abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58459155
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 19:47 schreef Damzkieee het volgende:
Die Alair was toch ook gratis?
Ja, ook had hij een EU (Italiaans) paspoort. Maar met transfervrije spelers heb je nog wel altijd te maken met het fenomeen tekengeld.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 21:40:08 #152
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58461025
Tsjeh, lang niet zo veel als transfersom natuurlijk, daar komt vaak ook nog tekengeld voor de speler bij (of zit er bij in).
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_58461333
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 21:40 schreef Damzkieee het volgende:
Tsjeh, lang niet zo veel als transfersom natuurlijk, daar komt vaak ook nog tekengeld voor de speler bij (of zit er bij in).
Daar kun je je aardig op verkijken, tekengeld is 1 van de belangrijkste redenen waarom GGG waarschijnlijk niet blijft.
  zondag 4 mei 2008 @ 10:08:31 #154
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58467426
En voor de rest is hij gratis?!
29.10 Novastar HMH
pi_58468002
Nop, maar 500k tekengeld hoorde ik naast een transfersom die voor ons al aan de hoge kant is gaat natuurlijk niet door. Lang leve de zaakwaarnemers.

[ Bericht 3% gewijzigd door Blawh op 04-05-2008 11:29:37 ]
  zondag 4 mei 2008 @ 14:02:23 #156
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58471096

Helaas.
1 miljoen had ik wel verwacht. Heeft Heerenveen zelf ook voor hem betaald, ze zijn natuurlijk niet gek daar in het hoge Noorden.
29.10 Novastar HMH
pi_58489427
quote:
Hendrie Krüzen blijft bij Heracles

HERACLES.NL - Hendrie Krüzen heeft dit weekend besloten zijn nog 2 jaar lopende contract bij Heracles Almelo uit te dienen en niet op de gedane aanbieding van Feyenoord in te gaan.

Krüzen heeft de afgelopen weken gesprekken gevoerd met zowel Feyenoord als Heracles Almelo en uiteindelijk heeft hij voor een langer verblijf in zijn woonplaats Almelo gekozen.

Bestuur en directie van Heracles zijn blij met deze uitkomst, omdat Krüzen binnen de club door zijn ervaring een belangrijke rol vervult.

Hendrie Krüzen: “Ik heb mijn gevoel laten spreken en ben blij met de gemaakte keuze.”
pi_58491563
quote:
Van den Bergh heeft geen haast met Nottingham

Ricky van den Bergh kijkt tevreden terug op zijn stage bij Nottingham Forest. De aanvaller van Heracles Almelo zegt echter geen haast te hebben met zijn transfer naar de Engelse club, die volgend seizoen in het Championship uitkomt. "Het was een leuk avontuur en voor mezelf was het een goede stage", vertelt de aanvaller in TC Tubantia. "Ook de club had een positief gevoel en de mensen laten me deze week weten of ze zaken willen doen."

Van den Bergh kreeg toestemming voor zijn verblijf bij de voormalige Engelse grootmacht omdat de competitie voor zijn Twentse werkgever toch al ten einde is. "Nottingham weet de prijs die de club voor me wil ontvangen, maar ik heb geen haast. Mijn contract loopt nog door en ik heb dit seizoen door omstandigheden niet veel kunnen laten zien."

De kans is dus zeker aanwezig dat Van den Bergh ook volgend seizoen in het Polman Stadion actief is. "Ik heb het prima naar mijn zin bij Heracles. Ik hoef niet per se weg en wil graag laten zien dat de club me niet voor niets heeft gehaald."

Als Van den Bergh daadwerkelijk naar de club uit de East Midlands verhuist, wordt hij de zesde Nederlandse contractspeler bij Nottingham. Doelman Hans Segers en de oud-internationals Hans van Breukelen, John Metgod, Bryan Roy en Pierre van Hooydonk gingen hem voor.

www.voetbalzone.nl
Ben benieuwd.
  maandag 5 mei 2008 @ 15:18:39 #159
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58491820
Mooi nieuws van Hendrie !
Als er een mooi prijskaartje aan Ricky hangt mag hij best weg, maar zoals hij zelf zegt: er zit volgens mij nog veel meer in het vat.
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 6 mei 2008 @ 09:23:50 #160
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58506409
quote:
Heerkes ook volgend seizoen coach Heracles
Heracles Almelo gaat door met Gert Heerkes. De coach werd halverwege dit seizoen als tussenpaus aangesteld na het ontslag van Ruud Brood, maar heeft de clubleiding dusdanig overtuigd dat hij langer mag blijven.

Heerkes leidde Heracles naar de halve finale van het bekertoernooi, terwijl zijn ploeg zich ook veilig speelde in de Eredivisie. Jan Smit is dan ook blij met het langere verblijf van Heerkes. "Op een enkel punt na zijn we er wel uit. De komende dagen zal de beslissing vallen", zo zegt hij in de Telegraaf.

Door het langere verblijf van Heerkes in Almelo moet hoofdklasser ACV op zoek naar een nieuwe oefenmeester. Die club stelde Heerkes namelijk al voor zijn avontuur bij Heracles aan voor komend seizoen, maar dat contract bevatte een clausule dat hij mocht vertrekken bij interesse uit de Eredivisie.
Niet verrassend, wel goed nieuws
29.10 Novastar HMH
pi_58506448
Eindelijk duidelijkheid. Nu op naar nieuwe spelers.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 09:45:03 #162
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58506709
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 09:26 schreef Blawh het volgende:
Eindelijk duidelijkheid. Nu op naar nieuwe spelers.
Vanmorgen zei Smit op radio Oost dat de kans klein was dat er voor de start van het seizoen duidelijkheid komt over nieuwe spelers.
29.10 Novastar HMH
pi_58506776
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 09:45 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Vanmorgen zei Smit op radio Oost dat de kans klein was dat er voor de start van het seizoen duidelijkheid komt over nieuwe spelers.
Klopt, maar je weet het natuurlijk nooit.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 09:50:25 #164
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58506813
Ik blijf ook hopen, maar denk dat t weer niet gaat gebeuren. Lijkt wel het A-team, telkens met 4 huurlingen
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 6 mei 2008 @ 10:30:19 #165
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_58510031
Bod op Schilder wederom te laag bevonden door Ajax.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 12:56:19 #167
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58510237
Kut
29.10 Novastar HMH
pi_58510631
quote:
Gevoel houdt Krüzen bij Heracles

ALMELO - De flirt was kort en intens, maar tot volle wasdom kwam de liefde tussen Feyenoord en Hendrie Krüzen niet. Gisteren liet de cultuurbewaker van Heracles aan de Rotterdamse club weten af te zien van de functie als assistent van Gertjan Verbeek. En daarmee komt een einde aan een periode van onzekerheid voor de Almelose club.

Krüzen twijfelde lang of hij zou verkassen naar Feyenoord. "Zo'n club komt niet elke week voorbij, dat besef ik echt wel", zegt Krüzen. "Ik was ook verrast dat zo'n grote club het blijkbaar in mij ziet zitten. Wat voor mij echter de doorslag heeft gegeven, is het feit dat ik precies weet wat ik bij Heracles heb. De club is goed voor mij, ik heb mijn familie en vrienden altijd in de buurt en ik moet maar afwachten hoe het zou zijn als ik bij Feyenoord zou werken."

Daarmee doelt hij op de grote invloed die Krüzen binnen Heracles heeft op het beleid. Want dat de voormalige international er bij voorzitter Jan Smit en directeur Nico Jan Hoogma goed opstaat, is geen geheim. "We zijn ondanks de interesse van Feyenoord achter de schermen al druk met de invulling voor volgend seizoen" , aldus Krüzen. In zijn hoofd speelde een eventueel vertrek dus nadrukkelijk, maar toen hij naar zijn hart luisterde wist hij dat Heracles achterlaten niet de goede beslissing zou zijn. "Als ik voor het geld had gekozen, dan zat ik nu in Rotterdam. Maar dat is voor mij dus geen drijfveer. Ik heb bij Heracles een rol die bij me past en waar ik me prettig bij voel. Om die rol op te geven voor een onzeker bestaan bij een overigens prachtige club als Feyenoord, was het moment voor mij nog niet rijp."

Het zijn woorden die bij voorzitter Jan Smit voor opluchting zorgen. De bestuurder en de mens Smit heeft een klik met Krüzen en hij was dolblij toen hij het verlossende telefoontje van Krüzen kreeg. "We hebben een persoonlijke band waarbij we van elkaar heel veel kunnen verdragen", reageert Smit opgetogen. "Daarom gunde ik hem die promotie naar Feyenoord ook zeer zeker, maar ik heb wel op hem ingepraat om alles goed te overdenken. Hij heeft bij ons een functie met veel bevoegdheden en ik had het doodzonde gevonden als hij voor Heracles verloren was gegaan. We zijn zeer tevreden over zijn functioneren en we hadden al ver voor de belangstelling van Feyenoord een opwaardering van zijn contract aangeboden. Dat hij nu blijft is voor de club en voor mij persoonlijk een zeer positief signaal."

Met de keuze van Krüzen en het mogelijke aanblijven van Heerkes, komt voor Heracles een einde aan een periode vol onzekerheid. De club is al lang klaar met de competitie en kan nu echt gaan bouwen aan de ploeg voor volgend seizoen. "Voor ons was het zeker van belang om te weten of Hendrie zou blijven of niet", zegt directeur Nico Jan Hoogma. " We zijn ondertussen niet stil gaan zitten en daar heeft ook Hendrie zijn rol in gehad. We hebben een lijst met namen voor posities waar wij ons willen versterken. Spelers als Gonzalo Garcia-Garcia hebben echter meerder keuzes en dus zitten wij als Heracles even in de wachtkamer. We kunnen u wel snel zaken doen met spelers uit de eerste divisie, maar we gaan, binnen de mogelijkheden van de club, voor kwaliteit", aldus Hoogma.

Heracles onderhandelt op dit moment met Ajax over de transfer van Robbert Schilder. Het eerste bod van de Almelose club was volgens Ajax te laag. " Dat is het spel", weet Hoogma. "Zij willen van hem af en wij willen Robbert graag binnenhalen. We zijn volop in gesprek." De verdere invulling van de selectie zal de komende weken cq maanden gestalte gaan krijgen. Over het lot van Rob Maas en Marnix Smit, voor wie ontslag is aangevraagd, bestaat nog geen duidelijkheid. Remko Pasveer kan bijtekenen. " Voor Remko is het wel zaak om aan keepen toe te komen. Hij moet elke week spelen onder druk. Daar zijn beide partijen het over eens, dus mocht hij bijtekenen dan gaan we kijken of we hem bij een goede club onderdak kunnen krijgen."

www.tctubantia.nl
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:17:47 #169
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_58510744
Ajax moet niet zo zeuren, ze vangen straks 30mln voor Huntelaar, kunnen ze Schilder best voor een vriendenprijsje weg doen
451 °F
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:17:47 #170
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58510745
quote:
We hebben een lijst met namen voor posities waar wij ons willen versterken. Spelers als Gonzalo Garcia-Garcia hebben echter meerder keuzes en dus zitten wij als Heracles even in de wachtkamer. We kunnen u wel snel zaken doen met spelers uit de eerste divisie, maar we gaan, binnen de mogelijkheden van de club, voor kwaliteit", aldus Hoogma.
Dit klinkt weer als het aloude wedden op paarden die uiteindelijk niet komen. Waarna de alternatieven ook al vertrokken zijn. Geval Bakens is een typerend voorbeeld.
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:18:22 #171
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58510764
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 13:17 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ajax moet niet zo zeuren, ze vangen straks 30mln voor Huntelaar, kunnen ze Schilder best voor een vriendenprijsje weg doen
Dat sowieso. Ze zijn alleen bang dat het een gevalletje Lindgren wordt
29.10 Novastar HMH
pi_58510795
Aan Bakens mis je niks hoor.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:22:49 #173
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_58510869
Nee dat niet zozeer, maar wel het feit dat er toen enorm veel energie aan verspild is terwijl de andere opties lachend naar de concurrentie liepen.
29.10 Novastar HMH
pi_58511071
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 13:22 schreef Damzkieee het volgende:
Nee dat niet zozeer, maar wel het feit dat er toen enorm veel energie aan verspild is terwijl de andere opties lachend naar de concurrentie liepen.
Ze hebben niet op 1 paard gewed hoor, daar hoor ik iedereen over zeuren. Eerst zou dat gebeurd zijn met Bosnar en vorig seizoen met Bakens.

Voordat Bosnar kwam was Heracles al rond met Teplice over de komst van Krmas, die club krabbelde op het laatste moment alleen terug. Nu speelt hij bij SC Freiburg.

Ook is Heracles bezig geweest met het aantrekken van Svjedik die nu bij FC Groningen speelt, Heracles was alleen niet bij machte om ruim 7 ton voor hem neer te leggen.

Naast Bakens is Heracles afgelopen zomer ook erg lang bezig geweest met de komst van een Bulgaars international, een rechter centrale verdediger. Hier was het probleem wederom het transferbedrag, na lang onderhandelen bleek dat ze weinig water bij de wijn wouden doen en bij het bedrag van 8 ton bleven. Ook dit was voor Heracles niet mogelijk.

Bakens was een andere optie en zeker wel betaalbaar, ook na de arbitragezaak. Heracles vond hem alleen niet goed genoeg om zoveel geld voor hem te betalen, zeker niet omdat hij maar een 1-jarig contract had.

Heracles gaat dus gelukkig voor kwaliteit, alleen is het voor een kleine club als Heracles niet makkelijk om kwaliteit te vinden. Zeker niet voordat de voorbereiding begint, maar gelukkig blijven ze bij het standpunt dat ze in eerste instantie voor kwaliteit gaan ipv 2e garnituur die wel direct beschikbaar is.
pi_58511107
Leuk dat Kruzen bij jullie blijft .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')