Ben er zonet ook even heengefietst, erg mooie route inderdaad! Maar ze zijn het nog niet aan het restaureren, dus je kunt nog erg mooie foto's maken. Vanaf het centrum van Deventer zal het op een normaal tempo ongeveer 45 minuutjes fietsen zijn en door de knooppunten te volgen die aangegeven staan op de borden langs de fietspaden kun je het makkelijk vindenquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:20 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Dat is zeker een mooie route![]()
[ afbeelding ]
Al zijn ze volgens mij al wel met de restauratie begonnen, dus of je er nog echt bij kan weet ik niet. Maar dat maakt ook niet zoveel uit, de omgeving en de route is erg ok.![]()
Tip: Daarna koffie drinken bij bakker Bril in Voorst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Ja vast welquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:03 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan helemaal in het zwart.
Heb je vast wel eens zien rijden!
Dus dat was jij niet vanmiddag (± 12.30) langs de Singel met kenteken 91-TD en nog ietsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 07:56 schreef ToT het volgende:
Nog niet, hij wordt morgen gerepareerd. Ze hadden het onderdeel niet op voorraad.
Tot die tijd heb ik gelukkig wel een gratis leenauto.
Dats dan nog wel een geluk bij een ongelukquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:43 schreef ToT het volgende:
Nee dat was ik niet!
Hij is nog in de garage; het onderdeel wordt vannacht geleverd. Ik laat meteen een ander mankement er bij oplossen; scheelt 150 euro omdat hij toch al uit elkaar ligt.
Mooi dat je het verkocht heb, heb je zelf al wat inmiddels dan?quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:58 schreef ToT het volgende:
Zo, mijn huis is verkocht! Wel voor een lullig laag bedragje, maar hey; ik kan tenminste verhuizen!
Ideaal toch, kun je kruipends naar huisquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:00 schreef ToT het volgende:
Ik heb nog wel een ander ERG leuk huisje op het oog; uitzicht op een kasteeltje, leuke buurt, maar meteen om de hoek heb je een aantal kroegen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |