Nope. Overigens is de orginele bergpoort al in 1880 gesloopt en nu te zien in het rijksmuseum in Amsterdam.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:34 schreef boofer het volgende:
Ik had het niet eens door dat het ding weg was, maar toen ik er laatst langs heen reed zag ik het. Waar is de poort van deventer gebleven? Eerst stond dat ding bij de rotonde voor de bergkerk (Laboratoriumplein?). Komt ie nog terug?
Hier een plaatje van de poort in betere tijden:
[ afbeelding ]
Oh, maar onder monumentologen is zoiets nep, kitsch en verwerpelijk en ik dacht zelfs dat er actiegroep was om het ding er weg te krijgen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:32 schreef boofer het volgende:
Toch zonde, ook al was het een replica, ik vond het een mooi ding. Ze hadden op zijn minst het ding kunnen verplaatsen...
In Singelplantsoen was 1 of ander dancefeest, van 15-22 uur, met onder andere Erick-E, en nog aantal anderen. Dus dat zal wel op Radio Oost uitgezonden zijn ook.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:09 schreef ToT het volgende:
Ik wist van niks dus ik ben niet geweest.
Wat me wel opviel is dat uit meerdere huizen echt urenlang exact dezelfde housemuziek kwam met de hele tijd dezelfde monotone bass en riedeltje.
Was er iets speciaals op de radio of zo? Het was geestdodend om aan te horen tijdens het autowassen en het wandelen door een park.
Owww dat zal het geweest zijn!quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
In Singelplantsoen was 1 of ander dancefeest, van 15-22 uur, met onder andere Erick-E, en nog aantal anderen. Dus dat zal wel op Radio Oost uitgezonden zijn ook.
Dat zal best ja, ook niet echt mijn muzieksmaak.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Owww dat zal het geweest zijn!
Echt verschrikkelijk om aan te horen zeg! Pfff......
Ik luister het op het moment ookquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:45 schreef Sylvana het volgende:
Haha ja dat is echt wel wat voor jou LéonHoe vaak jij wel niet een liedjje van kinderen-voor-kinderen in je msn-naam hebt staan
Jij plaagt mij ook met die fotoquote:Op donderdag 11 september 2008 23:50 schreef ToT het volgende:
Geen idee, ik fietste rond half 9 achter het station en daar was niets te merken.
Ow sorry: ik heb een huis gevonden, ergens onder Zevenaar(Klein rotgehucht daar).
Helemaal geweldig: enorm veel natuur, veel vrijheid, geweldig groot huis met een fantastisch uitzicht op weilanden met paarden die net aan de andere kant van de straat staan te grazen, en dat voor echt een prikkie omdat geen hond zo buiten de beschaafde wereld wil wonen!
Het huis is kort geleden 10 mille in prijs gezakt en ik heb er nog weer eens 10 mille van af weten te lullen!
Plaatsnaam zet ik hier ff niet openbaar neer, want er woont anderhalve man en een paardenkop, dus dan zou straks heel Fok weten waar ik woon!
"HOE DURF JE MIJN POST TE EDITEN! IK WEET WAAR JOUW HUIS WOONT!!!!"
(Ach met een beetje speurwerk vind je het met deze omschrijving ook wel, maar ik reken op discretie van de speurders.)
En dan moet iedereen hier helpenquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:22 schreef ToT het volgende:
LOLDe verhuizing is over anderhalve maand!
http://www.deventer.nl/be(...)en-noordenbergsingelquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:01 schreef Sylvana het volgende:
Wat gaan ze met de Singel doen dat ie van 2 oktober tot ergens in december afgesloten is
Jeetje, waar halen ze het geld vandaan om dat allemaal te doen?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:17 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
http://www.deventer.nl/be(...)en-noordenbergsingel
Hm..die heb ik nog niet zien staan. Wel goede plannen voor de singel als ik dat zo leesquote:Op zondag 28 september 2008 21:15 schreef dutchdevil het volgende:
Hey ! een Deventer topic, zie het nu pas![]()
Dan gelijk maar even een vraag: Ik zie sinds de afgelopen paar dagen bordjes met U24 en U25 (blauwe bordjes) in Deventer hangen. Iemand enig idee wat/waarvoor dat is? Zag dat ze naar de snelweg (Deventer-Oost) gaan maar vraag me af waar dan naartoe. Vanuit Apeldoorn (binnendoor via Teuge en Twello) staat er weer bordjes naar Deventer en die gaan dan weer richting snelweg Deventer-Oost
Volgens mij heeft dat te maken met de werkzaamheden bij de oprit van de A1 bij Deventer zelf. Een paar weken geleden stonden er ook al borden met het advies om via de afslag Deventer-Oost of Twello er af te gaan. Dus denk dat het daar mee te maken heeft.quote:Op zondag 28 september 2008 21:15 schreef dutchdevil het volgende:
Hey ! een Deventer topic, zie het nu pas![]()
Dan gelijk maar even een vraag: Ik zie sinds de afgelopen paar dagen bordjes met U24 en U25 (blauwe bordjes) in Deventer hangen. Iemand enig idee wat/waarvoor dat is? Zag dat ze naar de snelweg (Deventer-Oost) gaan maar vraag me af waar dan naartoe. Vanuit Apeldoorn (binnendoor via Teuge en Twello) staat er weer bordjes naar Deventer en die gaan dan weer richting snelweg Deventer-Oost
Congrats!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:35 schreef Sylvana het volgende:
Nope, ik ga zo naar Peter toe, zijn vandaag 1,5 jaar samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |