Soms kun je wel nagaan dat een speler niet haalbaar is qua transfergeld. Om er dan nog veel energie in te steken is naief. Ook het feit dat er geen scoutingapparaat meer is baart me een beetje zorgen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:32 schreef Blawh het volgende:
<knip>
We missen nog steeds jouw mooie OP voor volgend jaarquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:59 schreef Incolumis het volgende:
Tering weer Veel Posts gemist :s
volgend jaar is nog lang niet begonnen, wil er foto's van de spelers bij doen maar daar moeten we op wachtenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
We missen nog steeds jouw mooie OP voor volgend jaar
Tr00.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:55 schreef Incolumis het volgende:
[..]
volgend jaar is nog lang niet begonnen, wil er foto's van de spelers bij doen maar daar moeten we op wachten
Tjah, natuurlijk is er de kans dat het misgaat. Maar als je voor 2e rangs spelers gaat dan is de kans net zo groot dat het een keer misgaat.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Soms kun je wel nagaan dat een speler niet haalbaar is qua transfergeld. Om er dan nog veel energie in te steken is naief. Ook het feit dat er geen scoutingapparaat meer is baart me een beetje zorgen.
Ik bedoel alleen te zeggen dat er op deze manier wel een grote kans is dat het een keer misgaat. Dat de huurlingen ineens niet meer voor het oprapen liggen, en dat we in de winterstop de boel niet kunnen rechtbreien.
quote:Van den Bergh met blessure terug uit Engeland
Ricky van den Bergh is met een blessure van zijn stage bij Nottingham Forrest teruggekeerd. De aanvaller heeft een binnenband van zijn rechterknie ingescheurd en is ongeveer twee maanden uitgeschakeld.
De 27-jarige Van den Bergh, die een goede indruk achterliet bij Nottingham, zal dit seizoen dan ook niet meer in actie komen voor Heracles Almelo. Volgende week krijgt hij te horen of Nottingham hem een contract zal aanbieden.
Vond ik ook een wat vreemde zin iddquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:28 schreef Charles.Darwin het volgende:
Haha, in al die berichten op Voetbalzone lees ik de hele tijd dat spelers die al niet meer hoeven te spelen de rest van het seizoen niet meer in actie komen. Alsof al die berichten op de automatische piloot worden geschreven door een legertje apen
Ach ja, voetbaljournalistiek is ook voor de iets minder begaafde journalist. Je hebt slechts één stramien nodig en daar baseer je elk bericht op dat gepost wordt, dus schrijven hoef je niet te leren
Waaruit blijkt dat eerste? Moisander is toch die ex-Ajacied? Dacht dat die naar AZ zou gaan?quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:32 schreef Blawh het volgende:
Botteghin en Moisander zijn dus niet goed genoeg bevonden voor Heracles.
Van Basten wil Schilder niet voor minder dan 500k laten gaan en wil liever wachten dan dat ze hem eerder laten gaan.
Is toch echt zo, maar dat vonden ze van de Zeeuw een paar seizoenen geleden ook.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Heracles Botteghin en Moisander niet goed genoeg vindt.
Dat van Botteghin heeft Smit al vaak genoeg verteld tijdens de trainingen, ze hadden hem al in de voorbereiding een paar keer bekeken. Hendrie Krüzen zei gisteren bij binnenkant paal op RTV Oost dat ze allebei regelmatig bekeken zijn door hem maar niet goed genoeg zijn. Te traag, houterig en Botteghin was ook niet echt een killer.quote:
AZ, Utrecht, Heerenveen, en Sparta. Laten we het niet hopen dat Kruzen ernaast zit.quote:AZ in gesprek met Moisander
AZ hoopt zich komende zomer te versterken met Niklas Moisander. De Alkmaarse club heeft vrijdagmiddag een gesprek op de rol staan met de verdediger van FC Zwolle, weet De Telegraaf.
Vooral trainer Louis van Gaal zou zeer gecharmeerd zijn van Moisander. De oefenmeester kent de Finse verdediger nog uit zijn periode bij Ajax en kwam hem zondagmiddag hoogstpersoonlijk bekijken in het play-offduel met FC Den Bosch.
De 22-jarige Moisander speelt sinds 2006 voor FC Zwolle en maakt momenteel een uitstekend seizoen door. AZ is niet de enige kaper op de kust. Ook sc Heerenveen, Zulte-Waregem, FC Utrecht en Sparta Rotterdam hebben een oogje op de centrumverdediger.
Ik hoop dat hij het bij het juiste eind heeft en dat 1 van die clubs een miskoop in huis haalt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
AZ, Utrecht, Heerenveen, en Sparta. Laten we het hopen dat Kruzen ernaast zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |