abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 mei 2008 @ 10:07:00 #201
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58570259
Nog niet heumoal wakker.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:35:09 #202
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58578213
Vierdubbel goed nieuws in 1 bericht: Komt ie:
quote:
Huwelijk Heerkes en Heracles nu definitief
Gert Heerkes blijft ook de komende twee jaar aan als hoofdtrainer van Heracles Almelo, meldt RTV Oost. De oefenmeester uit Hardenberg zette vandaag zijn handtekening onder een nieuw
contract.

Heerkes, die begin januari de ontslagen Ruud Brood opvolgde, slaagde op de laatste speeldag van het seizoen in zijn missie: Heracles behoeden voor degradatie uit de Eredivisie. Lange tijd was het niet zeker dat de trainer ook volgend seizoen plaats mocht nemen in de Heracles-dug-out. Voorzitter Jan Smit richtte ondertussen zijn pijlen op Gertjan Verbeek, met in het achterhoofd
een samenwerking met Heerkes. Deze toenadering bleef echter onbeantwoord.

Tevens werd vandaag bekend dat de Almelose voetbalclub aan het eind van dit seizoen drie spelers laat vertrekken. Rob Maas, Igor Gluscevic en Björn Daelemans mogen op zoek naar een nieuwe
werkgever. Voor Maas betekent dit vrijwel zeker het einde van zijn actieve loopbaan. De 39-jarige middenvelder beraadt zich nog over zijn toekomst.
29.10 Novastar HMH
pi_58578913
Is inderdaad goed nieuws!
Even wat anders, jullie als seizoenskaarthouders hebben paar weken geleden toch een brief gekregen met daarin de vraag of je wou verlengen? Voor wanneer moet je die inleveren? Ga ervanuit dat ze daarna namelijk met de wachtlijst bezig aan en dan hoop ik dat ik een telefoontje krijg, ben alleen wel benieuwd wanneer dat ongeveer zal kunnen zijn.
pi_58579072
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 17:12 schreef ElYefe het volgende:
Is inderdaad goed nieuws!
Even wat anders, jullie als seizoenskaarthouders hebben paar weken geleden toch een brief gekregen met daarin de vraag of je wou verlengen? Voor wanneer moet je die inleveren? Ga ervanuit dat ze daarna namelijk met de wachtlijst bezig aan en dan hoop ik dat ik een telefoontje krijg, ben alleen wel benieuwd wanneer dat ongeveer zal kunnen zijn.
25 of 28 mei, zal zo als ik thuis ben even kijken.
quote:
Het afscheid van Maas hing al enige tijd in de lucht; het vertrel van Gluscevic mag verrassend genoemd worden. In januari ving Sparta nog bot bij Heracles toen het informeerde naar de diensten van de aanvaller. Heracles zag in Gluscevic een belangrijke speler. Nu blijkt de clubleiding een andere mening te hebben.
Verassend dat Gluscevic weg mag.

Gelukkig zijn ze allebei weg, komt toch zo'n half miljoen door vrij op de begroting.
pi_58579233
25 mei
pi_58580550
Kwame dus op de plek van Maas volgend seizoen.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 21:11:49 #207
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58582842
Ja top
29.10 Novastar HMH
pi_58592871
Het gezonde verstand wint het gelukkig van sentiment. Maas en Igor, 't was vergane glorie.
That's all folks!
pi_58596365
quote:
Rob Maas over vertrek bij Heracles Almelo: 'Ik stond perplex'

ALMELO - 'Ik was perplex', zegt Rob Maas. Kort na de lunch kreeg hij vanmiddag van de directie van Heracles te horen dat hij geen nieuw contract zou krijgen. 'Ik zei: prettig weekend en ben gegaan. Ik had het totaal niet verwacht.' Enkele weken geleden kreeg de aanvoerder te horen dat zijn contract formeel werd opgezegd. 'Toen kreeg ik de melding dat die mededeling niet per se zou inhouden dat de club definitief afscheid van mij zou gaan nemen. Vandaar dat ik dit niet had verwacht.'

Rob Maas (foto) kreeg te horen dat Heracles op zijn positie als verdedigende middenvelder wil gaan verjongen. 'Dat moet ook wel de enige reden zijn', zegt Maas, 'want ik had afgelopen seizoen in 28 wedstrijden een basisplaats. Dat zijn voor mij als 38-jarige mooie statistieken.'
Maas zegt dat hij de mededeling van zijn verplichte vertrek liever eerder had gehoord. 'Dan had ik afscheid kunnen nemen en had ik de mensen kunnen bedanken voor drie mooie jaren.'

Wat nu? 'Ik laat het even op me inwerken. Maar ik ben nog niet klaar met voetballen, vandaar dat ik had gerekend op nog een seizoen Heracles. Ik ben 38 maar ben fit. Om nu een andere club te vinden, zal een moeilijke zaak worden. Ik weet wel dat ik nog een jaar kan voetballen.'

Maas is wel tevreden over de drie jaren dat hij bij Heracles heeft gespeeld, waarvan de laatste twee als aanvoerder. 'Het is een mooie club met mooie mensen. Het waren dus mooie jaren. Daarom doet het ook zo'n pijn. Ik ben nooit een grote voetballer geweest, maar heb er altijd alles aan gedaan. Nogmaals, het is jammer dat de laatste wedstrijd als speler van Heracles alweer ver achter me ligt. Ik had het mooi gevonden dat ze me aan het eind van de laatste thuiswedstrijd op de schouders van het veld hadden gedragen.'

Rob Maas voetbalde dus drie seizoenen bij Heracles. Hij speelde 83 competitiewedstrijden waarin hij drie keer scoorde. In totaal speelde hij als profvoetballer tot nu toe 403 competitiewedstrijden bij achtereenvolgens Eindhoven, RKC, Feyenoord, Arminia Bielefeld, Hertha BSC, MSV Duisburg en Heracles.

De eveneens vertrekkende spits Igor Gluscevic (34) speelde in anderhalf seizoen 38 competitiewedstrijden voor Heracles, waarin hij zeven keer scoorde.

www.twentesport.com
Beetje makkelijk om te zeggen dat Heracles het eerder had moeten aangeven, het is pas sinds deze week duidelijk dat en Heerkes en Krüzen blijven. Als die 2 weg waren gegaan was er misschien een trainer gekomen die het wel in Maas zag zitten, dan zou het ontslag achteraf gezien weer te vroeg zijn geweest.

Bovendien mis ik ook een beetje zelfkritiek bij Maas. Het 1e seizoen was hij van onschatbare waarde, vorig seizoen heeft hij al veel punten gekost en dit seizoen is wel heel erg duidelijk geworden dat ze beter speelden met Quansah als verdedigende middenvelder.

En op de schouders van de spelers van het veld. Zoiets gebeurd imo ogen alleen bij echt clublegendes, niet met een speler die 'slechts' 3 jaar bij de club heeft gespeeld. Peter Reekers bijvoorbeeld, zo'n jongen had eerder een afscheid op de schouders verdiend. Hiermee wil ik natuurlijk niet zeggen dat Maas geen mooi en groot afscheid had verdiend, tijdens de laatste wedstrijd van het seizoen zou ik ook voor hem hebben geklapt als zijn afscheid toen bekend was en met mij 8400 anderen denk ik.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 18:56:59 #210
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_58597623
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:30 schreef Blawh het volgende:

Peter Reekers bijvoorbeeld, zo'n jongen had eerder een afscheid op de schouders verdiend.
Net als Platvoet destijds
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_58597674
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 18:56 schreef Apoc2003 het volgende:

[..]

Net als Platvoet destijds

Het zit je nog dwars he?
  zondag 11 mei 2008 @ 13:15:02 #212
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_58608297
Er wordt vast nog wel een mooie afscheidswedstrijd voor Maas gespeeld in de voorbereiding. Hij is 38, en gewoon niet goed genoeg meer. Jammer, maar helaas!

Mooi voor Quansah! Ik vraag me af op welke positie hij nog niet heeft gespeeld, en wanneer hij de opvolger wordt van Piecke
451 °F
pi_58626154
Klavan is toch transfervrij? Of heeft ie verlengt? zou een mooie voor Ajax zijn. beter dan Pieters
pi_58626278
quote:
Op maandag 12 mei 2008 13:56 schreef DJ_Ryow het volgende:
Klavan is toch transfervrij? Of heeft ie verlengt? zou een mooie voor Ajax zijn. beter dan Pieters
Heracles heeft de eenzijdige optie om het contract met 1 jaar te verlengen gelicht, hij heeft dus nog voor een jaar een contract.
pi_58626990
quote:
Op maandag 12 mei 2008 14:03 schreef Blawh het volgende:

[..]

Heracles heeft de eenzijdige optie om het contract met 1 jaar te verlengen gelicht, hij heeft dus nog voor een jaar een contract.
ai dat is jammer. al zou hij niet erg duur zijn denk ik.
pi_58627974
quote:
Op maandag 12 mei 2008 14:45 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

ai dat is jammer. al zou hij niet erg duur zijn denk ik.
Schilder en een ton of 2 vind ik prima.
pi_58628103
Feli trouwens Damzkieee, redactie sport.
  maandag 12 mei 2008 @ 17:09:58 #218
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58629067
quote:
Op maandag 12 mei 2008 15:59 schreef Blawh het volgende:
Feli trouwens Damzkieee, redactie sport.
thanks. Eerste 2 Heraclesberichten zijn geplaatst. Was lang geleden dat er iets over ons cluppie op stond.
Alleen als er gedonder is stonden we erop
29.10 Novastar HMH
pi_58643672
quote:
"Heracles toont interesse in 18-jarige spits"

Heracles heeft zich gemeld voor Bas Dost. Dit meldt zijn zaakwaarnemer Henk Nienhuis in het Dagblad van het Noorden. Ook nog een onbekende subtobber is geïnteresseerd in de diensten van de 18-jarige spits van Emmen.

Heracles wil Dost graag overnemen en een jaar "teruglenen" aan Emmen. De Eerste Divisionist wil de spits het liefst behouden. Afgelopen seizoen scoorde de aanvaller 6 keer in 23 wedstrijden.

www.hafc.nl
Zozo, een speler zelf gescout?

Edit: Misschien wel uit het netwerk van Gert, Heerkes is wel bekend bij FC Emmen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Blawh op 13-05-2008 16:47:23 ]
pi_58643748
quote:
Garcia-Garcia op verlanglijstje Vitesse

ALMELO - Heracles Almelo krijgt fikse concurrentie in de strijd om het vastleggen van Gonzalo Garcia-Garcia. De huurling van Heerenveen staat nadrukkelijk in de belangstelling van Vitesse. Heracles gaf al in een vroeg stadium aan de smaakmaker van de tweede competitiehelft langer aan zich te willen binden. Tot een overeenkomst tussen Heerenveen en Heracles is het echter nog niet gekomen.

De Uruguayaan heeft in Friesland nog een contract voor een seizoen, maar de Friese clubleiding heeft te kennen gegeven dat hij mag uitzien naar een andere werkgever.

Garcia-Garcia kwam sinds de winterstop uit voor Heracles en maakte grote indruk met zijn technisch verfijnde spel en zijn doelpunten. Zelf gaf hij al eerder aan het bijzonder goed naar zijn zin te hebben bij de Almelose club.

www.tctubantia.nl
Ik hoop natuurlijk dat hij blijft, maar als hij weggaat dan hoop ik wel dat hij naar een betere club gaat hoor, een stabiele subtopper. FC Groningen of desnoods FC Twente ofzo, een club die ieder jaar bij de 1e 7 eindigt. Anders zou het zonde zijn als hij voor een club gaat spelen die ieder jaar maar een plaats of 2 a 3 boven ons staat.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 14:04:56 #221
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_58644052
Vitesse ... dat lijkt me niet echt een club waar GGG goed uit de verf zou komen. Groningen en Twente lijken me inderdaad betere optie's (ik heb niet de illusie dat hij bij Heracles blijft).

Hij mag van mij ook wel naar Willem II, zie ik hem nog eens spelen
451 °F
pi_58644600
Ga je vaak naar Willem II?
pi_58647425
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:44 schreef Blawh het volgende:

[..]
Edit: Misschien wel uit het netwerk van Gert, Heerkes is wel bekend bij FC Emmen.
Lijkt er wel op.
quote:
Heracles wil Bas Dost van Emmen

COEVORDEN - Heracles heeft grote belangstelling voor Bas Dost, de bijna 19-jarige spits van Emmen die dit seizoen voor het eerst een basisplaats veroverde bij de club in de eerste divisie. Hij scoorde in 23 wedstrijden tot nu toe zes keer. Tegen Veendam maakte de jonge Coevordenaar een hattrick. Dost komt oorspronkelijk van Germanicus. Hij staat nog tot medio 2010 onder contract bij de Drentse eerste divisionist.
Dosts zaakwaarnemer Henk Nienhuis bevestigt de interesse van Heracles. 'Bas ziet het wel zitten om naar Heracles over te stappen, maar heeft het ook naar zijn zin bij Emmen. Gert Heerkes, de trainer van Heracles kent hem goed en wil hem graag binnenhalen', aldus Nienhuis, 'maar we staan nog in dubio of het goed is of hij nu al overstapt naar de eredivisie of dat hij beter nog meer ervaring op kan doen bij Emmen.'
Nienhuis wacht af. Heracles moet nu eerst zaken doen met Emmen.

www.twentesport.com
pi_58647617
Die jongen viel mij de laatste tijd ook al op. Maar lijkt me beter voor hem om nog een jaartje in de eerste divisie te spelen
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 19:20:07 #225
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_58650615
Benieuwd of GGG na de zomer nog steeds in Almelo te bewonderen is of dat Sollied en/of Yme andere plannen met 'm heeft. Het is echt een type speler waarvoor je naar het stadion komt. Alleen dat rendement van 'm, bij SC Heerenveen was het veel te laag, bij Heracles al wat beter. Vitesse lijkt me overigens helemaal niets voor 'm..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_58665248
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 19:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Benieuwd of GGG na de zomer nog steeds in Almelo te bewonderen is of dat Sollied en/of Yme andere plannen met 'm heeft. Het is echt een type speler waarvoor je naar het stadion komt. Alleen dat rendement van 'm, bij SC Heerenveen was het veel te laag, bij Heracles al wat beter. Vitesse lijkt me overigens helemaal niets voor 'm..
Ik hoop dat hij inderdaad naar een subtopper gaat die ieder jaar bij de eerste 7 speelt, niet naar een Vitesse. Daar is altijd onrust, moet hij nog maar afwachten of hij zoveel vrijheid krijgt als bij ons en ze eindigen vaak maar 2 of 3 plaatsen hoger. Het enige wat daar zo goed als zeker beter zal zijn is het salaris, de rest is afwachten.

Kruys wordt ook genoemd voor Heracles, die hoef ik hier niet te zien eigenlijk. Overschat ventje, leuke trap, maar daar houdt het ook wel op.
pi_58666014
Lakic is gemeld dat hij niet de eerste gegadigde is voor de spitspositie volgend jaar. Dat snap ik wel.
That's all folks!
pi_58666116
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 15:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Lakic is gemeld dat hij niet de eerste gegadigde is voor de spitspositie volgend jaar. Dat snap ik wel.
Ligt eraan wie er nu op het lijstje staat natuurlijk, ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat hij redelijk duur zou zijn (Hertha salaris + transferprijs) en dat Heracles liever eerst probeert om Schilder en/ of Garcia te halen.

Na de winterstop heeft hij het natuurlijk wel heel aardig gedaan, vooral in de periode januari - halve finale beker. Kopsterk, altijd inzet en sterk aan de bal. Grootste minpunt is toch dat hij wel erg veel makkelijke kansen mistte.
  woensdag 14 mei 2008 @ 21:09:35 #229
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58672521
Ricky Kruys in de belangstelling van Heracles volgens *kuch*voetbalprimeur
Huur wel te verstaan.
29.10 Novastar HMH
pi_58672992
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 21:09 schreef Damzkieee het volgende:
Ricky Kruys in de belangstelling van Heracles volgens *kuch*voetbalprimeur
Huur wel te verstaan.
Is onzin volgens RTV Oost.
  woensdag 14 mei 2008 @ 21:40:33 #231
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_58673173
mogen jullie blij om zijn , heb hem gister zien spelen en hij raakte geen pepernoot.

Hij was wel weer aardig tegen de scheids
pi_58681272
quote:
sc Heerenveen wil Bas Dost

VOETBAK - De 18-jarige Bas Dost staat niet alleen in de belangstelling van eredivisieclub Heracles Almelo, maar ook sportclub Heerenveen wil de spits van FC Emmen graag contracteren. In tegenstelling tot Heracles, die de Coevordenaar per direct wil overnemen, wil Heerenveen Dost nog een jaar stallen bij FC Emmen. Volgens de laatste berichten rondom de jonge aanvaller, die in de laatste wedstrijd van het seizoen tegen Veendam drie keer scoorde, is ook FC Groningen geïnteresseerd in de Drent.

www.rtvdrenthe.nl
Laat hem maar naar Almelo komen, bij Heerenveen en Groningen komt hij de komende seizoenen waarschijnlijk toch niet aan de bak, zijn kansen om zich goed door te ontwikkelen zijn groter bij Heracles lijkt me omdat hij hier direct bij de 1e selectie zit tijdens trainingen.
  donderdag 15 mei 2008 @ 17:51:50 #233
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_58688057
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 14:35 schreef Blawh het volgende:
Ga je vaak naar Willem II?
Regelmatig. Ik moet zelf ook sporten op zondag, dus vaak gaat het niet, maar als ik tijd heb ga ik graag even naar het stadion.

Nog even de nieuwste nieuwtjes. Het lijkt erop dat alle (dure) opa's eruit gaan. Maar met deze vier, en de drie huurlingen, moet er wel veel bijgehaald worden. Hoop dat het lukt ...
quote:
Kai Michalke (32) en Björn Daelemans (30) mogen Heracles Almelo verlaten, meldt TC Tubantia. Daelemans kreeg al in de winterstop te horen dat hij moest vertrekken en kon naar Helmond Sport. Michalke was basisspeler de laatste maanden, maar krijgt toch geen contractverlenging. De Duitser kende een moeizame periode bij Heracles. Door een blessure die hij opliep in zijn eerste competitiewedstrijd tegen FC Twente stond hij er lange tijd naast.

Daelemans koos er ondanks de interesse van Helmond Sport voor om tot het einde van het seizoen bij Heracles te blijven. De Belg speelde in twee seizoenen 20 wedstrijden voor Heracles. Michalke kwam tot 22 wedstrijden in twee seizoenen.

Eerder kregen Rob Maas en Igor Gluscevic te horen dat er voor hen geen plek meer was bij de club uit Almelo.
451 °F
  vrijdag 16 mei 2008 @ 09:33:04 #234
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58699937
Mooi zo. Niks mis mee
Alleen nu 4 weg en niks terug. Tijd om nu spelers te gaan hálen. Als het nu écht moet duren tot het begin van het seizoen zijn we fucked.
29.10 Novastar HMH
pi_58705830
Rob Maas not amused, wat een huilstuk zeg.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 14:45:57 #236
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_58706688
Jammer dan voor Maas. Voor Heracles is het beter zo, en daar gaat het om. Het is niet dat hij respectloos is behandeld, of wat dan ook. Spelers is 38, contract loopt af. Wat verwacht je dan, een nieuwe vierjarige verbinding?

Misschien kun je nog een jaartje bij Volendam of De Graafschap aan de bak, Rob!
451 °F
pi_58706839
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:45 schreef Charles.Darwin het volgende:
Jammer dan voor Maas. Voor Heracles is het beter zo, en daar gaat het om. Het is niet dat hij respectloos is behandeld, of wat dan ook. Spelers is 38, contract loopt af. Wat verwacht je dan, een nieuwe vierjarige verbinding?

Misschien kun je nog een jaartje bij Volendam of De Graafschap aan de bak, Rob!
Hij voelt zich respectloos behandeld, had graag zijn afscheid zelf geregeld.

Maar goed, je kunt niet over een speler zijn toekomst beslissen als de technische staff voor het komende seizoen niet rond is.

Ook moest hij zijn ontslagaanvraag voor 1 april van een journalist horen, Smit gaf aan dat Maas niet op had gepakt en dat hij de voicemail had ingesproken met de mededeling dat hij even moest terugbellen.

Verder moet Maas niet vergeten dat hij vorig seizoen riep dat hij zou blijven, een paar weken later kwam hij opeens met de uitspraakt: 'Heracles, laat maar zien hoe graag jullie met me door willen, ik heb ook andere ijzers in het vuur.' En dat terwijl hij ondanks zijn leeftijd al 1 van de grootverdieners was.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 16:23:44 #238
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58708571
Nieuwe roddel. Thiebaut van MVV. Topscorer Jupiler League. We hebben wel concurrentie van NAC, zo zegt men.
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 16 mei 2008 @ 16:47:44 #239
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_58709032
Inderdaad. Hier het bericht op voetbalzone:
quote:
MVV dreigt topscorer Gunther Thiebaut aankomende zomer gaan verliezen. De Belgische goalgetter staat volgens het Algemeen Dagblad in de nadrukkelijke belangstelling van zowel Heracles Almelo als NAC Breda. De speler zelf zegt open te staan voor een vertrek.

NAC lijkt de grootste kanshebber te zijn op de komst van de 31-jarige spits, die dit seizoen 22 maal doel trof in de Jupiler League. Robert Maaskant, afgelopen seizoen actief bij de Maastrichtenaren en volgend jaar hoofdverantwoordelijke bij de Brabanders, heeft de speler al gepolst over een mogelijke transfer.

Ook Nico-Jan Hoogma, algemeen directeur van Heracles, belde met de gewilde Thiebaut. “Maar ik hoef niet persé weg bij MVV. Ik heb nog twee jaar contract, maar ik zou graag terugkeren op het hoogste niveau. Ik heb in België ruim honderd wedstrijden in de eerste klasse gespeeld, ik weet dat ik het hoogste niveau aankan.”
Ik ken deze jongen niet, volg de jupiler-league eigenlijk niet meer sinds we er weg zijn. Is het wat?
451 °F
pi_58710178
Onder het motto verjonging.

Verder heb ik geen idee of het wat is, zie alleen de samenvattingen van de Juup.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 19:17:07 #241
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58711706
31-jarige spits
Naja van 35 naar 31
29.10 Novastar HMH
pi_58718596
quote:
"Ik heb nooit beloftes gedaan bij Heracles, alleen dat we ons zouden handhaven in de eredivisie. In die drie jaar heb ik altijd hoger dan een zes gespeeld. Nooit een negen, maar ook nooit een vijf. Om er dan zo respectloos te worden uitgegooid, doet enorm veel pijn. Misschien komt er nog iets op mijn pad als voetballer. Zo niet, dan ga ik rustig kijken wat ik wil gaan doen", aldus Maas.
!
pi_58718713
Thiebaut zal ambitieus zijn, maakt eigenlijk wel een tweede jeugd door. Lijkt me een perfecte aanwinst voor Heracles. Hij is veel meer killer dan Lakic.
That's all folks!
pi_58722803
quote:
Helmond Sport wil Höcher behouden

Helmond Sport gaat proberen Marc Höcher te behouden. De spits werd dit seizoen gehuurd van Heracles Almelo, dat volgens algemeen directeur Mario Captein van Helmond Sport al heeft aangegeven dat het de 23-jarige Höcher niet zal terughalen. "Wij hebben bij Heracles aangegeven dat we Marc graag zouden behouden en Marc zelf heeft gezegd dat hij graag bij ons wil blijven", aldus Captein in het Eindhovens Dagblad. "We zullen binnenkort in onderhandeling treden met hem en met Heracles." Een transfersom betalen voor Höcher zal er niet bij zijn voor Helmond Sport. "Misschien moet het een beetje van alle kanten komen."

De eerstedivisionist uit Helmond neemt zo goed als zeker afscheid van huurlingen Marcio Junqueira (Stormvogels Telstar) en Jordan Remacle (RKC Waalwijk). Beiden hebben een aflopend contract bij hun werkgevers en geven de voorkeur aan een andere bestemming.
Waar slaat dat in godsnaam op? Geef die jongen toch een kans in de voorbereiding, kost niets.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 10:55:39 #245
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58722818
Inderdaad. Höcher maakte volgens mij toch wel een aardige indruk bij HS?
Ze kunnen het gewoon aankijken toch?
29.10 Novastar HMH
  maandag 19 mei 2008 @ 14:10:47 #246
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58761350
Volgende:
quote:
Vlug, van de ruzie met Sneijder. Verder nooit op gelet die jongen. Weet niet eens welke positie hij speelt
29.10 Novastar HMH
pi_58761480
Waar slaat dat in godsnaam op, die gast heeft volgens mij in de Juup geen deuk in een pakje boter getrapt.

Höcher blonk bij vlagen uit in de Jupiler League, staat nog onder contract en is veelzijdiger. Die laten ze vervolgens vertrekken, die logica snap ik niet. Zoiets heet volgens mij geldverspilling, onnodig geld uitgeven.
  maandag 19 mei 2008 @ 15:08:18 #248
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_58762370
Hij is rechterspits, totaal waardeloze aankoop imo
451 °F
  maandag 19 mei 2008 @ 19:25:34 #249
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58766637
Nee inderdaad. Zonde van het geld deze aankoop lijkt me...
29.10 Novastar HMH
pi_58775182
Nu ook interesse voor Voskamp lees ik.. Waarom proberen ze die Worm niet te huren, lijkt me een betere optie dan Vlug :s
pi_58776545
Omdat ze minder willen gaan huren en zelf eigendom willen zijn van spelers denk ik.

Voskamp is op zich geen verkeerde om erbij te hebben denk ik, slechter dan Igor kan hij niet zijn.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 10:44:20 #252
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58776798
Jonge gasten kopen kopen kopen!! Op lange termijn beter dan oude gasten huren.
Voskamp is trouwens een aardige speler vind ik.
29.10 Novastar HMH
pi_58777468
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 09:05 schreef ElYefe het volgende:
Nu ook interesse voor Voskamp lees ik.. Waarom proberen ze die Worm niet te huren, lijkt me een betere optie dan Vlug :s
Idd, die witte tyfushond bakt er niet zo heel erg veel van !

Voskamp komt op mij een beetje lomp en houterig over . Wordt toch vaak als invaller gebruikt?
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_58780868
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 11:19 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Idd, die witte tyfushond bakt er niet zo heel erg veel van !

Voskamp komt op mij een beetje lomp en houterig over . Wordt toch vaak als invaller gebruikt?
Ja, wij kunnen niet 22 toppers kopen. Er zullen ook (veel) spelers voor de breedte gehaald moeten worden die eventueel nog door kunnen groeien.
pi_58781263
Ik snap niet dat ze Hocher zo laten vertrekken, daar gaan ze spijt van krijgen. Vlug is een leuke speler wel, past denk ik best bij Heracles. En Voskamp, dat is een positieve gozer, harde werker en iemand die het geluk afdwingt. Maar hij zal dan wel supersub moeten zijn.
That's all folks!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 16:51:59 #256
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_58783611
Maar ik geloof niet zo in Voskamp, die blijft wel bij ons ga ik vanuit. Als je m goed gebruikt is t een zekerheidje voor minimaal 10 goals als sub per seizoen.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:43:09 #257
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_58799180
Waterman moet weg bij AZ. Lijkt me een prima opvolger voor Piecke
451 °F
pi_58799786
Brood nieuwe trainer RKC.
pi_58800360
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:43 schreef Charles.Darwin het volgende:
Waterman moet weg bij AZ. Lijkt me een prima opvolger voor Piecke
Lijkt me ook wel ja. Dan moet hij niet te beroerd zijn om een stapje terug te doen. Is hij daar wel te beroerd voor dan zie ik het somber voor hem in. Weinig Eredivisieclubs zoeken een doelman.
That's all folks!
pi_58800434
Ja, maar Waterman gaat waarschijnlijk na dit seizoen al weg. Piecke heeft nog een contract voor een jaar, 1 van beide zet je niet op de bank denk ik en dat zullen ze zelf ook niet willen.
  woensdag 21 mei 2008 @ 12:57:13 #261
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58800645
Er komt een talentenpool waarin 2,5 miljoen geinvesteerd wordt. Daarvan moeten Schilder (500.000) en eventueel Voskamp (zelfde waarde) betaald worden. Investeerders moeten 50.000 dokken en krijgen 5% gegarandeerde rente. Verder wordt er gekeken of het stadion een kwartslag gedraaid kan worden zodat er uitgebouwd kan worden.

Roddel van Voskamp is bevestigd door Smit. We hebben ook een voorkeurspositie bedongen voor huurlingen van HSV, via Nico Jan.
29.10 Novastar HMH
pi_58800785
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 12:57 schreef Damzkieee het volgende:
Er komt een talentenpool waarin 2,5 miljoen geinvesteerd wordt. Daarvan moeten Schilder (500.000) en eventueel Voskamp (zelfde waarde) betaald worden. Investeerders moeten 50.000 dokken en krijgen 5% gegarandeerde rente. Verder wordt er gekeken of het stadion een kwartslag gedraaid kan worden zodat er uitgebouwd kan worden.

Roddel van Voskamp is bevestigd door Smit. We hebben ook een voorkeurspositie bedongen voor huurlingen van HSV, via Nico Jan.
Hoe kom je aan die info, en dan met name die van het stadion? Stadion op dezelfde plek en een snelle uitbouw zou beter zijn dan wanneer je een seizoen of 3 moet wachten. Dat van Voskamp was al een paar maanden bekend (niet 100% natuurlijk, wel dat ze interesse hadden).

Ik heb er heel veel vertrouwen in, ondanks dat ik van sommige namen nog niet echt vrolijk wordt (met name Vlug).
pi_58800837
Seizoenskaart al verlengd trouwens Damzkieee?
  woensdag 21 mei 2008 @ 13:58:29 #264
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58801797
Jazeker
Meteen effe cash afgetikt daarzo, geen gedonder.

Van dat stadion las ik ergens, kan ook maar zo een hoogst onbetrouwbare reactie op hafc-1903.nl zijn...
Die andere info komt van Hart Voor Heracles.nl die gisterenavond bij de businessclub meeting zijn geweest.

Edit: van het stadion komt ook van HvH, gisterenavond dus door Smit gemeld:
quote:
Volgens Jan Smit is de rek er dan wel uit en zal een nieuw stadion, wat de ultieme wens is, de begroting kunnen opschroeven. Of een nieuw stadion er komt is een vraagteken. Vooral nu er een onderzoek plaatsvindt om het huidige onderkomen uit te breiden. Daarbij wordt gedacht aan een kwartslag draaien van het speelveld.
29.10 Novastar HMH
pi_58802602
Ja, ik heb ook contant betaald. Wil zeker met die wachtlijst zeker geen gedonder hebben met een mogelijke betaling die niet goed is gegaan.

En klinkt wel erg goed allemaal wat op HvH staat, maar zou ook niet best zijn als je niet mooie plannen wilt voorleggen aan mogelijke investeerders. Het is dus vooral eerst zien en dan geloven.

Raar dat ze dat van het mogelijk draaien van het speelveld niet eerder onderzocht hebben, dan had je nu al kunnen bouwen eventueel.
  woensdag 21 mei 2008 @ 14:57:52 #266
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58802922
Ik snap niet zo goed hoe ze het voor zich zien?
29.10 Novastar HMH
pi_58803178
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 14:57 schreef Damzkieee het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe ze het voor zich zien?
Zal binnenkort wel een tekening oid van in de tubantia komen denk ik, zou ON ook wel wat moeten inleveren lijkt me.
pi_58805295
1 optie is dat ON hun 1e veld opgeven en dan een stuk krijgen waar die lege flats staan bijv., zijn ze ook wat beter bereikbaar voor auto's.
  woensdag 21 mei 2008 @ 17:25:15 #269
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_58805631
500.000 voor Voskamp? In dat geval gaat het jullie zeker lukken
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_58805755
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 17:25 schreef Mindlight het volgende:
500.000 voor Voskamp? In dat geval gaat het jullie zeker lukken
Dat geloof ik ook niet.

5 ton voor een speler die op zijn 23e nog niet eens basisspeler is geweest op het hoogste niveau is natuurlijk way too much. Misschien praten ze bij Voskamp over 5 ton en is daar zijn salaris bij inbegrepen voor het komende seizoen.
  woensdag 21 mei 2008 @ 18:17:30 #271
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58806518
Ik heb geen idee eerlijk gezegd,maar volgens mij ging het om een bedrag in dezelfde orde van grootte als Schilder.
29.10 Novastar HMH
  woensdag 21 mei 2008 @ 19:14:47 #272
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_58807499
Speelveld kwartslag draaien? Ik kan me niet voorstellen dat het een praktische oplossing is. Almelo zal wel niet mee willen werken aan een nieuw stadion, vandaar dat ze dit soort wazige balonnetjes oplaten :/

En welke heraclieden komen er terecht in die talent-pool? Bij Feyenoord zie ik die talentpools meer als een uitstel van executie, het vooraf verkopen van je spelers. Vergeet niet dat het geld naar de investeerders gaat wanneer een speler wordt verkocht.

Ik hoop dat Heracles ergens anders een geldbron kan aanboren, anders ga ik het straks nog somber inzien (en ik ben normaal zo'n positieve kerel)
451 °F
pi_58814242
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 19:14 schreef Charles.Darwin het volgende:
Speelveld kwartslag draaien? Ik kan me niet voorstellen dat het een praktische oplossing is. Almelo zal wel niet mee willen werken aan een nieuw stadion, vandaar dat ze dit soort wazige balonnetjes oplaten :/

En welke heraclieden komen er terecht in die talent-pool? Bij Feyenoord zie ik die talentpools meer als een uitstel van executie, het vooraf verkopen van je spelers. Vergeet niet dat het geld naar de investeerders gaat wanneer een speler wordt verkocht.

Ik hoop dat Heracles ergens anders een geldbron kan aanboren, anders ga ik het straks nog somber inzien (en ik ben normaal zo'n positieve kerel)
ik zit nog steeds op die brief van de staatsloterij te wachten
pi_58814309
Jeetje, ik kreeg net zonder gein flashbacks bij die penaltyserie.
  donderdag 22 mei 2008 @ 01:33:54 #275
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_58815764
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 00:01 schreef Incolumis het volgende:

[..]

ik zit nog steeds op die brief van de staatsloterij te wachten
Aardig van je dat je al dat geld aan Heracles gaat doneren

Maar ik weet het, geld is schaars en spelers zijn duur, en kwaliteit ver te zoeken. Het is roeien met alle riemen die we hebben
451 °F
pi_58818663
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 01:33 schreef Charles.Darwin het volgende:
Maar ik weet het, geld is schaars en spelers zijn duur, en kwaliteit ver te zoeken. Het is roeien met alle riemen die we hebben
Inderdaad, zag iedereen dat maar in. Volgend seizoen hebben we waarschijnlijk weer de 17e begroting, dan kun je niet direct de toppers naar Almelo halen.
pi_58819875
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:18 schreef Blawh het volgende:

[..]

Inderdaad, zag iedereen dat maar in. Volgend seizoen hebben we waarschijnlijk weer de 17e begroting, dan kun je niet direct de toppers naar Almelo halen.
Hoelang spelen ze nu al eredivisie, 3 jaar? Verwacht dat er dan enige groei te bespeuren is..... Dan doe je als club denk ik iets niet goed. Des te knapper maakt de prestatie dat ze t toch nog elke keer redden
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  donderdag 22 mei 2008 @ 11:17:34 #278
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58819992
1.000 supporters is 1 miljoen op de begroting is de stelregel (die natuurlijk tot op zekere hoogte werkt)..., wat dat betreft kun je in dit stadion dus niet verder groeien.
29.10 Novastar HMH
pi_58823533
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:13 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Hoelang spelen ze nu al eredivisie, 3 jaar? Verwacht dat er dan enige groei te bespeuren is..... Dan doe je als club denk ik iets niet goed. Des te knapper maakt de prestatie dat ze t toch nog elke keer redden
Geen mogelijkheid tot uitbreiding in het huidige stadion he, als je meer skyboxen hebt dan schiet het al een heel stuk op. Bovendien is Almelo en omgeving nou niet bepaald een regio met veel grote bedrijven, verder is FC Twente al jarenlang actief op het hoogste niveau, veel grote bedrijven uit de regio sponsoren nu al bij FC Twente een tijdje.

Zo makkelijk is het niet om te groeien dus, hier trek je niet zomaar een blik grote sponsoren open en landelijk gezien stelt Heracles ook nog niet zo heel erg veel voor natuurlijk.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 12:26:00 #280
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58852954
Afscheid van Maas dus gisteren.. Nog mensen geweest?
Ik vind het angstvallig stil met roddels, ben wel zenuwachtig wat betreft de nieuwe spelers
29.10 Novastar HMH
pi_58853577
Ik heb er wel vertrouwen in.

Wel raar dat alle spelers die aan Heracles gelinkt worden ook in de belangstelling staan van andere clubs, echte toppers zijn het namelijk niet.

Dost (H'veen, Grunn)
Voskamp (ADO)
Thiebaut (NAC)

En dan nog GGG die o.a. in de belangstelling van NAC en Vitesse staat. Hopelijk prutst Schilder een beetje in Toulon, valt hij daar ook niet op bij scouts.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 13:18:58 #282
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58854305
Ze liggen er al uit in Toulon.
29.10 Novastar HMH
pi_58855980
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 13:18 schreef Damzkieee het volgende:
Ze liggen er al uit in Toulon.
Mooi zo.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 12:59:20 #284
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_58875801
NAC wil Robbert Schilder.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_58878770
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 12:59 schreef MarkNMGN het volgende:
NAC wil Robbert Schilder.
Was te verwachten helaas, ze toonden al 2 keer eerder interesse. Het enige wat we kunnen doen is hopen dat hij het zo goed naar zijn zin heeft in Almelo dat hij wil blijven, voor zijn carriere zou een subtopper natuurlijk een betere stap zijn.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 19:05:19 #286
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_58881553
Mjah, jammer maar begrijpelijk, helaas. Al is NAC natuurlijk wel een enorme *$%-club

Ondertussen blijven we geduldig wachten op de eerste Heracles aankoop ^_^
451 °F
  zondag 25 mei 2008 @ 01:25:01 #287
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58891512
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 19:05 schreef Charles.Darwin het volgende:
Mjah, jammer maar begrijpelijk, helaas. Al is NAC natuurlijk wel een enorme *$%-club

Ondertussen blijven we *on*geduldig wachten op de eerste Heracles aankoop ^_^
Verder klopte je bericht
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 27 mei 2008 @ 00:13:02 #288
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_58931587
quote:
Marnix Smit blijft alsnog bij Heracles Almelo. De laagvlieger uit de Eredivisie had onlangs het ontslag voor de verdediger aangevraagd, maar Smit kreeg nu alsnog de kans om bij te tekenen. De 32-jarige mandekker greep die kans met beide handen aan.

Een maand geleden leek het er nog op dat Heracles afscheid zou nemen van Smit. De verbintenis van de verdediger werd evenals het contract van Rob Maas formeel opgezegd. Algemeen directeur Nico Jan Hoogma hield toen al een slag om de arm: "Het is een formele kwestie en het is niet gezegd dat we afscheid nemen van Marnix en Rob."

Maas moet wel vertrekken uit Almelo; Smit mag alsnog blijven. De verdediger speelt sinds negen seizoenen voor Heracles Almelo en kwam in het afgelopen jaargang tien keer in actie. Smit tekende een eenjarig contract bij de Tukkers.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=60566

Smit blijft dus.
451 °F
pi_58933506
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 00:13 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=60566

Smit blijft dus.
Yupz, Ricky ook.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 09:09:38 #290
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58934487
Tjeh als we nu nog meer spelers laten gaan.. het schiet al zo lekker op met de nieuwe aankopen, straks hou je 14 man over. Bij Pro Evolution Soccer ben je dan game-over
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 27 mei 2008 @ 11:58:46 #291
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_58937963
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 09:09 schreef Damzkieee het volgende:
Tjeh als we nu nog meer spelers laten gaan.. het schiet al zo lekker op met de nieuwe aankopen, straks hou je 14 man over. Bij Pro Evolution Soccer ben je dan game-over
En bij FM zit je dan snel met grijze spelers te spelen
451 °F
  dinsdag 27 mei 2008 @ 12:18:30 #292
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58938374

Inderdaad
29.10 Novastar HMH
pi_58941377
Niveautje hier hoor.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:41:46 #294
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58941752
Bij gebrek aan nieuws krijg je dat vanzelf hè
29.10 Novastar HMH
  woensdag 28 mei 2008 @ 07:44:49 #295
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58955939
quote:
Heracles Almelo heeft zich opnieuw gemeld voor Mark-Jan Fledderus. De club heeft te kennen gegeven met hem te willen praten. Fledderus heeft bij FC Groningen nog een contract tot medio 2009, maar trainer Ron Jans heeft hem te kennen gegeven niet op veel speeltijd te moeten rekenen en hem gezegd dat hij de club mag verlaten.

Heracles informeerde al eerder naar de mogelijkheid Fledderus over te nemen, maar haakte af toen de aanklager betaald voetbal van de KNVB hem een schikkingsvoorstel deed van een schorsing van vijf wedstrijden waarvan één voorwaardelijk. Fledderus misdroeg zich in de play-offwedstrijd tegen NEC tegen Youssef Ek-Akchaoui. FC Groningen is tegen het schikkingsvoorstel in beroep gegaan. De zaak wordt op donderdagavond 19 juni bij de tuchtcommissie van de KNVB behandeld.

dvhn
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 28 mei 2008 @ 08:42:04 #296
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58956411
Hmm... als hij pas in oktober kan gaan meedoen
Wat vind je zelf van de speler Venomsnake?
29.10 Novastar HMH
  woensdag 28 mei 2008 @ 08:50:36 #297
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58956520
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 08:42 schreef Damzkieee het volgende:
Wat vind je zelf van de speler Venomsnake?
2 jaar geleden draaide hij een goed seizoen, maar dat was ook in een goed lopend elftal.
Het is een speler die altijd wel hard werkt en iemand met veel loopvermogen. Maar als het elftal wat minder draait moet je niet teveel van hem verwachten. Hij begon dit seizoen op de bank bij Groningen, maar na de winterstop speelde hij in de basis. Maar het was werkelijk dramatisch, deed niet veel goed en toch liet Jans hem staan.. Ik heb me dit seizoen werkelijk dood lopen ergeren aan hem..

Laat ik het zo zeggen: Als je kijkt naar het vertoonde spel van het laatste half jaar ben ik blij dat hij vertrekt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 28 mei 2008 @ 08:52:34 #298
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58956553
En nu vanuit Heracles' oogpunt gezien? Want zo wordt altijd geredeneerd: te groot voor het servet (of groot genoeg), maar te klein voor het echte werk.
Is dat bij Fledderus ook zo?
29.10 Novastar HMH
  woensdag 28 mei 2008 @ 09:03:53 #299
121310 venomsnake
El Saltador
pi_58956705
Vind ik moeilijk te beoordelen. De subtop is wel te hoog gegrepen voor Mark-Jan inderdaad. De vraag is dan op welk niveau hij daadwerkelijk zit.. Ik denk dat het niveau van Mark-Jan kelder eredivisie of top jupiler league is. Kijk, als Heracles net zo goed draait als het bij vlagen heeft gedaan afgelopen seizoen dan heb je wel een goede aan hem denk ik, want werken doet hij wel en als hij genoeg vertrouwen heeft kan hij best aardig voetballen. Maar als het allemaal wat minder gaat dan ga je je al snel aan hem lopen ergeren. Het is dan net of hij zich extra wil gaan bewijzen en hij gaat dan domme dingen doen zoals acties te ver doorvoeren, teveel lopen waardoor er gaten ontstaan en niet te vergeten donmme overtredingen maken.

Vind het moeilijk te zeggen...
Volgens hemzelf voelde hij dat hij niet genoeg vertrouwen meer kreeg bij Groningen en dat zijn spel daaronder ging lijden.

Maar als je als Heracles zijn wilt doorgroeien zou ik hem persoonlijk niet halen denk ik.
Teveel risico imo.
pi_58957340
wtf? ik kom ff niet kijken in het topic en wat zien ik?
Damzkieee Redactie Sport en Blawh Moderator?!

Congrats lads!
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')