Dat is omdat de treinen dan niet meer op elkaar hoeven te wachten. Als je nu bijvoorbeeld vanuit Amersfoort naar Enschede wil, moet je bij Deventer 5-10 minuten wachten tot de trein naar Nijmegen weg is. Als er een extra perron is, kan die trein gewoon doorrijden naar het perron, en wordt de reistijd dus korterquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:11 schreef Messenga het volgende:
Ik snap sowieso niet echt waarom er een extra perron nodig is, de perrons zijn nu al onderbezet met treinen.
Da's een kwestie van de tijd verandereren.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat is omdat de treinen dan niet meer op elkaar hoeven te wachten. Als je nu bijvoorbeeld vanuit Amersfoort naar Enschede wil, moet je bij Deventer 5-10 minuten wachten tot de trein naar Nijmegen weg is. Als er een extra perron is, kan die trein gewoon doorrijden naar het perron, en wordt de reistijd dus korter
Ze willen de capaciteit op korte termijn gaan vergrotenquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Da's een kwestie van de tijd verandereren.
Er zijn geloof ik maar 6 treinlijnen die per uur langskomen in Deventer.
Enschede - Randstad en Andersom
Zwolle - Nijmegen en andersom
Wierden - Apeldoorn en andersom
Voor de rest is Deventer slechts een tussenstop. Daarbij komt nog dat de ritten Enschede - Randstad en Zwolle - Nijmegen op precies hetzelfde moment binnenkomen en vertrekken.
Met wat? Ik woon inmiddels in Tilburg, daar heb je 3 Perrons, en gaan geloof ik 20 treinen per uur langs.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:57 schreef PteV het volgende:
[..]
Ze willen de capaciteit op korte termijn gaan vergrotenheb gehoord dat er ook een Burger King op het station komt...
Daar gaan ze wel mee bezig geloof ik jaquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:34 schreef Pompidom1 het volgende:
Burgerking moet inderdaad in de oude fietsenstalling komen. En het is stukken beter dat er een nieuw perron erbij komt, dat verkort weer mooi de reistijd. Weet iemand of ze het busstation ook tegelijkertijd aanpakken, want dat ziet er ook niet uit.
ik gok dat ze niet zomaar de tijden kunnen veranderen omdat ze ook afhankelijk zijn van de capaciteiten van andere stations (amersfoort, hilversum, a'dam centraal)...dat zal de reden wel zijn voor een extra perronquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Met wat? Ik woon inmiddels in Tilburg, daar heb je 3 Perrons, en gaan geloof ik 20 treinen per uur langs.
Je noemt hierbij niet het aantal treinen per uur, maar per half uur. Daarnaast rijden er in de spits zeker nog extra treinen van amersfoort naar deventer en extra treinen van deventer richting amsterdam. Tenslotte willen ze de capaciteit van de stoptrein apeldoorn-almelo verhogen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:25 schreef Messenga het volgende:
Da's een kwestie van de tijd verandereren.
Er zijn geloof ik maar 6 treinlijnen die per uur langskomen in Deventer.
Enschede - Randstad en Andersom
Zwolle - Nijmegen en andersom
Wierden - Apeldoorn en andersom
Voor de rest is Deventer slechts een tussenstop. Daarbij komt nog dat de ritten Enschede - Randstad en Zwolle - Nijmegen op precies hetzelfde moment binnenkomen en vertrekken.
Ditquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:05 schreef Houniet het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd daar vannacht.
Gezellig weerquote:Tachtig mensen op de vuist in Deventer
Uitgegeven: 26 april 2008 13:25
Laatst gewijzigd: 26 april 2008 13:26
DEVENTER - Bij een grote vechtpartij in Deventer in de nacht van vrijdag op zaterdag zijn ongeveer tachtig mensen met elkaar op de vuist gegaan. Dat maakte de politie zaterdag bekend.
ANP
Groepen mensen uit Ede, Utrecht, Culemborg, Amsterdam en Deventer gooiden in een horecagelegenheid aan de Brink in Deventer over en weer met glas. De vechtpartij verplaatste zich naar buiten waar glas, stenen en bloempotten werden gegooid.
Charges
De groepen werden gescheiden door politiemensen uit Deventer, nabijgelegen plaatsen en van het korps Noord-en Oost-Gelderland. Daarbij voerden zij meerdere charges uit.
De groep Deventenaren verzette zich hevig. Een groep van ongeveer veertig personen uit Ede en Utrecht werd onder begeleiding naar hun voertuigen gebracht. Vier personen raakten gewond. De politie hield een persoon uit Deventer aan. Het is onduidelijk wat de reden van de onenigheid was.
nu.nl
Gewoon een kamer, of echt een appartement/huis? Want kamers zijn zo gevonden in Deventer. Ik had beide kamers met ruim 2 weken iigquote:Op maandag 28 april 2008 11:20 schreef Eveli het volgende:
Weet iemand hoe een vriend van me op zeer korte, dringende termijn een zo goedkoop mogelijke woonruimte kan krijgen in Deventer of omstreken?
en hoe duur? en welke eisen?quote:Op maandag 28 april 2008 11:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Gewoon een kamer, of echt een appartement/huis? Want kamers zijn zo gevonden in Deventer. Ik had beide kamers met ruim 2 weken iig
Wij hebben per 1 mei ook een kamer vrij hier in huis, trouwensAlleen die is wel 360 p/m
Geen idee, maar kun je niet gewoon aan een kennis ofzo vragen of je iets waarin je ijs kan maken bij hun in de vriezer mag leggen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:56 schreef delapoko het volgende:
Weet iemand waar ik in Deventer ijs kan kopen. Dan bedoel ik gewoon bevroren water. Want ons koelkast is kapoet
Ik ga vaak naar de kapper Goldfingers in de Golstraat. Daar laat ik me voor 15 euro knippen (lees: tondeuzen) en scheren, en dat bevalt me prima...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:26 schreef Catullus het volgende:
Weet iemand misschien waar in Deventer een goedkope kapper zit? Goedkoop is voor onder de 15 euro je haar even laten kortwieken.
OK, bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:16 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik ga vaak naar de kapper Goldfingers in de Golstraat. Daar laat ik me voor 15 euro knippen (lees: tondeuzen) en scheren, en dat bevalt me prima...
Vraag wel van tevoren even wat het gaat kosten, want ik geloof dat ik een special price krijg omdat ik er maandelijks kom.
Dank dank dank!!!! Superquote:Op maandag 12 mei 2008 11:37 schreef piepster het volgende:
Op zondag 25 mei organiseert Aircooled Chill Out een "Chill Out Day" op De Brink in Deventer. De Brink is een zeer bekend en historisch stadsplein omringd door gezellige café's en leuke restaurants. Deze locatie, die normaal niet toegankelijk is voor auto's en overig verkeer, mogen wij gebruiken voor het evenement!
Aircooled Chill Out draagt niet alleen een warm hart toe aan luchtgekoelde Volkswagens, maar ook aan goede initiatieven zoals Going Dutch en Right To Play. Een deel van het inschrijf- en sponsorgeld van Aircooled Chill Out presents: Right To Play komt daarom ten goede aan de organisatie Right To Play.
Als organisatie willen wij graag een evenement neerzetten dat er uitspringt en geen dertien in een dozijn meeting wordt. Daarom hebben we een concept bedacht waarbij we maximaal 80 auto's gaan plaatsen op het plein. Circa 30 luchtgekoelde VW's zullen op uitnodiging van de organisatie aanwezig zijn en de overige plaatsen worden vergeven aan de bezoekers die zich het eerst inschrijven. Schrijf je daarom direct in en verzeker je van een gereserveerde plaats op De Brink voor jouw luchtgekoelde VW! Volg deze link om je nu in te schrijven: Inschrijven!
Meer info: http://debrink.aircooled.nl
Leuk om even te gaan kijken denk ik zo!
Ik ben meesterquote:
Onderwijs-assistent heet datquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:19 schreef nijnja het volgende:
Merci, maar eigenlijk niet echt meesterstiekem moet ik nog 3 jaar, maar ik heb nu meester op MBO niveau
Klopt, maar ze zeggen alwel gewoon meester Léon, dus eigenlijk gewoon meesterquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Onderwijs-assistent heet datNou door naar de pabo dus?
Tja, das in de meeste sportscholen wel zo 's avonds. En ik ben toch van plan om 's ochtends of 's middags te gaan sporten, dus dan valt het meestal wel mee met de drukte.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 07:41 schreef Pompidom1 het volgende:
Fit & Fun is opzich zeer uitgebreid, maar ik vond het eerder soms te druk. Bij sommige dingen moet je 's avonds wachten totdat je aan de beurt bent.
Ik heb 2 jaar bij Perfect gesport, maar ben daar op een niet zo'n fijne manier weggegaan. Ik kon niet meer sporten vanwege lichamelijke klachten, huisartsen geven geen doktersverklaring meer, en die wilden ze toch hebben. Heeft ruim 8 maanden (quote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:39 schreef joep.t het volgende:
Fit en fun is een prima plaats om te sporten maar heeft wel minder luxe dan studio perfect
Disneyland Parijs ben ik 10 jaar geleden geweest, weet ik niet zo heel veel meer van. 2 Jaar geleden naar Disneyword Los Angeles geweest, dat was echt super, en in april van dit jaar nog naar Parijs geweest en dat was ook superquote:Op maandag 30 juni 2008 21:11 schreef Eveli het volgende:
Thanks Sylvana! Disneyland was echt superdesuperleuk! Ik wil weer terug en ook naar Parijs!![]()
Kut, dat was dus vrijdagquote:Op maandag 30 juni 2008 21:54 schreef ToT het volgende:
Vrijdag concertje Epica gepakt in Burgersweeshuis. Was weer tof!
Voorprogramma was niet zo heel bijzonder, maar ook niet slecht.
Klopt dat is Lex, hoe ken jij die danquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:13 schreef piepster het volgende:
Huh? Wie zijn dat en vanwaar die mooie BWH shirts? Is dat Lex, links?
Die gast achterin het midden is een ex collega van mijquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kut, dat was dus vrijdag....
Over 't burger gesproken....
Gehurkt vooraan
[ afbeelding ]
Jeroen? V&D-man?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:53 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die gast achterin het midden is een ex collega van mij
Ik weet ook niet of het nu nog zo is, na 1 jaar de combi Proteus/De IJsel is het opgeheven, ik zit nu in Heren 1 van de IJsel (Deventer), en de jongens van Proteus zijn daar over de herenteams verdeeld, dus wat het Burger nu doet weet ik ook nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:51 schreef piepster het volgende:
Leuk Ik wist helemaal niet dat BWH waterpolo sponsorde. Ik ben vrijwilliger bij het Weeshuis.
Jeroen ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jeroen? V&D-man?
Die kerel is leip snel joh!
Ah kijk, nu heb je nog een reden om te komen kijkenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jeroen ja.Toffe gast wel. Probeerde me altijd over te halen om ook eens te komen kijken
Had altijd pauze met em
Wie was voorpogramma dan?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:54 schreef ToT het volgende:
Vrijdag concertje Epica gepakt in Burgersweeshuis. Was weer tof!
Voorprogramma was niet zo heel bijzonder, maar ook niet slecht.
Welke klas danquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:12 schreef Eveli het volgende:
[..]
Wie was voorpogramma dan?
Die Jeroen heb ik trouwens nog bij in de klas gezeten.
@ Sylvana paar weken geleden was ik ook al (weer) in Parijs.
Ik ga maar gewoon naar het Borgelerbad zo, als het gaat onweren sprint ik zo naar binnen toequote:Op woensdag 2 juli 2008 10:07 schreef Eveli het volgende:
Middelbare school EHL, dacht klas 1 van havo/vwo.
Vandaag voor 't eerst sinds jaren weer eens zwemmen bij Bussloo.Als het tenminste niet gaat onweren.
![]()
Wat doen jullie met die weeshuis-shirtjes??quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kut, dat was dus vrijdag....
Over 't burger gesproken....
Gehurkt vooraan
Ik had van te voren maar ff gebeld, maar het was zo stervensdruk daar, dat ik maar gewoon aan de IJssel ben gaan liggenquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ga maar gewoon naar het Borgelerbad zo, als het gaat onweren sprint ik zo naar binnen toe
Dragen inderdaad, en verder was dat vorig jaar onze sponsorquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:06 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Wat doen jullie met die weeshuis-shirtjes??
Op dinsdag 1 juli 2008 11:13 schreef piepster het volgende:quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:06 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Wat doen jullie met die weeshuis-shirtjes??
Op dinsdag 1 juli 2008 11:19 schreef nijnja het volgende:quote:Huh? Wie zijn dat en vanwaar die mooie BWH shirts? Is dat Lex, links?
quote:Dat is mijn poloteam van vorig seizoen (Proteus HJ), burger was de sponsor
Preciesquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:43 schreef piepster het volgende:
[..]
Op dinsdag 1 juli 2008 11:13 schreef piepster het volgende:
[..]
Op dinsdag 1 juli 2008 11:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Was dus naar Bussloo, maar zijnd aar snel weer weggegaan om various redenen. Toen zwembad in Twello en Apeldoorn geprobeerd maar beide natuurlijk ook stervensdruk. Scheg en Borgelerbad had ik ook stervensdruk ingeschat dus niet eens geprobeerd. Eindelijk in zwembad van Rijssen terecht gekomen (ook stervensdruk, maar wel goedkoop). FF lekker afgekoeld en ook snel weer vertrokken. Vanavond nog in de regen gelopen, bijna het meest nat van geworden vandaag.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik had van te voren maar ff gebeld, maar het was zo stervensdruk daar, dat ik maar gewoon aan de IJssel ben gaan liggenPaar tijdschriftjes erbij, tijd met mn broer gebeld, lekker in het zonnetje, heerlijk
Zitten mooie foto's bij ToTquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:29 schreef ToT het volgende:
http://www.totje.com
De foto's van vanmiddag volgen nog en vanavond ga ik weer meer foto's maken.
Veel mensen met Nikon camera's trouwens...
Ik denk dat ik recht achter je stondquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:29 schreef ToT het volgende:
http://www.totje.com
De foto's van vanmiddag volgen nog en vanavond ga ik weer meer foto's maken.
Veel mensen met Nikon camera's trouwens...
Vrijdagavond bij die fransosen die het ijsje van dat kindje afpakten.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 02:13 schreef ToT het volgende:
Pff over dood gesproken, dat ben ik!
Vandaag in die hitte van Deventer via Olst naar Montfoort gefietst (bij Den Nul)
Je geeft gewoon geen voorrangquote:Op zondag 27 juli 2008 17:13 schreef ToT het volgende:
Hehehe ja ZO sportief ben ik OOK weer niet!
Hmmm vaag; de laatste tijd toetert een dame in een groen auto'tje in Deventer telkens naar mij als ze me ziet lopen of rijden. Niet dat ik er niet gecharmeerd van ben, maar ik zou bij God niet weten waar ik haar van zou moeten kennen!
Fiets eens naar Busloo en neem een duikquote:Op maandag 28 juli 2008 09:59 schreef ToT het volgende:
Flauw!
Hmm iemand nog ideeën wat te doen op deze heerlijke zonnige dagen? Ik ken intussen elk grassprietje langs de IJssel hoogstpersoonlijk en een terrasjesmens ben ik niet echt.
S'ochtends vroeg naar kasteel/ruïne Nijenbeek fietsen, en dan in de mist/nevel spookachtige foto's maken.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:59 schreef ToT het volgende:
Flauw!
Hmm iemand nog ideeën wat te doen op deze heerlijke zonnige dagen? Ik ken intussen elk grassprietje langs de IJssel hoogstpersoonlijk en een terrasjesmens ben ik niet echt.
Hierzo: http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=52.186675,6.161651&spn=0.001819,0.003744&t=h&z=18quote:Op maandag 28 juli 2008 14:51 schreef ToT het volgende:
Nijenbeek? Waar is dat ergens?
Klinkt in ieder geval interessant!
Dat is zeker een mooie routequote:Op woensdag 30 juli 2008 10:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Hierzo: http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=52.186675,6.161651&spn=0.001819,0.003744&t=h&z=18
Gewoon aan de overkant langs de IJssel richting Zutphen fietsen. Het is vanaf Deventer ongeveer 10 km.
'K zou niet weten, maar blijkbaar ernstig genoeg om er een kloon voor aan te makenquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:08 schreef krijtlijk het volgende:
Waarom liggen er allemaal lijken in de binnenstad
Ah, mysterie opgelost!quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:33 schreef piepster het volgende:
www.3daysON.nl
Staat wel wat op over Deventer Moordzaken.
Ben er zonet ook even heengefietst, erg mooie route inderdaad! Maar ze zijn het nog niet aan het restaureren, dus je kunt nog erg mooie foto's maken. Vanaf het centrum van Deventer zal het op een normaal tempo ongeveer 45 minuutjes fietsen zijn en door de knooppunten te volgen die aangegeven staan op de borden langs de fietspaden kun je het makkelijk vindenquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:20 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Dat is zeker een mooie route![]()
[ afbeelding ]
Al zijn ze volgens mij al wel met de restauratie begonnen, dus of je er nog echt bij kan weet ik niet. Maar dat maakt ook niet zoveel uit, de omgeving en de route is erg ok.![]()
Tip: Daarna koffie drinken bij bakker Bril in Voorst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Ja vast welquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:03 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan helemaal in het zwart.
Heb je vast wel eens zien rijden!
Dus dat was jij niet vanmiddag (± 12.30) langs de Singel met kenteken 91-TD en nog ietsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 07:56 schreef ToT het volgende:
Nog niet, hij wordt morgen gerepareerd. Ze hadden het onderdeel niet op voorraad.
Tot die tijd heb ik gelukkig wel een gratis leenauto.
Dats dan nog wel een geluk bij een ongelukquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:43 schreef ToT het volgende:
Nee dat was ik niet!
Hij is nog in de garage; het onderdeel wordt vannacht geleverd. Ik laat meteen een ander mankement er bij oplossen; scheelt 150 euro omdat hij toch al uit elkaar ligt.
Mooi dat je het verkocht heb, heb je zelf al wat inmiddels dan?quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:58 schreef ToT het volgende:
Zo, mijn huis is verkocht! Wel voor een lullig laag bedragje, maar hey; ik kan tenminste verhuizen!
Ideaal toch, kun je kruipends naar huisquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:00 schreef ToT het volgende:
Ik heb nog wel een ander ERG leuk huisje op het oog; uitzicht op een kasteeltje, leuke buurt, maar meteen om de hoek heb je een aantal kroegen!
Nope. Overigens is de orginele bergpoort al in 1880 gesloopt en nu te zien in het rijksmuseum in Amsterdam.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:34 schreef boofer het volgende:
Ik had het niet eens door dat het ding weg was, maar toen ik er laatst langs heen reed zag ik het. Waar is de poort van deventer gebleven? Eerst stond dat ding bij de rotonde voor de bergkerk (Laboratoriumplein?). Komt ie nog terug?
Hier een plaatje van de poort in betere tijden:
[ afbeelding ]
Oh, maar onder monumentologen is zoiets nep, kitsch en verwerpelijk en ik dacht zelfs dat er actiegroep was om het ding er weg te krijgen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:32 schreef boofer het volgende:
Toch zonde, ook al was het een replica, ik vond het een mooi ding. Ze hadden op zijn minst het ding kunnen verplaatsen...
In Singelplantsoen was 1 of ander dancefeest, van 15-22 uur, met onder andere Erick-E, en nog aantal anderen. Dus dat zal wel op Radio Oost uitgezonden zijn ook.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:09 schreef ToT het volgende:
Ik wist van niks dus ik ben niet geweest.
Wat me wel opviel is dat uit meerdere huizen echt urenlang exact dezelfde housemuziek kwam met de hele tijd dezelfde monotone bass en riedeltje.
Was er iets speciaals op de radio of zo? Het was geestdodend om aan te horen tijdens het autowassen en het wandelen door een park.
Owww dat zal het geweest zijn!quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
In Singelplantsoen was 1 of ander dancefeest, van 15-22 uur, met onder andere Erick-E, en nog aantal anderen. Dus dat zal wel op Radio Oost uitgezonden zijn ook.
Dat zal best ja, ook niet echt mijn muzieksmaak.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Owww dat zal het geweest zijn!
Echt verschrikkelijk om aan te horen zeg! Pfff......
Ik luister het op het moment ookquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:45 schreef Sylvana het volgende:
Haha ja dat is echt wel wat voor jou LéonHoe vaak jij wel niet een liedjje van kinderen-voor-kinderen in je msn-naam hebt staan
Jij plaagt mij ook met die fotoquote:Op donderdag 11 september 2008 23:50 schreef ToT het volgende:
Geen idee, ik fietste rond half 9 achter het station en daar was niets te merken.
Ow sorry: ik heb een huis gevonden, ergens onder Zevenaar(Klein rotgehucht daar).
Helemaal geweldig: enorm veel natuur, veel vrijheid, geweldig groot huis met een fantastisch uitzicht op weilanden met paarden die net aan de andere kant van de straat staan te grazen, en dat voor echt een prikkie omdat geen hond zo buiten de beschaafde wereld wil wonen!
Het huis is kort geleden 10 mille in prijs gezakt en ik heb er nog weer eens 10 mille van af weten te lullen!
Plaatsnaam zet ik hier ff niet openbaar neer, want er woont anderhalve man en een paardenkop, dus dan zou straks heel Fok weten waar ik woon!
"HOE DURF JE MIJN POST TE EDITEN! IK WEET WAAR JOUW HUIS WOONT!!!!"
(Ach met een beetje speurwerk vind je het met deze omschrijving ook wel, maar ik reken op discretie van de speurders.)
En dan moet iedereen hier helpenquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:22 schreef ToT het volgende:
LOLDe verhuizing is over anderhalve maand!
http://www.deventer.nl/be(...)en-noordenbergsingelquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:01 schreef Sylvana het volgende:
Wat gaan ze met de Singel doen dat ie van 2 oktober tot ergens in december afgesloten is
Jeetje, waar halen ze het geld vandaan om dat allemaal te doen?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:17 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
http://www.deventer.nl/be(...)en-noordenbergsingel
Hm..die heb ik nog niet zien staan. Wel goede plannen voor de singel als ik dat zo leesquote:Op zondag 28 september 2008 21:15 schreef dutchdevil het volgende:
Hey ! een Deventer topic, zie het nu pas![]()
Dan gelijk maar even een vraag: Ik zie sinds de afgelopen paar dagen bordjes met U24 en U25 (blauwe bordjes) in Deventer hangen. Iemand enig idee wat/waarvoor dat is? Zag dat ze naar de snelweg (Deventer-Oost) gaan maar vraag me af waar dan naartoe. Vanuit Apeldoorn (binnendoor via Teuge en Twello) staat er weer bordjes naar Deventer en die gaan dan weer richting snelweg Deventer-Oost
Volgens mij heeft dat te maken met de werkzaamheden bij de oprit van de A1 bij Deventer zelf. Een paar weken geleden stonden er ook al borden met het advies om via de afslag Deventer-Oost of Twello er af te gaan. Dus denk dat het daar mee te maken heeft.quote:Op zondag 28 september 2008 21:15 schreef dutchdevil het volgende:
Hey ! een Deventer topic, zie het nu pas![]()
Dan gelijk maar even een vraag: Ik zie sinds de afgelopen paar dagen bordjes met U24 en U25 (blauwe bordjes) in Deventer hangen. Iemand enig idee wat/waarvoor dat is? Zag dat ze naar de snelweg (Deventer-Oost) gaan maar vraag me af waar dan naartoe. Vanuit Apeldoorn (binnendoor via Teuge en Twello) staat er weer bordjes naar Deventer en die gaan dan weer richting snelweg Deventer-Oost
Congrats!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:35 schreef Sylvana het volgende:
Nope, ik ga zo naar Peter toe, zijn vandaag 1,5 jaar samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |