abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57934272
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Goede brief zeg Als je die man aan het lachen wilt maken moet je dit sturen.
Jij had lekker een biertje open getrokken en naar de lege muur waar eerst je LCD tv stond gekeken natuurlijk..
  woensdag 9 april 2008 @ 14:18:19 #202
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_57934303
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:31 schreef RM-rf het volgende:

[..]

klopt, ben ik het in zeker zin mee eens... maar evengoed is het ook in dit geval iets dat altijd via een normale WA-verzekering zou afgehandeld kunnen worden, en niet op een andere manier.
In dat geval is het goed te bedenken dat het mogelijk zo zou kunnen zijn dat de TS aansprakelijk te houden zou zijn voor eventuele schade, maar dat nog niet zo is dat de fysieke schade ook zijn schuld' zou zijn (in dat geval zou hij schuldig zijn aan fysiek letsel, wat enkel zo is als hij het ook dadwerelijk zelf toebrengt)

het is goed daartusen een genuanceerd verschil te zien, aansprakelijkheid of schuld.
Juridisch gezien kun je prima schuld hebben aan letsel dat je niet zelf daadwerkelijk toebrengt hoor. Bij andere situaties van letsel door gevaarzetting (zaken als HR Kelderluik, HR Jetblast, HR De Heel/Korver) werd ook gewoon toerekening van schade op basis van schuld aangenomen.

Schuld (=verwijtbaarheid) aan de gevaarzettende situatie wordt juridisch meestal gewoon beschouwd als schuld aan de schade die uit die gevaarzetting is voortgevloeid. Wel kan vervolgens de vergoedingsplicht van de schade naar evenredigheid worden verminderd als ook het slachtoffer 'eigen schuld' had. Maar gedeelde schuld is dus ook schuld.
  woensdag 9 april 2008 @ 14:24:47 #203
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_57934434
Gewoon wachten tot ie z'n auto een keer niet op slot doet, en er dan een stapel damesondergoed in gooien !
zzz
  Official ESF Kreviewer woensdag 9 april 2008 @ 14:26:37 #204
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_57934471
Wat een ontzetend passieve houding zeg. My god, het is al vaker gezegd maar ik zou toch echt ff wat negers optrommelen en er naartoe gaan... als de politie niet wil helpen, dan moet je zelf maar wat doen.
  woensdag 9 april 2008 @ 14:41:57 #205
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_57934822
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
"Geachte heer huppeldepup,

Aan u heb ik aangeboden om het via de wettelijke en legale manier op te lossen door middel van de WA-verzekering welke ik uiteraard heb, maar deze aanbieding heeft u in de wind geslagen. Als reactie op mijn schappelijke aanbieding heeft u een strafbaar feit gepleegd welke niet alleen mij beinvloed, maar ook mijn huisgenoot die er compleet buiten staat. Daarom verzoek ik u vriendelijk om de spullen te retourneren en het alsnog via de wettelijke manier op te lossen waar ik nog compleet voor open sta. Dit zal voor bijde partijen een fijnere afloop hebben dan het op deze manier proberen op te lossen.

Met vriendelijke groeten,

Underdog"

En dan het liefst de brief zelf in de brievenbus doen, dan weet hij gelijk dat jij weet waar hij woont
Probeer dan op z'n minst de immense grammaticale fouten eruit te halen en je kindernederlands in een juridisch jasje te steken. Als je dit opstuurt krijg je dood door schuld aangerekend omdat de arme man zich dood gaat lachen.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  woensdag 9 april 2008 @ 14:57:42 #206
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_57935157
tvp, heel benieuwd hoe dit gaat aflopen..
dus...
pi_57936341
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:41 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Probeer dan op z'n minst de immense grammaticale fouten eruit te halen en je kindernederlands in een juridisch jasje te steken. Als je dit opstuurt krijg je dood door schuld aangerekend omdat de arme man zich dood gaat lachen.
Hehe, je hebt gelijk. Nu ik het terug lees schaam ik me dood.... Het was ook maar een opzetje/idee voor de beste man.
  woensdag 9 april 2008 @ 16:08:29 #208
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_57936551
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Weer een internetheld. IEdereen met z'n zogenaamd stoere adviezen. Brede gasten van 120kilo waar wil je die vandaan halen dan? Denk je dat je die even optrommelt uit een sportschool? Die zien jou al aankomen ja meneer ik heb ruzie en willen jullie mij helpen dan krijgen jullie allemaal 50 euro

Conclusie: TS je bent een lul. Je bent je spullen gewoon kwijt en je zult ze ook niet meer terug krijgen.
Ik heb het nergens over gasten van 120 kilo.

En ach, internetheld... Wie zal het zeggen? Als iemand bij mij wat pikt dan zal ik er meteen een topic over openen in ieder geval, goed?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_57937573
Update:
We hebben alle spullen weer terug en van die gast horen we waarschijnlijk weinig meer. Samen met mijn huisgenoot en 2 vrienden langs zijn huis gegaan, om eens te kijken of hij de spullen had. Er was helaas niemand thuis. Wel uiteraard even goed rondgekeken op zijn terrein, en tot onze grote blijdschap was de schuurdeur niet op slot. In de schuur.... juist.... allerlei crap waaronder de ontvreemde spullen! Snel alle spullen zo in onze bak geladen, en weer naar huis gereden.
Na veel aandringen zijn de sloten vanochtend ook vervangen en hebben nu daarbij een contract moeten ondertekenen dat op elk moment we de sleutels moeten kunnen tonen en als we ze kwijtraken we de complete nieuwwaarde van het "slotensysteem" moeten dokken. Rotklusje, huisbaas boos maar nu is het wel redelijk klaar. We wonen in een bovenwoning dus hoeven ook niet bang te zijn dat hij alsnog weer binnenkomt.
Ik heb nog steeds enorme adrenalinekick van het geheel maar de spullen zijn dus weer terug. Ben benieuwd of dit nog een staartje krijgt
  woensdag 9 april 2008 @ 17:01:31 #210
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_57937649
Gesloten sleutelsysteem, prachtig. Het zal de verhuurder alleen nog wel wat moeite kosten om dat wicht het huis uit te krijgen (huurbescherming enzo), maar zo te horen gaat ze vrijwillig wel weg.

Het is alleen te hopen dat hij nu geen aangifte doet van inbraak, want jullie horen niet in zijn schuur te komen
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
  woensdag 9 april 2008 @ 17:02:48 #211
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_57937678
Nu geloof ik het verhaal niet meer.
  woensdag 9 april 2008 @ 17:05:05 #212
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_57937724
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:01 schreef GlowMouse het volgende:
Gesloten sleutelsysteem, prachtig. Het zal de verhuurder alleen nog wel wat moeite kosten om dat wicht het huis uit te krijgen (huurbescherming enzo), maar zo te horen gaat ze vrijwillig wel weg.

Het is alleen te hopen dat hij nu geen aangifte doet van inbraak, want jullie horen niet in zijn schuur te komen
Schuur niet op slot is geen inbraak natuurlijk. En zodra die kerel moeilijk gaat doen, toont hij zijn eigen diefstal aan, dus dit worden normaliter geen juridische problemen. Het kan hoogstens zo zijn dat TS straks met zijn hoofd in een wasteiltje met messen wordt gehangen.
  woensdag 9 april 2008 @ 17:06:33 #213
210501 right_turn
It's my turn
pi_57937754
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:02 schreef Pool het volgende:
Ditto!
Acht Cola, Acht Bier!
  woensdag 9 april 2008 @ 17:07:52 #214
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_57937779
Als dit zo is, masterlijke actie
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 9 april 2008 @ 17:10:34 #215
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57937831
ongeloofwaardig

--> ONZ
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_57937845
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:05 schreef Pool het volgende:

[..]

Schuur niet op slot is geen inbraak natuurlijk. En zodra die kerel moeilijk gaat doen, toont hij zijn eigen diefstal aan, dus dit worden normaliter geen juridische problemen. Het kan hoogstens zo zijn dat TS straks met zijn hoofd in een wasteiltje met messen wordt gehangen.
Schuur niet op slot is huisvredebreuk.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_57937896
quote:
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  woensdag 9 april 2008 @ 17:22:53 #218
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_57938093
quote:
Op maandag 7 april 2008 00:15 schreef Oosthoek het volgende:
Okay nu is het leuk geweest, maak er maar een eind aan TS.
Dusch...?
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_57938154
Kunnen dan nu die foto's van dat grietje in dit topic
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_57938163
om je verhaal nog enigszins geloofwaardig te maken moet je nu echt die foto's online zetten
  woensdag 9 april 2008 @ 17:28:18 #221
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_57938185
Ik wacht nog even tot morgen, wanneer TS komt met het verhaal dat er vannacht 6 gemaskerde mannen via touwen het dakraam binnen zijn komen vallen, waarna ze ter nauwernood naar buiten kon ontsnappen voor het huis ontplofte omdat ze een boobytrap met het gasfornuis had gemaakt.

zzz
pi_57938257
Als dit echt waar is snap ik niet dat je het hierbij heb gelaten.
Je had:
1) direct de politie moeten bellen met de mededeling dat je de spullen heb teruggevonden in die man zijn schuur. De diefstal had je immers al melding van gemaakt bij de politie.
2) niet melden bij de politie en direct wraak nemen door nog wat extra mee te nemen, of door die man evenveel schade te berokkenen als hij jou had willen berokkenen.
pi_57938261
ofwel:
HOAX
pi_57938338
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:26 schreef longinus het volgende:
Kunnen dan nu die foto's van dat grietje in dit topic
pi_57938353
Gezien de ervaringen van de TS met de politie zou ik ook twijfelen om ze alsnog in te schakelen, Hoax of niet, als ie maar foto's post
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 9 april 2008 @ 17:40:26 #226
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_57938376
En nu komen de politie en de verzekering straks met de melding dat er geprobeerd is fraude te polegen aangezien alle spullen gewoon in huis staan.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 9 april 2008 @ 18:10:28 #227
97934 ASroma
Flamboyant
  woensdag 9 april 2008 @ 18:11:31 #228
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57938914
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:10 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
als dat een model is

ze ziet er iig wel uit als een kamper
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  woensdag 9 april 2008 @ 18:26:20 #229
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_57939201
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:11 schreef DANILXL het volgende:

[..]

als dat een model is

Kom je ooit buiten of blijf je meestal in je donkere playstationhok zitten? Dit ziet er gewoon uit als een normaal meisje dat er goed uitziet en zich met enige vorm van stijl heeft opgemaakt en aangekleedt. Dat jij normaal plattelandskoeien neukt is natuurlijk jouw probleem.
deed het licht uit
pi_57939238
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:11 schreef DANILXL het volgende:
Er moet ook reclame met de kampers als target gemaakt worden!
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:26 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Kom je ooit buiten of blijf je meestal in je donkere playstationhok zitten? Dit ziet er gewoon uit als een normaal meisje dat er goed uitziet en zich met enige vorm van stijl heeft opgemaakt en aangekleedt. Dat jij normaal plattelandskoeien neukt is natuurlijk jouw probleem.
Nee hoor, DANILXL heeft gelijk. Te veel make-up, te dunne wenkbrauwen, lelijk geblondeerd haar, blik in d'r ogen. Allemaal direct bewijs van hoog kampergehalte.
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_57939379
Dit begint op een heel erg late 1-april-grap te lijken....
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_57939426
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:28 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Te veel make-up
Word.
pi_57939549
Dat is d'r dan ook niet.
pi_57939559
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:58 schreef Underdoggy het volgende:
Update:
We hebben alle spullen weer terug en van die gast horen we waarschijnlijk weinig meer. Samen met mijn huisgenoot en 2 vrienden langs zijn huis gegaan, om eens te kijken of hij de spullen had. Er was helaas niemand thuis. Wel uiteraard even goed rondgekeken op zijn terrein, en tot onze grote blijdschap was de schuurdeur niet op slot. In de schuur.... juist.... allerlei crap waaronder de ontvreemde spullen! Snel alle spullen zo in onze bak geladen, en weer naar huis gereden.
Na veel aandringen zijn de sloten vanochtend ook vervangen en hebben nu daarbij een contract moeten ondertekenen dat op elk moment we de sleutels moeten kunnen tonen en als we ze kwijtraken we de complete nieuwwaarde van het "slotensysteem" moeten dokken. Rotklusje, huisbaas boos maar nu is het wel redelijk klaar. We wonen in een bovenwoning dus hoeven ook niet bang te zijn dat hij alsnog weer binnenkomt.
Ik heb nog steeds enorme adrenalinekick van het geheel maar de spullen zijn dus weer terug. Ben benieuwd of dit nog een staartje krijgt
Zo hoort het!
Tot in de pruimentijd.
  woensdag 9 april 2008 @ 18:41:59 #235
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_57939565
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:28 schreef W1ZZ het volgende:

[..]

Er moet ook reclame met de kampers als target gemaakt worden!
[..]

Nee hoor, DANILXL heeft gelijk. Te veel make-up, te dunne wenkbrauwen, lelijk geblondeerd haar, blik in d'r ogen. Allemaal direct bewijs van hoog kampergehalte.
Misschien moeten jullie je kop eens uit de klei trekken en een kijkje komen nemen in de grote stad in plaats van met je beperkte verstand aardappels te blijven rooien bij de vader in de achtertuin. Half universitair Nederland loopt er zo bij in studentensteden.
deed het licht uit
  woensdag 9 april 2008 @ 18:42:31 #236
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_57939577
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:36 schreef Locusta het volgende:

[..]

Word.
Misschien kun je wat van haar lenen.
deed het licht uit
  woensdag 9 april 2008 @ 19:24:39 #237
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_57940572
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:58 schreef Underdoggy het volgende:
Update:
Nog bonus materiaal meegenomen?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 9 april 2008 @ 19:41:16 #238
119507 Demarest
Mission Phailed
pi_57940991
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:41 schreef Oosthoek het volgende:

[..]
Half universitair Nederland loopt er zo bij in studentensteden.
Mannen ook?
Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
pi_57941116
quote:
Op woensdag 9 april 2008 19:41 schreef Demarest het volgende:

[..]

Mannen ook?
Nee, alleen de vrouwen (vandaar half universitair Nederland)
pi_57941135
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:41 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Misschien moeten jullie je kop eens uit de klei trekken en een kijkje komen nemen in de grote stad in plaats van met je beperkte verstand aardappels te blijven rooien bij de vader in de achtertuin. Half universitair Nederland loopt er zo bij in studentensteden.
Misschien moet jij je ouders eens vragen waarom ze zo weinig van je hielden dat ze je geen fatsoenlijke opvoeding hebben laten genieten.
"The sunshine bores the daylights outta me!"
  woensdag 9 april 2008 @ 19:50:23 #241
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_57941213
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Er is verder geen oplossing, maar die stoere oplossing van brede mannen is al helemala geen optie. Kom ook in dat soort sportscholen en die 'beren' van 120kg geven geen fuck om je hoor. Ook niet als jij aankomt lopen met 100euro. Die verdienen hun geld wel op een andere manier. niet door naar iemands deur te gaan voor een puisterig studentje
weer zo'n stoere held achter een nickname op internet die iedereen's goed bedoelde reacties loopt af te zeiken. Heb je ook nog een constructieve bijdrage of is dat te moeilijk voor je.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_57941224
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:42 schreef Oosthoek het volgende:
Misschien kun je wat van haar lenen.
Lijkt me beter van niet
  woensdag 9 april 2008 @ 20:30:12 #243
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_57942186
Ziet er niet slecht uit. Wie daar anders over denkt mag zijn vriendin wel eens posten, ik denk niet dat ze dat aandurven.
  woensdag 9 april 2008 @ 20:35:46 #244
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_57942358
quote:
+1
pi_57942442
ongeloofwaardig kutverhaal
pi_57942599
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:01 schreef GlowMouse het volgende:

Ik zie t al gebeuren, pappie bij de politie:

* ja die gasten zijn in mn schuur geweest en hebben spul gegapt!
- Juist ja. Wat hebben ze zoal meegenomen?
* nou eh, het spul dat ik uit hun huis had gekaapt?
- Ah ok. Hoe kwamen ze binnen?
* Eh, ik geloof dat ik de schuurdeur heb opengelaten.
- Hmm. Dan ben ik bang dat we weinig kunnen doen. We hebben alleen een vage indicatie richting dader, en er zijn geen sporen van braak. Ogenblikje meneer, even de telefoon aannemen... Ah meneer Underdoggy. Uw spullen zijn allemaal miraculeus weer terecht gekomen? Wat mooi. Toch nog weer een zaak opgelost, zo doen we dat hier bij de politie; zaken rustig hun beloop laten gaan en alles komt goed. Fijne dag nog verder.
* Zie je? Ze hebben het gewoon teruggejat!
- Welnee, hij zei dat alles er gewoon opeens weer lag. Waarschijnlijk gewoon een grapje van een van de medebewoners. Je weet hoe dat gaat met studenten.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_57943033
ongeloofwaardig verhaal ...beetje jammer.
you might aswell do the white line
pi_57943476
nou en nu mag het foto materiaal natuurlijk hier worden vrijgegeven!
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_57943644
quote:
Op maandag 7 april 2008 07:45 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik noem maar even een probleempje....bewijs?!
Een compleet lege studentenkamer?
pi_57943687
Wie mailt de Geenstijl-redactie even.

Lijkt me de meest gepaste manier deze dame en haar dappere pappie nog even van de nodige aandacht te voorzien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')