Ik wil wel meequote:Op maandag 21 april 2008 14:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe ga stoppen met voetbal, dus zondag vrij. Zat ff te denken aan sc van Ajax maar elke keer ver rijden en denk dat niemand van ons mee wil
! Dan maar incidenteel naar Ajax en 1 van jullie
!
Kijk wel ff dan hoe en wat! Is er al geen wachtrij oid?
Uit mijn mond zul je geen kwaad woord over Roy horen.quote:Op maandag 21 april 2008 15:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nepsupporters.
Misschien wil hij niet met jou?quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 15:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nepsupporters.
Hendrie zit al jaren bij de club en heeft met weinig spelers problemen gehad, het schijnt dat hij de spelers enorm veel vertrouwen geeft, ook als ze minder goed functioneren, bijvoorbeeld Lakic in het begin van het seizoen en Everton.quote:Op maandag 21 april 2008 15:06 schreef EnactedChaos het volgende:
Wat is die Kruzen voor type eigenlijk?
Bel ze dan nu meteen ff op man. Zij zullen het beter weten dan die gasten hier.quote:Op maandag 21 april 2008 15:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Eens je club, altijd je club he, die liefde vergaat nooit
!
Ruben wou ook mssn mee, Jörg had t er ook al van!
Moet je persé er voor langs gaan naar t stadion of kan dat ook via internet oid?
Mailtje naar info@heracles moet voldoende zijn denk ik, daar kreeg ik vorig seizoen wel snel een reactie op mijn vraag. Belletje moet ook kunnen lijkt me inderdaad.quote:Op maandag 21 april 2008 15:38 schreef Roycoooooo het volgende:
Moet je persé er voor langs gaan naar t stadion of kan dat ook via internet oid?
Gewoon bij de hoofdingang, als die klapdeuren opengaan dan zie je direct aan de rechterkant een kamertje, daar is het. Kan niet missen.quote:Op maandag 21 april 2008 15:44 schreef ElYefe het volgende:
Gefeliciteerd mensen! Deze successupporter wil ook graag een kaartje![]()
Ben nu nog in Wierden, kan er vanmiddag eventueel wel ff langsrijden om te informeren. Heb alleen geen idee waar ik moet zijn?
Nou, Blawh is altijd goed geïnformeerd wat zaken betreft Heraclesquote:Op maandag 21 april 2008 15:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Bel ze dan nu meteen ff op man. Zij zullen het beter weten dan die gasten hier.
Dan worden ze kampioen! Onder mij hebben ze nog nooit verlorenquote:Op maandag 21 april 2008 15:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Met ElYefe gaan we Europa in, de resultaten met hem in het stadion zijn ongekend.
Thanx.quote:Op maandag 21 april 2008 15:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hendrie zit al jaren bij de club en heeft met weinig spelers problemen gehad, het schijnt dat hij de spelers enorm veel vertrouwen geeft, ook als ze minder goed functioneren, bijvoorbeeld Lakic in het begin van het seizoen en Everton.
Bovendien is hij een voorstander van aanvallend voetbal met veel pressie. Hoop dat hij hier in Almelo blijft.
Hoofdcoach blijft natuurlijk verantwoordelijk, denk niet dat Hendrie daar dezelfde inspraak krijgt als hier bij Heracles.quote:Op maandag 21 april 2008 16:45 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Thanx.
Klinkt niet heel verkeerd. Maar goed, alles beter dan Metgod
Haha wist het zondag al. Tijdens deze week moest hij een contract afdwingen (hij hoopte dat Pasveer weg ging) om dan zo 2e keeper te worden.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:47 schreef Apoc2003 het volgende:
Dennis Telgenkamp op proef bij Heracles. Wat een giller zeg
Ik las het van de week ook ergens, best wel apart.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:47 schreef Apoc2003 het volgende:
Dennis Telgenkamp op proef bij Heracles. Wat een giller zeg
Minder zie ik, vannochtend hoorde ik 20%quote:Op donderdag 24 april 2008 16:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
20%? De tering.
Eigenlijk nog ''spotgoedkoop'' voor 17 wedstrijden.. Kleine 13 E per wedstrijd! Zijn tevens de goedkoopste of...?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nog meer zie ik, vannochtend hoorde ik 20%
Nu op de website staat dat het 190 Euri voor de Joop Schuman tribune is, dat valt nog altijd wel mee. Aan de prijs van de seizoenskaart kun je al zien hoe enorm de club is gegroeid.
Dit seizoen 150
2006/ 2007 129
2005/ 2006 89,10 (dat was met 10% korting als je voor een bepaalde datum verlengde)
Die 3 seizoenen daarvoor was het nog tussen de 60 en 70 euro, dat was echt helemaal een koopje.
Vak P is korte zijde ja, die zijn altijd het goedkoopst.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Eigenlijk nog ''spotgoedkoop'' voor 17 wedstrijden.. Kleine 13 E per wedstrijd! Zijn tevens de goedkoopste of...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |