met dank aan rene90quote:Samenvatting
TS heeft een breezer-modelletje als huisgenoot genaamd D. D graait in het afwasteiltje van TS en daar ligt een scherp mes, D snijdt zich hieraan. Nu kan D niet naar haar fotoshoot in dat weekend en loopt 1200 euro mis volgens haar. Papie van D gaat zich ermee bemoeien en vindt dat TS die 1200 euro moet betalen.
Papie komt op gesprek bij TS en nu is 500 euro ook genoeg, TS geeft aan dat hij maar contact op moet nemen met verzekering en met veel pijn en moeite krijgt TS papie het huis uit. Diezelfde dag (gister dus) na het gesprek hoort TS gerommeld maar ach, het is een studentenhuis. Als hij iets later de voetbaluitslagen wilt bekijken is de LCD tv weg, xbox, en nog wat grut. Geen braakspeuren dus het is hoogstwaarschijnlijk papie met wat vrienden geweest.
Politie gebeld maar omdat er geen sporen van braak zijn (jaa..is tegenwoordig door de telefoon te zien) komt er niemand van de Technische Recherche langs
*Sommige namen zijn gefingeerd om privacy redenen
quote:Op zondag 6 april 2008 22:57 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Actually, die kamer waar ik het over heb is de woonkamer van mijn huisgenoot (die ook bij het gesprek was). Ik zit er wel vaak maar het is niet "echt" de bedoeling om daar anderen uit te nodigen. Deur staat daar praktisch altijd open en hij is er zelf weinig. Het gaat dus ook om zijn TV, doch mij Xbox en koffie unit.
Inderdaad er liggen nog wat spullen van haar. Maar als ik zo via het balkon tussen de gordijnen haar kamer inkijk is het niet veel meer. Vreemd dat je om 1 sneetje in je poten gaat verhuizen.
quote:Op zondag 6 april 2008 23:05 schreef GlowMouse het volgende:
Heb je enig idee wat er nu met die spullen gebeurt? Houd je marktplaats een beetje in de gaten?
Knap trouwens dat je er zo kalm onder blijft
ben bang dat ze niet veel gaan doen...quote:Op zondag 6 april 2008 23:32 schreef Lov1 het volgende:
Deeltje 2... Ben benieuwd wat de politie ermee gaat doen... Maar inbrekenTokkie-familie
Het is overduidelijk dat de vader de spullen heeft gejat. Het kan toch niet zo zijn dat de politie niks gaat doen.quote:Op zondag 6 april 2008 23:35 schreef men_in_red het volgende:
[..]
ben bang dat ze niet veel gaan doen...
Ik heb gebeld maar ga morgen erlangs om daadwerkelijk aangifte te doen. Ze sturen sowieso niemand langs als er geen braaksporen zijn.quote:Op zondag 6 april 2008 23:36 schreef BlixaBargeld het volgende:
Politie al gesproken? Of wacht je daarmee tot morgen?
Tof Van de Politiequote:Op zondag 6 april 2008 23:40 schreef Underdoggy het volgende:
Ze sturen sowieso niemand langs als er geen braaksporen zijn.
Als je weet waar ze woont kan je je spullen ook gewoon zelf met rente terug gaan halen.quote:Op zondag 6 april 2008 23:40 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Ik heb gebeld maar ga morgen erlangs om daadwerkelijk aangifte te doen. Ze sturen sowieso niemand langs als er geen braaksporen zijn.
Interessant, ff kijken!quote:Op zondag 6 april 2008 23:34 schreef rene90 het volgende:
Meld je aan bij www.zoekwekker.nl die houdt gelijk alle sites in de gaten zoals marktplaats/2ehands etc.
is gelul, wie zegt DAT die er niet zijn, de politie toch. Bij me broer waren er ook geen braaksporen (sleutel) en er werd langsgekomen. Je moet bellen en erbij vermelden dat er een verdachte is, dan wordt er een "zaak" van gemaakt en zijn ze het je volgens mij verplicht om langs te komen. Ook erbij aangeven dat er bewijsmateriaal te verzamelen is.quote:Op zondag 6 april 2008 23:40 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Ik heb gebeld maar ga morgen erlangs om daadwerkelijk aangifte te doen. Ze sturen sowieso niemand langs als er geen braaksporen zijn.
Ik snap inmiddels hoe jij aan je chantage materiaal gekomen bentquote:Op zondag 6 april 2008 22:57 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Maar als ik zo via het balkon tussen de gordijnen haar kamer inkijk.....
Dit is het zo een beetje, en TS wel nog de politie bellen dat ze langs moeten komen aangezien er dus een verdachte in deze zaak is.quote:Samenvatting
TS heeft een breezer-modelletje als huisgenoot genaamd D. D graait in het afwasteiltje van TS en daar ligt een scherp mes, D snijdt zich hieraan. Nu kan D niet naar haar fotoshoot in dat weekend en loopt 1200 euro mis volgens haar. Papie van D gaat zich ermee bemoeien en vindt dat TS die 1200 euro moet betalen.
Papie komt op gesprek bij TS en nu is 500 euro ook genoeg, TS geeft aan dat hij maar contact op moet nemen met verzekering en met veel pijn en moeite krijgt TS papie het huis uit. Diezelfde dag (gister dus) na het gesprek hoort TS gerommeld maar ach, het is een studentenhuis. Als hij iets later de voetbaluitslagen wilt bekijken is de LCD tv weg, xbox, en nog wat grut. Geen braakspeuren dus het is hoogstwaarschijnlijk papie met wat vrienden geweest.
Politie gebeld maar omdat er geen sporen van braak zijn (jaa..is tegenwoordig door de telefoon te zien) komt er niemand van de Technische Recherche langs
*Sommige namen zijn gefingeerd om privacy redenen
Ja, maar is toch niet zo moeilijk... aangifte doen van inbraak en aanvankelijk had hij eigenlijk gewoon meteen die hele zaak van de hand moeten doen of gewoon bij de hand zijn en juridisch advies inwinnen en de zaak proberen aan te spannen om dat wijf er financieel slechter uit te laten komen, had ik wel gedaan...quote:Op maandag 7 april 2008 07:37 schreef rene90 het volgende:
Valt eigenlijk weinig te snappen van die tokkie familie, alleen tja, TS vraagt hier om tips / adviezen.
Ik noem maar even een probleempje....bewijs?!quote:Op maandag 7 april 2008 07:40 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Ja, maar is toch niet zo moeilijk... aangifte doen van inbraak en aanvankelijk had hij eigenlijk gewoon meteen die hele zaak van de hand moeten doen of gewoon bij de hand zijn en juridisch advies inwinnen en de zaak proberen aan te spannen om dat wijf er financieel slechter uit te laten komen, had ik wel gedaan...
Hij had haar natuurlijk ook gewoon met een honkbalknuppel zodanig kunnen bewerken dat ze de rest van der leven kwijlend in een rolstoel zat, maarja das ook weer zo makkelijk...![]()
Uhm, als iemand je probeert te naaien en je weet dat het zo is kun je altijd nog bewijs creëren ...quote:Op maandag 7 april 2008 07:45 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik noem maar even een probleempje....bewijs?!
Ja, verstandig. Eindig je straks zelf in de bak. Doe gewoon aangifte.quote:Op maandag 7 april 2008 08:44 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou mijn eigen spullen toch op een niet zo wettige manier terug gaan halen....
Hey, een keer aanbellen met 5 grote zware jongens is geen overtreding van de wet toch?quote:Op maandag 7 april 2008 09:29 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, verstandig. Eindig je straks zelf in de bak. Doe gewoon aangifte.
Als je precies weet waar die woont, dan kunnen die 5 zware jongens toch beter 5 agenten zijn, of niet? Of een deurwaarder die je netjes via de juridische weg hebt ingeschakeld.quote:Op maandag 7 april 2008 09:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hey, een keer aanbellen met 5 grote zware jongens is geen overtreding van de wet toch?
En het zou zonde zijn als vader lief een ongeluk zou krijgen omdat hij zichzelf vertild aan mijn tv, dus misschien beter als hij het door die 5 zware jongens laat tillen......als je snapt wat ik bedoel.
Als ik dit verhaal zo lees zie ik geen aanleiding om juridisch advies in te winnen, gaat gewoon om een simpel sneetje wat de verzekering zou vergoeden (medische kosten dan). Sinds gister is het pas dat het escaleert dus dan is het beetje lastig om dan juridisch advies in te winnen. Nu is het handig lijkt me om de politie erbij te halen, omdat je anders zoals al gezegd is, straks zelf het slachtoffer wordt. En het is geen inbraak maar wettelijk gezien "diefstal uit woning" als ik mij niet vergis.quote:Op maandag 7 april 2008 07:40 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Ja, maar is toch niet zo moeilijk... aangifte doen van inbraak en aanvankelijk had hij eigenlijk gewoon meteen die hele zaak van de hand moeten doen of gewoon bij de hand zijn en juridisch advies inwinnen en de zaak proberen aan te spannen om dat wijf er financieel slechter uit te laten komen, had ik wel gedaan...
Hij had haar natuurlijk ook gewoon met een honkbalknuppel zodanig kunnen bewerken dat ze de rest van der leven kwijlend in een rolstoel zat, maarja das ook weer zo makkelijk...![]()
Zelfs bij een moord krijg je die 5 agenten niet op de been, dus dat kan de TS beter laten.quote:Op maandag 7 april 2008 10:12 schreef Pool het volgende:
[..]
Als je precies weet waar die woont, dan kunnen die 5 zware jongens toch beter 5 agenten zijn, of niet? Of een deurwaarder die je netjes via de juridische weg hebt ingeschakeld.
Sterk punt, pak het op die wijze aan inderdaad dat je wel bereid bent om die 500 euro te betalen, doe dit in samenspraak met de politie want straks is het opeens niet gegrond bewijs. Dus bespreek dit met de politie en doe het dan, die vader is wel daar vatbaar voor denk ik.quote:Op maandag 7 april 2008 11:30 schreef krn176 het volgende:
Ernstige zaak dit; ze dient met haar poten uit jouw afwasteiltje te blijven.
Zij en haar pappie zijn blijkbaar niet zo van zaken via de verzekering of via de juridische weg te regelen. Goed dat jij er anders over denkt.
Misschien dat je dat breezer-modelletje door wat anonieme vrienden eens onder handen kunt laten nemen en daarbij dringend verzoeken dat de gestolen apparatuur vanavond terug moet zijn omdat ze anders haar modellencarrieretje wegens fysieke aangelegenheden voorgoed vaarwel kan zeggen.
Probeer anders met die vader in gesprek te komen over de schadevergoeding, maar laat daarbij als tegeneis vallen dat je wel graag de 'gestolen spullen' terug wilt. Op het moment dat hij hierop ingaat, heb je hem. Neem dit gesprek op zodat je indirect bewijsmateriaal hebt.
Onzin, als ik in mijn studentenhuis van alle teringzooi moest afblijven die mijn medebewoners in de gemeenschappelijke keuken lieten slingeren, dan had ik zelf niks meer kunnen koken of afwassen.quote:Op maandag 7 april 2008 11:30 schreef krn176 het volgende:
Ernstige zaak dit; ze dient met haar poten uit jouw afwasteiltje te blijven.
Precies, je moet je vooral niet mee laten slepen door andermans buitenwettelijke gedrag.quote:Zij en haar pappie zijn blijkbaar niet zo van zaken via de verzekering of via de juridische weg te regelen. Goed dat jij er anders over denkt.
Zeer slecht idee, dan zit je straks zelf in de bak voor bedreiging.quote:Misschien dat je dat breezer-modelletje door wat anonieme vrienden eens onder handen kunt laten nemen en daarbij dringend verzoeken dat de gestolen apparatuur vanavond terug moet zijn omdat ze anders haar modellencarrieretje wegens fysieke aangelegenheden voorgoed vaarwel kan zeggen.
Aardig idee.quote:Probeer anders met die vader in gesprek te komen over de schadevergoeding, maar laat daarbij als tegeneis vallen dat je wel graag de 'gestolen spullen' terug wilt. Op het moment dat hij hierop ingaat, heb je hem. Neem dit gesprek op zodat je indirect bewijsmateriaal hebt.
Agree, maar zelf gaan grijpen in een teiltjequote:Op maandag 7 april 2008 11:35 schreef Pool het volgende:
[..]
Onzin, als ik in mijn studentenhuis van alle teringzooi moest afblijven die mijn medebewoners in de gemeenschappelijke keuken lieten slingeren, dan had ik zelf niks meer kunnen koken of afwassen.
Eerst even met de politie overleggen of dit wel geldig bewijs later kan zijn dan.quote:Op maandag 7 april 2008 11:48 schreef Fe2O3 het volgende:
Heb je al aan de beste vader zelf gevraagd waar de spullen zijn gebleven? (via telefoon en het gesprek opnemen zou trouwens een heel goeie zijn mocht ie bekennen)
Dat is niet nodig, zolang een van de gesprekspartners weet dat het opgenomen wordt is het gewoon geldig bewijs.quote:Op maandag 7 april 2008 11:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Eerst even met de politie overleggen of dit wel geldig bewijs later kan zijn dan.
Yepquote:Op maandag 7 april 2008 12:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is niet nodig, zolang een van de gesprekspartners weet dat het opgenomen wordt is het gewoon geldig bewijs.
Goede tip. En sta er gewoon op dat er lui van de technische recherche langskomen om wat vingerafdrukken af te nemen. Onbevoegde personen die ergens binnenkomen, al dan niet met behulp van een sleutel, is bij mij nog steeds gewoon braak.quote:Op maandag 7 april 2008 08:27 schreef Strolie75 het volgende:
Misschien verstandig als TS en de huisgenoot apart aangifte doen wegens de diefstal. Dan nog een aangifte wegens bedreiging erbij en er liggen er al 3.
Lees vooral topic even door, doe het eens, kan wel eens helpen...quote:Op maandag 7 april 2008 13:30 schreef Artbij het volgende:
Kun je een ding verhelderen? Ik je vorige topic zeg je dat je geen woonkamer hebt, de vader van het vrouwtje moet immers op jou kamer met je komen praten, vervolgens zijn wel allerlei dingen uit je woonkamer gestolen. Beetje apart.......
Kortom, hoax?
Maar niet in de 'woonkamer', TS heeft (oke, een ms wat minder geloofwaardige) getuige daarvan. Bovendien is papa met waarsch. meer dan 1 persoon geweest, dus er vallen wel wat meer afdrukken te halen.quote:Op maandag 7 april 2008 13:11 schreef hiolpi het volgende:
Die vader is in die kamer geweest, dus vingerafdrukken zijn compleet verklaarbaar.... Die vader van die muts heeft immers met orginele TS en huisgenoot daar een gesprek gehad... Sporenonderzoek zal dus niets uitwijzen en nutteloos zijn.
Een tijdje terug werd er bij de buren ingebroken, hij betrapte ze toen hij onder de douche vandaan kwamquote:Op maandag 7 april 2008 13:50 schreef nietzman het volgende:
Tja, ik denk alleen niet dat de vingerafdrukcheckbrigade op komt draven voor een zaakje als deze.
Zeker niet nee. Dit is echt een zo'n zaakje waar je je spullen zelf bij die mensen op gaat halen of ze nooit meer terug ziet.quote:Op maandag 7 april 2008 13:50 schreef nietzman het volgende:
Tja, ik denk alleen niet dat de vingerafdrukcheckbrigade op komt draven voor een zaakje als deze.
Geen directe verdachte. Er is niets concreets wat naar die kerel wijst. Enkel wat woordenwisselingen die hij met mij heeft gehad. Ook het feit dat de kamer van zijn dochter leeg is verandert hier niets aan aldus de politiequote:Op maandag 7 april 2008 13:57 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom ze dat in dit geval niet zouden doen.
Je had dat eerste gesprek ook moeten opnemen, natuurlijk wilde ie niet dat het opgenomen zou worden.quote:Op maandag 7 april 2008 14:48 schreef Underdoggy het volgende:
ik ga hem proberen te bellen voor een "dealtje" en dat gesprek opnemen zodat zwart op wit staat dat hij mijn spullen heeft. Geweldig idee van iemand hier. Uiteraard niet zeggen dat ik al aangifte heb gedaan. Topidee!
Heeft TS een diefstalverzekering? Die zien hem al(weer) aankomenquote:Op maandag 7 april 2008 14:48 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Geen directe verdachte. Er is niets concreets wat naar die kerel wijst. Enkel wat woordenwisselingen die hij met mij heeft gehad. Ook het feit dat de kamer van zijn dochter leeg is verandert hier niets aan aldus de politie
quote:Op maandag 7 april 2008 14:48 schreef Underdoggy het volgende:
ik ga hem proberen te bellen voor een "dealtje" en dat gesprek opnemen zodat zwart op wit staat dat hij mijn spullen heeft. Geweldig idee van iemand hier. Uiteraard niet zeggen dat ik al aangifte heb gedaan. Topidee!
Ha, ha, dat wilde ik ook al de hele tijd zeggen.quote:Op maandag 7 april 2008 13:50 schreef nietzman het volgende:
Bij mij zijn ze gewoon langsgeweest toen er in mijn studentenhuis was ingebroken. Daarbij hebben ze schoenzoolafdrukken en vingerafdrukken bekeken. Daarbij is echt niemand gewond geraakt of gedood hoor. En toen was er geen verdenking tegen een concrete persoon, wat hier wel het geval kan zijn.quote:Op maandag 7 april 2008 15:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ha, ha, dat wilde ik ook al de hele tijd zeggen.
Dan moeten er tijdens die inbraak al heel heftige dingen zijn gebeurd ofzo, geweldpleging en/of mens(en) die zijn gedood.
Kan zijn dat de politie per regio anders te werk gaat.quote:Op maandag 7 april 2008 15:51 schreef Pool het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze gewoon langsgeweest toen er in mijn studentenhuis was ingebroken. Daarbij hebben ze schoenzoolafdrukken en vingerafdrukken bekeken. Daarbij is echt niemand gewond geraakt of gedood hoor. En toen was er geen verdenking tegen een concrete persoon, wat hier wel het geval kan zijn.
Klopt dat zou kunnen en je weet nooit of in een bepaalde wijk meerdere delicten zijn begaan door een vermoedelijke zelfde dader, waar ze dan harder achteraan zitten.quote:Op maandag 7 april 2008 16:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Kan zijn dat de politie per regio anders te werk gaat.
Inbraak. Waar zijn hier de sporen van braak?quote:Op maandag 7 april 2008 15:51 schreef Pool het volgende:
Bij mij zijn ze gewoon langsgeweest toen er in mijn studentenhuis was ingebroken. Daarbij hebben ze schoenzoolafdrukken en vingerafdrukken bekeken. Daarbij is echt niemand gewond geraakt of gedood hoor. En toen was er geen verdenking tegen een concrete persoon, wat hier wel het geval kan zijn.
Het is geen inbraak, maar zoals eerder in dit topic gezegd een geval van diefstal uit woning. Maar dat maakt de kring van verdachten alleen nog maar kleiner en makkelijker te onderzoeken denk je niet? Tenzij de voordeur wagenwijd openstond natuurlijk.quote:Op maandag 7 april 2008 16:40 schreef nietzman het volgende:
[..]
Inbraak. Waar zijn hier de sporen van braak?
Heel leuk allemaal maar zo werkt het hier blijkbaar dus wel. Ze gaan echt geen CSI team langssturen (helaas).quote:Op maandag 7 april 2008 17:43 schreef trancethrust het volgende:
Inderaad. Dat er niets is geforceerd wilt ook niet zeggen dat er dan opeens minder sporen zijn. Dat er geen directe verdachte is en daarom geen sporenonderzoek wordt gedaan is een nog vager argument. Zou mooi zijn als er voor elk misdrijf een kant-en-klare hoofdverdachte bestond.
Verklaar je eens nader...quote:Op maandag 7 april 2008 18:28 schreef Aoristus het volgende:
dat je dan niet alert bent als hij ontevreden weggaat en je spullen meeneemt ter compensatie.
Hij heeft die spullen vast zelf al doorverkocht.quote:Op maandag 7 april 2008 18:18 schreef Fe2O3 het volgende:
Beuh. Politie kan nu niets behalve de man uitnodigen voor verhoor. Evt. vingerafdrukken zijn door de man logisch te verklaren.
Gewoon bellen en de beste man direct vragen waar de spullen zijn gebleven, en aanbieden te betalen (de 1200, -) als hij ze terug bezorgd.
Geheid dat hij bekend dat hij ze heeft dan; met dat opgenomen gesprek naar de politie en de zaak is afgedaan
Hij duwde dat mannetje zijn kamer uit en hoorde later wat gerommel uit de gemeenschappelijke ruimte. Dan moet er toch een belletje gaan rinkelen?quote:
of een paardenkop in hun bedquote:Op maandag 7 april 2008 18:41 schreef Ringo het volgende:
Ik zou een dooie hond in hun tuin neerleggen.
Later, als in, dezelfde dag, hij was dus al een keer opgerot..quote:Op maandag 7 april 2008 18:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hij duwde dat mannetje zijn kamer uit en hoorde later wat gerommel uit de gemeenschappelijke ruimte. Dan moet er toch een belletje gaan rinkelen?
Doorverkocht weet ik niet, maar bied hem idd. geen geld meer aanquote:Op maandag 7 april 2008 18:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hij heeft die spullen vast zelf al doorverkocht.
Bied die man geen rooie cent aan, voor je het weet staat ie weer voor je deur te zaniken.
Zeker wel, bij me broer diefstal uit woning (deur was open) en de politie kwam vinger afdrukken nemen van het huis na een belletje en heeft dus bewijzen verzamelt. Ook geen sporen van braak dus vergelijkbaar hiermee in dat opzicht.quote:Op maandag 7 april 2008 13:50 schreef nietzman het volgende:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:22 schreef kweek89 het volgende:
wil geen spelbreker zijn, maar helaas is opname illegaal en dus geen bewijs...tenzij hij er mee instemt..maar dat lijkt mij niet zo reeel.
Het mag welquote:Op dinsdag 8 april 2008 01:22 schreef kweek89 het volgende:
wil geen spelbreker zijn, maar helaas is opname illegaal en dus geen bewijs...tenzij hij er mee instemt..maar dat lijkt mij niet zo reeel.
Ik moest er inderdaad aan denkenquote:Op dinsdag 8 april 2008 08:32 schreef right_turn het volgende:
Bewoners gered uit Delftse studentenwoning
TS heeft al even niets van zich laten horen. TS is de sjaak!
Niet doen. De politie mag niet zomaar afluisteren en mag daar ook niet zomaar aan meewerken (anders zou het wel heel makkelijk worden hun afluisterwerk aan burgers uit te besteden). Zo'n vaart zal het niet direct lopen, maar ik zou het gewoon zelf doen en zelf opnemen.quote:Op maandag 7 april 2008 11:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Eerst even met de politie overleggen of dit wel geldig bewijs later kan zijn dan.
Maar ik ken Underdog goed, dus wellichtquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:50 schreef nietzman het volgende:
Jaja, de humorloze foto-schreeuwers hadden in het eerste topic hun zegje allemaal al gedaan hoor.
