quote:
Op zondag 13 april 2008 12:34 schreef J-V het volgende:Vandaag de wedstrijd tegen Nac!! ( ik als Bredanaar toch even een berichtje posten).
Allereerst wil ik wel zeggen dat ik Heracles lijfsbehoud gun. Vind dat ze groot del van de competitie leuk voetbal hebben gespeeld.
Maarrrr ben benieuwd of jullie heraclieden het met me eens zijn: Opvallen veel punten thuis, en weinig uit..
Kunstgras? Julie als supporters blij met kunstgras??
Succes vandaag, al hoop ik van harte dat WIJ winnen een een playoff CL ticket vaststellen.
Thanks.

Het klopt dat we sinds de winterstop vaak leuk voetbal hebben gespeeld, voor de winterstop was het echter dramatisch onder Brood en dat is de reden dat we nog niet voor 100% veilig zijn nu.
In
het kunstgrastopic heb ik al gezegd dat ik uiteraard liever een strakke grasmat zie, maar onze vorige velden waren echt dramatisch. Dan heb ik liever een goede kunstgrasmat zoals bij ons, dat zie ik sowieso liever dan de slechte velden in bijvoorbeeld Doetinchem en Tilburg.
Het klopt dat we thuis veel meer punten hebben behaald dan in uitwedstrijden, maar
in deze post staat een vergelijking met het aantal punten dat we uit- en thuis hebben behaald sinds we kunstgras hebben. Als je die lijst bekijkt dan zie je dat er eigenlijk alleen een enorm verschil zit in het aantal punten behaald in thuis- en uitwedstrijden in de periode waarin Ruud Brood trainer was. Onder Brood hebben we 1,5 seizoen geen enkele uitwedstrijd gewonnen, sinds Heerkes trainer is verloren we onnodig nipt met 2-1 van Twente, winnen we in Venlo met 0-5, domineerden we volledig in Groningen (2-1 overwinning voor ons), we begonnen ijzersterk vorige week in Eindhoven (onterecht afgekeurd doelpunt en een paar kansen meer in de beginfase) en in Tilburg verloren we onnodig en schlemielig
door een polletje met 2-1.
Verder vind ik het een beetje een beeld dat puur gecreërd is door de media, tegenwoordig praat iedereen elkaar na. Kijk maar na onze concurrenten,
in deze post van 17 maart kun je zien dat onze concurrenten ook bijna geen punten hebben gepakt in uitwedstrijden, NEC en AZ hebben na die tijd wel weer punten gepakt in een uitwedstrijd trouwens. Waarom hebben de media het dan alleen over onze prestaties in uitwedstrijden en bij die andere clubs niet? Ik vind het een beetje stemmingmakerij.
Ik zeg niet dat het niet anders is dan een normaal veld, maar het is niet zo'n groot voordeel als iedereen wil doen voorkomen. Als degradatiekandidaat zouden wij wellicht meer voordeel hebben bij een slecht veld waarop amper gevoetbald kan worden, dan zou het puur een fysieke strijd worden.