Jij had lekker een biertje open getrokken en naar de lege muur waar eerst je LCD tv stond gekeken natuurlijk..quote:Op woensdag 9 april 2008 14:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Goede brief zegAls je die man aan het lachen wilt maken moet je dit sturen.
Juridisch gezien kun je prima schuld hebben aan letsel dat je niet zelf daadwerkelijk toebrengt hoor. Bij andere situaties van letsel door gevaarzetting (zaken als HR Kelderluik, HR Jetblast, HR De Heel/Korver) werd ook gewoon toerekening van schade op basis van schuld aangenomen.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:31 schreef RM-rf het volgende:
[..]
klopt, ben ik het in zeker zin mee eens... maar evengoed is het ook in dit geval iets dat altijd via een normale WA-verzekering zou afgehandeld kunnen worden, en niet op een andere manier.
In dat geval is het goed te bedenken dat het mogelijk zo zou kunnen zijn dat de TS aansprakelijk te houden zou zijn voor eventuele schade, maar dat nog niet zo is dat de fysieke schade ook zijn schuld' zou zijn (in dat geval zou hij schuldig zijn aan fysiek letsel, wat enkel zo is als hij het ook dadwerelijk zelf toebrengt)
het is goed daartusen een genuanceerd verschil te zien, aansprakelijkheid of schuld.
quote:Op woensdag 9 april 2008 14:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
"Geachte heer huppeldepup,
Aan u heb ik aangeboden om het via de wettelijke en legale manier op te lossen door middel van de WA-verzekering welke ik uiteraard heb, maar deze aanbieding heeft u in de wind geslagen. Als reactie op mijn schappelijke aanbieding heeft u een strafbaar feit gepleegd welke niet alleen mij beinvloed, maar ook mijn huisgenoot die er compleet buiten staat. Daarom verzoek ik u vriendelijk om de spullen te retourneren en het alsnog via de wettelijke manier op te lossen waar ik nog compleet voor open sta. Dit zal voor bijde partijen een fijnere afloop hebben dan het op deze manier proberen op te lossen.
Met vriendelijke groeten,
Underdog"
En dan het liefst de brief zelf in de brievenbus doen, dan weet hij gelijk dat jij weet waar hij woont
Hehe, je hebt gelijk. Nu ik het terug lees schaam ik me dood.... Het was ook maar een opzetje/idee voor de beste man.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:41 schreef Oosthoek het volgende:
[..]Probeer dan op z'n minst de immense grammaticale fouten eruit te halen en je kindernederlands in een juridisch jasje te steken. Als je dit opstuurt krijg je dood door schuld aangerekend omdat de arme man zich dood gaat lachen.
Ik heb het nergens over gasten van 120 kilo.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Weer een internetheld. IEdereen met z'n zogenaamd stoere adviezen. Brede gasten van 120kilowaar wil je die vandaan halen dan? Denk je dat je die even optrommelt uit een sportschool? Die zien jou al aankomen
ja meneer ik heb ruzie en willen jullie mij helpen dan krijgen jullie allemaal 50 euro
![]()
Conclusie: TS je bent een lul. Je bent je spullen gewoon kwijt en je zult ze ook niet meer terug krijgen.
Schuur niet op slot is geen inbraak natuurlijk. En zodra die kerel moeilijk gaat doen, toont hij zijn eigen diefstal aan, dus dit worden normaliter geen juridische problemen. Het kan hoogstens zo zijn dat TS straks met zijn hoofd in een wasteiltje met messen wordt gehangen.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:01 schreef GlowMouse het volgende:
Gesloten sleutelsysteem, prachtig. Het zal de verhuurder alleen nog wel wat moeite kosten om dat wicht het huis uit te krijgen (huurbescherming enzo), maar zo te horen gaat ze vrijwillig wel weg.
Het is alleen te hopen dat hij nu geen aangifte doet van inbraak, want jullie horen niet in zijn schuur te komen
Schuur niet op slot is huisvredebreuk.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:05 schreef Pool het volgende:
[..]
Schuur niet op slot is geen inbraak natuurlijk. En zodra die kerel moeilijk gaat doen, toont hij zijn eigen diefstal aan, dus dit worden normaliter geen juridische problemen. Het kan hoogstens zo zijn dat TS straks met zijn hoofd in een wasteiltje met messen wordt gehangen.
quote:
Dusch...?quote:Op maandag 7 april 2008 00:15 schreef Oosthoek het volgende:
Okay nu is het leuk geweest, maak er maar een eind aan TS.
quote:Op woensdag 9 april 2008 17:26 schreef longinus het volgende:
Kunnen dan nu die foto's van dat grietje in dit topic
als dat een model isquote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:11 schreef DANILXL het volgende:
[..]
als dat een model is
ze ziet er iig wel uit als een kamper
Er moet ook reclame met de kampers als target gemaakt worden!quote:
Nee hoor, DANILXL heeft gelijk. Te veel make-up, te dunne wenkbrauwen, lelijk geblondeerd haar, blik in d'r ogen. Allemaal direct bewijs van hoog kampergehalte.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:26 schreef Oosthoek het volgende:
[..]Kom je ooit buiten of blijf je meestal in je donkere playstationhok zitten? Dit ziet er gewoon uit als een normaal meisje dat er goed uitziet en zich met enige vorm van stijl heeft opgemaakt en aangekleedt. Dat jij normaal plattelandskoeien neukt is natuurlijk jouw probleem.
Zo hoort het!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:58 schreef Underdoggy het volgende:
Update:
We hebben alle spullen weer terug en van die gast horen we waarschijnlijk weinig meer. Samen met mijn huisgenoot en 2 vrienden langs zijn huis gegaan, om eens te kijken of hij de spullen had. Er was helaas niemand thuis. Wel uiteraard even goed rondgekeken op zijn terrein, en tot onze grote blijdschap was de schuurdeur niet op slot. In de schuur.... juist.... allerlei crap waaronder de ontvreemde spullen! Snel alle spullen zo in onze bak geladen, en weer naar huis gereden.
Na veel aandringen zijn de sloten vanochtend ook vervangen en hebben nu daarbij een contract moeten ondertekenen dat op elk moment we de sleutels moeten kunnen tonen en als we ze kwijtraken we de complete nieuwwaarde van het "slotensysteem" moeten dokken. Rotklusje, huisbaas boos maar nu is het wel redelijk klaar. We wonen in een bovenwoning dus hoeven ook niet bang te zijn dat hij alsnog weer binnenkomt.
Ik heb nog steeds enorme adrenalinekick van het geheel maar de spullen zijn dus weer terug. Ben benieuwd of dit nog een staartje krijgt
Misschien moeten jullie je kop eens uit de klei trekken en een kijkje komen nemen in de grote stad in plaats van met je beperkte verstand aardappels te blijven rooien bij de vader in de achtertuin. Half universitair Nederland loopt er zo bij in studentensteden.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:28 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Er moet ook reclame met de kampers als target gemaakt worden!
[..]
Nee hoor, DANILXL heeft gelijk. Te veel make-up, te dunne wenkbrauwen, lelijk geblondeerd haar, blik in d'r ogen. Allemaal direct bewijs van hoog kampergehalte.
Misschien kun je wat van haar lenen.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:58 schreef Underdoggy het volgende:
Update:
We hebben alle spullen weer terug en van die gast horen we waarschijnlijk weinig meer. Samen met mijn huisgenoot en 2 vrienden langs zijn huis gegaan, om eens te kijken of hij de spullen had. Er was helaas niemand thuis. Wel uiteraard even goed rondgekeken op zijn terrein, en tot onze grote blijdschap was de schuurdeur niet op slot. In de schuur.... juist.... allerlei crap waaronder de ontvreemde spullen! Snel alle spullen zo in onze bak geladen, en weer naar huis gereden.
Na veel aandringen zijn de sloten vanochtend ook vervangen en hebben nu daarbij een contract moeten ondertekenen dat op elk moment we de sleutels moeten kunnen tonen en als we ze kwijtraken we de complete nieuwwaarde van het "slotensysteem" moeten dokken. Rotklusje, huisbaas boos maar nu is het wel redelijk klaar. We wonen in een bovenwoning dus hoeven ook niet bang te zijn dat hij alsnog weer binnenkomt.
Ik heb nog steeds enorme adrenalinekick van het geheel maar de spullen zijn dus weer terug. Ben benieuwd of dit nog een staartje krijgt
Mannen ook?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:41 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Half universitair Nederland loopt er zo bij in studentensteden.
Misschien moet jij je ouders eens vragen waarom ze zo weinig van je hielden dat ze je geen fatsoenlijke opvoeding hebben laten genieten.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:41 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie je kop eens uit de klei trekken en een kijkje komen nemen in de grote stad in plaats van met je beperkte verstand aardappels te blijven rooien bij de vader in de achtertuin. Half universitair Nederland loopt er zo bij in studentensteden.
weer zo'n stoere held achter een nickname op internet die iedereen's goed bedoelde reacties loopt af te zeiken. Heb je ook nog een constructieve bijdrage of is dat te moeilijk voor je.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Er is verder geen oplossing, maar die stoere oplossing van brede mannen is al helemala geen optie. Kom ook in dat soort sportscholen en die 'beren' van 120kg geven geen fuck om je hoor. Ook niet als jij aankomt lopen met 100euro. Die verdienen hun geld wel op een andere manier. niet door naar iemands deur te gaan voor een puisterig studentje
Lijkt me beter van nietquote:Op woensdag 9 april 2008 18:42 schreef Oosthoek het volgende:
Misschien kun je wat van haar lenen.
Ik zie t al gebeuren, pappie bij de politie:quote:Op woensdag 9 april 2008 17:01 schreef GlowMouse het volgende:
Gesloten sleutelsysteem, prachtig. Het zal de verhuurder alleen nog wel wat moeite kosten om dat wicht het huis uit te krijgen (huurbescherming enzo), maar zo te horen gaat ze vrijwillig wel weg.
Het is alleen te hopen dat hij nu geen aangifte doet van inbraak, want jullie horen niet in zijn schuur te komen
Een compleet lege studentenkamer?quote:Op maandag 7 april 2008 07:45 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik noem maar even een probleempje....bewijs?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |