Ik hoop dat hij inderdaad naar een subtopper gaat die ieder jaar bij de eerste 7 speelt, niet naar een Vitesse. Daar is altijd onrust, moet hij nog maar afwachten of hij zoveel vrijheid krijgt als bij ons en ze eindigen vaak maar 2 of 3 plaatsen hoger. Het enige wat daar zo goed als zeker beter zal zijn is het salaris, de rest is afwachten.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Benieuwd of GGG na de zomer nog steeds in Almelo te bewonderen is of dat Sollied en/of Yme andere plannen met 'm heeft. Het is echt een type speler waarvoor je naar het stadion komt. Alleen dat rendement van 'm, bij SC Heerenveen was het veel te laag, bij Heracles al wat beter. Vitesse lijkt me overigens helemaal niets voor 'm..
Ligt eraan wie er nu op het lijstje staat natuurlijk, ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat hij redelijk duur zou zijn (Hertha salaris + transferprijs) en dat Heracles liever eerst probeert om Schilder en/ of Garcia te halen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Lakic is gemeld dat hij niet de eerste gegadigde is voor de spitspositie volgend jaar. Dat snap ik wel.
Is onzin volgens RTV Oost.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:09 schreef Damzkieee het volgende:
Ricky Kruys in de belangstelling van Heracles volgens *kuch*voetbalprimeur
Huur wel te verstaan.
Laat hem maar naar Almelo komen, bij Heerenveen en Groningen komt hij de komende seizoenen waarschijnlijk toch niet aan de bak, zijn kansen om zich goed door te ontwikkelen zijn groter bij Heracles lijkt me omdat hij hier direct bij de 1e selectie zit tijdens trainingen.quote:sc Heerenveen wil Bas Dost
VOETBAK - De 18-jarige Bas Dost staat niet alleen in de belangstelling van eredivisieclub Heracles Almelo, maar ook sportclub Heerenveen wil de spits van FC Emmen graag contracteren. In tegenstelling tot Heracles, die de Coevordenaar per direct wil overnemen, wil Heerenveen Dost nog een jaar stallen bij FC Emmen. Volgens de laatste berichten rondom de jonge aanvaller, die in de laatste wedstrijd van het seizoen tegen Veendam drie keer scoorde, is ook FC Groningen geīnteresseerd in de Drent.
www.rtvdrenthe.nl
Regelmatig. Ik moet zelf ook sporten op zondag, dus vaak gaat het niet, maar als ik tijd heb ga ik graag even naar het stadion.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:35 schreef Blawh het volgende:
Ga je vaak naar Willem II?
quote:Kai Michalke (32) en Björn Daelemans (30) mogen Heracles Almelo verlaten, meldt TC Tubantia. Daelemans kreeg al in de winterstop te horen dat hij moest vertrekken en kon naar Helmond Sport. Michalke was basisspeler de laatste maanden, maar krijgt toch geen contractverlenging. De Duitser kende een moeizame periode bij Heracles. Door een blessure die hij opliep in zijn eerste competitiewedstrijd tegen FC Twente stond hij er lange tijd naast.
Daelemans koos er ondanks de interesse van Helmond Sport voor om tot het einde van het seizoen bij Heracles te blijven. De Belg speelde in twee seizoenen 20 wedstrijden voor Heracles. Michalke kwam tot 22 wedstrijden in twee seizoenen.
Eerder kregen Rob Maas en Igor Gluscevic te horen dat er voor hen geen plek meer was bij de club uit Almelo.
Hij voelt zich respectloos behandeld, had graag zijn afscheid zelf geregeld.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:45 schreef Charles.Darwin het volgende:
Jammer dan voor Maas. Voor Heracles is het beter zo, en daar gaat het om. Het is niet dat hij respectloos is behandeld, of wat dan ook. Spelers is 38, contract loopt af. Wat verwacht je dan, een nieuwe vierjarige verbinding?
Misschien kun je nog een jaartje bij Volendam of De Graafschap aan de bak, Rob!
Ik ken deze jongen niet, volg de jupiler-league eigenlijk niet meer sinds we er weg zijn. Is het wat?quote:MVV dreigt topscorer Gunther Thiebaut aankomende zomer gaan verliezen. De Belgische goalgetter staat volgens het Algemeen Dagblad in de nadrukkelijke belangstelling van zowel Heracles Almelo als NAC Breda. De speler zelf zegt open te staan voor een vertrek.
NAC lijkt de grootste kanshebber te zijn op de komst van de 31-jarige spits, die dit seizoen 22 maal doel trof in de Jupiler League. Robert Maaskant, afgelopen seizoen actief bij de Maastrichtenaren en volgend jaar hoofdverantwoordelijke bij de Brabanders, heeft de speler al gepolst over een mogelijke transfer.
Ook Nico-Jan Hoogma, algemeen directeur van Heracles, belde met de gewilde Thiebaut. “Maar ik hoef niet persé weg bij MVV. Ik heb nog twee jaar contract, maar ik zou graag terugkeren op het hoogste niveau. Ik heb in België ruim honderd wedstrijden in de eerste klasse gespeeld, ik weet dat ik het hoogste niveau aankan.”
quote:"Ik heb nooit beloftes gedaan bij Heracles, alleen dat we ons zouden handhaven in de eredivisie. In die drie jaar heb ik altijd hoger dan een zes gespeeld. Nooit een negen, maar ook nooit een vijf. Om er dan zo respectloos te worden uitgegooid, doet enorm veel pijn. Misschien komt er nog iets op mijn pad als voetballer. Zo niet, dan ga ik rustig kijken wat ik wil gaan doen", aldus Maas.
Waar slaat dat in godsnaam op? Geef die jongen toch een kans in de voorbereiding, kost niets.quote:Helmond Sport wil Höcher behouden
Helmond Sport gaat proberen Marc Höcher te behouden. De spits werd dit seizoen gehuurd van Heracles Almelo, dat volgens algemeen directeur Mario Captein van Helmond Sport al heeft aangegeven dat het de 23-jarige Höcher niet zal terughalen. "Wij hebben bij Heracles aangegeven dat we Marc graag zouden behouden en Marc zelf heeft gezegd dat hij graag bij ons wil blijven", aldus Captein in het Eindhovens Dagblad. "We zullen binnenkort in onderhandeling treden met hem en met Heracles." Een transfersom betalen voor Höcher zal er niet bij zijn voor Helmond Sport. "Misschien moet het een beetje van alle kanten komen."
De eerstedivisionist uit Helmond neemt zo goed als zeker afscheid van huurlingen Marcio Junqueira (Stormvogels Telstar) en Jordan Remacle (RKC Waalwijk). Beiden hebben een aflopend contract bij hun werkgevers en geven de voorkeur aan een andere bestemming.
Vlug, van de ruzie met Sneijder. Verder nooit op gelet die jongen. Weet niet eens welke positie hij speeltquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |