1 2 3 4 5 6 | 14. Sparta R'dam 32 08 07 17 31 -25 15. De Graafschap 32 07 08 17 29 -28 16. Willem II 32 07 07 18 28 -09 17. VVV Venlo 32 06 08 18 26 -32 18. Excelsior 32 07 05 20 26 -38 |
Nee, vind je het beter als hij korter is?quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:22 schreef Damzkieee het volgende:
Schilder lijkt me prima
Ik had de OP al een keer aangepast trouwens op Wiki.
heb jij hem op Wiki ook aangepast nu dan?
Ok, done.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:26 schreef Damzkieee het volgende:
Ja.
Er wordt in het nieuwe seizoen toch een nieuwe OP gemaakt dus deze voldoet, als je deze ff upload op Wiki.
Denk dat hij het Ajax niveau nog niet aankan, voor Heracles een hele goeie, voor Ajax echter nog niet.quote:Schilder: "Ik kan het Ajax-niveau aan"
Robbert Schilder moet komende zomer vertrekken bij Ajax. De middenvelder is blij met de duidelijkheid, maar denkt het Ajax-niveau wel degelijk aan te kunnen.
"Ik weet zeker dat ik het niveau van de Eredivisie aankan", zegt Schilder tegen VI. "Dat geeft mij vertrouwen en door mijn ervaring bij de eerste selectie van Ajax, denk ik dat ik dat niveau ook aankan."
Schilder hoopt zich in de komende weken te bewijzen bij Heracles Almelo. "Het was voor mij een verademing dat ik eind januari opnieuw werd verhuurd aan deze club. Ik zat bij Ajax op een dood spoor en kwam nauwelijks aan spelen toe. Bovendien maakte ik in Amsterdam al een tijdje een onzekere periode door en dat stoorde me."
Volgend jaar zetten we de stap naar de subtop, dan speelt hij bij een subtopper.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:00 schreef Lamzak_ het volgende:
Misschien is een subtopper in dat opzicht beter voor hem... Hoewel het voor Heracles natuurlijk geweldig is als hij blijft
Dat vindt zijn vriendin ook wel fijnquote:Op woensdag 9 april 2008 00:06 schreef sjimz het volgende:
Ik gun Schilder wel een leuke club zoals Heracles!
Jullie zetten er vaart achter zie ikquote:Op woensdag 9 april 2008 18:14 schreef Blawh het volgende:
[..]
Volgend jaar zetten we de stap naar de subtop, dan speelt hij bij een subtopper.
Klopt, alleen is dat aan de ene kant wel makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Ik zou zelf bijvoorbeeld ook geen villa kopen als ik weet dat ik over 2 jaar kans maak op een enorme promotie bij een bedrijf. Je kunt als BVO natuurlijk niet ongestraft geld uitgeven dat je niet hebt, daarom heb ik mijn hoop gevestigd op een paar grote sponsoren. Wat zou het mooi zijn als bijvoorbeeld Ten Cate (en nog een paar sponsoren) flink zou investeren in Heracles, we zijn tenslotte hun 'showroom' als het gaat om het kunstgras.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:19 schreef Apoc2003 het volgende:
Ik heb wel steeds meer het idee dat heracles bij de 'gevestigde orde' van de eredivisie begint te horen, niemand ziet heracles nog als degradatiekandidaat en de club heeft ook een bepaalde sympathie weten te wekken bij voetbalkijkend nederland. Dat kan nog wel eens in ons voordeel gaan werken komende zomer.
Helaas is er volgens mij op financieel gebied niet heel veel meer mogelijk, omdat vorige zomer al is geprobeerd het onderste uit de kan te halen. Ik zie het nog zo snel gebeuren dat er er in eens de helft meer sponsors zich gaan melden met kruiwagens vol met geld.
Wat eigenlijk zou moeten gebeuren is deze zomer flink investeren, ook al gaat dat grote risico's met zich meebrengen, waardoor een goed elftal op de mat staat voor in ieder geval 2 jaar. Dan kun je bij het begin van de competitie meteen de volle vaart zetten achter de nieuwbouwplannen, met in het achterhoofd dat je elftal (hopelijk) 2 jaar constant zal presteren en (probleemloos?) in de eredivisie zal gaan blijven. Je loopt dat in het begin een financieel risico, om 2 jaar later niet failliet te gaan aan een nieuw stadion terwijl je in de eerste divisie moet ballen.
Robbert Schilder over zijn toekomst en komende zondag.quote:Heracles zondag thuis tegen NAC
Heracles Almelo speelt zondag de laatste thuiswedstrijd van het seizoen tegen NAC Breda.
De ploeg van trainer Gert Heerkes is nog niet helemaal zeker van lijfsbehoud. Bij winst kan Heracles zich wel definitief veilig spelen.
De Almelose ploeg moet het zondag doen zonder de geschorsten Rahim Ouedraogo en Kwame Quansah.
Voor volgend seizoen probeert Heracles Robbert Schilder definitief over te nemen van Ajax. Het eerste bod van de Almeloërs is echter afgewezen.
www.rtvoost.nl
Waarom? Omdat die slist?quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:22 schreef Apoc2003 het volgende:
Wat komt schilder over als een dom iemand zeg
Nee vooral omdat hij zo langzaam praat.... aan het einde van het gesprek gaat het wel beter trouwensquote:
1 2 3 4 5 6 7 | Boakye Wuytens Klavan Looms Maas Schilder GGG Ricky Lakic Michalke |
Wij ook nog nietquote:Op zondag 13 april 2008 11:12 schreef Blawh het volgende:
Dankje Guitarist, maar we zijn er nog niet.
Thanks.quote:Op zondag 13 april 2008 12:34 schreef J-V het volgende:
Vandaag de wedstrijd tegen Nac!! ( ik als Bredanaar toch even een berichtje posten).
Allereerst wil ik wel zeggen dat ik Heracles lijfsbehoud gun. Vind dat ze groot del van de competitie leuk voetbal hebben gespeeld.
Maarrrr ben benieuwd of jullie heraclieden het met me eens zijn: Opvallen veel punten thuis, en weinig uit..
Kunstgras? Julie als supporters blij met kunstgras??
Succes vandaag, al hoop ik van harte dat WIJ winnen een een playoff CL ticket vaststellen.
Slidings maken is op 'ons' veld geen enkel probleem hoor, anders zou het veld natuurlijk ook nooit de hoogst mogelijke FIFA waardering voor kunstgras krijgen.quote:Op zondag 13 april 2008 12:59 schreef J-V het volgende:
Je hebt op veel punten ook wel gelijk. Enkel als "butienstaanders"kijken we toch op van kunstgras.
Of het nu wel of niet voordelig is voor jullie wordt in de media altijd erg opgeblazen.
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik ook GEEN voorstander ben van kunstgras. Maar dit heeft simpelweg
te maken met het feit dat ik voetbal associeer met gras, de geur van gras, vuile kleding.
Heb zelf toevallig van de week nog een 4x4 toernooi op kunstgras gespeeld met als gevolg brandplekken
van een sliding op mijn bovenbeen. Is dit ook het gelijk bij jullie kunstgras?
Nac houdt Lurling BTW wel aan de kant door het kunstgras. Te link voor zijn net herstelde blessure.
Je eigen spelers uitfluiten vind ik altijd een slechte zaak, helemaal wanneer je je specifiek tot 1 speler richt. Die arme Igor is gewoon over zijn top heen, door te fluiten gaat die echt niet harder lopen..quote:Op zondag 13 april 2008 17:36 schreef Blawh het volgende:
Publiek die bij 1-0 gaan fluiten ipv steunen (alleen Igor uitfluiten kon ik enigzins begrijpen).
Iedereen heeft de 2e seizoenshelft keihard gewerkt, die hebben dus krediet. Als je Igor heet en je zeurt om een nieuw contract omdat je jezelf belangrijk bent dan mag je best als je een kwartier voor tijd invalt een beetje inzet tonen. Hij heeft geen bal goed gespeeld, is geen luchtduel aangegaan en stoorde ook voor geen meter. Als er dan iemand uitgefloten moet worden, dan is hij het.quote:Op maandag 14 april 2008 08:31 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Je eigen spelers uitfluiten vind ik altijd een slechte zaak, helemaal wanneer je je specifiek tot 1 speler richt. Die arme Igor is gewoon over zijn top heen, door te fluiten gaat die echt niet harder lopen..
Ik was even bang dat jullie een beter doelsaldo zouden hebben dan Feyenoord, dan was het in Enschede waarschijnlijk een laffe salonremise geworden. Gelukkig heeft Feyenoord +20 en jullie +18, jullie moeten zelf dus ook winnen.quote:Op maandag 14 april 2008 09:55 schreef Lamzak_ het volgende:
Ha, het lot van onze streekgenoot ligt in onze handen
Hij gaat ze dollen in de ArenA.quote:Heracles hoopt op Gonzalo tegen Ajax
Heracles Almelo hoopt komende zondag in het cruciale competitieduel met Ajax weer te beschikken over Gonzalo García-García. De spelmaker heeft last van een enkelblessure, maar speelt mogelijk toch mee in Amstedam.
García-García viel zondag geblesseerd uit in het competitieduel met NAC Breda (0-1 verlies). Volgens de medische staf van Heracles heeft de Uruguayaan een scheurtje in de voorste enkelband van zijn linkervoet opgelopen. Heracles gaat alles in het werk stellen om hem op tijd fit te krijgen voor het duel in de Arena.
Verder hoopt trainer Gert Heerkes ook te beschikken over de geblesseerden Rahim Ouedraogo (achillespees) en Kwame Quansah (rechterheup).
Emmanuel Boakye en Rob Maas kunnen zondag sowieso niet meespelen. Zij zijn geschorst. Bij winst op Ajax speelt Heracles zich veilig in de Eredivisie.
www.voetbalprimeur.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |