Idd, die witte tyfushond bakt er niet zo heel erg veel vanquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:05 schreef ElYefe het volgende:
Nu ook interesse voor Voskamp lees ik.. Waarom proberen ze die Worm niet te huren, lijkt me een betere optie dan Vlug :s
Ja, wij kunnen niet 22 toppers kopen. Er zullen ook (veel) spelers voor de breedte gehaald moeten worden die eventueel nog door kunnen groeien.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd, die witte tyfushond bakt er niet zo heel erg veel van!
Voskamp komt op mij een beetje lomp en houterig over. Wordt toch vaak als invaller gebruikt?
Lijkt me ook wel ja. Dan moet hij niet te beroerd zijn om een stapje terug te doen. Is hij daar wel te beroerd voor dan zie ik het somber voor hem in. Weinig Eredivisieclubs zoeken een doelman.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:43 schreef Charles.Darwin het volgende:
Waterman moet weg bij AZ. Lijkt me een prima opvolger voor Piecke
Hoe kom je aan die info, en dan met name die van het stadion? Stadion op dezelfde plek en een snelle uitbouw zou beter zijn dan wanneer je een seizoen of 3 moet wachten.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:57 schreef Damzkieee het volgende:
Er komt een talentenpool waarin 2,5 miljoen geinvesteerd wordt. Daarvan moeten Schilder (500.000) en eventueel Voskamp (zelfde waarde) betaald worden. Investeerders moeten 50.000 dokken en krijgen 5% gegarandeerde rente. Verder wordt er gekeken of het stadion een kwartslag gedraaid kan worden zodat er uitgebouwd kan worden.
Roddel van Voskamp is bevestigd door Smit. We hebben ook een voorkeurspositie bedongen voor huurlingen van HSV, via Nico Jan.
quote:Volgens Jan Smit is de rek er dan wel uit en zal een nieuw stadion, wat de ultieme wens is, de begroting kunnen opschroeven. Of een nieuw stadion er komt is een vraagteken. Vooral nu er een onderzoek plaatsvindt om het huidige onderkomen uit te breiden. Daarbij wordt gedacht aan een kwartslag draaien van het speelveld.
Zal binnenkort wel een tekening oid van in de tubantia komen denk ik, zou ON ook wel wat moeten inleveren lijkt me.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:57 schreef Damzkieee het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe ze het voor zich zien?
Dat geloof ik ook niet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:25 schreef Mindlight het volgende:
500.000 voor Voskamp? In dat geval gaat het jullie zeker lukken
ik zit nog steeds op die brief van de staatsloterij te wachtenquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:14 schreef Charles.Darwin het volgende:
Speelveld kwartslag draaien? Ik kan me niet voorstellen dat het een praktische oplossing is. Almelo zal wel niet mee willen werken aan een nieuw stadion, vandaar dat ze dit soort wazige balonnetjes oplaten :/
En welke heraclieden komen er terecht in die talent-pool? Bij Feyenoord zie ik die talentpools meer als een uitstel van executie, het vooraf verkopen van je spelers. Vergeet niet dat het geld naar de investeerders gaat wanneer een speler wordt verkocht.
Ik hoop dat Heracles ergens anders een geldbron kan aanboren, anders ga ik het straks nog somber inzien (en ik ben normaal zo'n positieve kerel)
Aardig van je dat je al dat geld aan Heracles gaat donerenquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:01 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik zit nog steeds op die brief van de staatsloterij te wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |