abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58281767
Ik heb helemaal verkeerd gekeken, het is minder dan 20% gestegen. 175 Euri voor de korte zijde, geen geld.

Edit: Het beste is wel om kontant te betalen indien mogelijk. Een paar jaar geleden, na het kampioenschap kwam ik weer van vakantie op Mallorca en moesten we daardoor de eerste wedstrijd tegen PSV missen. Toen lag er toen ik thuiskwam een enveloppe op de deurmat van Heracles, ze konden mijn geen kaart toesturen omdat het overmaken niet goed was gegaan. Gelukkig was er toen nog geen wachtlijst en kon ik de volgende dag alsnog mijn kaart ophalen. Dat gaat me zeker met de huidige wachtlijst niet nog een keer overkomen.

[ Bericht 64% gewijzigd door Blawh op 24-04-2008 16:58:50 ]
pi_58282026
Kijk, dat scheelt alweer .
Nog steeds een behoorlijke procentuele stijging, maar bij zo'n laag bedrag is dat natuurlijk al snel .
pi_58282115
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Kijk, dat scheelt alweer .
Nog steeds een behoorlijke procentuele stijging, maar bij zo'n laag bedrag is dat natuurlijk al snel .
Yupz, ik heb er geen problemen mee. Zolang ze het geld maar goed besteden, niet bijvoorbeeld het contract van Maas verlengen. Dan ben je al die winst aan recettes alweer kwijt aan zijn salaris van 3 ton.
pi_58295591
quote:
Martin Pieckenhagen Speler van het Jaar

HERACLES.NL - Keeper Martin Pieckenhagen is door de lezersrapporteurs van de Twentsche Courant Tubantia uitgeroepen tot beste Heracles Almelo speler van het afgelopen seizoen. Gonzalo Garcia Garcia en Jan Wuytens werden respectievelijk tweede en derde. Tijdens een voetbalgala bij Grolsch kregen de spelers de prijs uitgereikt.
Piecke

Hoe kan GGG trouwens 2e worden, die is pas in de winterstop gekomen
pi_58296216
Bram krabbelde mij ff Bas. Wachtlijst was naar zijn zeggen vorige week nog 70 man. Hoop dat we er door komen !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_58296264
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 09:53 schreef Roycoooooo het volgende:
Bram krabbelde mij ff Bas. Wachtlijst was naar zijn zeggen vorige week nog 70 man. Hoop dat we er door komen !
70 man voor vak P? Of in totaal? Als het in totaal is dan valt het reuze mee.
pi_58296458
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 09:56 schreef Blawh het volgende:

[..]

70 man voor vak P? Of in totaal? Als het in totaal is dan valt het reuze mee.
Denk in totaal.. Er bestaan toch geen aparte wachtlijsten voor vakken? Tenminste; ik kon alleen een voorkeursvak aangeven! Lijkt me dat die wachlijst voor in zijn algemeenheid geldt!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_58296754
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 10:02 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Denk in totaal.. Er bestaan toch geen aparte wachtlijsten voor vakken?
Ik heb geen idee hoe het werkt met die wachtlijst, zou maar zo kunnen dat het niet per vak gaat hoor. Maar 70 is best wel weinig, dan heb je nog een redelijke kans denk ik.
pi_58297236
quote:
Van den Bergh op proef bij Nottingham Forest

Ricky van den Bergh maakt mogelijk de overstap van Heracles Almelo naar Nottingham Forest. De aanvaller is de komende dagen op proef bij de tweevoudige winnaar van de Europa cup 1.

Het komende weekend vertrekt de aanvaller naar Nottingham om daar binnen enkele dagen de technische staf te overtuigen van zijn kwaliteiten.

De aanvaller stond naar zijn zeggen al eerder in de belangstelling van de club die momenteel uitkomt in de Coca Cola Football League One. "De hoofdscout heeft me al intensief gevolgd bij Sparta en later ook bij RKC Waalwijk. Daarna zijn ze me een jaartje uit het oog verloren", aldus Van den Bergh tegenover Sportsignaal.

Van den Bergh toonde zich zeer enthousiast ten aanzien van de hem geboden kans. "Het is allemaal nog heel pril. Nottingham Forest heeft Heracles Almelo om toestemming gevraagd en omdat we veilig zijn had men er bij Heracles geen probleem mee. Ik heb er in ieder geval erg veel zin in. Het lijkt me een geweldige belevenis en of het echt iets wordt, dat moet je altijd maar afwachten."

www.voetbalprimeur.nl
Hier had ik nog niets over gehoord, staat ook op nog geen enkele Heracles site. Zou wel een opvallende overstap zijn zeg, hopelijk levert hij nog redelijk wat op als hij weg gaat. Hij heeft helaas nooit kunnen imponeren en toch een paar keer voor wat onrust gezorgd.
pi_58297280
Ricky .

Hoewel ik me toen best heb vermaakt bij Heracles-Ajax!
pi_58336576
Höcher begint aardig aan de play-offs met Helmond

Uit 2-2: Goal + Assist Höcher
Thuis 3-0: 2 Goals + Assist Höcher.
pi_58336677
Dat is ook gewoon een goede voetballer.

Ricky weg maakt niet uit natuurlijk.
That's all folks!
pi_58336754
quote:
Op zondag 27 april 2008 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is ook gewoon een goede voetballer.

Ricky weg maakt niet uit natuurlijk.
Yupz, 1 van de (vele) slachtoffers van Ruud Brood. Speelde het 1e seizoen niet voor niets 29 wedstrijden in de Eredivisie. Vooral zijn trap met beide benen is goed, zeker niet onbelangrijk als hij vanaf de zijkant zal gaan spelen.

Ligt eraan wat je voor Ricky krijgt, als je daar bijvoorbeeld Schilder door kunt halen dan ben ik er ook niet rouwig om. We moeten alleen oppassen dat er niets meer overblijft.
pi_58354030
Dat laat Heracles niet gebeuren, dan laten ze Ricky net zo goed gewoon niet vertrekken.
That's all folks!
pi_58424672
quote:
Voetbalsupporters op de vuist in trein

ENSCHEDE - In Enschede zijn woensdagavond supporters van Heracles en FC Twente met elkaar op de vuist gegaan in een treinstel dat stond te wachten op het station. Twee NS-medewerkers die probeerden in te grijpen, raakten gewond aan hun hoofd en arm.

Dat heeft de politie donderdag gemeld. De aanleiding voor de vechtpartij was het zingen van clubliederen door de groep Heracles-supporters. Omdat de Twente-supporters daar niet van gediend waren, daagden zij de zingende fans van de andere club uit. Dit ontaardde in een vechtpartij waarbij onder meer met riemen op elkaar werd ingeslagen.

De politie, die door de conducteurs was gealarmeerd, moest ingrijpen om een eind te maken aan de schermutselingen in het treinstel. Twee mannen van 18 en 19 jaar oud uit Almelo werden aangehouden.

www.nu.nl
!

Zo triest dat ik niet anders kan dan er om lachen.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 09:58:52 #141
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58430984
ben terug van weggeweest.
Niks gemist zo te zien. Geeltje erbij voor de seizoenskaart had ik wel verwacht.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_58432471
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 09:58 schreef Damzkieee het volgende:
ben terug van weggeweest.
Niks gemist zo te zien. Geeltje erbij voor de seizoenskaart had ik wel verwacht.

Weinig gebeurd inderdaad.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 11:29:21 #143
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58432579
Of we daar blij mee moeten zijn is een ander verhaal.

Ik voorzie weer het volgende scenario: er wordt geen rekening gehouden met weglopers, in de drie huurlingen wordt enorm veel energie gestoken, maar we kunnen ze niet behouden. We moeten ons weer met paniekaankopen behelpen en kunnen eventueel na de eerste trainingen wéér een stel huurlingen erbij nemen. Vervolgens wordt Rob Maas op de open dag gepresenteerd als geweldige nieuwe aankoop. Heeft immers officieel ontslag gekregen dus het zou nog kloppen ook.

Maar verder hoop ik natuurlijk dat we een paar échte versterkingen erbij kunnen krijgen en dat er vrijwel niemand vertrekt.
29.10 Novastar HMH
pi_58432663
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:29 schreef Damzkieee het volgende:
Of we daar blij mee moeten zijn is een ander verhaal.

Ik voorzie weer het volgende scenario: er wordt geen rekening gehouden met weglopers, in de drie huurlingen wordt enorm veel energie gestoken, maar we kunnen ze niet behouden. We moeten ons weer met paniekaankopen behelpen en kunnen eventueel na de eerste trainingen wéér een stel huurlingen erbij nemen. Vervolgens wordt Rob Maas op de open dag gepresenteerd als geweldige nieuwe aankoop. Heeft immers officieel ontslag gekregen dus het zou nog kloppen ook.

Maar verder hoop ik natuurlijk dat we een paar échte versterkingen erbij kunnen krijgen en dat er vrijwel niemand vertrekt.
Tjah, wij kunnen natuurlijk ook wel makkelijk praten. Het valt voor een kleine club als Heracles niet mee om bij aanvang van de voorbereiding de selectie rond te hebben
quote:
In de uitgave van zakelijk Heracles spreekt Jan Smit in zijn voorwoord over een historisch seizoen. Hij memoreert hierbij aan de halve finale plaats in de beker ( voor het eerst) en voor het vierde seizoen in de eredivisie (ook de eerste keer). Ook heeft Heracles zonder play offs zich opnieuw weten te handhaven.

Verder gaat Jan Smit in zijn voorwoord in op het nieuwe seizoen. Hij wil graag aan het begin van de voorbereiding de selectie compleet hebben. Maar dat is volgens Smit een utopie. Hij zegt in het voorwoord: “Spelers waarvoor wij belangstelling hebben en elders een doorlopend contract hebben, willen eerst bij hun eigen club proberen hun kans te pakken en clubs willen eerst de oefenwedstrijden afwachten alvorens een speler te laten gaan”.

De uitspraak van Jan Smit, dat Heracles voor het eerste in de geschiedenis van de club voor het vierde achtereenvolgend seizoen in de Eredivisie speelt, blijkt niet te kloppen. In het boek 101 jaar Heracles is te vinden dat de club in de jaren zestig van de vorige eeuw ook vier seizoenen achter elkaar in de Eredivisie speelden.

In het seizoen 1962-1963 behaalde de club een 14e plaats. Het seizoen daarop de 13e plaats en in het derde seizoen in de Eredivisie zelfs de 9e plek. Het laatste seizoen dateert van 1965-1966 toen de club als laatste eindigde en degradeerde naar de Eerste divisie.

www.svheracles.nl
Het enige wat ik kut vind is dat we niet echt een scouting hebben. In het verleden werden spelers als o.a. De Zeeuw niet goed genoeg bevonden voor Heracles. Vervolgens mag Ruud Brood wel Bridji meenemen die al 2x eerder had gefaald in de eredivisie.

Gelukkig hebben we nu Hoogma, daar heb ik meer vertrouwen in als het gaat om het beoordelen van spelers.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 11:39:17 #145
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58432751
Natuurlijk hebben we niks te klagen en is er ook niet veel budget. Maar het stoort me dat afspraken niet worden/werden nagekomen. Dat Jan Smit nu zegt dat het niet gaat lukken voor de eerste training de boel rond te krijgen is niets meer dan toegeven dat hij vorig jaar een te grote mond heeft gehad.

Ik neem trouwens toch niet aan dat we ons alléén op huurlingen gaan richten!? Zo blijven we bezig.
Een transfervrije Pool of weetikveelwat is toch ook wel het proberen waard?
Zo slecht is Rahim nou ook weer niet, en die was ook gratis.
29.10 Novastar HMH
pi_58452977
105 jaar
pi_58453014
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:39 schreef Damzkieee het volgende:
Zo slecht is Rahim nou ook weer niet, en die was ook gratis.
Ik vind hem dramatisch. Onzekere, onbesuisde houten klaas achterin, heeft ons al aardig wat punten gekost of in onnodig moeilijke situaties gebracht. Let maar een keer op, bij iedere hoge voorzet van de zijkant is hij zijn man kwijt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blawh op 03-05-2008 13:40:13 ]
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:36:13 #148
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58456788
Oh nou, voor een gratis speler vond ik hem een stuk beter dan Smit.
Ik bedoel er alleen maar mee te zeggen dat er voldoende mogelijkheden zijn met transfervrije spelers. Ons probleem lag vooral veel in de breedte de laatste tijd.
29.10 Novastar HMH
pi_58456873
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 17:36 schreef Damzkieee het volgende:
Oh nou, voor een gratis speler vond ik hem een stuk beter dan Smit.
Ik bedoel er alleen maar mee te zeggen dat er voldoende mogelijkheden zijn met transfervrije spelers. Ons probleem lag vooral veel in de breedte de laatste tijd.
Ze hadden die Alair moeten nemen, in de periode dat hij op proef was heb ik bijna iedere training gevolgd. Hij was echt goed, zowel verdedigend en opbouwend. Geen enkele vaste volger van de trainingen snapte dat hij niet kwam. Rahim zou wel goedkoper zijn geweest.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 19:47:24 #150
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58458855
Die Alair was toch ook gratis?
29.10 Novastar HMH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')