En is zijn huis afgefikt?quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar ik ken Underdog goed, dus wellicht
Dus na de lok-homo nu ook de lok-lcd?quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:29 schreef ASroma het volgende:
anders zet je er een nieuwe lok-lcd tv neer, hopen dat ie nog een keer komt buurten! maar dan heb jij natuurlijk een camera geinstalleerd deze keer
quote:Op dinsdag 8 april 2008 07:03 schreef Loedertje het volgende:
Het lijkt mij sterk dat de eigenaar van je pand de gegevens van die meid /ouders niet heeft. Heb je al contact gehad met de eigenaar van het pand?
tssss, jezelf quoten, gebruik dan liever een kloonquote:
Check je PMquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:32 schreef Stereotomy het volgende:
Underdog, doe es een foto van je vrouwelijke huisgenoot
Mijn PM staat ook open!quote:
Waarom zou ik, het is toch ietwat raar dat TS de huisbaas er niet bij heeft betrokken, hij is toch de persoon die een eventuele huurovereenkomst heeft en de volledige ID van het meisje kent ? Mis dat in het hele verhaal.quote:
"Vrienden" van 120 kilo puur spieren wil ook wel eens helpen ja. Gewoon vriendelijk vragen of hij moeite heeft jullie spullen op te tillen, en jullie indien nodig het zelf wel even optillen.quote:Op woensdag 9 april 2008 08:15 schreef Fe2O3 het volgende:
Mja als hij niet wilt luisteren dan zit er niets anders op dan een lange terreur campagne starten of met een groepje vrienden langsgaan en de spullen terugeisen. Zolang je aan de deur staat en het vriendelijk vraagt dan kan ie je toch niets maken uit jusitieel oogpunt. Desnoods elke dag 2x aanbellen. Of langs z'n werk gaan met wat vrienden en daar om te spullen vragen.
Als de beste man het hard wilt spelen ^^.
jah de politie gaat ook echt langskomen op assumpties van de TS. Zou wel erg makkelijk zijn danquote:Op woensdag 9 april 2008 07:03 schreef rene90 het volgende:
Vage politie bij jou daar zo. Heb je al het adres van die vader? Dan even naar de buren daarvan bellen of die iets hebben gezien.
Hier in a'dam - noord wel tenminste, ook diefstal uit woningquote:Op woensdag 9 april 2008 09:00 schreef ASroma het volgende:
[..]
jah de politie gaat ook echt langskomen op assumpties van de TS. Zou wel erg makkelijk zijn dan
Maar hier waren er geen braaksporen.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:23 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hier in a'dam - noord wel tenminste, ook diefstal uit woning
Er is een verschil tussen diefstal uit woning en inbraak.quote:
Huisbaas weet van de zaak, wil alleen de sloten niet vervangen. Via kennissen heb ik adres ook achterhaald maar wat kan ik daar concreet nu mee?quote:Op woensdag 9 april 2008 07:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarom zou ik, het is toch ietwat raar dat TS de huisbaas er niet bij heeft betrokken, hij is toch de persoon die een eventuele huurovereenkomst heeft en de volledige ID van het meisje kent ? Mis dat in het hele verhaal.
Gewoon je spullen daar ophalen.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:56 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Huisbaas weet van de zaak, wil alleen de sloten niet vervangen. Via kennissen heb ik adres ook achterhaald maar wat kan ik daar concreet nu mee?
Gooi maar hier neer. Ik weet zeker dat er een hoop lezers zijn die er wat mee kunnen. Bergen pizza bestellen, Christine LeDuc, etc..quote:Op woensdag 9 april 2008 10:56 schreef Underdoggy het volgende:
Via kennissen heb ik adres ook achterhaald maar wat kan ik daar concreet nu mee?
quote:Op woensdag 9 april 2008 11:26 schreef JumpingJacky het volgende:
Gooi maar hier neer. Ik weet zeker dat er een hoop lezers zijn die er wat mee kunnen. Bergen pizza bestellen, Christine LeDuc, etc..![]()
quote:Op woensdag 9 april 2008 10:56 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Huisbaas weet van de zaak, wil alleen de sloten niet vervangen. Via kennissen heb ik adres ook achterhaald maar wat kan ik daar concreet nu mee?
Dat had ie toch al gedaan, waarna hun huis is leeggejat. Er is een tijd van bepaalde bestanden op je PC houden en een tijd van bepaalde bestanden nooit op je PC gehad te hebben totdat je het downloadde van rapidshare via een obscuur linkje op een of andere 4chan-site.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:36 schreef Scorpie het volgende:
Owja Underdoggy, waarom chanteer je dochter-lief niet even met de info die je hebt....
quote:Op woensdag 9 april 2008 13:12 schreef L.Denninger het volgende:
Als die man een lievelingsplant in de tuin heeft staan kun je die platstampen !
Kom er maar in 50 centquote:Op woensdag 9 april 2008 13:12 schreef L.Denninger het volgende:
Als die man een lievelingsplant in de tuin heeft staan kun je die platstampen !
klopt, ben ik het in zeker zin mee eens... maar evengoed is het ook in dit geval iets dat altijd via een normale WA-verzekering zou afgehandeld kunnen worden, en niet op een andere manier.quote:Op maandag 7 april 2008 11:35 schreef Pool het volgende:
[..]
Onzin, als ik in mijn studentenhuis van alle teringzooi moest afblijven die mijn medebewoners in de gemeenschappelijke keuken lieten slingeren, dan had ik zelf niks meer kunnen koken of afwassen.
Is het trouwens wel echt het teiltje van de TS? Maar zelfs al zou dat het zijn, dan nog vind ik dat TS onverantwoordelijk heeft gehandeld door dermate scherpe messen op niet goed zchtbare wijze te laten slingeren in de gemeenschappelijke ruimte.
Gewoon een beetje bang maken. Als iemand bang genoeg is, en het probleem kan oplossen door wat gestolen goederen te retourneren gaat ie niet naar de politie toe hoor, trust me.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:08 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een adviezen van de internethelden weer zeg![]()
Vooral een oorlog beginnen ja, dat is de beste oplossing! Als het even kan met een honkbalknuppel en een groepje brede gasten zijn huis binnenvallen. Ik zou niet weten hoe dat nadelig voor je uit zou kunnen pakken.
Weer een internetheld. IEdereen met z'n zogenaamd stoere adviezen. Brede gasten van 120kiloquote:Op woensdag 9 april 2008 13:31 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Gewoon een beetje bang maken. Als iemand bang genoeg is, en het probleem kan oplossen door wat gestolen goederen te retourneren gaat ie niet naar de politie toe hoor, trust me.
Maar risico-loos is het niet.
Ik verneem graag wat jij in je oneindige wijsheid denkt te gaan klaarspelen in een situatie als deze. Mijn persoonlijke ervaring is dat mensen beter luisteren naar wat je te zeggen hebt als je laat merken dat het menens is. Een slap telefoontje valt daar niet onder.
jammer, maar wel de realiteit
Dus, je kraakt de enige methode die enigszins zou kunnen werken af, om vervolgens zelf te komen met ....... helemaal niets?quote:Op woensdag 9 april 2008 13:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Weer een internetheld. IEdereen met z'n zogenaamd stoere adviezen. Brede gasten van 120kilowaar wil je die vandaan halen dan? Denk je dat je die even optrommelt uit een sportschool? Die zien jou al aankomen
ja meneer ik heb ruzie en willen jullie mij helpen dan krijgen jullie allemaal 50 euro
![]()
Conclusie: TS je bent een lul. Je bent je spullen gewoon kwijt en je zult ze ook niet meer terug krijgen.
Er is verder geen oplossing, maar die stoere oplossing van brede mannen is al helemala geen optie. Kom ook in dat soort sportscholen en die 'beren' van 120kg geven geen fuck om je hoor. Ook niet als jij aankomt lopen met 100euro. Die verdienen hun geld wel op een andere manier. niet door naar iemands deur te gaan voor een puisterig studentjequote:Op woensdag 9 april 2008 13:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus, je kraakt de enige methode die enigszins zou kunnen werken af, om vervolgens zelf te komen met ....... helemaal niets?Royal Sadness^2
Goede brief zegquote:Op woensdag 9 april 2008 14:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
"Geachte heer huppeldepup,
Aan u heb ik aangeboden om het via de wettelijke en legale manier op te lossen door middel van de WA-verzekering welke ik uiteraard heb, maar deze aanbieding heeft u in de wind geslagen. Als reactie op mijn schappelijke aanbieding heeft u een strafbaar feit gepleegd welke niet alleen mij beinvloed, maar ook mijn huisgenoot die er compleet buiten staat. Daarom verzoek ik u vriendelijk om de spullen te retourneren en het alsnog via de wettelijke manier op te lossen waar ik nog compleet voor open sta. Dit zal voor bijde beide partijen een fijnere afloop hebben dan het op deze manier proberen op te lossen.
Met vriendelijke groeten,
Underdog"
En dan het liefst de brief zelf in de brievenbus doen, dan weet hij gelijk dat jij weet waar hij woont
Jij had lekker een biertje open getrokken en naar de lege muur waar eerst je LCD tv stond gekeken natuurlijk..quote:Op woensdag 9 april 2008 14:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Goede brief zegAls je die man aan het lachen wilt maken moet je dit sturen.
Juridisch gezien kun je prima schuld hebben aan letsel dat je niet zelf daadwerkelijk toebrengt hoor. Bij andere situaties van letsel door gevaarzetting (zaken als HR Kelderluik, HR Jetblast, HR De Heel/Korver) werd ook gewoon toerekening van schade op basis van schuld aangenomen.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:31 schreef RM-rf het volgende:
[..]
klopt, ben ik het in zeker zin mee eens... maar evengoed is het ook in dit geval iets dat altijd via een normale WA-verzekering zou afgehandeld kunnen worden, en niet op een andere manier.
In dat geval is het goed te bedenken dat het mogelijk zo zou kunnen zijn dat de TS aansprakelijk te houden zou zijn voor eventuele schade, maar dat nog niet zo is dat de fysieke schade ook zijn schuld' zou zijn (in dat geval zou hij schuldig zijn aan fysiek letsel, wat enkel zo is als hij het ook dadwerelijk zelf toebrengt)
het is goed daartusen een genuanceerd verschil te zien, aansprakelijkheid of schuld.
quote:Op woensdag 9 april 2008 14:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
"Geachte heer huppeldepup,
Aan u heb ik aangeboden om het via de wettelijke en legale manier op te lossen door middel van de WA-verzekering welke ik uiteraard heb, maar deze aanbieding heeft u in de wind geslagen. Als reactie op mijn schappelijke aanbieding heeft u een strafbaar feit gepleegd welke niet alleen mij beinvloed, maar ook mijn huisgenoot die er compleet buiten staat. Daarom verzoek ik u vriendelijk om de spullen te retourneren en het alsnog via de wettelijke manier op te lossen waar ik nog compleet voor open sta. Dit zal voor bijde partijen een fijnere afloop hebben dan het op deze manier proberen op te lossen.
Met vriendelijke groeten,
Underdog"
En dan het liefst de brief zelf in de brievenbus doen, dan weet hij gelijk dat jij weet waar hij woont
Hehe, je hebt gelijk. Nu ik het terug lees schaam ik me dood.... Het was ook maar een opzetje/idee voor de beste man.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:41 schreef Oosthoek het volgende:
[..]Probeer dan op z'n minst de immense grammaticale fouten eruit te halen en je kindernederlands in een juridisch jasje te steken. Als je dit opstuurt krijg je dood door schuld aangerekend omdat de arme man zich dood gaat lachen.
Ik heb het nergens over gasten van 120 kilo.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Weer een internetheld. IEdereen met z'n zogenaamd stoere adviezen. Brede gasten van 120kilowaar wil je die vandaan halen dan? Denk je dat je die even optrommelt uit een sportschool? Die zien jou al aankomen
ja meneer ik heb ruzie en willen jullie mij helpen dan krijgen jullie allemaal 50 euro
![]()
Conclusie: TS je bent een lul. Je bent je spullen gewoon kwijt en je zult ze ook niet meer terug krijgen.
Schuur niet op slot is geen inbraak natuurlijk. En zodra die kerel moeilijk gaat doen, toont hij zijn eigen diefstal aan, dus dit worden normaliter geen juridische problemen. Het kan hoogstens zo zijn dat TS straks met zijn hoofd in een wasteiltje met messen wordt gehangen.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:01 schreef GlowMouse het volgende:
Gesloten sleutelsysteem, prachtig. Het zal de verhuurder alleen nog wel wat moeite kosten om dat wicht het huis uit te krijgen (huurbescherming enzo), maar zo te horen gaat ze vrijwillig wel weg.
Het is alleen te hopen dat hij nu geen aangifte doet van inbraak, want jullie horen niet in zijn schuur te komen
Schuur niet op slot is huisvredebreuk.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:05 schreef Pool het volgende:
[..]
Schuur niet op slot is geen inbraak natuurlijk. En zodra die kerel moeilijk gaat doen, toont hij zijn eigen diefstal aan, dus dit worden normaliter geen juridische problemen. Het kan hoogstens zo zijn dat TS straks met zijn hoofd in een wasteiltje met messen wordt gehangen.
quote:
Dusch...?quote:Op maandag 7 april 2008 00:15 schreef Oosthoek het volgende:
Okay nu is het leuk geweest, maak er maar een eind aan TS.
quote:Op woensdag 9 april 2008 17:26 schreef longinus het volgende:
Kunnen dan nu die foto's van dat grietje in dit topic
als dat een model isquote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:11 schreef DANILXL het volgende:
[..]
als dat een model is
ze ziet er iig wel uit als een kamper
Er moet ook reclame met de kampers als target gemaakt worden!quote:
Nee hoor, DANILXL heeft gelijk. Te veel make-up, te dunne wenkbrauwen, lelijk geblondeerd haar, blik in d'r ogen. Allemaal direct bewijs van hoog kampergehalte.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:26 schreef Oosthoek het volgende:
[..]Kom je ooit buiten of blijf je meestal in je donkere playstationhok zitten? Dit ziet er gewoon uit als een normaal meisje dat er goed uitziet en zich met enige vorm van stijl heeft opgemaakt en aangekleedt. Dat jij normaal plattelandskoeien neukt is natuurlijk jouw probleem.
Zo hoort het!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:58 schreef Underdoggy het volgende:
Update:
We hebben alle spullen weer terug en van die gast horen we waarschijnlijk weinig meer. Samen met mijn huisgenoot en 2 vrienden langs zijn huis gegaan, om eens te kijken of hij de spullen had. Er was helaas niemand thuis. Wel uiteraard even goed rondgekeken op zijn terrein, en tot onze grote blijdschap was de schuurdeur niet op slot. In de schuur.... juist.... allerlei crap waaronder de ontvreemde spullen! Snel alle spullen zo in onze bak geladen, en weer naar huis gereden.
Na veel aandringen zijn de sloten vanochtend ook vervangen en hebben nu daarbij een contract moeten ondertekenen dat op elk moment we de sleutels moeten kunnen tonen en als we ze kwijtraken we de complete nieuwwaarde van het "slotensysteem" moeten dokken. Rotklusje, huisbaas boos maar nu is het wel redelijk klaar. We wonen in een bovenwoning dus hoeven ook niet bang te zijn dat hij alsnog weer binnenkomt.
Ik heb nog steeds enorme adrenalinekick van het geheel maar de spullen zijn dus weer terug. Ben benieuwd of dit nog een staartje krijgt
Misschien moeten jullie je kop eens uit de klei trekken en een kijkje komen nemen in de grote stad in plaats van met je beperkte verstand aardappels te blijven rooien bij de vader in de achtertuin. Half universitair Nederland loopt er zo bij in studentensteden.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:28 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Er moet ook reclame met de kampers als target gemaakt worden!
[..]
Nee hoor, DANILXL heeft gelijk. Te veel make-up, te dunne wenkbrauwen, lelijk geblondeerd haar, blik in d'r ogen. Allemaal direct bewijs van hoog kampergehalte.
Misschien kun je wat van haar lenen.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:58 schreef Underdoggy het volgende:
Update:
We hebben alle spullen weer terug en van die gast horen we waarschijnlijk weinig meer. Samen met mijn huisgenoot en 2 vrienden langs zijn huis gegaan, om eens te kijken of hij de spullen had. Er was helaas niemand thuis. Wel uiteraard even goed rondgekeken op zijn terrein, en tot onze grote blijdschap was de schuurdeur niet op slot. In de schuur.... juist.... allerlei crap waaronder de ontvreemde spullen! Snel alle spullen zo in onze bak geladen, en weer naar huis gereden.
Na veel aandringen zijn de sloten vanochtend ook vervangen en hebben nu daarbij een contract moeten ondertekenen dat op elk moment we de sleutels moeten kunnen tonen en als we ze kwijtraken we de complete nieuwwaarde van het "slotensysteem" moeten dokken. Rotklusje, huisbaas boos maar nu is het wel redelijk klaar. We wonen in een bovenwoning dus hoeven ook niet bang te zijn dat hij alsnog weer binnenkomt.
Ik heb nog steeds enorme adrenalinekick van het geheel maar de spullen zijn dus weer terug. Ben benieuwd of dit nog een staartje krijgt
Mannen ook?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:41 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Half universitair Nederland loopt er zo bij in studentensteden.
Misschien moet jij je ouders eens vragen waarom ze zo weinig van je hielden dat ze je geen fatsoenlijke opvoeding hebben laten genieten.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:41 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie je kop eens uit de klei trekken en een kijkje komen nemen in de grote stad in plaats van met je beperkte verstand aardappels te blijven rooien bij de vader in de achtertuin. Half universitair Nederland loopt er zo bij in studentensteden.
weer zo'n stoere held achter een nickname op internet die iedereen's goed bedoelde reacties loopt af te zeiken. Heb je ook nog een constructieve bijdrage of is dat te moeilijk voor je.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Er is verder geen oplossing, maar die stoere oplossing van brede mannen is al helemala geen optie. Kom ook in dat soort sportscholen en die 'beren' van 120kg geven geen fuck om je hoor. Ook niet als jij aankomt lopen met 100euro. Die verdienen hun geld wel op een andere manier. niet door naar iemands deur te gaan voor een puisterig studentje
Lijkt me beter van nietquote:Op woensdag 9 april 2008 18:42 schreef Oosthoek het volgende:
Misschien kun je wat van haar lenen.
Ik zie t al gebeuren, pappie bij de politie:quote:Op woensdag 9 april 2008 17:01 schreef GlowMouse het volgende:
Gesloten sleutelsysteem, prachtig. Het zal de verhuurder alleen nog wel wat moeite kosten om dat wicht het huis uit te krijgen (huurbescherming enzo), maar zo te horen gaat ze vrijwillig wel weg.
Het is alleen te hopen dat hij nu geen aangifte doet van inbraak, want jullie horen niet in zijn schuur te komen
Een compleet lege studentenkamer?quote:Op maandag 7 april 2008 07:45 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik noem maar even een probleempje....bewijs?!
Dit was juist een constructieve bijdrage kneusquote:Op woensdag 9 april 2008 19:50 schreef Asics het volgende:
[..]
weer zo'n stoere held achter een nickname op internet die iedereen's goed bedoelde reacties loopt af te zeiken. Heb je ook nog een constructieve bijdrage of is dat te moeilijk voor je.
*au*quote:Op woensdag 9 april 2008 19:46 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Misschien moet jij je ouders eens vragen waarom ze zo weinig van je hielden dat ze je geen fatsoenlijke opvoeding hebben laten genieten.
noem je dat constructief? wat een niveau weer.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dit was juist een constructieve bijdrage kneusen ik ben juist niet de stoere held op internet.
Je moet ze natuurlijk geen dna materiaal in de schuur leggen hequote:Op donderdag 10 april 2008 08:10 schreef Strolie75 het volgende:
Hahahaha...toffe actie!
Heb je nog in z'n schuur gepoept?
oke jankerdquote:Op donderdag 10 april 2008 07:55 schreef Asics het volgende:
[..]
noem je dat constructief? wat een niveau weer.een baggeruser die gaat schelden dus.
Nee. Nog meer vragen?quote:Op donderdag 10 april 2008 08:21 schreef RickTheGreatest het volgende:
Iedere kerel (in ieder geval van rond haar leeftijd) zou daar wel in roeren, mochten ze de kans krijgen
zeker weer zo'n 'constructieve' bijdrage.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 10:47 schreef Asics het volgende:
[..]
zeker weer zo'n 'constructieve' bijdrage.
quote:Op donderdag 10 april 2008 10:47 schreef Asics het volgende:
[..]
zeker weer zo'n 'constructieve' bijdrage.
Gemiste kans. Ik had méér meegenomen en dat ergens in een vullisbak gekiept. Laat hem ook maar eens balen.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:58 schreef Underdoggy het volgende:
Update:
... allerlei crap waaronder de ontvreemde spullen! Snel alle spullen zo in onze bak geladen, en weer naar huis gereden.
Ahum, onterecht.quote:Na veel aandringen zijn de sloten vanochtend ook vervangen en hebben nu daarbij een contract moeten ondertekenen dat op elk moment we de sleutels moeten kunnen tonen en als we ze kwijtraken we de complete nieuwwaarde van het "slotensysteem" moeten dokken.
Zo mooi is ze inderdaad niet.. Ze lijkt me wel erg verwendquote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:41 schreef Underdoggy het volgende:
Dat is d'r dan ook niet.
De huurders hebben sleutels, verder niemand. Dat iemand ze "uitleent" is niet zijn probleem. Verder ontbreekt elk bewijs voor inbraak.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:45 schreef mgerben het volgende:
[..]
Ahum, onterecht.
De huisbaas heeft toegestaan dat een dief de beschikking heeft over jullie sleutels. Dan heeft hij daar wel wat verantwoordelijkheid in, toch?
Niet heel erg ultraslim, maar het is geen bewijs en ook geen bekentenis. En zonder aangifte is er zelfs geen zaak.quote:Op maandag 14 april 2008 15:31 schreef Roi het volgende:
Slim, op internet zetten dat je zelf ook hebt ingebroken!
Preciesquote:Op maandag 14 april 2008 15:34 schreef rgras het volgende:
Alsof die kamper een aanklacht gaat indienen dat zijn gestolen spullen gestolen zijn. [ afbeelding ]
Misschien ook wel, we weten het niet.quote:Op maandag 14 april 2008 15:54 schreef mgerben het volgende:
En bovendien is er geen aangifte.
quote:Politie: Wat is er gestolen?
Tokkie pa met losse handjes en geen moraal: Ehm, de spullen van hunzelluf mijn LCD TV, XBox en espressomachine die ik in mijn schuur had gezet.
Politie: "Waarom stonden al deze spullen in uw schuur, waarvan de deur niet op slot was?"quote:Op maandag 14 april 2008 17:16 schreef r_one het volgende:
[..]
Misschien ook wel, we weten het niet.
[..]
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:41 schreef WalterSobchak het volgende:
Doe eens een kopietje van je aangifte of iets dergelijks. Geef ons eens een reden om dit verhaal te geloven..
Klopt, maar heb beide topics geheel gelezen, ben benieuwd naar de uiteindelijke afloop..quote:
De apparatuur had je toch teruggestolen staat hierboven ergens?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:34 schreef Underdoggy het volgende:
Lang verhaal geworden, bitch 250 ekkies betaald en alles terug gekregen uiteindelijk (alle apparatuur + geld). Dit alles is pas enkele maanden afgerond (die 250 E).
Zoals ach al zegt.. Je had alles al terug gejat toch?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:34 schreef Underdoggy het volgende:
Lang verhaal geworden, bitch 250 ekkies betaald en alles terug gekregen uiteindelijk (alle apparatuur + geld). Dit alles is pas enkele maanden afgerond (die 250 E).
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:58 schreef Underdoggy het volgende:
Update:
door de mandquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:34 schreef Underdoggy het volgende:
daar is opzach niks mis mee..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:00 schreef 16meter het volgende:
TS wil aandacht van internet mensen en verzint daarom verhaaltjes![]()
![]()
![]()
Dit dus..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 07:58 schreef freak1 het volgende:
[..]
[..]
door de mand
je maakt zo'n zielig verhaal dat zelfs de modjes medelijden met je hebben, en dan val je door je eigen vergeetachtigheid door de mand
[ afbeelding ]
Jij hebt ge-edit!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |