abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59816900
Zo, ik heb het eerste ochtendje Fit en Fun overleefd Eerst een uur BBB gedaan en daarna een half uur crosstrainer en een half uur fietsen. De airco is alleen kapot, dus het was echt flink zweten, maar wel lekker uitgeleefd dus

Leuke foto Nijnja
  dinsdag 1 juli 2008 @ 13:04:12 #102
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_59817003
Vroeger ging het veel harder in deze reeks .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 1 juli 2008 @ 13:32:09 #103
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_59817522
Dank Syl

Ik weet niet of het harder ging of niet, maar je kan niet zeggen dat ik mn best niet doe
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_59822797
quote:
Op maandag 30 juni 2008 21:54 schreef ToT het volgende:
Vrijdag concertje Epica gepakt in Burgersweeshuis. Was weer tof!
Voorprogramma was niet zo heel bijzonder, maar ook niet slecht.
Wie was voorpogramma dan?

Die Jeroen heb ik trouwens nog bij in de klas gezeten.

@ Sylvana paar weken geleden was ik ook al (weer) in Parijs.
pi_59823230
Het voorprogramma was "The Name": een metalbandje met een jong punkzangeresje dat zo veel mogelijk bitchy keek om er ruig uit te zien. Zag er wel grappig uit.
De gitarist was trouwens wel vrij goed.
  woensdag 2 juli 2008 @ 09:24:22 #106
127981 Misstique
11-07-2014
pi_59834651
Dit weekend naar Deventer op Stelten. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  woensdag 2 juli 2008 @ 09:27:27 #107
164018 nijnja
pi_59834707
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 17:12 schreef Eveli het volgende:

[..]

Wie was voorpogramma dan?

Die Jeroen heb ik trouwens nog bij in de klas gezeten.

@ Sylvana paar weken geleden was ik ook al (weer) in Parijs.
Welke klas dan ?

Wat is de wereld klein
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_59835512
Middelbare school EHL, dacht klas 1 van havo/vwo.

Vandaag voor 't eerst sinds jaren weer eens zwemmen bij Bussloo. Als het tenminste niet gaat onweren.
pi_59838941
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 10:07 schreef Eveli het volgende:
Middelbare school EHL, dacht klas 1 van havo/vwo.

Vandaag voor 't eerst sinds jaren weer eens zwemmen bij Bussloo. Als het tenminste niet gaat onweren.
Ik ga maar gewoon naar het Borgelerbad zo, als het gaat onweren sprint ik zo naar binnen toe
pi_59839762
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:01 schreef nijnja het volgende:

[..]

Kut, dat was dus vrijdag ....
Over 't burger gesproken....

Gehurkt vooraan

Wat doen jullie met die weeshuis-shirtjes??
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_59840172
Dragen,
volgens mij
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_59844706
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 12:27 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik ga maar gewoon naar het Borgelerbad zo, als het gaat onweren sprint ik zo naar binnen toe
Ik had van te voren maar ff gebeld, maar het was zo stervensdruk daar, dat ik maar gewoon aan de IJssel ben gaan liggen Paar tijdschriftjes erbij, tijd met mn broer gebeld, lekker in het zonnetje, heerlijk
  woensdag 2 juli 2008 @ 18:42:28 #113
164018 nijnja
pi_59847645
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:06 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Dragen inderdaad, en verder was dat vorig jaar onze sponsor
pi_59847672
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 13:06 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Op dinsdag 1 juli 2008 11:13 schreef piepster het volgende:
quote:
Huh? Wie zijn dat en vanwaar die mooie BWH shirts? Is dat Lex, links?
Op dinsdag 1 juli 2008 11:19 schreef nijnja het volgende:
quote:
Dat is mijn poloteam van vorig seizoen (Proteus HJ), burger was de sponsor
  woensdag 2 juli 2008 @ 18:45:09 #115
164018 nijnja
pi_59847711
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 18:43 schreef piepster het volgende:

[..]

Op dinsdag 1 juli 2008 11:13 schreef piepster het volgende:
[..]

Op dinsdag 1 juli 2008 11:19 schreef nijnja het volgende:
[..]

Precies

en nu zo diploma uitreiking
pi_59854032
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 16:19 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik had van te voren maar ff gebeld, maar het was zo stervensdruk daar, dat ik maar gewoon aan de IJssel ben gaan liggen Paar tijdschriftjes erbij, tijd met mn broer gebeld, lekker in het zonnetje, heerlijk
Was dus naar Bussloo, maar zijnd aar snel weer weggegaan om various redenen. Toen zwembad in Twello en Apeldoorn geprobeerd maar beide natuurlijk ook stervensdruk. Scheg en Borgelerbad had ik ook stervensdruk ingeschat dus niet eens geprobeerd. Eindelijk in zwembad van Rijssen terecht gekomen (ook stervensdruk, maar wel goedkoop). FF lekker afgekoeld en ook snel weer vertrokken. Vanavond nog in de regen gelopen, bijna het meest nat van geworden vandaag.
pi_59855068
Ja, ik kwam toen net uit de sportschool toen het zo hard regende, had net zo goed niet hoeven te douchen
  vrijdag 4 juli 2008 @ 21:33:55 #118
164018 nijnja
pi_59898391
Vakantiewerk te Haarlem
pi_59900413
Deventer op stelten is weer eens gaaf!
Die 2 die marionet speelden met elkaar naast de kerk waren tof!

Ik heb weer een reeks foto's gemaakt en zal deze hopelijk dit weekend nog online plempen.
pi_59911937
http://www.totje.com

De foto's van vanmiddag volgen nog en vanavond ga ik weer meer foto's maken.

Veel mensen met Nikon camera's trouwens...
pi_59913788
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 18:29 schreef ToT het volgende:

Zitten mooie foto's bij ToT

imo de mooisten
pi_59916307
Okee dan, thx!

Ja op die 1 na laatste foto die je hier post staat rechts de persoon die de hoofdact was toen koningin Beatrix een paar jaar geleden met Koninginnedag hier was. Ik heb dat voor de zekerheid nog even nagevraagd toen ik die gast aan de linkerkant vandaag rond zag lopen. Eerst ontkende hij het, maar even later herinnerde hij het zich weer!

More pics are coming up soon. Ik heb er weer ruim 100 gemaakt vandaag. Don Quichotte was cool!
pi_59916330
Trouwens, die franse soldaten waren wel tof, alleen pakten ze het ijsje van een klein ukkie af voor de gein, die daardoor enorm begon te janken.....foutje!

Ze boden haar nog als troost een sigaret aan!

De kleindochter van die vrouw in die rolstoel wilde deze foto's trouwens allemaal hebben! :lol: Ik heb maar de link naar mijn website gegeven.

Edit: Ook de foto's van vandaag staan online!

[ Bericht 17% gewijzigd door ToT op 05-07-2008 23:10:34 ]
pi_59961337
Mooie foto's ToT!

Ik was er dus weer eens niet bij, hopelijk dat het volgend jaar wel lukt om het eens live te zien.
pi_59964354
Thx! Ja is echt een aanrader om er naar toe te gaan, maar de volle 3 dagen is ook weer neit nodig: in 2 dagen heb je alles wel gezien.

Wat wel leuk was, was dat een show bij het einde begon (Die franse soldaten aan de kade) en dat het hoofdgedeelte pas veel later voor de Waag begon, van waaruit het naar de kade ging om naar het eerder begonnen einde te gaan (die foto met die schaars geklede kerel met een enigszins getinte huidskleur met tijgervel, met die vage clown naast zich). Helaas heb ik de hoofdact voor de Waag niet gezien, aangezien mijn vrienden eerder weg moesten, en in mijn eentje kijken vond ik ook niet echt wat.
pi_59969760
Die circusparade zaterdagavond was gaaf! Na afloop barstte er een feest los voor de Waag met een DJ op het bordes van de Waag en iedereen, dus ook die Franse lui van de show end e vrijwilligers gingen dansen.

Verder ook veel gezien van Deventer op Stelten, die breakdancers op het Boreelplein waren erg goed en ook de balletdansers op stelten in de Bergkerk deden het erg mooi. En verder veel leuks op de Brink en Grote Kerkhof.
pi_59973589
Van dat optreden in de Bergkerk heb ik pakweg 2 minuten meegekregen, helaas...
  zaterdag 12 juli 2008 @ 11:54:29 #128
164018 nijnja
pi_60056940
Nijn is weer in Deventer

(tot maandag )
pi_60084132
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 18:29 schreef ToT het volgende:

Ik denk dat ik recht achter je stond
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_60084747
Welke dag?:D Bij welk optreden?
pi_60085270
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:21 schreef ToT het volgende:
Welke dag?:D Bij welk optreden?
Vrijdagavond bij die fransosen die het ijsje van dat kindje afpakten.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_60086315
Hehehe okee dan!
Ja ik zat op de grond, vrolijk weg te klikken!
Nog ff het adres van mijn website aan de kleindochter van die vrouw in die rolstoel gegeven!

Er stond geloof ik ook iemand achter me die zijn/haar hand ff op mijn uhm...volle haarbos legde! Volgens mij was dat een meid die achter me stond die dat deed.
pi_60098715
ToT, ff een vraagje, wat voor fototoestel heb jij? Ik ben op zoek naar een nieuwe, en vind jouw foto's altijd wel erg mooi eruit zien!
pi_60100784
Thx!

Okee, het complete setje:

Nikon D300 (Beeldinstelling bijna altijd op extra scherp en extra verzadiging gehad, maar daar ga ik van af stappen; er gaat te veel detail mee verloren.)
Battery-grip (Helaas nog met 8 oplaadbare 2700 mAh penlites)
Nikon SB-800 Speedlight (flitser, gebruik ik eigenlijk altijd met de bijgeleverde diffusor, tenzij in extreme omstandigheden.)
Nikkor 17 - 35 2.8 (Gebruik ik niet zo vaak)
Tamron 28 - 75 2.8 (Gebruik ik het meeste als ik snel foto's moet maken in een drukke of kleine omgeving.)
Nikkor 105 2.8 VR (Voor macro's, écht een aanrader!!! Onvoorstelbaar scherp!)
Nikkor 70 - 200 2.8 VR (Erg fijne lens, maar de 105 is duidelijk scherper)
Soligor tussenringenset (Gebruik ik eigenlijk nooit meer sinds ik van de D70 op de D300 ben overgestapt; de extra megapixels maken deze overbodig)

Ander apparatuur ben ik intussen aan het verkopen.

Heb je toevallig die foto's van de sportdag op mijn site gezien? (Staan er niet meer op trouwens.) Die vind ik persoonlijk erg leuk gelukt.

Weblog gechecked; hey naar Wâldrock geweest? Ben ik een paar jaar geleden ook geweest! Helaas mocht je geen professionele camera's meenemen! En iemand die voor mij in de rij stond had er WEL eentje meegenomen: "Ja nee hij LIJKT professioneel, maar dat IS-ie niet hoor!", zegt hij tegen de controleur. "Het is gewoon de vorm van de camera, het dingetje stelt eigenlijk niks voor."
En hij mocht hem zo mee naar binnen nemen!

Ach ja, ik heb daar tenminste wel Tristania, Hypocrisy, Kreator en genoeg andere gave bands gezien! Mötorhead en Arch Enemy helaas alleen eventjes van grote afstand.

[ Bericht 11% gewijzigd door ToT op 14-07-2008 17:20:43 ]
pi_60101005
Mooi setje

Ik zit echt zo te twijfelen, vind fotograferen echt leuk, ga ook een cursus doen in september. Heb nou een oude compactcamera ( Minolta Dimage G400), en zit zo te twijfelen over of een nieuwe compactcamera ( maar dan wel met enorm goeie flitser en zoom) of toch voor een dSLR. Maarja, dat is gelijk al een stuk ingewikkelder allemaal, en ik maak ook vooral foto's op concerten/festivals/feestjes/dagjes uit/vakanties enzo, dus heb ook geen zin om dan eerst tig dingen in te moeten stellen voor ik een foto kan maken. Dat schiet niet echt op op een concert ofzo. Maarja, die dSLR's zijn natuurlijk wel supervet, en heb geen idee wat voor goeie compactcamera ik anders kan kopen. Had ook al in FOT gepost in het help mij aan een nieuwe camera topic, met mn wensenlijstje, maar daar nog niet echt veel reacties gehad helaas.

Dus ik twijfel nog ff lekker door

Die foto's van de sportdag heb ik niet gezien trouwens.
pi_60101119
Ik heb die vorige post trouwens nog wat aangepast!

@ Camera: dSLR's kun je ook op automatische stand gebruiken. Je hebt tegenwoordig van diverse merken 18 - 200 lenzen, dus hoef je tijdens een concert ook niet steeds van lens te wisselen. Er zijn echter wel wisselende verhalen over die lenzen: sommigen zweren er bij, anderen vinden het toch weer net niet echt wat.
Ik neem alleen lenzen met een diafragma van 2.8 of kleiner. Als je met concerten geen flits wil gebruiken (wat echt veel meer sfeer geeft) heb je een hoge ISO waarde en een groot diafragma nodig.

Nikon heeft een nieuwe semi-compacte camera....iets met "80" er in....S80 of zoiets? Kan een stuk of 30 foto's per seconde maken of zo en heeft een goede optische zoom, maar ik persoonlijk ben niet helemaal tevreden over de kwaliteit er van.
pi_60101355
Ik ben idd naar Waldrock geweest, en toen ik thuis kwam en die foto's zag begon ik dus wel sterk over een nieuwe camera te denken, want zoals je ziet zijn die foto's niet echt van goeie kwaliteit. Ik stond helemaal vooraan, maar dit is dus al helemaal ingezoomed, en nog ziet het er niet echt uit. En dit was nog terwijl het licht was, als het donker is, dan is er helemaal niks meer te herkennen op de foto. En aangezien ik het dus wel leuk vind om foto's te maken tijdens concerten/festivals enzo, toch maar op zoek naar een betere camera

En nadeel van dSLR is idd het verwisselen van lenzen en de grootte ervan, niet echt makkelijk mee te nemen naar concerten en festivals enzo, terwijl ik niet echt zin heb om er echt mee te moeten slepen zeg maar. Ik ben wel iemand die de camera graag zoveel mogelijk bij zich heeft, neem hem nou overal mee naar toe, en dat wil ik ook wel makkelijk kunnen blijven doen. Dus tja, denk dat het toch maar een goede compactcamera wordt, maarja, geen idee welke dus.
pi_60101560
Mja mijn D300'tje heb ik al wel naar meerder concerten meegenomen.
Meestal maken mensen zelfs plaats voor je als je met zo'n grote toeter aan komt lopen, alleen was het met Epica in Burger Weeshuis deze keer NIET zo: ik had een goede vriendin meegenomen die voor het eerst in d'r leven naar een concert toe ging. Zij had mijn D70 bij zich om foto's te maken. Aangezien het haar eerste concert was en ze best klein van stuk is, vroeg ik de 3 mensen voor mij of zij misschien even tussen hen in mocht komen staan. Eentje van hen vond het meteen goed, de 2 anderen peinsden er niet over om ook maar 1 stap opzij te zetten.

De foto's van Epica die op mijn site staan, heb ik dus ook over hun hoofden heen moeten maken. (Vandaar dat SImone lang niet altijd mooi er op staat.)

Mocht je voor een dSLR gaan, dan is de D40x van Nikon best betaalbaar, maar die werkt helaas alleen met lenzen met silent wave motoren. De D60 en D80 zijn eigenlijk betere keuzes.
eBay heeft in ieder geval vaak leuke aanbiedingen wat camera's betreft, ook van winkels in Engeland enzo. Ik heb al een paar dingen voor mijn camera via eBay gekocht vanuit het buitenland.
pi_60154213
Ik heb uiteindelijk een Panasonic FZ18 gekocht, met 18 keer optische zoom, en dat is echt super

Heb nu ook een fotografie-weblog aangemaakt, waar ik al wat foto's op heb staan van mn rondje rond de IJssel van vanavond. Zijn erg mooie foto's geworden vind ik zelf

Klik
pi_60155116
Wow, netjes zeg!

Aparte kleurinstelling, maar daardoor wel weer veel detail!

Het is ook erg interessant om naar de andere kant van de IJssel te gaan, de uiterwaarden in daarzo. Van die paarden kun je heel mooie foto's maken, maar er zijn daar ook vrij zeldzame vogeltjes enzo.
pi_60155631
Je hebt echt heel veel instelmogelijkheden, als je kiest voor "landschap" kun je nog 4 verschillende standen instellen ( automatisch/natuur/architectuur en creatief) en bij "sport" kun je bijvoorbeeld voor indoor en outdoor kiezen, en je kunt ook nog allemaal thema's instellen, zoals eten en drinken, party, vuurwerk, ondergaande zon, strand, huisdieren, baby's enzo, en dan kiest hij dus de kleuren en alles enzo uit, erg handig en erg veel keus dus

En die 18x optische zoom is echt super. Was bijvoorbeeld een zeilbootje op de IJssel, die in het echt nog wel een km of 2 ver weg was, en met 18x zoomen leek het wel alsof hij voor mn neus voer Net als met die vogel ( eerste foto) die was eigenlijk ook nog heel ver, en dan zo ingezoomed is hij nog hartstikke mooi en scherp
pi_60155826
Impressive!

Ja ik hou zelf niet echt van die instellingen per onderwerp: ik kies gewoon zelf de diafragma en sluitertijd enzo, maar voor de gemiddelde fotograaf kan het verdomd handig zijn!
18X optische zoom is super, en Leico lenzen zijn gewoon topkwaliteit!
Heb je geen problemen met tegen de zon in fotograferen bij maximale zoom?
pi_60155990
Tja, over die diafragma- en sluitertijd instellingen moet ik eerst het boek over digitale fotografie dat ik gekocht heb nog ff doorlezen voor ik weet hoe ik die moet instellen. Dus op den duur zal ik ook wel meer zelf gaan instellen, maar zo voor het begin is het wel ff handig

Ik weet niet hoe het is om tegen de zon in te fotograferen bij maximale zoom, die foto's die ik tegen de zon in gefotografeerd had, had ik niet ingezoomed. Maar zal het eens testen

[ Bericht 1% gewijzigd door _Hestia_ op 16-07-2008 23:26:01 ]
pi_60156298
Okee dan! Want superzoom-lenzen hebben bij de maximale stand meestal spacey verkleuringen als je tegen de zon in kijkt.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 11:30:06 #145
164018 nijnja
pi_60204976
Leuke foto's hoor !!!

Ik ben weer even in Deventer
  zaterdag 26 juli 2008 @ 21:27:09 #146
164018 nijnja
pi_60368027
wat dood hier, en nou ga ik maandag naar Frace, dus dan is het nog doder
pi_60372758
Pff over dood gesproken, dat ben ik!
Vandaag in die hitte van Deventer via Olst naar Montfoort gefietst (bij Den Nul), met het pontje naar de overkant en dan via die landerijen weer helemaal teruggefietst.

Erg mooie route, moet ik zeggen, met name de terugweg dan natuurlijk!

Ik was werkelijk helemaal kapot toen ik weer thuis kwam! Tikkie oververhit geraakt door de zon en die lichamelijke inspanningen.
pi_60374570
quote:
Op zondag 27 juli 2008 02:13 schreef ToT het volgende:
Pff over dood gesproken, dat ben ik!
Vandaag in die hitte van Deventer via Olst naar Montfoort gefietst (bij Den Nul)

De hitte is je een beetje naar je hoofd gestegen,
Montfoot ligt in Utrecht, je was in Fortmond
pi_60374908
Details, details....
  zondag 27 juli 2008 @ 14:53:54 #150
164018 nijnja
pi_60378092
Ik dacht al, montfoort ken ik van familie maar das ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')