Wie was voorpogramma dan?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:54 schreef ToT het volgende:
Vrijdag concertje Epica gepakt in Burgersweeshuis. Was weer tof!
Voorprogramma was niet zo heel bijzonder, maar ook niet slecht.
Welke klas danquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:12 schreef Eveli het volgende:
[..]
Wie was voorpogramma dan?
Die Jeroen heb ik trouwens nog bij in de klas gezeten.
@ Sylvana paar weken geleden was ik ook al (weer) in Parijs.
Ik ga maar gewoon naar het Borgelerbad zo, als het gaat onweren sprint ik zo naar binnen toequote:Op woensdag 2 juli 2008 10:07 schreef Eveli het volgende:
Middelbare school EHL, dacht klas 1 van havo/vwo.
Vandaag voor 't eerst sinds jaren weer eens zwemmen bij Bussloo.Als het tenminste niet gaat onweren.
![]()
Wat doen jullie met die weeshuis-shirtjes??quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kut, dat was dus vrijdag....
Over 't burger gesproken....
Gehurkt vooraan
Ik had van te voren maar ff gebeld, maar het was zo stervensdruk daar, dat ik maar gewoon aan de IJssel ben gaan liggenquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ga maar gewoon naar het Borgelerbad zo, als het gaat onweren sprint ik zo naar binnen toe
Dragen inderdaad, en verder was dat vorig jaar onze sponsorquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:06 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Wat doen jullie met die weeshuis-shirtjes??
Op dinsdag 1 juli 2008 11:13 schreef piepster het volgende:quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:06 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Wat doen jullie met die weeshuis-shirtjes??
Op dinsdag 1 juli 2008 11:19 schreef nijnja het volgende:quote:Huh? Wie zijn dat en vanwaar die mooie BWH shirts? Is dat Lex, links?
quote:Dat is mijn poloteam van vorig seizoen (Proteus HJ), burger was de sponsor
Preciesquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:43 schreef piepster het volgende:
[..]
Op dinsdag 1 juli 2008 11:13 schreef piepster het volgende:
[..]
Op dinsdag 1 juli 2008 11:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Was dus naar Bussloo, maar zijnd aar snel weer weggegaan om various redenen. Toen zwembad in Twello en Apeldoorn geprobeerd maar beide natuurlijk ook stervensdruk. Scheg en Borgelerbad had ik ook stervensdruk ingeschat dus niet eens geprobeerd. Eindelijk in zwembad van Rijssen terecht gekomen (ook stervensdruk, maar wel goedkoop). FF lekker afgekoeld en ook snel weer vertrokken. Vanavond nog in de regen gelopen, bijna het meest nat van geworden vandaag.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik had van te voren maar ff gebeld, maar het was zo stervensdruk daar, dat ik maar gewoon aan de IJssel ben gaan liggenPaar tijdschriftjes erbij, tijd met mn broer gebeld, lekker in het zonnetje, heerlijk
Zitten mooie foto's bij ToTquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:29 schreef ToT het volgende:
http://www.totje.com
De foto's van vanmiddag volgen nog en vanavond ga ik weer meer foto's maken.
Veel mensen met Nikon camera's trouwens...
Ik denk dat ik recht achter je stondquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:29 schreef ToT het volgende:
http://www.totje.com
De foto's van vanmiddag volgen nog en vanavond ga ik weer meer foto's maken.
Veel mensen met Nikon camera's trouwens...
Vrijdagavond bij die fransosen die het ijsje van dat kindje afpakten.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 02:13 schreef ToT het volgende:
Pff over dood gesproken, dat ben ik!
Vandaag in die hitte van Deventer via Olst naar Montfoort gefietst (bij Den Nul)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |