quote:Huwelijk Heerkes en Heracles nu definitief
Gert Heerkes blijft ook de komende twee jaar aan als hoofdtrainer van Heracles Almelo, meldt RTV Oost. De oefenmeester uit Hardenberg zette vandaag zijn handtekening onder een nieuw
contract.
Heerkes, die begin januari de ontslagen Ruud Brood opvolgde, slaagde op de laatste speeldag van het seizoen in zijn missie: Heracles behoeden voor degradatie uit de Eredivisie. Lange tijd was het niet zeker dat de trainer ook volgend seizoen plaats mocht nemen in de Heracles-dug-out. Voorzitter Jan Smit richtte ondertussen zijn pijlen op Gertjan Verbeek, met in het achterhoofd
een samenwerking met Heerkes. Deze toenadering bleef echter onbeantwoord.
Tevens werd vandaag bekend dat de Almelose voetbalclub aan het eind van dit seizoen drie spelers laat vertrekken. Rob Maas, Igor Gluscevic en Björn Daelemans mogen op zoek naar een nieuwe
werkgever. Voor Maas betekent dit vrijwel zeker het einde van zijn actieve loopbaan. De 39-jarige middenvelder beraadt zich nog over zijn toekomst.
25 of 28 mei, zal zo als ik thuis ben even kijken.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:12 schreef ElYefe het volgende:
Is inderdaad goed nieuws!
Even wat anders, jullie als seizoenskaarthouders hebben paar weken geleden toch een brief gekregen met daarin de vraag of je wou verlengen? Voor wanneer moet je die inleveren? Ga ervanuit dat ze daarna namelijk met de wachtlijst bezig aan en dan hoop ik dat ik een telefoontje krijg, ben alleen wel benieuwd wanneer dat ongeveer zal kunnen zijn.
Verassend dat Gluscevic weg mag.quote:Het afscheid van Maas hing al enige tijd in de lucht; het vertrel van Gluscevic mag verrassend genoemd worden. In januari ving Sparta nog bot bij Heracles toen het informeerde naar de diensten van de aanvaller. Heracles zag in Gluscevic een belangrijke speler. Nu blijkt de clubleiding een andere mening te hebben.
Beetje makkelijk om te zeggen dat Heracles het eerder had moeten aangeven, het is pas sinds deze week duidelijk dat en Heerkes en Krüzen blijven. Als die 2 weg waren gegaan was er misschien een trainer gekomen die het wel in Maas zag zitten, dan zou het ontslag achteraf gezien weer te vroeg zijn geweest.quote:Rob Maas over vertrek bij Heracles Almelo: 'Ik stond perplex'
ALMELO - 'Ik was perplex', zegt Rob Maas. Kort na de lunch kreeg hij vanmiddag van de directie van Heracles te horen dat hij geen nieuw contract zou krijgen. 'Ik zei: prettig weekend en ben gegaan. Ik had het totaal niet verwacht.' Enkele weken geleden kreeg de aanvoerder te horen dat zijn contract formeel werd opgezegd. 'Toen kreeg ik de melding dat die mededeling niet per se zou inhouden dat de club definitief afscheid van mij zou gaan nemen. Vandaar dat ik dit niet had verwacht.'
Rob Maas (foto) kreeg te horen dat Heracles op zijn positie als verdedigende middenvelder wil gaan verjongen. 'Dat moet ook wel de enige reden zijn', zegt Maas, 'want ik had afgelopen seizoen in 28 wedstrijden een basisplaats. Dat zijn voor mij als 38-jarige mooie statistieken.'
Maas zegt dat hij de mededeling van zijn verplichte vertrek liever eerder had gehoord. 'Dan had ik afscheid kunnen nemen en had ik de mensen kunnen bedanken voor drie mooie jaren.'
Wat nu? 'Ik laat het even op me inwerken. Maar ik ben nog niet klaar met voetballen, vandaar dat ik had gerekend op nog een seizoen Heracles. Ik ben 38 maar ben fit. Om nu een andere club te vinden, zal een moeilijke zaak worden. Ik weet wel dat ik nog een jaar kan voetballen.'
Maas is wel tevreden over de drie jaren dat hij bij Heracles heeft gespeeld, waarvan de laatste twee als aanvoerder. 'Het is een mooie club met mooie mensen. Het waren dus mooie jaren. Daarom doet het ook zo'n pijn. Ik ben nooit een grote voetballer geweest, maar heb er altijd alles aan gedaan. Nogmaals, het is jammer dat de laatste wedstrijd als speler van Heracles alweer ver achter me ligt. Ik had het mooi gevonden dat ze me aan het eind van de laatste thuiswedstrijd op de schouders van het veld hadden gedragen.'
Rob Maas voetbalde dus drie seizoenen bij Heracles. Hij speelde 83 competitiewedstrijden waarin hij drie keer scoorde. In totaal speelde hij als profvoetballer tot nu toe 403 competitiewedstrijden bij achtereenvolgens Eindhoven, RKC, Feyenoord, Arminia Bielefeld, Hertha BSC, MSV Duisburg en Heracles.
De eveneens vertrekkende spits Igor Gluscevic (34) speelde in anderhalf seizoen 38 competitiewedstrijden voor Heracles, waarin hij zeven keer scoorde.
www.twentesport.com
Net als Platvoet destijdsquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:30 schreef Blawh het volgende:
Peter Reekers bijvoorbeeld, zo'n jongen had eerder een afscheid op de schouders verdiend.
Heracles heeft de eenzijdige optie om het contract met 1 jaar te verlengen gelicht, hij heeft dus nog voor een jaar een contract.quote:Op maandag 12 mei 2008 13:56 schreef DJ_Ryow het volgende:
Klavan is toch transfervrij? Of heeft ie verlengt? zou een mooie voor Ajax zijn. beter dan Pieters
ai dat is jammer. al zou hij niet erg duur zijn denk ik.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heracles heeft de eenzijdige optie om het contract met 1 jaar te verlengen gelicht, hij heeft dus nog voor een jaar een contract.
Schilder en een ton of 2 vind ik prima.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:45 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ai dat is jammer. al zou hij niet erg duur zijn denk ik.
quote:
Zozo, een speler zelf gescout?quote:"Heracles toont interesse in 18-jarige spits"
Heracles heeft zich gemeld voor Bas Dost. Dit meldt zijn zaakwaarnemer Henk Nienhuis in het Dagblad van het Noorden. Ook nog een onbekende subtobber is geïnteresseerd in de diensten van de 18-jarige spits van Emmen.
Heracles wil Dost graag overnemen en een jaar "teruglenen" aan Emmen. De Eerste Divisionist wil de spits het liefst behouden. Afgelopen seizoen scoorde de aanvaller 6 keer in 23 wedstrijden.
www.hafc.nl
Ik hoop natuurlijk dat hij blijft, maar als hij weggaat dan hoop ik wel dat hij naar een betere club gaat hoor, een stabiele subtopper. FC Groningen of desnoods FC Twente ofzo, een club die ieder jaar bij de 1e 7 eindigt. Anders zou het zonde zijn als hij voor een club gaat spelen die ieder jaar maar een plaats of 2 a 3 boven ons staat.quote:Garcia-Garcia op verlanglijstje Vitesse
ALMELO - Heracles Almelo krijgt fikse concurrentie in de strijd om het vastleggen van Gonzalo Garcia-Garcia. De huurling van Heerenveen staat nadrukkelijk in de belangstelling van Vitesse. Heracles gaf al in een vroeg stadium aan de smaakmaker van de tweede competitiehelft langer aan zich te willen binden. Tot een overeenkomst tussen Heerenveen en Heracles is het echter nog niet gekomen.
De Uruguayaan heeft in Friesland nog een contract voor een seizoen, maar de Friese clubleiding heeft te kennen gegeven dat hij mag uitzien naar een andere werkgever.
Garcia-Garcia kwam sinds de winterstop uit voor Heracles en maakte grote indruk met zijn technisch verfijnde spel en zijn doelpunten. Zelf gaf hij al eerder aan het bijzonder goed naar zijn zin te hebben bij de Almelose club.
www.tctubantia.nl
Lijkt er wel op.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Edit: Misschien wel uit het netwerk van Gert, Heerkes is wel bekend bij FC Emmen.
quote:Heracles wil Bas Dost van Emmen
COEVORDEN - Heracles heeft grote belangstelling voor Bas Dost, de bijna 19-jarige spits van Emmen die dit seizoen voor het eerst een basisplaats veroverde bij de club in de eerste divisie. Hij scoorde in 23 wedstrijden tot nu toe zes keer. Tegen Veendam maakte de jonge Coevordenaar een hattrick. Dost komt oorspronkelijk van Germanicus. Hij staat nog tot medio 2010 onder contract bij de Drentse eerste divisionist.
Dosts zaakwaarnemer Henk Nienhuis bevestigt de interesse van Heracles. 'Bas ziet het wel zitten om naar Heracles over te stappen, maar heeft het ook naar zijn zin bij Emmen. Gert Heerkes, de trainer van Heracles kent hem goed en wil hem graag binnenhalen', aldus Nienhuis, 'maar we staan nog in dubio of het goed is of hij nu al overstapt naar de eredivisie of dat hij beter nog meer ervaring op kan doen bij Emmen.'
Nienhuis wacht af. Heracles moet nu eerst zaken doen met Emmen.
www.twentesport.com
Ik hoop dat hij inderdaad naar een subtopper gaat die ieder jaar bij de eerste 7 speelt, niet naar een Vitesse. Daar is altijd onrust, moet hij nog maar afwachten of hij zoveel vrijheid krijgt als bij ons en ze eindigen vaak maar 2 of 3 plaatsen hoger. Het enige wat daar zo goed als zeker beter zal zijn is het salaris, de rest is afwachten.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Benieuwd of GGG na de zomer nog steeds in Almelo te bewonderen is of dat Sollied en/of Yme andere plannen met 'm heeft. Het is echt een type speler waarvoor je naar het stadion komt. Alleen dat rendement van 'm, bij SC Heerenveen was het veel te laag, bij Heracles al wat beter. Vitesse lijkt me overigens helemaal niets voor 'm..
Ligt eraan wie er nu op het lijstje staat natuurlijk, ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat hij redelijk duur zou zijn (Hertha salaris + transferprijs) en dat Heracles liever eerst probeert om Schilder en/ of Garcia te halen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Lakic is gemeld dat hij niet de eerste gegadigde is voor de spitspositie volgend jaar. Dat snap ik wel.
Is onzin volgens RTV Oost.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:09 schreef Damzkieee het volgende:
Ricky Kruys in de belangstelling van Heracles volgens *kuch*voetbalprimeur
Huur wel te verstaan.
Laat hem maar naar Almelo komen, bij Heerenveen en Groningen komt hij de komende seizoenen waarschijnlijk toch niet aan de bak, zijn kansen om zich goed door te ontwikkelen zijn groter bij Heracles lijkt me omdat hij hier direct bij de 1e selectie zit tijdens trainingen.quote:sc Heerenveen wil Bas Dost
VOETBAK - De 18-jarige Bas Dost staat niet alleen in de belangstelling van eredivisieclub Heracles Almelo, maar ook sportclub Heerenveen wil de spits van FC Emmen graag contracteren. In tegenstelling tot Heracles, die de Coevordenaar per direct wil overnemen, wil Heerenveen Dost nog een jaar stallen bij FC Emmen. Volgens de laatste berichten rondom de jonge aanvaller, die in de laatste wedstrijd van het seizoen tegen Veendam drie keer scoorde, is ook FC Groningen geïnteresseerd in de Drent.
www.rtvdrenthe.nl
Regelmatig. Ik moet zelf ook sporten op zondag, dus vaak gaat het niet, maar als ik tijd heb ga ik graag even naar het stadion.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:35 schreef Blawh het volgende:
Ga je vaak naar Willem II?
quote:Kai Michalke (32) en Björn Daelemans (30) mogen Heracles Almelo verlaten, meldt TC Tubantia. Daelemans kreeg al in de winterstop te horen dat hij moest vertrekken en kon naar Helmond Sport. Michalke was basisspeler de laatste maanden, maar krijgt toch geen contractverlenging. De Duitser kende een moeizame periode bij Heracles. Door een blessure die hij opliep in zijn eerste competitiewedstrijd tegen FC Twente stond hij er lange tijd naast.
Daelemans koos er ondanks de interesse van Helmond Sport voor om tot het einde van het seizoen bij Heracles te blijven. De Belg speelde in twee seizoenen 20 wedstrijden voor Heracles. Michalke kwam tot 22 wedstrijden in twee seizoenen.
Eerder kregen Rob Maas en Igor Gluscevic te horen dat er voor hen geen plek meer was bij de club uit Almelo.
Hij voelt zich respectloos behandeld, had graag zijn afscheid zelf geregeld.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:45 schreef Charles.Darwin het volgende:
Jammer dan voor Maas. Voor Heracles is het beter zo, en daar gaat het om. Het is niet dat hij respectloos is behandeld, of wat dan ook. Spelers is 38, contract loopt af. Wat verwacht je dan, een nieuwe vierjarige verbinding?
Misschien kun je nog een jaartje bij Volendam of De Graafschap aan de bak, Rob!
Ik ken deze jongen niet, volg de jupiler-league eigenlijk niet meer sinds we er weg zijn. Is het wat?quote:MVV dreigt topscorer Gunther Thiebaut aankomende zomer gaan verliezen. De Belgische goalgetter staat volgens het Algemeen Dagblad in de nadrukkelijke belangstelling van zowel Heracles Almelo als NAC Breda. De speler zelf zegt open te staan voor een vertrek.
NAC lijkt de grootste kanshebber te zijn op de komst van de 31-jarige spits, die dit seizoen 22 maal doel trof in de Jupiler League. Robert Maaskant, afgelopen seizoen actief bij de Maastrichtenaren en volgend jaar hoofdverantwoordelijke bij de Brabanders, heeft de speler al gepolst over een mogelijke transfer.
Ook Nico-Jan Hoogma, algemeen directeur van Heracles, belde met de gewilde Thiebaut. “Maar ik hoef niet persé weg bij MVV. Ik heb nog twee jaar contract, maar ik zou graag terugkeren op het hoogste niveau. Ik heb in België ruim honderd wedstrijden in de eerste klasse gespeeld, ik weet dat ik het hoogste niveau aankan.”
quote:"Ik heb nooit beloftes gedaan bij Heracles, alleen dat we ons zouden handhaven in de eredivisie. In die drie jaar heb ik altijd hoger dan een zes gespeeld. Nooit een negen, maar ook nooit een vijf. Om er dan zo respectloos te worden uitgegooid, doet enorm veel pijn. Misschien komt er nog iets op mijn pad als voetballer. Zo niet, dan ga ik rustig kijken wat ik wil gaan doen", aldus Maas.
Waar slaat dat in godsnaam op? Geef die jongen toch een kans in de voorbereiding, kost niets.quote:Helmond Sport wil Höcher behouden
Helmond Sport gaat proberen Marc Höcher te behouden. De spits werd dit seizoen gehuurd van Heracles Almelo, dat volgens algemeen directeur Mario Captein van Helmond Sport al heeft aangegeven dat het de 23-jarige Höcher niet zal terughalen. "Wij hebben bij Heracles aangegeven dat we Marc graag zouden behouden en Marc zelf heeft gezegd dat hij graag bij ons wil blijven", aldus Captein in het Eindhovens Dagblad. "We zullen binnenkort in onderhandeling treden met hem en met Heracles." Een transfersom betalen voor Höcher zal er niet bij zijn voor Helmond Sport. "Misschien moet het een beetje van alle kanten komen."
De eerstedivisionist uit Helmond neemt zo goed als zeker afscheid van huurlingen Marcio Junqueira (Stormvogels Telstar) en Jordan Remacle (RKC Waalwijk). Beiden hebben een aflopend contract bij hun werkgevers en geven de voorkeur aan een andere bestemming.
Vlug, van de ruzie met Sneijder. Verder nooit op gelet die jongen. Weet niet eens welke positie hij speeltquote:
Idd, die witte tyfushond bakt er niet zo heel erg veel vanquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:05 schreef ElYefe het volgende:
Nu ook interesse voor Voskamp lees ik.. Waarom proberen ze die Worm niet te huren, lijkt me een betere optie dan Vlug :s
Ja, wij kunnen niet 22 toppers kopen. Er zullen ook (veel) spelers voor de breedte gehaald moeten worden die eventueel nog door kunnen groeien.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd, die witte tyfushond bakt er niet zo heel erg veel van!
Voskamp komt op mij een beetje lomp en houterig over. Wordt toch vaak als invaller gebruikt?
Lijkt me ook wel ja. Dan moet hij niet te beroerd zijn om een stapje terug te doen. Is hij daar wel te beroerd voor dan zie ik het somber voor hem in. Weinig Eredivisieclubs zoeken een doelman.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:43 schreef Charles.Darwin het volgende:
Waterman moet weg bij AZ. Lijkt me een prima opvolger voor Piecke
Hoe kom je aan die info, en dan met name die van het stadion? Stadion op dezelfde plek en een snelle uitbouw zou beter zijn dan wanneer je een seizoen of 3 moet wachten.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:57 schreef Damzkieee het volgende:
Er komt een talentenpool waarin 2,5 miljoen geinvesteerd wordt. Daarvan moeten Schilder (500.000) en eventueel Voskamp (zelfde waarde) betaald worden. Investeerders moeten 50.000 dokken en krijgen 5% gegarandeerde rente. Verder wordt er gekeken of het stadion een kwartslag gedraaid kan worden zodat er uitgebouwd kan worden.
Roddel van Voskamp is bevestigd door Smit. We hebben ook een voorkeurspositie bedongen voor huurlingen van HSV, via Nico Jan.
quote:Volgens Jan Smit is de rek er dan wel uit en zal een nieuw stadion, wat de ultieme wens is, de begroting kunnen opschroeven. Of een nieuw stadion er komt is een vraagteken. Vooral nu er een onderzoek plaatsvindt om het huidige onderkomen uit te breiden. Daarbij wordt gedacht aan een kwartslag draaien van het speelveld.
Zal binnenkort wel een tekening oid van in de tubantia komen denk ik, zou ON ook wel wat moeten inleveren lijkt me.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:57 schreef Damzkieee het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe ze het voor zich zien?
Dat geloof ik ook niet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:25 schreef Mindlight het volgende:
500.000 voor Voskamp? In dat geval gaat het jullie zeker lukken
ik zit nog steeds op die brief van de staatsloterij te wachtenquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:14 schreef Charles.Darwin het volgende:
Speelveld kwartslag draaien? Ik kan me niet voorstellen dat het een praktische oplossing is. Almelo zal wel niet mee willen werken aan een nieuw stadion, vandaar dat ze dit soort wazige balonnetjes oplaten :/
En welke heraclieden komen er terecht in die talent-pool? Bij Feyenoord zie ik die talentpools meer als een uitstel van executie, het vooraf verkopen van je spelers. Vergeet niet dat het geld naar de investeerders gaat wanneer een speler wordt verkocht.
Ik hoop dat Heracles ergens anders een geldbron kan aanboren, anders ga ik het straks nog somber inzien (en ik ben normaal zo'n positieve kerel)
Aardig van je dat je al dat geld aan Heracles gaat donerenquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:01 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik zit nog steeds op die brief van de staatsloterij te wachten
Inderdaad, zag iedereen dat maar in. Volgend seizoen hebben we waarschijnlijk weer de 17e begroting, dan kun je niet direct de toppers naar Almelo halen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 01:33 schreef Charles.Darwin het volgende:
Maar ik weet het, geld is schaars en spelers zijn duur, en kwaliteit ver te zoeken. Het is roeien met alle riemen die we hebben
Hoelang spelen ze nu al eredivisie, 3 jaar? Verwacht dat er dan enige groei te bespeuren is..... Dan doe je als club denk ik iets niet goed. Des te knapper maakt de prestatie dat ze t toch nog elke keer reddenquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, zag iedereen dat maar in. Volgend seizoen hebben we waarschijnlijk weer de 17e begroting, dan kun je niet direct de toppers naar Almelo halen.
Geen mogelijkheid tot uitbreiding in het huidige stadion he, als je meer skyboxen hebt dan schiet het al een heel stuk op. Bovendien is Almelo en omgeving nou niet bepaald een regio met veel grote bedrijven, verder is FC Twente al jarenlang actief op het hoogste niveau, veel grote bedrijven uit de regio sponsoren nu al bij FC Twente een tijdje.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hoelang spelen ze nu al eredivisie, 3 jaar? Verwacht dat er dan enige groei te bespeuren is..... Dan doe je als club denk ik iets niet goed. Des te knapper maakt de prestatie dat ze t toch nog elke keer redden
Was te verwachten helaas, ze toonden al 2 keer eerder interesse. Het enige wat we kunnen doen is hopen dat hij het zo goed naar zijn zin heeft in Almelo dat hij wil blijven, voor zijn carriere zou een subtopper natuurlijk een betere stap zijn.quote:
Verder klopte je berichtquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:05 schreef Charles.Darwin het volgende:
Mjah, jammer maar begrijpelijk, helaas. Al is NAC natuurlijk wel een enorme *$%-club
Ondertussen blijven we *on*geduldig wachten op de eerste Heracles aankoop ^_^
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=60566quote:Marnix Smit blijft alsnog bij Heracles Almelo. De laagvlieger uit de Eredivisie had onlangs het ontslag voor de verdediger aangevraagd, maar Smit kreeg nu alsnog de kans om bij te tekenen. De 32-jarige mandekker greep die kans met beide handen aan.
Een maand geleden leek het er nog op dat Heracles afscheid zou nemen van Smit. De verbintenis van de verdediger werd evenals het contract van Rob Maas formeel opgezegd. Algemeen directeur Nico Jan Hoogma hield toen al een slag om de arm: "Het is een formele kwestie en het is niet gezegd dat we afscheid nemen van Marnix en Rob."
Maas moet wel vertrekken uit Almelo; Smit mag alsnog blijven. De verdediger speelt sinds negen seizoenen voor Heracles Almelo en kwam in het afgelopen jaargang tien keer in actie. Smit tekende een eenjarig contract bij de Tukkers.
Yupz, Ricky ook.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:13 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=60566
Smit blijft dus.
En bij FM zit je dan snel met grijze spelers te spelenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:09 schreef Damzkieee het volgende:
Tjeh als we nu nog meer spelers laten gaan.. het schiet al zo lekker op met de nieuwe aankopen, straks hou je 14 man over. Bij Pro Evolution Soccer ben je dan game-over
quote:Heracles Almelo heeft zich opnieuw gemeld voor Mark-Jan Fledderus. De club heeft te kennen gegeven met hem te willen praten. Fledderus heeft bij FC Groningen nog een contract tot medio 2009, maar trainer Ron Jans heeft hem te kennen gegeven niet op veel speeltijd te moeten rekenen en hem gezegd dat hij de club mag verlaten.
Heracles informeerde al eerder naar de mogelijkheid Fledderus over te nemen, maar haakte af toen de aanklager betaald voetbal van de KNVB hem een schikkingsvoorstel deed van een schorsing van vijf wedstrijden waarvan één voorwaardelijk. Fledderus misdroeg zich in de play-offwedstrijd tegen NEC tegen Youssef Ek-Akchaoui. FC Groningen is tegen het schikkingsvoorstel in beroep gegaan. De zaak wordt op donderdagavond 19 juni bij de tuchtcommissie van de KNVB behandeld.
dvhn
2 jaar geleden draaide hij een goed seizoen, maar dat was ook in een goed lopend elftal.quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:42 schreef Damzkieee het volgende:
Wat vind je zelf van de speler Venomsnake?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |