graafschap. Peter Reekers is geblesseerd, terwijl Sjors Verdellen een schorsing moet uitzitten.

Reekers heeft een knieblessure overgehouden aan de met 4-1 verloren derby tegen Roda JC. De verdediger heeft mediale banden beschadigd en is naar verwachting vier tot vijf weken uitgeschakeld. Dat betekent dat hij ook niet inzetbaar is tijdens de play-offs, mocht VVV zich daarvoor plaatsen.

'Ik heb weinig alternatieven achter de hand', zegt Wetzel in het Limburgs Dagblad. 'Had ik die wel, dan had ik ze al eerder overwogen. Eigenlijk is Ferry de Regt de enige echte mandekker die ik heb.' De negentienjarige verdediger kwam dit seizoen pas twee keer eerder in actie.

VVV moet in de thuiswedstrijd tegen De Graafschap minimaal gelijkspelen om directe degradatie te ontlopen. De Venlonaren hebben een punt minder dan Excelsior, dat zondag op bezoek gaat bij SC Heerenveen. Het doelsaldo is licht in het voordeel van VVV: -35 om -38.
-Rudyard Kipling
  donderdag 17 april 2008 @ 10:30:04 #56
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58106500
29.10 Novastar HMH
pi_58106613
pi_58107935
Rustig maar jongens, wij winnen wel , belangen in enschede zijn groot. En we hebben nog niet vaak problemen gehad met willem 2
pi_58108131
quote:
Op donderdag 17 april 2008 11:38 schreef Lamzak_ het volgende:
Rustig maar jongens, wij winnen wel , belangen in enschede zijn groot. En we hebben nog niet vaak problemen gehad met willem 2
Vorig seizoen 0-0, dat kan nu funest zijn.
pi_58108166
Vorig seizeon verloren we ook nog van jullie
pi_58108198
quote:
Op donderdag 17 april 2008 11:48 schreef Lamzak_ het volgende:
Vorig seizeon verloren we ook nog van jullie
Vorig seizoen scoorden jullie meer dan dit seizoen.
pi_58119876
quote:
"Ik mis Almelo, de club heeft de beste fans van Nederland"

Op Heracles.nl werd vandaag een bericht geplaatst met hoe het is met Eddy Bosnar. De sterke verdediger verkaste afgelopen winterstop verrassend naar het Japanse JEF United. Eddy speelde 1,5 jaar in Almelo. Heracles belde hem op om te vragen hoe het nu met hem is...

Eddy Bosnar is blij verrast als hij merkt dat het telefoontje uit Almelo komt. "Momentje, ik zet even het water uit, dan heb ik alle tijd. Het is hier nu vijf uur ’s middags (tien uur Nederlandse tijd, red.) en we hebben vandaag getraind. Ik heb hier een mooi leven. Het voetbal is hier anders dan in Europa, het zijn kleine en snelle spelers. Er worden veel fouten gemaakt door de teams die niet tot de top behoren maar het bevalt me uitstekend. Hier wordt enorm veel gespeeld, de afgelopen zeven weken hebben we veertien wedstrijden gespeeld. De afstanden voor uitduels zijn natuurlijk groot. Zaterdag spelen we bijvoorbeeld tegen Nagoya, dat ligt zo’n 500 kilometer van hier. We reizen dan met een snelle trein, die ons er in anderhalf uur brengt. Deze maatschappij is ook hoofdsponsor van de club. We hebben een eigen cabine waar we bij elkaar zitten en waar we dineren. Als de afstand nóg groter is dan reizen we met het vliegtuig."

De lange centrale verdediger heeft het enorm naar zijn zin in de buurt van Tokyo. "Ik woon in een soort Disneyland Resort, er komen erg veel toeristen en het is hier erg levendig. Door de vele wedstrijden heb ik er echter nog niet heel veel van gezien. De mensen zijn hier erg aardig, Japan is het meest ontwikkelde land van Azië. In ons team spelen veel jonge Japanse spelers, die ik af en toe even wakker moet schudden. Ik blijf er op hameren dat iedereen hard moet werken en dat gaat goed. We hebben verder nog een Braziliaan die helaas lang geblesseerd is geweest en een jongen uit Kroatië. Ik speel alle wedstrijden als linker centrale verdediger."

Op zijn tijd in Almelo kijkt Bosnar met genoegen terug. "Ik mis Almelo! Heracles Almelo heeft de beste fans van Nederland, ze verdienen deze mooie club en een nieuw stadion. Binnen het team zijn Gonzalo Garcia Garcia, Igor Gluscevic, Rob Maas en Srdjan Lakic erg belangrijk. Ik denk dat ze veilig zijn, omdat ik ervan uit ga dat FC Twente van Willem II wint en VVV van De Graafschap. Ik kijk zoveel mogelijk wedstrijden via de computer en voel me nog steeds enorm betrokken bij Heracles Almelo. Doe iedereen de groeten van mij!" Bij deze….
Eddy

Keurig dat Heracles hem nog even belt. Jammer dat hij nooit een officieel afscheid heeft gekregen.

Je kunt zeggen wat je wil, maar hij ging wel altijd voor 100% de strijd aan. Jammer dat hij niet rechtsbenig is, want hij is beter dan Rahim.
  vrijdag 18 april 2008 @ 07:28:16 #63
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58128522
quote:
Op donderdag 17 april 2008 11:49 schreef Blawh het volgende:

[..]

Vorig seizoen scoorden jullie meer dan dit seizoen.
En het voetbal was wat aantrekkelijker, op zn zachtst gezegd
Maar zakelijk is helemaal 'in' tegenwoordig
1-0 lijkt me goed zondag.
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 18 april 2008 @ 07:57:18 #64
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_58128693
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:08 schreef Damzkieee het volgende:
Op basis van een heel seizoen hoort Heracles ook niet bij de onderste drie. Dat moet gewoon Willem II zijn.
pi_58130678
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 07:57 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Op basis van een heel seizoen hoort Heracles ook niet bij de onderste drie. Dat moet gewoon Willem II zijn.
Op basis van de eerste seizoenshelft absoluut wel hoor. Dat laffe spel van Brood verdiende geen handhaving. Maar je hebt wel gelijk, op basis van het hele seizoen, dankzij de tweede seizoenshelft, hoort Heracles er in te blijven. En dat gaat gebeuren ook .
pi_58130894
Als wij zondag toch geen kampioen worden mogen jullie wel winnen hoor
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:36:36 #67
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58131077
Gelijkspelletje vind ik ook prima dan
29.10 Novastar HMH
pi_58180675
Ik wil jullie even feliciteren met het lijfsbehoud!
Brutal. Fucking. Metal.
pi_58180718
Dank, wat een opluchting
quote:
Op zondag 20 april 2008 16:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
  zondag 20 april 2008 @ 16:13:04 #70
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58180730
Dank, jullie met het kampioenschap.

VOLGEND JAAR WEER EREDIVISIE IN ALMELO
29.10 Novastar HMH
pi_58180742
quote:
Op zondag 20 april 2008 16:13 schreef Damzkieee het volgende:
Dank, jullie met het kampioenschap.

VOLGEND JAAR WEER EREDIVISIE IN ALMELO
Dankje
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 20 april 2008 @ 17:20:13 #72
67174 Dos37
Come on Twente
pi_58182638
quote:
Op zondag 20 april 2008 16:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat dus, helemaal klaar nu de spelers kunnen op vakantie
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_58182751
quote:
Op zondag 20 april 2008 17:20 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Dat dus, helemaal klaar nu de spelers kunnen op vakantie
Dank.

Gelukkig, die intertoto PO's zat niemand meer op te wachten. De spelers zeker niet, het beste is er al een paar weken af.
  zondag 20 april 2008 @ 17:35:20 #74
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_58182949
Gefeliciteerd Heracles!
  zondag 20 april 2008 @ 18:02:32 #75
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_58183570
Felicitaties aan Almelo. Ze verdienden het ook niet om te degraderen.
pi_58183693
Het enige mooie aan deze dag is dat Excelsior eruit ligt en jullie veilig zijn
  Moderator zondag 20 april 2008 @ 18:10:02 #77
138438 crew  Pizzakoppo
pi_58183732
YES Heracles blijft!!
pi_58183781
We probeerden jullie het eerste half uur nog wel te helpen door een 'heel klein beetje' ruimte weg te geven.
pi_58183783
quote:
Op zondag 20 april 2008 18:08 schreef _Mike_ het volgende:
Het enige mooie aan deze dag is dat Excelsior eruit ligt en jullie veilig zijn
  zondag 20 april 2008 @ 18:22:15 #80
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  zondag 20 april 2008 @ 19:30:11 #81
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58185487

4 jaar op rij al. Hoewel het volgend jaar wel anders zal moeten, vooral qua selectie hebben we impulsen nodig.
29.10 Novastar HMH
pi_58187455
PO's om intertoto.
  zondag 20 april 2008 @ 20:52:26 #83
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58187622
nee.
29.10 Novastar HMH
pi_58187633
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:52 schreef Damzkieee het volgende:
nee.
Ja.

Roda en Feyenoord 6 t/m 9 en bekerfinale. Nr. 10 neemt plek in van bekerwinnaar en daardoor neemt de nr. 14 de plek in die vrij is gekomen doordat nr. 10 meespeelt in een hogere PO.
  zondag 20 april 2008 @ 20:53:00 #85
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58187636
Als Feyenoord de beker wint:

Eerste ronde,donderdag 1 mei:
FC Utrecht - FC Groningen -
Roda JC - NEC -
Returns,zondag 4 mei:
FC Groningen - FC Utrecht -
NEC - Roda JC -

Als Roda JC de beker wint:

Eerste ronde,donderdag 1 mei:
FC Utrecht - Feyenoord -
NEC - FC Groningen -
Returns,zondag 4 mei:
Feyenoord - FC Utrecht -
FC Groningen - NEC -
Er zijn geen play-offs (nr.10 t/m 13)
om een intertoto-ticket.
29.10 Novastar HMH
pi_58187679
Oooh, dan PO om een geldprijs.
  zondag 20 april 2008 @ 20:55:23 #87
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58187706
Dan toch helemaal geen PO's?
29.10 Novastar HMH
pi_58187883
Gefeliciteerd mannen!
pi_58188165
quote:
Op zondag 20 april 2008 20:55 schreef Damzkieee het volgende:
Dan toch helemaal geen PO's?
Je hebt gelijk, is niks geen PO. Ik was niet helemaal op de hoogte.
  zondag 20 april 2008 @ 21:12:41 #90
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58188166
Thanks, jullie succes in de playoffs. Zou terecht zijn als jullie daar door komen, alleen vrees ik dat het lastig gaat worden tegen Heerenveen.
29.10 Novastar HMH
pi_58200240
quote:
Op zondag 20 april 2008 21:12 schreef Damzkieee het volgende:
Thanks, jullie succes in de playoffs. Zou terecht zijn als jullie daar door komen, alleen vrees ik dat het lastig gaat worden tegen Heerenveen.
En weer een jaar in de eredivisie . Niet verwacht eigenlijk ! Ach, die po's winnen we wel zodat we weer in de voorronde cl dr uit knikkeren !

Zit erover te denken om een seizoenskaart te nemen omdat ik anders toch geen hol meer te doen heb op zondag !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_58202331
Roy naar A'dam seizoenskaartje ja?
Al wat bekenden gepolst die eventueel met je meegaan?
quote:
Vreugde ondanks nederlaag

AMSTERDAM - Heracles Almelo figureerde gisteren in De Arena. Het werd tegen Ajax 5-1. Ondanks dat verlies werd er feest gevierd, want de Almeloërs handhaafden zich in de eredivisie. Heracles leek al weken zeker van een verlengd verblijf, maar zag de concurrenten opeens angstvallig dichtbij komen.

En dat was gezien de sterkte van de selectie eigenlijk ongelofelijk. Want wie Heracles afzet tegen De Graafschap, Excelsior en VVV Venlo, kan niet anders concluderen dat Heracles beter is. Toch was het tot gistermiddag kwart over vier onzeker of Heracles zich zonder nacompetitie zou handhaven. Dat het lukte was in eerste instantie aan de 32 punten te danken die de club zelf bijeensprokkelde.

Daarnaast was ook de hulp uit Enschede en Venlo noodzakelijk. FC Twente won van Willem II, waardoor de nederlaag in Amsterdam er achteraf niet meer toe deed. VVV klopte De Graafschap, maar ook dat was al niet meer van belang. Daarmee kreeg ook het derde seizoen op het hoogste niveau een vrolijk einde. Ondanks de goede afloop gaf het seizoen wel voldoende stof tot nadenken bij de Almelose beleidsbepalers. Opnieuw had de club in de winterstop een reddingsboei nodig om het hoofd boven water te houden. Vorig seizoen kwam de hulp uit Heerenveen, dat Rob Friend voor een fikse vergoeding naar Almelo stuurde om orde op zaken te stellen. Dit seizoen waren het Gonzalo Garcia-Garcia en Robbert Schilder die als kwaliteitsinjectie de Tukkers op het juiste spoor moesten krijgen. Gezien de beperkte financiële middelen is dat misschien logisch, maar blijven gokken op een wederopstanding kan de club nog wel eens een keer de kop kosten.

www.tctubantia.nl
quote:
Het speculeren begint

AMSTERDAM - Een verlies zonder gevolgen. Sterker nog: na afloop zijn er louter lachende Almelose gezichten in de Arena te bewonderen. Heracles is sinds gistermiddag verzekerd van nog een seizoen eredivisie, dus begint meteen het speculeren. Wie komt, wie gaat? Lakic bijvoorbeeld, hij is voor een seizoen gehuurd van Hertha BSC. Dat is voorbij, dus nu? "We zullen zien", reageert de aanvaller na de 5-1 nederlaag tegen Ajax.

"Heracles is een optie. Aan de andere kant, ik ben ambitieus. Toen ik begin dit seizoen van Hertha BSC naar Heracles ging was dat met de intentie om beter te worden. De eerste seizoenshelft is dat mede vanwege een blessure niet gelukt, de tweede ging het een stuk beter. Ik heb al een positief gesprek gehad met Hertha BSC, dus de kans is redelijk aanwezig dat ik terugga. Vergeet niet dat ik daar ook nog een contract voor een jaar heb."

Dezelfde vraag aan Gonzalo Garcia Garcia. "Eerst maar eens met vakantie" , reageert hij met een glimlach. De Uruguayaan kwam in de winterstop naar Almelo, gehuurd voor een half jaar van Heerenveen. Wat nu? In Friesland heeft Garcia-Garcia nog een contract voor een seizoen. "Natuurlijk, ook ik ben ambitieus. Mijn zaakwaarnemer en ik hebben al met wat clubs gesproken, maar duidelijkheid is er nog niet. Ik wacht af, er zijn meerdere mogelijkheden. Heracles? Waarom niet, laat ze maar met een aanbod komen. Ik heb sportief een goed half jaar achter de rug en het prima naar m'n zin. Bovendien is na de wedstrijd van vandaag zeker dat Heracles in deze competitie blijft. Dat maakt iedereen happy. Ongelooflijk zeg, feestvieren nadat je met 5-1 verloren hebt. Het was een moeilijke wedstrijd, zeker omdat we zo snel op een 2-0 achterstand kwamen. Dus laten we het maar niet al te veel over dit duel hebben oké, ha ha."

"Ik weet echt niet waar mijn toekomst ligt", zegt Robbert Schilder. Hij was gisteren even 'thuis', Schilder staat nog voor een jaar onder contract bij Ajax. "Voor mij is het zaak om nu rustig af te wachten op wat komen gaat. Ik wil een goed contract bij een leuke club. Ik heb het bij Heracles uitstekend naar mijn zin, maar ik weet niet of ik hier volgend seizoen nog speel. Dat is aan de clubs. Ik baal van de nederlaag, al had ik achteraf wel gehoopt dat Ajax dan nog kampioen was geworden."

www.tctubantia.nl
quote:
Feyenoord zit al in het systeem

AMSTERDAM - Hij zwaaide na het laatst fluitsignaal opvallend lang naar het supportersvak. Assistent-trainer Hendrie Krüzen leek daarmee het signaal af te geven dat zijn periode bij de Almelose club er op zit. De kans is bijzonder groot dat hij komend seizoen assistent-trainer wordt van Gertjan Verbeek bij Feyenoord.

De lach brak door bij de man die bij Heracles een flinke vinger in de pap heeft bij het beleid. "Voor mij telde vandaag alleen maar Heracles" , zei Krüzen naderhand. "Ik ben in de rust flink tekeer gegaan, want het leek helemaal nergens op, dat zegt volgens mij genoeg."

Hij wil er maar mee zeggen dat Feyenoord geen thema was, maar de waarheid ligt anders. "Ik kan er echt niks over zeggen. Ik ben kandidaat en het streelt me dat Feyenoord me eventueel zou willen hebben. Voor mezelf is het ook mooi om te kunnen werken bij een club die meespeelt om de prijzen, maar zover is het nog niet. Dat gaat deze week allemaal duidelijk worden. En als ik in juli toch gewoon nog bij Heracles op het veld sta, dan gaan we er met z'n allen keihard tegenaan om de club naar een hoger plan te tillen."

Hij spreek nu nog in 'we', maar zijn lichaamstaal is anders. Feyenoord lijkt al in zijn systeem te zitten. Hij kijkt in de Arena nog maar eens naar boven. Daar hangen de doeken waarop alle prijzen van de Amsterdamse club staan. "Kijk, daar gaat het toch om in voetbal en bij een club als Feyenoord kan dat. Natuurlijk kan ik ook buiten Almelo werken. Het is bekend dat ik een goede band heb met Verbeek en met Feyenoords technisch manager Peter Bosz, maar dat zegt helemaal niks. Ik heb gewoon een contract bij Heracles en dat loopt nog even door." Voorzitter Jan Smit weet nog van niets over de toekomst van de assitent-trainer. "Ik heb nog met niemand van Feyenoord gesproken over Hendrie. Ik hoor ook geruchten, maar concreet weet ik vanuit Rotterdam niets."

www.tctubantia.nl
Ben benieuwd, ik vrees meer voor momenteel voor een leegloop dan dat ik verwacht dat de huurlingen aangetrokken worden.

Gelukkig speelde Boakye niet echt sterk de laatste weken, deed Wuytens het gisteren ook niet goed en speelde Klavan de laatste weken lang niet alles. Daardoor is de kans dat zij blijven een stukje groter geworden. Aan de andere kant, Klavan moet misschien wel verkocht worden omdat hij nog maar een contract eheft voor 1 seizoen.

Het grote wachten is begonnen, hopelijk krijgen we dit seizoen wat sneller duidelijkheid over de selectie voor komend seizoen.
  maandag 21 april 2008 @ 14:20:05 #93
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58202662

Als mannen als Igor en Rob Maas worden gedropt hebben we weer wat meer ruimte.
Ik mag toch hopen dat Maas niet nóg een jaar doorgaat, want dit seizoen was al iets te veel van het goede (slechte).
29.10 Novastar HMH
pi_58202850
quote:
Op maandag 21 april 2008 14:06 schreef Blawh het volgende:
Roy naar A'dam seizoenskaartje ja?
Al wat bekenden gepolst die eventueel met je meegaan?
Neej, van jullie ! Mooi dichtbij en leuk tijdverdrijf !
Al wat bekend omtrent vrije plaatsen e.d.?
A.F.C.A.
  maandag 21 april 2008 @ 14:35:37 #95
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58203053
Van ons

Denk dat je snel naar Heracles moet gaan om je aan te melden.
29.10 Novastar HMH
pi_58203519
quote:
Op maandag 21 april 2008 14:35 schreef Damzkieee het volgende:
Van ons

Denk dat je snel naar Heracles moet gaan om je aan te melden.
Whehe ga stoppen met voetbal, dus zondag vrij . Zat ff te denken aan sc van Ajax maar elke keer r ver rijden en denk dat niemand van ons mee wil ! Dan maar incidenteel naar Ajax en 1 van jullie !

Kijk wel ff dan hoe en wat ! Is er al geen wachtrij oid?

[ Bericht 0% gewijzigd door Blawh op 21-04-2008 15:32:47 (Geen ziekte svp ;)) ]
A.F.C.A.
  maandag 21 april 2008 @ 15:02:07 #97
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58203638
Ja dacht wel een wachtlijst-je.
Maar als je nu gaat inschrijven ben je denk nog wel op tijd voor volgend seizoen. Zullen vast wat mensen zijn die hem nokken.
29.10 Novastar HMH
pi_58203726
Wat is die Kruzen voor type eigenlijk?
pi_58203730
quote:
Op maandag 21 april 2008 15:02 schreef Damzkieee het volgende:
Ja dacht wel een wachtlijst-je.
Maar als je nu gaat inschrijven ben je denk nog wel op tijd voor volgend seizoen. Zullen vast wat mensen zijn die hem nokken.
Ooh oke, binnenkort maar ff langs om te informeren!
A.F.C.A.
pi_58204066
quote:
Op maandag 21 april 2008 14:27 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Neej, van jullie ! Mooi dichtbij en leuk tijdverdrijf !
Al wat bekend omtrent vrije plaatsen e.d.?
Ajjoh! verrassend. Pas die avatar dan maar alvast aan.

Ik denk inderdaad dat je er dan wel snel achteraan mag, volgens mij is er namelijk een wachtlijst al. Geen idee hoe lang die is en voor welke vakken, dat zou je ff moeten vragen dan.

Had je beter dit seizoen een seizoenskaart kunnen nemen, dan had je de plek van Apoc kunnen overnemen.
pi_58204136
quote:
Op maandag 21 april 2008 14:56 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Whehe ga stoppen met voetbal, dus zondag vrij . Zat ff te denken aan sc van Ajax maar elke keer ver rijden en denk dat niemand van ons mee wil ! Dan maar incidenteel naar Ajax en 1 van jullie !

Kijk wel ff dan hoe en wat ! Is er al geen wachtrij oid?
Ik wil wel mee

[ Bericht 0% gewijzigd door Blawh op 21-04-2008 15:43:01 (ziekte uit quote weg) ]
pi_58204184
Nepsupporters.
pi_58204244
quote:
Op maandag 21 april 2008 15:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nepsupporters.
Uit mijn mond zul je geen kwaad woord over Roy horen.
quote:
Op maandag 21 april 2008 15:30 schreef Rumille het volgende:

[..]

Ik wil wel mee
Misschien wil hij niet met jou?
pi_58204273
Was ook niet serieus .
Ik moet ook nog steeds een keer bij jullie langs komen .
pi_58204298
quote:
Op maandag 21 april 2008 15:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nepsupporters.
Eens je club, altijd je club he, die liefde vergaat nooit !

Ruben wou ook mssn mee, Jörg had t er ook al van !

Moet je persé er voor langs gaan naar t stadion of kan dat ook via internet oid?
A.F.C.A.
pi_58204356
quote:
Op maandag 21 april 2008 15:06 schreef EnactedChaos het volgende:
Wat is die Kruzen voor type eigenlijk?
Hendrie zit al jaren bij de club en heeft met weinig spelers problemen gehad, het schijnt dat hij de spelers enorm veel vertrouwen geeft, ook als ze minder goed functioneren, bijvoorbeeld Lakic in het begin van het seizoen en Everton.
Bovendien is hij een voorstander van aanvallend voetbal met veel pressie. Hoop dat hij hier in Almelo blijft.
pi_58204388
Gefeliciteerd mensen! Deze successupporter wil ook graag een kaartje
Ben nu nog in Wierden, kan er vanmiddag eventueel wel ff langsrijden om te informeren. Heb alleen geen idee waar ik moet zijn?
pi_58204397
quote:
Op maandag 21 april 2008 15:38 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Eens je club, altijd je club he, die liefde vergaat nooit !

Ruben wou ook mssn mee, Jörg had t er ook al van !

Moet je persé er voor langs gaan naar t stadion of kan dat ook via internet oid?
Bel ze dan nu meteen ff op man. Zij zullen het beter weten dan die gasten hier.
pi_58204404
quote:
Op maandag 21 april 2008 15:38 schreef Roycoooooo het volgende:
Mailtje naar info@heracles moet voldoende zijn denk ik, daar kreeg ik vorig seizoen wel snel een reactie op mijn vraag. Belletje moet ook kunnen lijkt me inderdaad.
pi_58204433
quote:
Op maandag 21 april 2008 15:44 schreef ElYefe het volgende:
Gefeliciteerd mensen! Deze successupporter wil ook graag een kaartje
Ben nu nog in Wierden, kan er vanmiddag eventueel wel ff langsrijden om te informeren. Heb alleen geen idee waar ik moet zijn?
Gewoon bij de hoofdingang, als die klapdeuren opengaan dan zie je direct aan de rechterkant een kamertje, daar is het. Kan niet missen.

Met ElYefe gaan we Europa in, de resultaten met hem in het stadion zijn ongekend.
pi_58204509
quote:
Op maandag 21 april 2008 15:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Bel ze dan nu meteen ff op man. Zij zullen het beter weten dan die gasten hier.
Nou, Blawh is altijd goed geïnformeerd wat zaken betreft Heracles ! Rij er woensdagmorgen wel ff langs als ik weer in Wierden ben.. Kan niet eerder
A.F.C.A.
pi_58204618
quote:
Op maandag 21 april 2008 15:46 schreef Blawh het volgende:

[..]
Met ElYefe gaan we Europa in, de resultaten met hem in het stadion zijn ongekend.
Dan worden ze kampioen! Onder mij hebben ze nog nooit verloren
pi_58205476
quote:
Op maandag 21 april 2008 15:42 schreef Blawh het volgende:

[..]

Hendrie zit al jaren bij de club en heeft met weinig spelers problemen gehad, het schijnt dat hij de spelers enorm veel vertrouwen geeft, ook als ze minder goed functioneren, bijvoorbeeld Lakic in het begin van het seizoen en Everton.
Bovendien is hij een voorstander van aanvallend voetbal met veel pressie. Hoop dat hij hier in Almelo blijft.
Thanx.

Klinkt niet heel verkeerd. Maar goed, alles beter dan Metgod
pi_58205560
quote:
Op maandag 21 april 2008 16:45 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Thanx.

Klinkt niet heel verkeerd. Maar goed, alles beter dan Metgod
Hoofdcoach blijft natuurlijk verantwoordelijk, denk niet dat Hendrie daar dezelfde inspraak krijgt als hier bij Heracles.
pi_58205858
Feli
  dinsdag 22 april 2008 @ 09:36:57 #116
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58220502
In de AD Sportwereld Pro van vandaag staat dat Feyenoord bezig is met de assistent trainer van NAC Breda. Laat ze hem maar mooi halen.
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 22 april 2008 @ 09:37:11 #117
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58220506
quote:
Op maandag 21 april 2008 17:05 schreef Jasza het volgende:
Feli
Dank
29.10 Novastar HMH
  donderdag 24 april 2008 @ 11:47:57 #118
58060 Apoc2003
pi_58274966
Dennis Telgenkamp op proef bij Heracles. Wat een giller zeg
-Rudyard Kipling
pi_58275143
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:47 schreef Apoc2003 het volgende:
Haha wist het zondag al. Tijdens deze week moest hij een contract afdwingen (hij hoopte dat Pasveer weg ging) om dan zo 2e keeper te worden.
Mocht dit niet wat worden ging hij hoogstwaarschijnlijk naar Svzw (baan aangeboden gekregen via sponsors en dan 1e keeper)!

Sta iig op de wachtlijst, ff afwachten of er kaarten vrij komen !
A.F.C.A.
pi_58278111
quote:
Op donderdag 24 april 2008 11:47 schreef Apoc2003 het volgende:
Ik las het van de week ook ergens, best wel apart.

Vrees dat GGG niet gaat komen, onderhandelingen over Schilder zouden ivm het weggaan van van Geel ook wel een tijdje duren denk ik.

Seizoenskaartjes worden 20% duurder trouwens, hopelijk doen ze er wat goeds mee.
pi_58281247
20%? De tering.
pi_58281609
quote:
Op donderdag 24 april 2008 16:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
20%? De tering.
Minder zie ik, vannochtend hoorde ik 20%

Nu op de website staat dat het 175 Euri voor de korte zijde tribune is, dat valt nog altijd wel mee. Aan de prijs van de seizoenskaart kun je al zien hoe enorm de club is gegroeid.

Dit seizoen 150
2006/ 2007 129
2005/ 2006 89,10 (dat was met 10% korting als je voor een bepaalde datum verlengde)

Die 3 seizoenen daarvoor was het nog tussen de 60 en 70 euro, dat was echt helemaal een koopje.

[ Bericht 2% gewijzigd door Blawh op 24-04-2008 16:53:13 ]
pi_58281631
Gaat wel heel rap omhoog met die prijzen .
pi_58281701
quote:
Op donderdag 24 april 2008 16:43 schreef Blawh het volgende:

[..]

Nog meer zie ik, vannochtend hoorde ik 20%

Nu op de website staat dat het 190 Euri voor de Joop Schuman tribune is, dat valt nog altijd wel mee. Aan de prijs van de seizoenskaart kun je al zien hoe enorm de club is gegroeid.

Dit seizoen 150
2006/ 2007 129
2005/ 2006 89,10 (dat was met 10% korting als je voor een bepaalde datum verlengde)

Die 3 seizoenen daarvoor was het nog tussen de 60 en 70 euro, dat was echt helemaal een koopje.
Eigenlijk nog ''spotgoedkoop'' voor 17 wedstrijden.. Kleine 13 E per wedstrijd! Zijn tevens de goedkoopste of...?
A.F.C.A.
pi_58281742
quote:
Op donderdag 24 april 2008 16:48 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Eigenlijk nog ''spotgoedkoop'' voor 17 wedstrijden.. Kleine 13 E per wedstrijd! Zijn tevens de goedkoopste of...?
Vak P is korte zijde ja, die zijn altijd het goedkoopst.

Overzichtje van de prijzen per vak
pi_58281767
Ik heb helemaal verkeerd gekeken, het is minder dan 20% gestegen. 175 Euri voor de korte zijde, geen geld.

Edit: Het beste is wel om kontant te betalen indien mogelijk. Een paar jaar geleden, na het kampioenschap kwam ik weer van vakantie op Mallorca en moesten we daardoor de eerste wedstrijd tegen PSV missen. Toen lag er toen ik thuiskwam een enveloppe op de deurmat van Heracles, ze konden mijn geen kaart toesturen omdat het overmaken niet goed was gegaan. Gelukkig was er toen nog geen wachtlijst en kon ik de volgende dag alsnog mijn kaart ophalen. Dat gaat me zeker met de huidige wachtlijst niet nog een keer overkomen.

[ Bericht 64% gewijzigd door Blawh op 24-04-2008 16:58:50 ]
pi_58282026
Kijk, dat scheelt alweer .
Nog steeds een behoorlijke procentuele stijging, maar bij zo'n laag bedrag is dat natuurlijk al snel .
pi_58282115
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Kijk, dat scheelt alweer .
Nog steeds een behoorlijke procentuele stijging, maar bij zo'n laag bedrag is dat natuurlijk al snel .
Yupz, ik heb er geen problemen mee. Zolang ze het geld maar goed besteden, niet bijvoorbeeld het contract van Maas verlengen. Dan ben je al die winst aan recettes alweer kwijt aan zijn salaris van 3 ton.
pi_58295591
quote:
Martin Pieckenhagen Speler van het Jaar

HERACLES.NL - Keeper Martin Pieckenhagen is door de lezersrapporteurs van de Twentsche Courant Tubantia uitgeroepen tot beste Heracles Almelo speler van het afgelopen seizoen. Gonzalo Garcia Garcia en Jan Wuytens werden respectievelijk tweede en derde. Tijdens een voetbalgala bij Grolsch kregen de spelers de prijs uitgereikt.
Piecke

Hoe kan GGG trouwens 2e worden, die is pas in de winterstop gekomen
pi_58296216
Bram krabbelde mij ff Bas. Wachtlijst was naar zijn zeggen vorige week nog 70 man. Hoop dat we er door komen !
A.F.C.A.
pi_58296264
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 09:53 schreef Roycoooooo het volgende:
Bram krabbelde mij ff Bas. Wachtlijst was naar zijn zeggen vorige week nog 70 man. Hoop dat we er door komen !
70 man voor vak P? Of in totaal? Als het in totaal is dan valt het reuze mee.
pi_58296458
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 09:56 schreef Blawh het volgende:

[..]

70 man voor vak P? Of in totaal? Als het in totaal is dan valt het reuze mee.
Denk in totaal.. Er bestaan toch geen aparte wachtlijsten voor vakken? Tenminste; ik kon alleen een voorkeursvak aangeven! Lijkt me dat die wachlijst voor in zijn algemeenheid geldt!
A.F.C.A.
pi_58296754
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 10:02 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Denk in totaal.. Er bestaan toch geen aparte wachtlijsten voor vakken?
Ik heb geen idee hoe het werkt met die wachtlijst, zou maar zo kunnen dat het niet per vak gaat hoor. Maar 70 is best wel weinig, dan heb je nog een redelijke kans denk ik.
pi_58297236
quote:
Van den Bergh op proef bij Nottingham Forest

Ricky van den Bergh maakt mogelijk de overstap van Heracles Almelo naar Nottingham Forest. De aanvaller is de komende dagen op proef bij de tweevoudige winnaar van de Europa cup 1.

Het komende weekend vertrekt de aanvaller naar Nottingham om daar binnen enkele dagen de technische staf te overtuigen van zijn kwaliteiten.

De aanvaller stond naar zijn zeggen al eerder in de belangstelling van de club die momenteel uitkomt in de Coca Cola Football League One. "De hoofdscout heeft me al intensief gevolgd bij Sparta en later ook bij RKC Waalwijk. Daarna zijn ze me een jaartje uit het oog verloren", aldus Van den Bergh tegenover Sportsignaal.

Van den Bergh toonde zich zeer enthousiast ten aanzien van de hem geboden kans. "Het is allemaal nog heel pril. Nottingham Forest heeft Heracles Almelo om toestemming gevraagd en omdat we veilig zijn had men er bij Heracles geen probleem mee. Ik heb er in ieder geval erg veel zin in. Het lijkt me een geweldige belevenis en of het echt iets wordt, dat moet je altijd maar afwachten."

www.voetbalprimeur.nl
Hier had ik nog niets over gehoord, staat ook op nog geen enkele Heracles site. Zou wel een opvallende overstap zijn zeg, hopelijk levert hij nog redelijk wat op als hij weg gaat. Hij heeft helaas nooit kunnen imponeren en toch een paar keer voor wat onrust gezorgd.
pi_58297280
Ricky .

Hoewel ik me toen best heb vermaakt bij Heracles-Ajax!
pi_58336576
Höcher begint aardig aan de play-offs met Helmond

Uit 2-2: Goal + Assist Höcher
Thuis 3-0: 2 Goals + Assist Höcher.
pi_58336677
Dat is ook gewoon een goede voetballer.

Ricky weg maakt niet uit natuurlijk.
That's all folks!
pi_58336754
quote:
Op zondag 27 april 2008 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is ook gewoon een goede voetballer.

Ricky weg maakt niet uit natuurlijk.
Yupz, 1 van de (vele) slachtoffers van Ruud Brood. Speelde het 1e seizoen niet voor niets 29 wedstrijden in de Eredivisie. Vooral zijn trap met beide benen is goed, zeker niet onbelangrijk als hij vanaf de zijkant zal gaan spelen.

Ligt eraan wat je voor Ricky krijgt, als je daar bijvoorbeeld Schilder door kunt halen dan ben ik er ook niet rouwig om. We moeten alleen oppassen dat er niets meer overblijft.
pi_58354030
Dat laat Heracles niet gebeuren, dan laten ze Ricky net zo goed gewoon niet vertrekken.
That's all folks!
pi_58424672
quote:
Voetbalsupporters op de vuist in trein

ENSCHEDE - In Enschede zijn woensdagavond supporters van Heracles en FC Twente met elkaar op de vuist gegaan in een treinstel dat stond te wachten op het station. Twee NS-medewerkers die probeerden in te grijpen, raakten gewond aan hun hoofd en arm.

Dat heeft de politie donderdag gemeld. De aanleiding voor de vechtpartij was het zingen van clubliederen door de groep Heracles-supporters. Omdat de Twente-supporters daar niet van gediend waren, daagden zij de zingende fans van de andere club uit. Dit ontaardde in een vechtpartij waarbij onder meer met riemen op elkaar werd ingeslagen.

De politie, die door de conducteurs was gealarmeerd, moest ingrijpen om een eind te maken aan de schermutselingen in het treinstel. Twee mannen van 18 en 19 jaar oud uit Almelo werden aangehouden.

www.nu.nl
!

Zo triest dat ik niet anders kan dan er om lachen.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 09:58:52 #141
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58430984
ben terug van weggeweest.
Niks gemist zo te zien. Geeltje erbij voor de seizoenskaart had ik wel verwacht.
29.10 Novastar HMH
pi_58432471
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 09:58 schreef Damzkieee het volgende:
ben terug van weggeweest.
Niks gemist zo te zien. Geeltje erbij voor de seizoenskaart had ik wel verwacht.

Weinig gebeurd inderdaad.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 11:29:21 #143
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58432579
Of we daar blij mee moeten zijn is een ander verhaal.

Ik voorzie weer het volgende scenario: er wordt geen rekening gehouden met weglopers, in de drie huurlingen wordt enorm veel energie gestoken, maar we kunnen ze niet behouden. We moeten ons weer met paniekaankopen behelpen en kunnen eventueel na de eerste trainingen wéér een stel huurlingen erbij nemen. Vervolgens wordt Rob Maas op de open dag gepresenteerd als geweldige nieuwe aankoop. Heeft immers officieel ontslag gekregen dus het zou nog kloppen ook.

Maar verder hoop ik natuurlijk dat we een paar échte versterkingen erbij kunnen krijgen en dat er vrijwel niemand vertrekt.
29.10 Novastar HMH
pi_58432663
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:29 schreef Damzkieee het volgende:
Of we daar blij mee moeten zijn is een ander verhaal.

Ik voorzie weer het volgende scenario: er wordt geen rekening gehouden met weglopers, in de drie huurlingen wordt enorm veel energie gestoken, maar we kunnen ze niet behouden. We moeten ons weer met paniekaankopen behelpen en kunnen eventueel na de eerste trainingen wéér een stel huurlingen erbij nemen. Vervolgens wordt Rob Maas op de open dag gepresenteerd als geweldige nieuwe aankoop. Heeft immers officieel ontslag gekregen dus het zou nog kloppen ook.

Maar verder hoop ik natuurlijk dat we een paar échte versterkingen erbij kunnen krijgen en dat er vrijwel niemand vertrekt.
Tjah, wij kunnen natuurlijk ook wel makkelijk praten. Het valt voor een kleine club als Heracles niet mee om bij aanvang van de voorbereiding de selectie rond te hebben
quote:
In de uitgave van zakelijk Heracles spreekt Jan Smit in zijn voorwoord over een historisch seizoen. Hij memoreert hierbij aan de halve finale plaats in de beker ( voor het eerst) en voor het vierde seizoen in de eredivisie (ook de eerste keer). Ook heeft Heracles zonder play offs zich opnieuw weten te handhaven.

Verder gaat Jan Smit in zijn voorwoord in op het nieuwe seizoen. Hij wil graag aan het begin van de voorbereiding de selectie compleet hebben. Maar dat is volgens Smit een utopie. Hij zegt in het voorwoord: “Spelers waarvoor wij belangstelling hebben en elders een doorlopend contract hebben, willen eerst bij hun eigen club proberen hun kans te pakken en clubs willen eerst de oefenwedstrijden afwachten alvorens een speler te laten gaan”.

De uitspraak van Jan Smit, dat Heracles voor het eerste in de geschiedenis van de club voor het vierde achtereenvolgend seizoen in de Eredivisie speelt, blijkt niet te kloppen. In het boek 101 jaar Heracles is te vinden dat de club in de jaren zestig van de vorige eeuw ook vier seizoenen achter elkaar in de Eredivisie speelden.

In het seizoen 1962-1963 behaalde de club een 14e plaats. Het seizoen daarop de 13e plaats en in het derde seizoen in de Eredivisie zelfs de 9e plek. Het laatste seizoen dateert van 1965-1966 toen de club als laatste eindigde en degradeerde naar de Eerste divisie.

www.svheracles.nl
Het enige wat ik kut vind is dat we niet echt een scouting hebben. In het verleden werden spelers als o.a. De Zeeuw niet goed genoeg bevonden voor Heracles. Vervolgens mag Ruud Brood wel Bridji meenemen die al 2x eerder had gefaald in de eredivisie.

Gelukkig hebben we nu Hoogma, daar heb ik meer vertrouwen in als het gaat om het beoordelen van spelers.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 11:39:17 #145
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58432751
Natuurlijk hebben we niks te klagen en is er ook niet veel budget. Maar het stoort me dat afspraken niet worden/werden nagekomen. Dat Jan Smit nu zegt dat het niet gaat lukken voor de eerste training de boel rond te krijgen is niets meer dan toegeven dat hij vorig jaar een te grote mond heeft gehad.

Ik neem trouwens toch niet aan dat we ons alléén op huurlingen gaan richten!? Zo blijven we bezig.
Een transfervrije Pool of weetikveelwat is toch ook wel het proberen waard?
Zo slecht is Rahim nou ook weer niet, en die was ook gratis.
29.10 Novastar HMH
pi_58452977
105 jaar
pi_58453014
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:39 schreef Damzkieee het volgende:
Zo slecht is Rahim nou ook weer niet, en die was ook gratis.
Ik vind hem dramatisch. Onzekere, onbesuisde houten klaas achterin, heeft ons al aardig wat punten gekost of in onnodig moeilijke situaties gebracht. Let maar een keer op, bij iedere hoge voorzet van de zijkant is hij zijn man kwijt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blawh op 03-05-2008 13:40:13 ]
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:36:13 #148
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58456788
Oh nou, voor een gratis speler vond ik hem een stuk beter dan Smit.
Ik bedoel er alleen maar mee te zeggen dat er voldoende mogelijkheden zijn met transfervrije spelers. Ons probleem lag vooral veel in de breedte de laatste tijd.
29.10 Novastar HMH
pi_58456873
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 17:36 schreef Damzkieee het volgende:
Oh nou, voor een gratis speler vond ik hem een stuk beter dan Smit.
Ik bedoel er alleen maar mee te zeggen dat er voldoende mogelijkheden zijn met transfervrije spelers. Ons probleem lag vooral veel in de breedte de laatste tijd.
Ze hadden die Alair moeten nemen, in de periode dat hij op proef was heb ik bijna iedere training gevolgd. Hij was echt goed, zowel verdedigend en opbouwend. Geen enkele vaste volger van de trainingen snapte dat hij niet kwam. Rahim zou wel goedkoper zijn geweest.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 19:47:24 #150
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58458855
Die Alair was toch ook gratis?
29.10 Novastar HMH
pi_58459155
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 19:47 schreef Damzkieee het volgende:
Die Alair was toch ook gratis?
Ja, ook had hij een EU (Italiaans) paspoort. Maar met transfervrije spelers heb je nog wel altijd te maken met het fenomeen tekengeld.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 21:40:08 #152
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58461025
Tsjeh, lang niet zo veel als transfersom natuurlijk, daar komt vaak ook nog tekengeld voor de speler bij (of zit er bij in).
29.10 Novastar HMH
pi_58461333
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 21:40 schreef Damzkieee het volgende:
Tsjeh, lang niet zo veel als transfersom natuurlijk, daar komt vaak ook nog tekengeld voor de speler bij (of zit er bij in).
Daar kun je je aardig op verkijken, tekengeld is 1 van de belangrijkste redenen waarom GGG waarschijnlijk niet blijft.
  zondag 4 mei 2008 @ 10:08:31 #154
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58467426
En voor de rest is hij gratis?!
29.10 Novastar HMH
pi_58468002
Nop, maar 500k tekengeld hoorde ik naast een transfersom die voor ons al aan de hoge kant is gaat natuurlijk niet door. Lang leve de zaakwaarnemers.

[ Bericht 3% gewijzigd door Blawh op 04-05-2008 11:29:37 ]
  zondag 4 mei 2008 @ 14:02:23 #156
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58471096

Helaas.
1 miljoen had ik wel verwacht. Heeft Heerenveen zelf ook voor hem betaald, ze zijn natuurlijk niet gek daar in het hoge Noorden.
29.10 Novastar HMH
pi_58489427
quote:
Hendrie Krüzen blijft bij Heracles

HERACLES.NL - Hendrie Krüzen heeft dit weekend besloten zijn nog 2 jaar lopende contract bij Heracles Almelo uit te dienen en niet op de gedane aanbieding van Feyenoord in te gaan.

Krüzen heeft de afgelopen weken gesprekken gevoerd met zowel Feyenoord als Heracles Almelo en uiteindelijk heeft hij voor een langer verblijf in zijn woonplaats Almelo gekozen.

Bestuur en directie van Heracles zijn blij met deze uitkomst, omdat Krüzen binnen de club door zijn ervaring een belangrijke rol vervult.

Hendrie Krüzen: “Ik heb mijn gevoel laten spreken en ben blij met de gemaakte keuze.”
pi_58491563
quote:
Van den Bergh heeft geen haast met Nottingham

Ricky van den Bergh kijkt tevreden terug op zijn stage bij Nottingham Forest. De aanvaller van Heracles Almelo zegt echter geen haast te hebben met zijn transfer naar de Engelse club, die volgend seizoen in het Championship uitkomt. "Het was een leuk avontuur en voor mezelf was het een goede stage", vertelt de aanvaller in TC Tubantia. "Ook de club had een positief gevoel en de mensen laten me deze week weten of ze zaken willen doen."

Van den Bergh kreeg toestemming voor zijn verblijf bij de voormalige Engelse grootmacht omdat de competitie voor zijn Twentse werkgever toch al ten einde is. "Nottingham weet de prijs die de club voor me wil ontvangen, maar ik heb geen haast. Mijn contract loopt nog door en ik heb dit seizoen door omstandigheden niet veel kunnen laten zien."

De kans is dus zeker aanwezig dat Van den Bergh ook volgend seizoen in het Polman Stadion actief is. "Ik heb het prima naar mijn zin bij Heracles. Ik hoef niet per se weg en wil graag laten zien dat de club me niet voor niets heeft gehaald."

Als Van den Bergh daadwerkelijk naar de club uit de East Midlands verhuist, wordt hij de zesde Nederlandse contractspeler bij Nottingham. Doelman Hans Segers en de oud-internationals Hans van Breukelen, John Metgod, Bryan Roy en Pierre van Hooydonk gingen hem voor.

www.voetbalzone.nl
Ben benieuwd.
  maandag 5 mei 2008 @ 15:18:39 #159
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58491820
Mooi nieuws van Hendrie !
Als er een mooi prijskaartje aan Ricky hangt mag hij best weg, maar zoals hij zelf zegt: er zit volgens mij nog veel meer in het vat.
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 6 mei 2008 @ 09:23:50 #160
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58506409
quote:
Heerkes ook volgend seizoen coach Heracles
Heracles Almelo gaat door met Gert Heerkes. De coach werd halverwege dit seizoen als tussenpaus aangesteld na het ontslag van Ruud Brood, maar heeft de clubleiding dusdanig overtuigd dat hij langer mag blijven.

Heerkes leidde Heracles naar de halve finale van het bekertoernooi, terwijl zijn ploeg zich ook veilig speelde in de Eredivisie. Jan Smit is dan ook blij met het langere verblijf van Heerkes. "Op een enkel punt na zijn we er wel uit. De komende dagen zal de beslissing vallen", zo zegt hij in de Telegraaf.

Door het langere verblijf van Heerkes in Almelo moet hoofdklasser ACV op zoek naar een nieuwe oefenmeester. Die club stelde Heerkes namelijk al voor zijn avontuur bij Heracles aan voor komend seizoen, maar dat contract bevatte een clausule dat hij mocht vertrekken bij interesse uit de Eredivisie.
Niet verrassend, wel goed nieuws
29.10 Novastar HMH
pi_58506448
Eindelijk duidelijkheid. Nu op naar nieuwe spelers.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 09:45:03 #162
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58506709
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 09:26 schreef Blawh het volgende:
Eindelijk duidelijkheid. Nu op naar nieuwe spelers.
Vanmorgen zei Smit op radio Oost dat de kans klein was dat er voor de start van het seizoen duidelijkheid komt over nieuwe spelers.
29.10 Novastar HMH
pi_58506776
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 09:45 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Vanmorgen zei Smit op radio Oost dat de kans klein was dat er voor de start van het seizoen duidelijkheid komt over nieuwe spelers.
Klopt, maar je weet het natuurlijk nooit.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 09:50:25 #164
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58506813
Ik blijf ook hopen, maar denk dat t weer niet gaat gebeuren. Lijkt wel het A-team, telkens met 4 huurlingen
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 6 mei 2008 @ 10:30:19 #165
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_58510031
Bod op Schilder wederom te laag bevonden door Ajax.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 12:56:19 #167
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58510237
Kut
29.10 Novastar HMH
pi_58510631
quote:
Gevoel houdt Krüzen bij Heracles

ALMELO - De flirt was kort en intens, maar tot volle wasdom kwam de liefde tussen Feyenoord en Hendrie Krüzen niet. Gisteren liet de cultuurbewaker van Heracles aan de Rotterdamse club weten af te zien van de functie als assistent van Gertjan Verbeek. En daarmee komt een einde aan een periode van onzekerheid voor de Almelose club.

Krüzen twijfelde lang of hij zou verkassen naar Feyenoord. "Zo'n club komt niet elke week voorbij, dat besef ik echt wel", zegt Krüzen. "Ik was ook verrast dat zo'n grote club het blijkbaar in mij ziet zitten. Wat voor mij echter de doorslag heeft gegeven, is het feit dat ik precies weet wat ik bij Heracles heb. De club is goed voor mij, ik heb mijn familie en vrienden altijd in de buurt en ik moet maar afwachten hoe het zou zijn als ik bij Feyenoord zou werken."

Daarmee doelt hij op de grote invloed die Krüzen binnen Heracles heeft op het beleid. Want dat de voormalige international er bij voorzitter Jan Smit en directeur Nico Jan Hoogma goed opstaat, is geen geheim. "We zijn ondanks de interesse van Feyenoord achter de schermen al druk met de invulling voor volgend seizoen" , aldus Krüzen. In zijn hoofd speelde een eventueel vertrek dus nadrukkelijk, maar toen hij naar zijn hart luisterde wist hij dat Heracles achterlaten niet de goede beslissing zou zijn. "Als ik voor het geld had gekozen, dan zat ik nu in Rotterdam. Maar dat is voor mij dus geen drijfveer. Ik heb bij Heracles een rol die bij me past en waar ik me prettig bij voel. Om die rol op te geven voor een onzeker bestaan bij een overigens prachtige club als Feyenoord, was het moment voor mij nog niet rijp."

Het zijn woorden die bij voorzitter Jan Smit voor opluchting zorgen. De bestuurder en de mens Smit heeft een klik met Krüzen en hij was dolblij toen hij het verlossende telefoontje van Krüzen kreeg. "We hebben een persoonlijke band waarbij we van elkaar heel veel kunnen verdragen", reageert Smit opgetogen. "Daarom gunde ik hem die promotie naar Feyenoord ook zeer zeker, maar ik heb wel op hem ingepraat om alles goed te overdenken. Hij heeft bij ons een functie met veel bevoegdheden en ik had het doodzonde gevonden als hij voor Heracles verloren was gegaan. We zijn zeer tevreden over zijn functioneren en we hadden al ver voor de belangstelling van Feyenoord een opwaardering van zijn contract aangeboden. Dat hij nu blijft is voor de club en voor mij persoonlijk een zeer positief signaal."

Met de keuze van Krüzen en het mogelijke aanblijven van Heerkes, komt voor Heracles een einde aan een periode vol onzekerheid. De club is al lang klaar met de competitie en kan nu echt gaan bouwen aan de ploeg voor volgend seizoen. "Voor ons was het zeker van belang om te weten of Hendrie zou blijven of niet", zegt directeur Nico Jan Hoogma. " We zijn ondertussen niet stil gaan zitten en daar heeft ook Hendrie zijn rol in gehad. We hebben een lijst met namen voor posities waar wij ons willen versterken. Spelers als Gonzalo Garcia-Garcia hebben echter meerder keuzes en dus zitten wij als Heracles even in de wachtkamer. We kunnen u wel snel zaken doen met spelers uit de eerste divisie, maar we gaan, binnen de mogelijkheden van de club, voor kwaliteit", aldus Hoogma.

Heracles onderhandelt op dit moment met Ajax over de transfer van Robbert Schilder. Het eerste bod van de Almelose club was volgens Ajax te laag. " Dat is het spel", weet Hoogma. "Zij willen van hem af en wij willen Robbert graag binnenhalen. We zijn volop in gesprek." De verdere invulling van de selectie zal de komende weken cq maanden gestalte gaan krijgen. Over het lot van Rob Maas en Marnix Smit, voor wie ontslag is aangevraagd, bestaat nog geen duidelijkheid. Remko Pasveer kan bijtekenen. " Voor Remko is het wel zaak om aan keepen toe te komen. Hij moet elke week spelen onder druk. Daar zijn beide partijen het over eens, dus mocht hij bijtekenen dan gaan we kijken of we hem bij een goede club onderdak kunnen krijgen."

www.tctubantia.nl
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:17:47 #169
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_58510744
Ajax moet niet zo zeuren, ze vangen straks 30mln voor Huntelaar, kunnen ze Schilder best voor een vriendenprijsje weg doen
451 °F
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:17:47 #170
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58510745
quote:
We hebben een lijst met namen voor posities waar wij ons willen versterken. Spelers als Gonzalo Garcia-Garcia hebben echter meerder keuzes en dus zitten wij als Heracles even in de wachtkamer. We kunnen u wel snel zaken doen met spelers uit de eerste divisie, maar we gaan, binnen de mogelijkheden van de club, voor kwaliteit", aldus Hoogma.
Dit klinkt weer als het aloude wedden op paarden die uiteindelijk niet komen. Waarna de alternatieven ook al vertrokken zijn. Geval Bakens is een typerend voorbeeld.
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:18:22 #171
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58510764
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 13:17 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ajax moet niet zo zeuren, ze vangen straks 30mln voor Huntelaar, kunnen ze Schilder best voor een vriendenprijsje weg doen
Dat sowieso. Ze zijn alleen bang dat het een gevalletje Lindgren wordt
29.10 Novastar HMH
pi_58510795
Aan Bakens mis je niks hoor.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:22:49 #173
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58510869
Nee dat niet zozeer, maar wel het feit dat er toen enorm veel energie aan verspild is terwijl de andere opties lachend naar de concurrentie liepen.
29.10 Novastar HMH
pi_58511071
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 13:22 schreef Damzkieee het volgende:
Nee dat niet zozeer, maar wel het feit dat er toen enorm veel energie aan verspild is terwijl de andere opties lachend naar de concurrentie liepen.
Ze hebben niet op 1 paard gewed hoor, daar hoor ik iedereen over zeuren. Eerst zou dat gebeurd zijn met Bosnar en vorig seizoen met Bakens.

Voordat Bosnar kwam was Heracles al rond met Teplice over de komst van Krmas, die club krabbelde op het laatste moment alleen terug. Nu speelt hij bij SC Freiburg.

Ook is Heracles bezig geweest met het aantrekken van Svjedik die nu bij FC Groningen speelt, Heracles was alleen niet bij machte om ruim 7 ton voor hem neer te leggen.

Naast Bakens is Heracles afgelopen zomer ook erg lang bezig geweest met de komst van een Bulgaars international, een rechter centrale verdediger. Hier was het probleem wederom het transferbedrag, na lang onderhandelen bleek dat ze weinig water bij de wijn wouden doen en bij het bedrag van 8 ton bleven. Ook dit was voor Heracles niet mogelijk.

Bakens was een andere optie en zeker wel betaalbaar, ook na de arbitragezaak. Heracles vond hem alleen niet goed genoeg om zoveel geld voor hem te betalen, zeker niet omdat hij maar een 1-jarig contract had.

Heracles gaat dus gelukkig voor kwaliteit, alleen is het voor een kleine club als Heracles niet makkelijk om kwaliteit te vinden. Zeker niet voordat de voorbereiding begint, maar gelukkig blijven ze bij het standpunt dat ze in eerste instantie voor kwaliteit gaan ipv 2e garnituur die wel direct beschikbaar is.
pi_58511107
Leuk dat Kruzen bij jullie blijft .
pi_58511594
Tering weer Veel Posts gemist :s
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:05:39 #177
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58511731
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 13:32 schreef Blawh het volgende:
<knip>
Soms kun je wel nagaan dat een speler niet haalbaar is qua transfergeld. Om er dan nog veel energie in te steken is naief. Ook het feit dat er geen scoutingapparaat meer is baart me een beetje zorgen.

Ik bedoel alleen te zeggen dat er op deze manier wel een grote kans is dat het een keer misgaat. Dat de huurlingen ineens niet meer voor het oprapen liggen, en dat we in de winterstop de boel niet kunnen rechtbreien.
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:05:56 #178
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58511737
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 13:59 schreef Incolumis het volgende:
Tering weer Veel Posts gemist :s
We missen nog steeds jouw mooie OP voor volgend jaar
29.10 Novastar HMH
  Moderator dinsdag 6 mei 2008 @ 14:12:09 #179
138438 crew  Pizzakoppo
pi_58511900
GGG moet gewoon lekker bij Heracles blijven ballen!
pi_58512838
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:05 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

We missen nog steeds jouw mooie OP voor volgend jaar
volgend jaar is nog lang niet begonnen, wil er foto's van de spelers bij doen maar daar moeten we op wachten
  dinsdag 6 mei 2008 @ 15:19:28 #181
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58513367
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:55 schreef Incolumis het volgende:

[..]

volgend jaar is nog lang niet begonnen, wil er foto's van de spelers bij doen maar daar moeten we op wachten
Tr00.
beetje zoals de OP's van de Real Madrid / Barcelona topics
Maar dat zijn wel heul goeie photoshoppers, ik wil je niet te veel druk opleggen natuurlijk
29.10 Novastar HMH
pi_58513616
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 14:05 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Soms kun je wel nagaan dat een speler niet haalbaar is qua transfergeld. Om er dan nog veel energie in te steken is naief. Ook het feit dat er geen scoutingapparaat meer is baart me een beetje zorgen.

Ik bedoel alleen te zeggen dat er op deze manier wel een grote kans is dat het een keer misgaat. Dat de huurlingen ineens niet meer voor het oprapen liggen, en dat we in de winterstop de boel niet kunnen rechtbreien.
Tjah, natuurlijk is er de kans dat het misgaat. Maar als je voor 2e rangs spelers gaat dan is de kans net zo groot dat het een keer misgaat.

Ben het wel eens dat ze er verstandig aan zouden doen om 2 actieve scouts aan te stellen. In de Jupiler League zijn er genoeg talentjes die je op jonge leeftijd kunt wegplukken, laat die even rijpen en je hebt goede spelers.

Het moet niet weer gaan voorkomen dat spelers als De Zeeuw, Botteghin en Huntelaar niet goed genoeg worden bevonden in de periode dat ze nog bij een kleinere club spelen en dat wij Bridji (en Hofstede, al heeft die wel veel pech gehad) halen. Heracles zei 1,5 jaar geleden overigens ook nog dat ze ieder jaar een topper uit de JL wouden halen, daar hebben we veel van gezien.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 15:40:37 #183
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58513843
Toppertje die Bridji, mag van mij direct afnokken. Oogappeltje van Ruud B.
Beetje scouten in de Jupiler League kan inderdaad geen kwaad. Lekker dicht bij de deur en altijd op vrijdagavond, zodat je ook nog wat aan je weekend hebt

Ik meld me aan.
29.10 Novastar HMH
  woensdag 7 mei 2008 @ 14:07:38 #184
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58532308
quote:
Van den Bergh met blessure terug uit Engeland
Ricky van den Bergh is met een blessure van zijn stage bij Nottingham Forrest teruggekeerd. De aanvaller heeft een binnenband van zijn rechterknie ingescheurd en is ongeveer twee maanden uitgeschakeld.

De 27-jarige Van den Bergh, die een goede indruk achterliet bij Nottingham, zal dit seizoen dan ook niet meer in actie komen voor Heracles Almelo. Volgende week krijgt hij te horen of Nottingham hem een contract zal aanbieden.
29.10 Novastar HMH
pi_58532532
quote:
zal dit seizoen dan ook niet meer in actie komen voor Heracles Almelo.
Anders wel dan?
  woensdag 7 mei 2008 @ 14:19:05 #186
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58532543
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 14:18 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Anders wel dan?
Vond ik ook een wat vreemde zin idd
29.10 Novastar HMH
pi_58532908
Niet echt boeiend inderdaad voor ons, we zijn al veilig.
  woensdag 7 mei 2008 @ 15:28:39 #188
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_58534098
Haha, in al die berichten op Voetbalzone lees ik de hele tijd dat spelers die al niet meer hoeven te spelen de rest van het seizoen niet meer in actie komen. Alsof al die berichten op de automatische piloot worden geschreven door een legertje apen

Ach ja, voetbaljournalistiek is ook voor de iets minder begaafde journalist. Je hebt slechts één stramien nodig en daar baseer je elk bericht op dat gepost wordt, dus schrijven hoef je niet te leren
451 °F
pi_58538354
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 15:28 schreef Charles.Darwin het volgende:
Haha, in al die berichten op Voetbalzone lees ik de hele tijd dat spelers die al niet meer hoeven te spelen de rest van het seizoen niet meer in actie komen. Alsof al die berichten op de automatische piloot worden geschreven door een legertje apen

Ach ja, voetbaljournalistiek is ook voor de iets minder begaafde journalist. Je hebt slechts één stramien nodig en daar baseer je elk bericht op dat gepost wordt, dus schrijven hoef je niet te leren

Voetbalzone is echt een trieste site inderdaad, en dan heb ik het nog niet eens over die reacties.
pi_58549708
Botteghin en Moisander zijn dus niet goed genoeg bevonden voor Heracles.

Van Basten wil Schilder niet voor minder dan 500k laten gaan en wil liever wachten dan dat ze hem eerder laten gaan.
  donderdag 8 mei 2008 @ 15:31:04 #191
58060 Apoc2003
pi_58555682
Ik vind 500.000 best een redelijke prijs, wel aan de hoge kant voor heracles, maar je weet wat je in huis haalt: een stabiele creatieve jonge speler, die al gewend is aan heracles en die echt nog wel beter kan worden. Ik zeg, schraap die 500k maar ergens uit een hoekje en koop die jongen!!
-Rudyard Kipling
  donderdag 8 mei 2008 @ 15:32:38 #192
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_58555708
Mee eens. 500k is wel een goede prijs, helemaal als je weet dat Ajax hem over 3 jaar voor 5 miljoen wil terugkopen
451 °F
  donderdag 8 mei 2008 @ 15:34:40 #193
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58555743
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 10:32 schreef Blawh het volgende:
Botteghin en Moisander zijn dus niet goed genoeg bevonden voor Heracles.

Van Basten wil Schilder niet voor minder dan 500k laten gaan en wil liever wachten dan dat ze hem eerder laten gaan.
Waaruit blijkt dat eerste? Moisander is toch die ex-Ajacied? Dacht dat die naar AZ zou gaan?
29.10 Novastar HMH
pi_58556032
Kan me niet voorstellen dat Heracles Botteghin en Moisander niet goed genoeg vindt.
That's all folks!
pi_58558497
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 15:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Heracles Botteghin en Moisander niet goed genoeg vindt.
Is toch echt zo, maar dat vonden ze van de Zeeuw een paar seizoenen geleden ook.
  donderdag 8 mei 2008 @ 21:50:33 #196
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58562389
Waar stond dat in dan Blawh?
29.10 Novastar HMH
pi_58562863
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 21:50 schreef Damzkieee het volgende:
Waar stond dat in dan Blawh?
Dat van Botteghin heeft Smit al vaak genoeg verteld tijdens de trainingen, ze hadden hem al in de voorbereiding een paar keer bekeken. Hendrie Krüzen zei gisteren bij binnenkant paal op RTV Oost dat ze allebei regelmatig bekeken zijn door hem maar niet goed genoeg zijn. Te traag, houterig en Botteghin was ook niet echt een killer.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:02:05 #198
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58570146
quote:
AZ in gesprek met Moisander
AZ hoopt zich komende zomer te versterken met Niklas Moisander. De Alkmaarse club heeft vrijdagmiddag een gesprek op de rol staan met de verdediger van FC Zwolle, weet De Telegraaf.

Vooral trainer Louis van Gaal zou zeer gecharmeerd zijn van Moisander. De oefenmeester kent de Finse verdediger nog uit zijn periode bij Ajax en kwam hem zondagmiddag hoogstpersoonlijk bekijken in het play-offduel met FC Den Bosch.

De 22-jarige Moisander speelt sinds 2006 voor FC Zwolle en maakt momenteel een uitstekend seizoen door. AZ is niet de enige kaper op de kust. Ook sc Heerenveen, Zulte-Waregem, FC Utrecht en Sparta Rotterdam hebben een oogje op de centrumverdediger.
AZ, Utrecht, Heerenveen, en Sparta. Laten we het niet hopen dat Kruzen ernaast zit.
29.10 Novastar HMH
pi_58570192
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 10:02 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

AZ, Utrecht, Heerenveen, en Sparta. Laten we het hopen dat Kruzen ernaast zit.
Ik hoop dat hij het bij het juiste eind heeft en dat 1 van die clubs een miskoop in huis haalt. Bovendien hebben we Wuytens voor die positie.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:06:40 #200
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58570251
Ja dat bedoel ik ook
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:07:00 #201
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58570259
Nog niet heumoal wakker.
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:35:09 #202
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58578213
Vierdubbel goed nieuws in 1 bericht: Komt ie:
quote:
Huwelijk Heerkes en Heracles nu definitief
Gert Heerkes blijft ook de komende twee jaar aan als hoofdtrainer van Heracles Almelo, meldt RTV Oost. De oefenmeester uit Hardenberg zette vandaag zijn handtekening onder een nieuw
contract.

Heerkes, die begin januari de ontslagen Ruud Brood opvolgde, slaagde op de laatste speeldag van het seizoen in zijn missie: Heracles behoeden voor degradatie uit de Eredivisie. Lange tijd was het niet zeker dat de trainer ook volgend seizoen plaats mocht nemen in de Heracles-dug-out. Voorzitter Jan Smit richtte ondertussen zijn pijlen op Gertjan Verbeek, met in het achterhoofd
een samenwerking met Heerkes. Deze toenadering bleef echter onbeantwoord.

Tevens werd vandaag bekend dat de Almelose voetbalclub aan het eind van dit seizoen drie spelers laat vertrekken. Rob Maas, Igor Gluscevic en Björn Daelemans mogen op zoek naar een nieuwe
werkgever. Voor Maas betekent dit vrijwel zeker het einde van zijn actieve loopbaan. De 39-jarige middenvelder beraadt zich nog over zijn toekomst.
29.10 Novastar HMH
pi_58578913
Is inderdaad goed nieuws!
Even wat anders, jullie als seizoenskaarthouders hebben paar weken geleden toch een brief gekregen met daarin de vraag of je wou verlengen? Voor wanneer moet je die inleveren? Ga ervanuit dat ze daarna namelijk met de wachtlijst bezig aan en dan hoop ik dat ik een telefoontje krijg, ben alleen wel benieuwd wanneer dat ongeveer zal kunnen zijn.
pi_58579072
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 17:12 schreef ElYefe het volgende:
Is inderdaad goed nieuws!
Even wat anders, jullie als seizoenskaarthouders hebben paar weken geleden toch een brief gekregen met daarin de vraag of je wou verlengen? Voor wanneer moet je die inleveren? Ga ervanuit dat ze daarna namelijk met de wachtlijst bezig aan en dan hoop ik dat ik een telefoontje krijg, ben alleen wel benieuwd wanneer dat ongeveer zal kunnen zijn.
25 of 28 mei, zal zo als ik thuis ben even kijken.
quote:
Het afscheid van Maas hing al enige tijd in de lucht; het vertrel van Gluscevic mag verrassend genoemd worden. In januari ving Sparta nog bot bij Heracles toen het informeerde naar de diensten van de aanvaller. Heracles zag in Gluscevic een belangrijke speler. Nu blijkt de clubleiding een andere mening te hebben.
Verassend dat Gluscevic weg mag.

Gelukkig zijn ze allebei weg, komt toch zo'n half miljoen door vrij op de begroting.
pi_58579233
25 mei
pi_58580550
Kwame dus op de plek van Maas volgend seizoen.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 21:11:49 #207
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58582842
Ja top
29.10 Novastar HMH
pi_58592871
Het gezonde verstand wint het gelukkig van sentiment. Maas en Igor, 't was vergane glorie.
That's all folks!
pi_58596365
quote:
Rob Maas over vertrek bij Heracles Almelo: 'Ik stond perplex'

ALMELO - 'Ik was perplex', zegt Rob Maas. Kort na de lunch kreeg hij vanmiddag van de directie van Heracles te horen dat hij geen nieuw contract zou krijgen. 'Ik zei: prettig weekend en ben gegaan. Ik had het totaal niet verwacht.' Enkele weken geleden kreeg de aanvoerder te horen dat zijn contract formeel werd opgezegd. 'Toen kreeg ik de melding dat die mededeling niet per se zou inhouden dat de club definitief afscheid van mij zou gaan nemen. Vandaar dat ik dit niet had verwacht.'

Rob Maas (foto) kreeg te horen dat Heracles op zijn positie als verdedigende middenvelder wil gaan verjongen. 'Dat moet ook wel de enige reden zijn', zegt Maas, 'want ik had afgelopen seizoen in 28 wedstrijden een basisplaats. Dat zijn voor mij als 38-jarige mooie statistieken.'
Maas zegt dat hij de mededeling van zijn verplichte vertrek liever eerder had gehoord. 'Dan had ik afscheid kunnen nemen en had ik de mensen kunnen bedanken voor drie mooie jaren.'

Wat nu? 'Ik laat het even op me inwerken. Maar ik ben nog niet klaar met voetballen, vandaar dat ik had gerekend op nog een seizoen Heracles. Ik ben 38 maar ben fit. Om nu een andere club te vinden, zal een moeilijke zaak worden. Ik weet wel dat ik nog een jaar kan voetballen.'

Maas is wel tevreden over de drie jaren dat hij bij Heracles heeft gespeeld, waarvan de laatste twee als aanvoerder. 'Het is een mooie club met mooie mensen. Het waren dus mooie jaren. Daarom doet het ook zo'n pijn. Ik ben nooit een grote voetballer geweest, maar heb er altijd alles aan gedaan. Nogmaals, het is jammer dat de laatste wedstrijd als speler van Heracles alweer ver achter me ligt. Ik had het mooi gevonden dat ze me aan het eind van de laatste thuiswedstrijd op de schouders van het veld hadden gedragen.'

Rob Maas voetbalde dus drie seizoenen bij Heracles. Hij speelde 83 competitiewedstrijden waarin hij drie keer scoorde. In totaal speelde hij als profvoetballer tot nu toe 403 competitiewedstrijden bij achtereenvolgens Eindhoven, RKC, Feyenoord, Arminia Bielefeld, Hertha BSC, MSV Duisburg en Heracles.

De eveneens vertrekkende spits Igor Gluscevic (34) speelde in anderhalf seizoen 38 competitiewedstrijden voor Heracles, waarin hij zeven keer scoorde.

www.twentesport.com
Beetje makkelijk om te zeggen dat Heracles het eerder had moeten aangeven, het is pas sinds deze week duidelijk dat en Heerkes en Krüzen blijven. Als die 2 weg waren gegaan was er misschien een trainer gekomen die het wel in Maas zag zitten, dan zou het ontslag achteraf gezien weer te vroeg zijn geweest.

Bovendien mis ik ook een beetje zelfkritiek bij Maas. Het 1e seizoen was hij van onschatbare waarde, vorig seizoen heeft hij al veel punten gekost en dit seizoen is wel heel erg duidelijk geworden dat ze beter speelden met Quansah als verdedigende middenvelder.

En op de schouders van de spelers van het veld. Zoiets gebeurd imo ogen alleen bij echt clublegendes, niet met een speler die 'slechts' 3 jaar bij de club heeft gespeeld. Peter Reekers bijvoorbeeld, zo'n jongen had eerder een afscheid op de schouders verdiend. Hiermee wil ik natuurlijk niet zeggen dat Maas geen mooi en groot afscheid had verdiend, tijdens de laatste wedstrijd van het seizoen zou ik ook voor hem hebben geklapt als zijn afscheid toen bekend was en met mij 8400 anderen denk ik.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 18:56:59 #210
58060 Apoc2003
pi_58597623
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:30 schreef Blawh het volgende:

Peter Reekers bijvoorbeeld, zo'n jongen had eerder een afscheid op de schouders verdiend.
Net als Platvoet destijds
-Rudyard Kipling
pi_58597674
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 18:56 schreef Apoc2003 het volgende:

[..]

Net als Platvoet destijds

Het zit je nog dwars he?
  zondag 11 mei 2008 @ 13:15:02 #212
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_58608297
Er wordt vast nog wel een mooie afscheidswedstrijd voor Maas gespeeld in de voorbereiding. Hij is 38, en gewoon niet goed genoeg meer. Jammer, maar helaas!

Mooi voor Quansah! Ik vraag me af op welke positie hij nog niet heeft gespeeld, en wanneer hij de opvolger wordt van Piecke
451 °F
pi_58626154
Klavan is toch transfervrij? Of heeft ie verlengt? zou een mooie voor Ajax zijn. beter dan Pieters
pi_58626278
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:56 schreef DJ_Ryow het volgende:
Klavan is toch transfervrij? Of heeft ie verlengt? zou een mooie voor Ajax zijn. beter dan Pieters
Heracles heeft de eenzijdige optie om het contract met 1 jaar te verlengen gelicht, hij heeft dus nog voor een jaar een contract.
pi_58626990
quote:
Op maandag 12 mei 2008 14:03 schreef Blawh het volgende:

[..]

Heracles heeft de eenzijdige optie om het contract met 1 jaar te verlengen gelicht, hij heeft dus nog voor een jaar een contract.
ai dat is jammer. al zou hij niet erg duur zijn denk ik.
pi_58627974
quote:
Op maandag 12 mei 2008 14:45 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

ai dat is jammer. al zou hij niet erg duur zijn denk ik.
Schilder en een ton of 2 vind ik prima.
pi_58628103
Feli trouwens Damzkieee, redactie sport.
  maandag 12 mei 2008 @ 17:09:58 #218
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58629067
quote:
Op maandag 12 mei 2008 15:59 schreef Blawh het volgende:
Feli trouwens Damzkieee, redactie sport.
thanks. Eerste 2 Heraclesberichten zijn geplaatst. Was lang geleden dat er iets over ons cluppie op stond.
Alleen als er gedonder is stonden we erop
29.10 Novastar HMH
pi_58643672
quote:
"Heracles toont interesse in 18-jarige spits"

Heracles heeft zich gemeld voor Bas Dost. Dit meldt zijn zaakwaarnemer Henk Nienhuis in het Dagblad van het Noorden. Ook nog een onbekende subtobber is geïnteresseerd in de diensten van de 18-jarige spits van Emmen.

Heracles wil Dost graag overnemen en een jaar "teruglenen" aan Emmen. De Eerste Divisionist wil de spits het liefst behouden. Afgelopen seizoen scoorde de aanvaller 6 keer in 23 wedstrijden.

www.hafc.nl
Zozo, een speler zelf gescout?

Edit: Misschien wel uit het netwerk van Gert, Heerkes is wel bekend bij FC Emmen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Blawh op 13-05-2008 16:47:23 ]
pi_58643748
quote:
Garcia-Garcia op verlanglijstje Vitesse

ALMELO - Heracles Almelo krijgt fikse concurrentie in de strijd om het vastleggen van Gonzalo Garcia-Garcia. De huurling van Heerenveen staat nadrukkelijk in de belangstelling van Vitesse. Heracles gaf al in een vroeg stadium aan de smaakmaker van de tweede competitiehelft langer aan zich te willen binden. Tot een overeenkomst tussen Heerenveen en Heracles is het echter nog niet gekomen.

De Uruguayaan heeft in Friesland nog een contract voor een seizoen, maar de Friese clubleiding heeft te kennen gegeven dat hij mag uitzien naar een andere werkgever.

Garcia-Garcia kwam sinds de winterstop uit voor Heracles en maakte grote indruk met zijn technisch verfijnde spel en zijn doelpunten. Zelf gaf hij al eerder aan het bijzonder goed naar zijn zin te hebben bij de Almelose club.

www.tctubantia.nl
Ik hoop natuurlijk dat hij blijft, maar als hij weggaat dan hoop ik wel dat hij naar een betere club gaat hoor, een stabiele subtopper. FC Groningen of desnoods FC Twente ofzo, een club die ieder jaar bij de 1e 7 eindigt. Anders zou het zonde zijn als hij voor een club gaat spelen die ieder jaar maar een plaats of 2 a 3 boven ons staat.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 14:04:56 #221
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_58644052
Vitesse ... dat lijkt me niet echt een club waar GGG goed uit de verf zou komen. Groningen en Twente lijken me inderdaad betere optie's (ik heb niet de illusie dat hij bij Heracles blijft).

Hij mag van mij ook wel naar Willem II, zie ik hem nog eens spelen
451 °F
pi_58644600
Ga je vaak naar Willem II?
pi_58647425
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:44 schreef Blawh het volgende:

[..]
Edit: Misschien wel uit het netwerk van Gert, Heerkes is wel bekend bij FC Emmen.
Lijkt er wel op.
quote:
Heracles wil Bas Dost van Emmen

COEVORDEN - Heracles heeft grote belangstelling voor Bas Dost, de bijna 19-jarige spits van Emmen die dit seizoen voor het eerst een basisplaats veroverde bij de club in de eerste divisie. Hij scoorde in 23 wedstrijden tot nu toe zes keer. Tegen Veendam maakte de jonge Coevordenaar een hattrick. Dost komt oorspronkelijk van Germanicus. Hij staat nog tot medio 2010 onder contract bij de Drentse eerste divisionist.
Dosts zaakwaarnemer Henk Nienhuis bevestigt de interesse van Heracles. 'Bas ziet het wel zitten om naar Heracles over te stappen, maar heeft het ook naar zijn zin bij Emmen. Gert Heerkes, de trainer van Heracles kent hem goed en wil hem graag binnenhalen', aldus Nienhuis, 'maar we staan nog in dubio of het goed is of hij nu al overstapt naar de eredivisie of dat hij beter nog meer ervaring op kan doen bij Emmen.'
Nienhuis wacht af. Heracles moet nu eerst zaken doen met Emmen.

www.twentesport.com
pi_58647617
Die jongen viel mij de laatste tijd ook al op. Maar lijkt me beter voor hem om nog een jaartje in de eerste divisie te spelen
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 19:20:07 #225
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_58650615
Benieuwd of GGG na de zomer nog steeds in Almelo te bewonderen is of dat Sollied en/of Yme andere plannen met 'm heeft. Het is echt een type speler waarvoor je naar het stadion komt. Alleen dat rendement van 'm, bij SC Heerenveen was het veel te laag, bij Heracles al wat beter. Vitesse lijkt me overigens helemaal niets voor 'm..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_58665248
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 19:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Benieuwd of GGG na de zomer nog steeds in Almelo te bewonderen is of dat Sollied en/of Yme andere plannen met 'm heeft. Het is echt een type speler waarvoor je naar het stadion komt. Alleen dat rendement van 'm, bij SC Heerenveen was het veel te laag, bij Heracles al wat beter. Vitesse lijkt me overigens helemaal niets voor 'm..
Ik hoop dat hij inderdaad naar een subtopper gaat die ieder jaar bij de eerste 7 speelt, niet naar een Vitesse. Daar is altijd onrust, moet hij nog maar afwachten of hij zoveel vrijheid krijgt als bij ons en ze eindigen vaak maar 2 of 3 plaatsen hoger. Het enige wat daar zo goed als zeker beter zal zijn is het salaris, de rest is afwachten.

Kruys wordt ook genoemd voor Heracles, die hoef ik hier niet te zien eigenlijk. Overschat ventje, leuke trap, maar daar houdt het ook wel op.
pi_58666014
Lakic is gemeld dat hij niet de eerste gegadigde is voor de spitspositie volgend jaar. Dat snap ik wel.
That's all folks!
pi_58666116
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 15:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Lakic is gemeld dat hij niet de eerste gegadigde is voor de spitspositie volgend jaar. Dat snap ik wel.
Ligt eraan wie er nu op het lijstje staat natuurlijk, ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat hij redelijk duur zou zijn (Hertha salaris + transferprijs) en dat Heracles liever eerst probeert om Schilder en/ of Garcia te halen.

Na de winterstop heeft hij het natuurlijk wel heel aardig gedaan, vooral in de periode januari - halve finale beker. Kopsterk, altijd inzet en sterk aan de bal. Grootste minpunt is toch dat hij wel erg veel makkelijke kansen mistte.
  woensdag 14 mei 2008 @ 21:09:35 #229
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58672521
Ricky Kruys in de belangstelling van Heracles volgens *kuch*voetbalprimeur
Huur wel te verstaan.
29.10 Novastar HMH
pi_58672992
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 21:09 schreef Damzkieee het volgende:
Ricky Kruys in de belangstelling van Heracles volgens *kuch*voetbalprimeur
Huur wel te verstaan.
Is onzin volgens RTV Oost.
  woensdag 14 mei 2008 @ 21:40:33 #231
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_58673173
mogen jullie blij om zijn , heb hem gister zien spelen en hij raakte geen pepernoot.

Hij was wel weer aardig tegen de scheids
pi_58681272
quote:
sc Heerenveen wil Bas Dost

VOETBAK - De 18-jarige Bas Dost staat niet alleen in de belangstelling van eredivisieclub Heracles Almelo, maar ook sportclub Heerenveen wil de spits van FC Emmen graag contracteren. In tegenstelling tot Heracles, die de Coevordenaar per direct wil overnemen, wil Heerenveen Dost nog een jaar stallen bij FC Emmen. Volgens de laatste berichten rondom de jonge aanvaller, die in de laatste wedstrijd van het seizoen tegen Veendam drie keer scoorde, is ook FC Groningen geïnteresseerd in de Drent.

www.rtvdrenthe.nl
Laat hem maar naar Almelo komen, bij Heerenveen en Groningen komt hij de komende seizoenen waarschijnlijk toch niet aan de bak, zijn kansen om zich goed door te ontwikkelen zijn groter bij Heracles lijkt me omdat hij hier direct bij de 1e selectie zit tijdens trainingen.
  donderdag 15 mei 2008 @ 17:51:50 #233
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_58688057
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 14:35 schreef Blawh het volgende:
Ga je vaak naar Willem II?
Regelmatig. Ik moet zelf ook sporten op zondag, dus vaak gaat het niet, maar als ik tijd heb ga ik graag even naar het stadion.

Nog even de nieuwste nieuwtjes. Het lijkt erop dat alle (dure) opa's eruit gaan. Maar met deze vier, en de drie huurlingen, moet er wel veel bijgehaald worden. Hoop dat het lukt ...
quote:
Kai Michalke (32) en Björn Daelemans (30) mogen Heracles Almelo verlaten, meldt TC Tubantia. Daelemans kreeg al in de winterstop te horen dat hij moest vertrekken en kon naar Helmond Sport. Michalke was basisspeler de laatste maanden, maar krijgt toch geen contractverlenging. De Duitser kende een moeizame periode bij Heracles. Door een blessure die hij opliep in zijn eerste competitiewedstrijd tegen FC Twente stond hij er lange tijd naast.

Daelemans koos er ondanks de interesse van Helmond Sport voor om tot het einde van het seizoen bij Heracles te blijven. De Belg speelde in twee seizoenen 20 wedstrijden voor Heracles. Michalke kwam tot 22 wedstrijden in twee seizoenen.

Eerder kregen Rob Maas en Igor Gluscevic te horen dat er voor hen geen plek meer was bij de club uit Almelo.
451 °F
  vrijdag 16 mei 2008 @ 09:33:04 #234
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58699937
Mooi zo. Niks mis mee
Alleen nu 4 weg en niks terug. Tijd om nu spelers te gaan hálen. Als het nu écht moet duren tot het begin van het seizoen zijn we fucked.
29.10 Novastar HMH
pi_58705830
Rob Maas not amused, wat een huilstuk zeg.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 14:45:57 #236
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_58706688
Jammer dan voor Maas. Voor Heracles is het beter zo, en daar gaat het om. Het is niet dat hij respectloos is behandeld, of wat dan ook. Spelers is 38, contract loopt af. Wat verwacht je dan, een nieuwe vierjarige verbinding?

Misschien kun je nog een jaartje bij Volendam of De Graafschap aan de bak, Rob!
451 °F
pi_58706839
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:45 schreef Charles.Darwin het volgende:
Jammer dan voor Maas. Voor Heracles is het beter zo, en daar gaat het om. Het is niet dat hij respectloos is behandeld, of wat dan ook. Spelers is 38, contract loopt af. Wat verwacht je dan, een nieuwe vierjarige verbinding?

Misschien kun je nog een jaartje bij Volendam of De Graafschap aan de bak, Rob!
Hij voelt zich respectloos behandeld, had graag zijn afscheid zelf geregeld.

Maar goed, je kunt niet over een speler zijn toekomst beslissen als de technische staff voor het komende seizoen niet rond is.

Ook moest hij zijn ontslagaanvraag voor 1 april van een journalist horen, Smit gaf aan dat Maas niet op had gepakt en dat hij de voicemail had ingesproken met de mededeling dat hij even moest terugbellen.

Verder moet Maas niet vergeten dat hij vorig seizoen riep dat hij zou blijven, een paar weken later kwam hij opeens met de uitspraakt: 'Heracles, laat maar zien hoe graag jullie met me door willen, ik heb ook andere ijzers in het vuur.' En dat terwijl hij ondanks zijn leeftijd al 1 van de grootverdieners was.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 16:23:44 #238
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58708571
Nieuwe roddel. Thiebaut van MVV. Topscorer Jupiler League. We hebben wel concurrentie van NAC, zo zegt men.
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 16 mei 2008 @ 16:47:44 #239
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_58709032
Inderdaad. Hier het bericht op voetbalzone:
quote:
MVV dreigt topscorer Gunther Thiebaut aankomende zomer gaan verliezen. De Belgische goalgetter staat volgens het Algemeen Dagblad in de nadrukkelijke belangstelling van zowel Heracles Almelo als NAC Breda. De speler zelf zegt open te staan voor een vertrek.

NAC lijkt de grootste kanshebber te zijn op de komst van de 31-jarige spits, die dit seizoen 22 maal doel trof in de Jupiler League. Robert Maaskant, afgelopen seizoen actief bij de Maastrichtenaren en volgend jaar hoofdverantwoordelijke bij de Brabanders, heeft de speler al gepolst over een mogelijke transfer.

Ook Nico-Jan Hoogma, algemeen directeur van Heracles, belde met de gewilde Thiebaut. “Maar ik hoef niet persé weg bij MVV. Ik heb nog twee jaar contract, maar ik zou graag terugkeren op het hoogste niveau. Ik heb in België ruim honderd wedstrijden in de eerste klasse gespeeld, ik weet dat ik het hoogste niveau aankan.”
Ik ken deze jongen niet, volg de jupiler-league eigenlijk niet meer sinds we er weg zijn. Is het wat?
451 °F
pi_58710178
Onder het motto verjonging.

Verder heb ik geen idee of het wat is, zie alleen de samenvattingen van de Juup.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 19:17:07 #241
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58711706
31-jarige spits
Naja van 35 naar 31
29.10 Novastar HMH
pi_58718596
quote:
"Ik heb nooit beloftes gedaan bij Heracles, alleen dat we ons zouden handhaven in de eredivisie. In die drie jaar heb ik altijd hoger dan een zes gespeeld. Nooit een negen, maar ook nooit een vijf. Om er dan zo respectloos te worden uitgegooid, doet enorm veel pijn. Misschien komt er nog iets op mijn pad als voetballer. Zo niet, dan ga ik rustig kijken wat ik wil gaan doen", aldus Maas.
!
pi_58718713
Thiebaut zal ambitieus zijn, maakt eigenlijk wel een tweede jeugd door. Lijkt me een perfecte aanwinst voor Heracles. Hij is veel meer killer dan Lakic.
That's all folks!
pi_58722803
quote:
Helmond Sport wil Höcher behouden

Helmond Sport gaat proberen Marc Höcher te behouden. De spits werd dit seizoen gehuurd van Heracles Almelo, dat volgens algemeen directeur Mario Captein van Helmond Sport al heeft aangegeven dat het de 23-jarige Höcher niet zal terughalen. "Wij hebben bij Heracles aangegeven dat we Marc graag zouden behouden en Marc zelf heeft gezegd dat hij graag bij ons wil blijven", aldus Captein in het Eindhovens Dagblad. "We zullen binnenkort in onderhandeling treden met hem en met Heracles." Een transfersom betalen voor Höcher zal er niet bij zijn voor Helmond Sport. "Misschien moet het een beetje van alle kanten komen."

De eerstedivisionist uit Helmond neemt zo goed als zeker afscheid van huurlingen Marcio Junqueira (Stormvogels Telstar) en Jordan Remacle (RKC Waalwijk). Beiden hebben een aflopend contract bij hun werkgevers en geven de voorkeur aan een andere bestemming.
Waar slaat dat in godsnaam op? Geef die jongen toch een kans in de voorbereiding, kost niets.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 10:55:39 #245
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58722818
Inderdaad. Höcher maakte volgens mij toch wel een aardige indruk bij HS?
Ze kunnen het gewoon aankijken toch?
29.10 Novastar HMH
  maandag 19 mei 2008 @ 14:10:47 #246
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58761350
Volgende:
quote:
Vlug, van de ruzie met Sneijder. Verder nooit op gelet die jongen. Weet niet eens welke positie hij speelt
29.10 Novastar HMH
pi_58761480
Waar slaat dat in godsnaam op, die gast heeft volgens mij in de Juup geen deuk in een pakje boter getrapt.

Höcher blonk bij vlagen uit in de Jupiler League, staat nog onder contract en is veelzijdiger. Die laten ze vervolgens vertrekken, die logica snap ik niet. Zoiets heet volgens mij geldverspilling, onnodig geld uitgeven.
  maandag 19 mei 2008 @ 15:08:18 #248
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_58762370
Hij is rechterspits, totaal waardeloze aankoop imo
451 °F
  maandag 19 mei 2008 @ 19:25:34 #249
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58766637
Nee inderdaad. Zonde van het geld deze aankoop lijkt me...
29.10 Novastar HMH
pi_58775182
Nu ook interesse voor Voskamp lees ik.. Waarom proberen ze die Worm niet te huren, lijkt me een betere optie dan Vlug :s
pi_58776545
Omdat ze minder willen gaan huren en zelf eigendom willen zijn van spelers denk ik.

Voskamp is op zich geen verkeerde om erbij te hebben denk ik, slechter dan Igor kan hij niet zijn.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 10:44:20 #252
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58776798
Jonge gasten kopen kopen kopen!! Op lange termijn beter dan oude gasten huren.
Voskamp is trouwens een aardige speler vind ik.
29.10 Novastar HMH
pi_58777468
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 09:05 schreef ElYefe het volgende:
Nu ook interesse voor Voskamp lees ik.. Waarom proberen ze die Worm niet te huren, lijkt me een betere optie dan Vlug :s
Idd, die witte tyfushond bakt er niet zo heel erg veel van !

Voskamp komt op mij een beetje lomp en houterig over . Wordt toch vaak als invaller gebruikt?
A.F.C.A.
pi_58780868
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 11:19 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Idd, die witte tyfushond bakt er niet zo heel erg veel van !

Voskamp komt op mij een beetje lomp en houterig over . Wordt toch vaak als invaller gebruikt?
Ja, wij kunnen niet 22 toppers kopen. Er zullen ook (veel) spelers voor de breedte gehaald moeten worden die eventueel nog door kunnen groeien.
pi_58781263
Ik snap niet dat ze Hocher zo laten vertrekken, daar gaan ze spijt van krijgen. Vlug is een leuke speler wel, past denk ik best bij Heracles. En Voskamp, dat is een positieve gozer, harde werker en iemand die het geluk afdwingt. Maar hij zal dan wel supersub moeten zijn.
That's all folks!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:51:59 #256
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_58783611
Maar ik geloof niet zo in Voskamp, die blijft wel bij ons ga ik vanuit. Als je m goed gebruikt is t een zekerheidje voor minimaal 10 goals als sub per seizoen.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:43:09 #257
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_58799180
Waterman moet weg bij AZ. Lijkt me een prima opvolger voor Piecke
451 °F
pi_58799786
Brood nieuwe trainer RKC.
pi_58800360
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:43 schreef Charles.Darwin het volgende:
Waterman moet weg bij AZ. Lijkt me een prima opvolger voor Piecke
Lijkt me ook wel ja. Dan moet hij niet te beroerd zijn om een stapje terug te doen. Is hij daar wel te beroerd voor dan zie ik het somber voor hem in. Weinig Eredivisieclubs zoeken een doelman.
That's all folks!
pi_58800434
Ja, maar Waterman gaat waarschijnlijk na dit seizoen al weg. Piecke heeft nog een contract voor een jaar, 1 van beide zet je niet op de bank denk ik en dat zullen ze zelf ook niet willen.
  woensdag 21 mei 2008 @ 12:57:13 #261
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58800645
Er komt een talentenpool waarin 2,5 miljoen geinvesteerd wordt. Daarvan moeten Schilder (500.000) en eventueel Voskamp (zelfde waarde) betaald worden. Investeerders moeten 50.000 dokken en krijgen 5% gegarandeerde rente. Verder wordt er gekeken of het stadion een kwartslag gedraaid kan worden zodat er uitgebouwd kan worden.

Roddel van Voskamp is bevestigd door Smit. We hebben ook een voorkeurspositie bedongen voor huurlingen van HSV, via Nico Jan.
29.10 Novastar HMH
pi_58800785
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 12:57 schreef Damzkieee het volgende:
Er komt een talentenpool waarin 2,5 miljoen geinvesteerd wordt. Daarvan moeten Schilder (500.000) en eventueel Voskamp (zelfde waarde) betaald worden. Investeerders moeten 50.000 dokken en krijgen 5% gegarandeerde rente. Verder wordt er gekeken of het stadion een kwartslag gedraaid kan worden zodat er uitgebouwd kan worden.

Roddel van Voskamp is bevestigd door Smit. We hebben ook een voorkeurspositie bedongen voor huurlingen van HSV, via Nico Jan.
Hoe kom je aan die info, en dan met name die van het stadion? Stadion op dezelfde plek en een snelle uitbouw zou beter zijn dan wanneer je een seizoen of 3 moet wachten. Dat van Voskamp was al een paar maanden bekend (niet 100% natuurlijk, wel dat ze interesse hadden).

Ik heb er heel veel vertrouwen in, ondanks dat ik van sommige namen nog niet echt vrolijk wordt (met name Vlug).
pi_58800837
Seizoenskaart al verlengd trouwens Damzkieee?
  woensdag 21 mei 2008 @ 13:58:29 #264
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58801797
Jazeker
Meteen effe cash afgetikt daarzo, geen gedonder.

Van dat stadion las ik ergens, kan ook maar zo een hoogst onbetrouwbare reactie op hafc-1903.nl zijn...
Die andere info komt van Hart Voor Heracles.nl die gisterenavond bij de businessclub meeting zijn geweest.

Edit: van het stadion komt ook van HvH, gisterenavond dus door Smit gemeld:
quote:
Volgens Jan Smit is de rek er dan wel uit en zal een nieuw stadion, wat de ultieme wens is, de begroting kunnen opschroeven. Of een nieuw stadion er komt is een vraagteken. Vooral nu er een onderzoek plaatsvindt om het huidige onderkomen uit te breiden. Daarbij wordt gedacht aan een kwartslag draaien van het speelveld.
29.10 Novastar HMH
pi_58802602
Ja, ik heb ook contant betaald. Wil zeker met die wachtlijst zeker geen gedonder hebben met een mogelijke betaling die niet goed is gegaan.

En klinkt wel erg goed allemaal wat op HvH staat, maar zou ook niet best zijn als je niet mooie plannen wilt voorleggen aan mogelijke investeerders. Het is dus vooral eerst zien en dan geloven.

Raar dat ze dat van het mogelijk draaien van het speelveld niet eerder onderzocht hebben, dan had je nu al kunnen bouwen eventueel.
  woensdag 21 mei 2008 @ 14:57:52 #266
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58802922
Ik snap niet zo goed hoe ze het voor zich zien?
29.10 Novastar HMH
pi_58803178
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 14:57 schreef Damzkieee het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe ze het voor zich zien?
Zal binnenkort wel een tekening oid van in de tubantia komen denk ik, zou ON ook wel wat moeten inleveren lijkt me.
pi_58805295
1 optie is dat ON hun 1e veld opgeven en dan een stuk krijgen waar die lege flats staan bijv., zijn ze ook wat beter bereikbaar voor auto's.
  woensdag 21 mei 2008 @ 17:25:15 #269
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_58805631
500.000 voor Voskamp? In dat geval gaat het jullie zeker lukken
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_58805755
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 17:25 schreef Mindlight het volgende:
500.000 voor Voskamp? In dat geval gaat het jullie zeker lukken
Dat geloof ik ook niet.

5 ton voor een speler die op zijn 23e nog niet eens basisspeler is geweest op het hoogste niveau is natuurlijk way too much. Misschien praten ze bij Voskamp over 5 ton en is daar zijn salaris bij inbegrepen voor het komende seizoen.
  woensdag 21 mei 2008 @ 18:17:30 #271
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58806518
Ik heb geen idee eerlijk gezegd,maar volgens mij ging het om een bedrag in dezelfde orde van grootte als Schilder.
29.10 Novastar HMH
  woensdag 21 mei 2008 @ 19:14:47 #272
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_58807499
Speelveld kwartslag draaien? Ik kan me niet voorstellen dat het een praktische oplossing is. Almelo zal wel niet mee willen werken aan een nieuw stadion, vandaar dat ze dit soort wazige balonnetjes oplaten :/

En welke heraclieden komen er terecht in die talent-pool? Bij Feyenoord zie ik die talentpools meer als een uitstel van executie, het vooraf verkopen van je spelers. Vergeet niet dat het geld naar de investeerders gaat wanneer een speler wordt verkocht.

Ik hoop dat Heracles ergens anders een geldbron kan aanboren, anders ga ik het straks nog somber inzien (en ik ben normaal zo'n positieve kerel)
451 °F
pi_58814242
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 19:14 schreef Charles.Darwin het volgende:
Speelveld kwartslag draaien? Ik kan me niet voorstellen dat het een praktische oplossing is. Almelo zal wel niet mee willen werken aan een nieuw stadion, vandaar dat ze dit soort wazige balonnetjes oplaten :/

En welke heraclieden komen er terecht in die talent-pool? Bij Feyenoord zie ik die talentpools meer als een uitstel van executie, het vooraf verkopen van je spelers. Vergeet niet dat het geld naar de investeerders gaat wanneer een speler wordt verkocht.

Ik hoop dat Heracles ergens anders een geldbron kan aanboren, anders ga ik het straks nog somber inzien (en ik ben normaal zo'n positieve kerel)
ik zit nog steeds op die brief van de staatsloterij te wachten
pi_58814309
Jeetje, ik kreeg net zonder gein flashbacks bij die penaltyserie.
  donderdag 22 mei 2008 @ 01:33:54 #275
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_58815764
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 00:01 schreef Incolumis het volgende:

[..]

ik zit nog steeds op die brief van de staatsloterij te wachten
Aardig van je dat je al dat geld aan Heracles gaat doneren

Maar ik weet het, geld is schaars en spelers zijn duur, en kwaliteit ver te zoeken. Het is roeien met alle riemen die we hebben
451 °F
pi_58818663
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 01:33 schreef Charles.Darwin het volgende:
Maar ik weet het, geld is schaars en spelers zijn duur, en kwaliteit ver te zoeken. Het is roeien met alle riemen die we hebben
Inderdaad, zag iedereen dat maar in. Volgend seizoen hebben we waarschijnlijk weer de 17e begroting, dan kun je niet direct de toppers naar Almelo halen.
pi_58819875
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:18 schreef Blawh het volgende:

[..]

Inderdaad, zag iedereen dat maar in. Volgend seizoen hebben we waarschijnlijk weer de 17e begroting, dan kun je niet direct de toppers naar Almelo halen.
Hoelang spelen ze nu al eredivisie, 3 jaar? Verwacht dat er dan enige groei te bespeuren is..... Dan doe je als club denk ik iets niet goed. Des te knapper maakt de prestatie dat ze t toch nog elke keer redden
A.F.C.A.
  donderdag 22 mei 2008 @ 11:17:34 #278
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58819992
1.000 supporters is 1 miljoen op de begroting is de stelregel (die natuurlijk tot op zekere hoogte werkt)..., wat dat betreft kun je in dit stadion dus niet verder groeien.
29.10 Novastar HMH
pi_58823533
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:13 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Hoelang spelen ze nu al eredivisie, 3 jaar? Verwacht dat er dan enige groei te bespeuren is..... Dan doe je als club denk ik iets niet goed. Des te knapper maakt de prestatie dat ze t toch nog elke keer redden
Geen mogelijkheid tot uitbreiding in het huidige stadion he, als je meer skyboxen hebt dan schiet het al een heel stuk op. Bovendien is Almelo en omgeving nou niet bepaald een regio met veel grote bedrijven, verder is FC Twente al jarenlang actief op het hoogste niveau, veel grote bedrijven uit de regio sponsoren nu al bij FC Twente een tijdje.

Zo makkelijk is het niet om te groeien dus, hier trek je niet zomaar een blik grote sponsoren open en landelijk gezien stelt Heracles ook nog niet zo heel erg veel voor natuurlijk.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 12:26:00 #280
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58852954
Afscheid van Maas dus gisteren.. Nog mensen geweest?
Ik vind het angstvallig stil met roddels, ben wel zenuwachtig wat betreft de nieuwe spelers
29.10 Novastar HMH
pi_58853577
Ik heb er wel vertrouwen in.

Wel raar dat alle spelers die aan Heracles gelinkt worden ook in de belangstelling staan van andere clubs, echte toppers zijn het namelijk niet.

Dost (H'veen, Grunn)
Voskamp (ADO)
Thiebaut (NAC)

En dan nog GGG die o.a. in de belangstelling van NAC en Vitesse staat. Hopelijk prutst Schilder een beetje in Toulon, valt hij daar ook niet op bij scouts.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 13:18:58 #282
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58854305
Ze liggen er al uit in Toulon.
29.10 Novastar HMH
pi_58855980
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 13:18 schreef Damzkieee het volgende:
Ze liggen er al uit in Toulon.
Mooi zo.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 12:59:20 #284
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_58875801
NAC wil Robbert Schilder.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_58878770
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 12:59 schreef MarkNMGN het volgende:
NAC wil Robbert Schilder.
Was te verwachten helaas, ze toonden al 2 keer eerder interesse. Het enige wat we kunnen doen is hopen dat hij het zo goed naar zijn zin heeft in Almelo dat hij wil blijven, voor zijn carriere zou een subtopper natuurlijk een betere stap zijn.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 19:05:19 #286
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_58881553
Mjah, jammer maar begrijpelijk, helaas. Al is NAC natuurlijk wel een enorme *$%-club

Ondertussen blijven we geduldig wachten op de eerste Heracles aankoop ^_^
451 °F
  zondag 25 mei 2008 @ 01:25:01 #287
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58891512
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 19:05 schreef Charles.Darwin het volgende:
Mjah, jammer maar begrijpelijk, helaas. Al is NAC natuurlijk wel een enorme *$%-club

Ondertussen blijven we *on*geduldig wachten op de eerste Heracles aankoop ^_^
Verder klopte je bericht
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 27 mei 2008 @ 00:13:02 #288
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_58931587
quote:
Marnix Smit blijft alsnog bij Heracles Almelo. De laagvlieger uit de Eredivisie had onlangs het ontslag voor de verdediger aangevraagd, maar Smit kreeg nu alsnog de kans om bij te tekenen. De 32-jarige mandekker greep die kans met beide handen aan.

Een maand geleden leek het er nog op dat Heracles afscheid zou nemen van Smit. De verbintenis van de verdediger werd evenals het contract van Rob Maas formeel opgezegd. Algemeen directeur Nico Jan Hoogma hield toen al een slag om de arm: "Het is een formele kwestie en het is niet gezegd dat we afscheid nemen van Marnix en Rob."

Maas moet wel vertrekken uit Almelo; Smit mag alsnog blijven. De verdediger speelt sinds negen seizoenen voor Heracles Almelo en kwam in het afgelopen jaargang tien keer in actie. Smit tekende een eenjarig contract bij de Tukkers.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=60566

Smit blijft dus.
451 °F
pi_58933506
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 00:13 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=60566

Smit blijft dus.
Yupz, Ricky ook.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 09:09:38 #290
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58934487
Tjeh als we nu nog meer spelers laten gaan.. het schiet al zo lekker op met de nieuwe aankopen, straks hou je 14 man over. Bij Pro Evolution Soccer ben je dan game-over
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 27 mei 2008 @ 11:58:46 #291
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_58937963
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 09:09 schreef Damzkieee het volgende:
Tjeh als we nu nog meer spelers laten gaan.. het schiet al zo lekker op met de nieuwe aankopen, straks hou je 14 man over. Bij Pro Evolution Soccer ben je dan game-over
En bij FM zit je dan snel met grijze spelers te spelen
451 °F
  dinsdag 27 mei 2008 @ 12:18:30 #292
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58938374

Inderdaad
29.10 Novastar HMH
pi_58941377
Niveautje hier hoor.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:41:46 #294
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58941752
Bij gebrek aan nieuws krijg je dat vanzelf hè
29.10 Novastar HMH
  woensdag 28 mei 2008 @ 07:44:49 #295
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58955939
quote:
Heracles Almelo heeft zich opnieuw gemeld voor Mark-Jan Fledderus. De club heeft te kennen gegeven met hem te willen praten. Fledderus heeft bij FC Groningen nog een contract tot medio 2009, maar trainer Ron Jans heeft hem te kennen gegeven niet op veel speeltijd te moeten rekenen en hem gezegd dat hij de club mag verlaten.

Heracles informeerde al eerder naar de mogelijkheid Fledderus over te nemen, maar haakte af toen de aanklager betaald voetbal van de KNVB hem een schikkingsvoorstel deed van een schorsing van vijf wedstrijden waarvan één voorwaardelijk. Fledderus misdroeg zich in de play-offwedstrijd tegen NEC tegen Youssef Ek-Akchaoui. FC Groningen is tegen het schikkingsvoorstel in beroep gegaan. De zaak wordt op donderdagavond 19 juni bij de tuchtcommissie van de KNVB behandeld.

dvhn
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 28 mei 2008 @ 08:42:04 #296
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58956411
Hmm... als hij pas in oktober kan gaan meedoen
Wat vind je zelf van de speler Venomsnake?
29.10 Novastar HMH
  woensdag 28 mei 2008 @ 08:50:36 #297
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58956520
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 08:42 schreef Damzkieee het volgende:
Wat vind je zelf van de speler Venomsnake?
2 jaar geleden draaide hij een goed seizoen, maar dat was ook in een goed lopend elftal.
Het is een speler die altijd wel hard werkt en iemand met veel loopvermogen. Maar als het elftal wat minder draait moet je niet teveel van hem verwachten. Hij begon dit seizoen op de bank bij Groningen, maar na de winterstop speelde hij in de basis. Maar het was werkelijk dramatisch, deed niet veel goed en toch liet Jans hem staan.. Ik heb me dit seizoen werkelijk dood lopen ergeren aan hem..

Laat ik het zo zeggen: Als je kijkt naar het vertoonde spel van het laatste half jaar ben ik blij dat hij vertrekt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 28 mei 2008 @ 08:52:34 #298
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58956553
En nu vanuit Heracles' oogpunt gezien? Want zo wordt altijd geredeneerd: te groot voor het servet (of groot genoeg), maar te klein voor het echte werk.
Is dat bij Fledderus ook zo?
29.10 Novastar HMH
  woensdag 28 mei 2008 @ 09:03:53 #299
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58956705
Vind ik moeilijk te beoordelen. De subtop is wel te hoog gegrepen voor Mark-Jan inderdaad. De vraag is dan op welk niveau hij daadwerkelijk zit.. Ik denk dat het niveau van Mark-Jan kelder eredivisie of top jupiler league is. Kijk, als Heracles net zo goed draait als het bij vlagen heeft gedaan afgelopen seizoen dan heb je wel een goede aan hem denk ik, want werken doet hij wel en als hij genoeg vertrouwen heeft kan hij best aardig voetballen. Maar als het allemaal wat minder gaat dan ga je je al snel aan hem lopen ergeren. Het is dan net of hij zich extra wil gaan bewijzen en hij gaat dan domme dingen doen zoals acties te ver doorvoeren, teveel lopen waardoor er gaten ontstaan en niet te vergeten donmme overtredingen maken.

Vind het moeilijk te zeggen...
Volgens hemzelf voelde hij dat hij niet genoeg vertrouwen meer kreeg bij Groningen en dat zijn spel daaronder ging lijden.

Maar als je als Heracles zijn wilt doorgroeien zou ik hem persoonlijk niet halen denk ik.
Teveel risico imo.
pi_58957340
wtf? ik kom ff niet kijken in het topic en wat zien ik?
Damzkieee Redactie Sport en Blawh Moderator?!

Congrats lads!
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_58957626
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 09:44 schreef Vince22 het volgende:
wtf? ik kom ff niet kijken in het topic en wat zien ik?
Even?
quote:
Damzkieee Redactie Sport en Blawh Moderator?!

Congrats lads!
Danku

On-Topic: Geen idee wat ik van die Fledderus moet verwachten. We zullen het volgend seizoen wellicht zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')