Ik ben meesterquote:
Onderwijs-assistent heet datquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:19 schreef nijnja het volgende:
Merci, maar eigenlijk niet echt meesterstiekem moet ik nog 3 jaar, maar ik heb nu meester op MBO niveau
Klopt, maar ze zeggen alwel gewoon meester Léon, dus eigenlijk gewoon meesterquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Onderwijs-assistent heet datNou door naar de pabo dus?
Tja, das in de meeste sportscholen wel zo 's avonds. En ik ben toch van plan om 's ochtends of 's middags te gaan sporten, dus dan valt het meestal wel mee met de drukte.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 07:41 schreef Pompidom1 het volgende:
Fit & Fun is opzich zeer uitgebreid, maar ik vond het eerder soms te druk. Bij sommige dingen moet je 's avonds wachten totdat je aan de beurt bent.
Ik heb 2 jaar bij Perfect gesport, maar ben daar op een niet zo'n fijne manier weggegaan. Ik kon niet meer sporten vanwege lichamelijke klachten, huisartsen geven geen doktersverklaring meer, en die wilden ze toch hebben. Heeft ruim 8 maanden (quote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:39 schreef joep.t het volgende:
Fit en fun is een prima plaats om te sporten maar heeft wel minder luxe dan studio perfect
Disneyland Parijs ben ik 10 jaar geleden geweest, weet ik niet zo heel veel meer van. 2 Jaar geleden naar Disneyword Los Angeles geweest, dat was echt super, en in april van dit jaar nog naar Parijs geweest en dat was ook superquote:Op maandag 30 juni 2008 21:11 schreef Eveli het volgende:
Thanks Sylvana! Disneyland was echt superdesuperleuk! Ik wil weer terug en ook naar Parijs!![]()
Kut, dat was dus vrijdagquote:Op maandag 30 juni 2008 21:54 schreef ToT het volgende:
Vrijdag concertje Epica gepakt in Burgersweeshuis. Was weer tof!
Voorprogramma was niet zo heel bijzonder, maar ook niet slecht.
Klopt dat is Lex, hoe ken jij die danquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:13 schreef piepster het volgende:
Huh? Wie zijn dat en vanwaar die mooie BWH shirts? Is dat Lex, links?
Die gast achterin het midden is een ex collega van mijquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kut, dat was dus vrijdag....
Over 't burger gesproken....
Gehurkt vooraan
[ afbeelding ]
Jeroen? V&D-man?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:53 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die gast achterin het midden is een ex collega van mij
Ik weet ook niet of het nu nog zo is, na 1 jaar de combi Proteus/De IJsel is het opgeheven, ik zit nu in Heren 1 van de IJsel (Deventer), en de jongens van Proteus zijn daar over de herenteams verdeeld, dus wat het Burger nu doet weet ik ook nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:51 schreef piepster het volgende:
Leuk Ik wist helemaal niet dat BWH waterpolo sponsorde. Ik ben vrijwilliger bij het Weeshuis.
Jeroen ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jeroen? V&D-man?
Die kerel is leip snel joh!
Ah kijk, nu heb je nog een reden om te komen kijkenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:06 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jeroen ja.Toffe gast wel. Probeerde me altijd over te halen om ook eens te komen kijken
Had altijd pauze met em
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |