abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 april 2008 @ 23:50:56 #151
90400 longinus
Hollander
pi_57924098
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 22:26 schreef Loedertje het volgende:

[..]

tssss, jezelf quoten, gebruik dan liever een kloon
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_57924466
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 16:32 schreef Stereotomy het volgende:
Underdog, doe es een foto van je vrouwelijke huisgenoot
Check je PM

Overigens had ik met mijn huisgenoot het gesprek voorbereid, met mijn Palm zou ik het gesprek kunnen opnemen en had opgeschreven wat ik wou zeggen. Helaas ontkent hij alles aan de telefoon op een typisch toontje dat hij het wel is. Hij wil wel nog 1 keer langskomen om het te regelen maar dat heb ik (nog) maar niet gedaan. Die kerel wil ik mijn huis niet meer in hebben. Vertrouw het voor geen meter.
Ik heb ook nogmaals contact gehad met de politie, ze komen daadwerkelijk definitief niet langs. Het lijkt op een vete in huizelijke sfeer waar ik het niet mee eens ben en ze adviseren me om het zelf op te lossen. Zelf vind ik dit nogal raar omdat ze dan zelf wel net doen alsof er een "verdachte" is. De jurist die mij hiermee helpt heeft ook gebeld. Die zegt ook dat in soortgelijke gevallen soms de politie wel op komt dagen, maar dat dat niet iets is waar je veel mee kan aangezien vingerafdrukken redelijkerwijs zijn te plaatsen. Pas als je een "vreemde" hebt die je verdenkt kan je concreet iets.
  woensdag 9 april 2008 @ 00:09:09 #153
82589 S-Two
barba macacu
pi_57924631
Weird verhaal, succes TS!
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_57924654
quote:
Op woensdag 9 april 2008 00:02 schreef Underdoggy het volgende:

[..]

Check je PM
Mijn PM staat ook open!
Volg de afgelopen twee topics met verbazing, zéér benieuwd hoe dit afloopt en of de foto's daadwerkelijk een oplossing kunnen bieden...

Succes TS!
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_57925459
  woensdag 9 april 2008 @ 01:06:13 #156
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_57925626
wtf ?

en dan vindt men het vreemd dat er meer mensen zijn die het recht in eigen hand nemen.
Neerkomen wel!
pi_57925773
Welke stad ging het om?
pi_57926752
Vage politie bij jou daar zo. Heb je al het adres van die vader? Dan even naar de buren daarvan bellen of die iets hebben gezien.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  † In Memoriam † woensdag 9 april 2008 @ 07:06:34 #159
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57926756
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 23:50 schreef longinus het volgende:

gebruik dan liever een kloon
Waarom zou ik, het is toch ietwat raar dat TS de huisbaas er niet bij heeft betrokken, hij is toch de persoon die een eventuele huurovereenkomst heeft en de volledige ID van het meisje kent ? Mis dat in het hele verhaal.
  woensdag 9 april 2008 @ 08:15:10 #160
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_57927109
Mja als hij niet wilt luisteren dan zit er niets anders op dan een lange terreur campagne starten of met een groepje vrienden langsgaan en de spullen terugeisen. Zolang je aan de deur staat en het vriendelijk vraagt dan kan ie je toch niets maken uit jusitieel oogpunt. Desnoods elke dag 2x aanbellen. Of langs z'n werk gaan met wat vrienden en daar om te spullen vragen.

Als de beste man het hard wilt spelen ^^.
Dum de dum
pi_57927175
quote:
Op woensdag 9 april 2008 08:15 schreef Fe2O3 het volgende:
Mja als hij niet wilt luisteren dan zit er niets anders op dan een lange terreur campagne starten of met een groepje vrienden langsgaan en de spullen terugeisen. Zolang je aan de deur staat en het vriendelijk vraagt dan kan ie je toch niets maken uit jusitieel oogpunt. Desnoods elke dag 2x aanbellen. Of langs z'n werk gaan met wat vrienden en daar om te spullen vragen.

Als de beste man het hard wilt spelen ^^.
"Vrienden" van 120 kilo puur spieren wil ook wel eens helpen ja. Gewoon vriendelijk vragen of hij moeite heeft jullie spullen op te tillen, en jullie indien nodig het zelf wel even optillen.
pi_57927239
Knusse tvp.
  woensdag 9 april 2008 @ 09:00:43 #163
97934 ASroma
Flamboyant
pi_57927561
quote:
Op woensdag 9 april 2008 07:03 schreef rene90 het volgende:
Vage politie bij jou daar zo. Heb je al het adres van die vader? Dan even naar de buren daarvan bellen of die iets hebben gezien.
jah de politie gaat ook echt langskomen op assumpties van de TS. Zou wel erg makkelijk zijn dan
pi_57927869
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:00 schreef ASroma het volgende:

[..]

jah de politie gaat ook echt langskomen op assumpties van de TS. Zou wel erg makkelijk zijn dan
Hier in a'dam - noord wel tenminste, ook diefstal uit woning
Top 5 China producten
  woensdag 9 april 2008 @ 09:49:19 #165
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_57928341
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:23 schreef rene90 het volgende:

[..]

Hier in a'dam - noord wel tenminste, ook diefstal uit woning
Maar hier waren er geen braaksporen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_57928498
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:49 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Maar hier waren er geen braaksporen.
Er is een verschil tussen diefstal uit woning en inbraak.
In a'dam noord bij me broer waren ook geen braaksporen maar ze kwamen wel poederen.
Top 5 China producten
pi_57928572
Heeft die huisgenoot nog aangifte gedaan van diefstal? Lijkt me dat de buiten de "vete" staat..
  woensdag 9 april 2008 @ 10:25:05 #168
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_57928985
Ik zeg: honkbalknuppel het woord laten doen met Pa, beginnen met een slag op de bovenbenen, dan valt er nog wat te praten
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_57929226
De ultieme wraak, maak een compilatie van je filmpjes van haar zet ze met haar naam op youtube,
of bel haar op en zeg dat je wat materiaal van haar hebt maar dat dat ook gestolen is door de onbekende en dat je bang bent dat dat in de openbaarheid komt.
Natuurlijk met vermelding dat je hoopt dat alles plots weer wordt rechtgezet als de inbreker tot bekeer zou komen
pi_57929701
quote:
Op woensdag 9 april 2008 07:06 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Waarom zou ik, het is toch ietwat raar dat TS de huisbaas er niet bij heeft betrokken, hij is toch de persoon die een eventuele huurovereenkomst heeft en de volledige ID van het meisje kent ? Mis dat in het hele verhaal.
Huisbaas weet van de zaak, wil alleen de sloten niet vervangen. Via kennissen heb ik adres ook achterhaald maar wat kan ik daar concreet nu mee?
pi_57930147
Je kan de buren van "papie" bellen, kijken of die dus de desbetreffende dag iemand met een lcd tv hebben zien lopen of een busje hebben zien wegrijden etc.
Top 5 China producten
  woensdag 9 april 2008 @ 11:19:23 #172
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_57930274
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:56 schreef Underdoggy het volgende:

[..]

Huisbaas weet van de zaak, wil alleen de sloten niet vervangen. Via kennissen heb ik adres ook achterhaald maar wat kan ik daar concreet nu mee?
Gewoon je spullen daar ophalen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_57930459
quote:
Via kennissen heb ik adres ook achterhaald maar wat kan ik daar concreet nu mee?
Gooi maar hier neer. Ik weet zeker dat er een hoop lezers zijn die er wat mee kunnen. Bergen pizza bestellen, Christine LeDuc, etc..
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_57930577
steen door de ruiten? vermoord de huiskat? wees creatief.
pi_57930827
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:26 schreef JumpingJacky het volgende:
Gooi maar hier neer. Ik weet zeker dat er een hoop lezers zijn die er wat mee kunnen. Bergen pizza bestellen, Christine LeDuc, etc..
  woensdag 9 april 2008 @ 11:48:08 #176
148823 znarch
ondertitel
pi_57930938
TVP
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_57930997
LCDTVP
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_57931199
tvp
Xbox Live: koenpijl
  woensdag 9 april 2008 @ 12:29:02 #179
210501 right_turn
It's my turn
pi_57931894
quote:

[..]

Papa zal vast wel een leuke auto hebben. En die vindt het vast niet leuk als daar onverhoopts iets mee mocht gebeuren

Als praten uiteindelijk niet tot een oplossing leidt
Acht Cola, Acht Bier!
pi_57932065
Owja Underdoggy, waarom chanteer je dochter-lief niet even met de info die je hebt....
pi_57932163
je gaat gewoon daarvoor de deur staan en dan bel je de politie en zeg je dat je met een honkbalknuppel de boel daar kort en klein agat slaan. Wedden dat ze langs komen
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_57932532
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:36 schreef Scorpie het volgende:
Owja Underdoggy, waarom chanteer je dochter-lief niet even met de info die je hebt....
Dat had ie toch al gedaan, waarna hun huis is leeggejat. Er is een tijd van bepaalde bestanden op je PC houden en een tijd van bepaalde bestanden nooit op je PC gehad te hebben totdat je het downloadde van rapidshare via een obscuur linkje op een of andere 4chan-site.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_57932569
Uit jouw beschrijving blijkt dat papa iig geen zware crimineel is. Probeer hem te overbluffen. Bedreig hem met van alles en nog wat en pak zijn auto als eerste. Zorg alleen dat je niet wordt opgenomen:D
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_57932683
Underdog, PM es een foto van je vrouwelijke huisgenoot
I spent a lot of my money on booze, birds and fast cars, the rest I just squandered.
  woensdag 9 april 2008 @ 13:08:28 #185
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_57932757
Wat een adviezen van de internethelden weer zeg

Vooral een oorlog beginnen ja, dat is de beste oplossing! Als het even kan met een honkbalknuppel en een groepje brede gasten zijn huis binnenvallen. Ik zou niet weten hoe dat nadelig voor je uit zou kunnen pakken.
  woensdag 9 april 2008 @ 13:12:03 #186
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_57932841
Als die man een lievelingsplant in de tuin heeft staan kun je die platstampen !
zzz
pi_57933126
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:12 schreef L.Denninger het volgende:
I spent a lot of my money on booze, birds and fast cars, the rest I just squandered.
pi_57933153
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:12 schreef L.Denninger het volgende:
Kom er maar in 50 cent
  woensdag 9 april 2008 @ 13:28:02 #189
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57933231
Uberhaupt nog ontwikkelingen afgelopen week?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_57933261
Popcorn!
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  woensdag 9 april 2008 @ 13:31:33 #191
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_57933294
waar blijven de foto's/filmpjes nou
if they are not here, it didn't happen
zo goed..?
  woensdag 9 april 2008 @ 13:31:45 #192
33189 RM-rf
1/998001
pi_57933300
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:35 schreef Pool het volgende:

[..]

Onzin, als ik in mijn studentenhuis van alle teringzooi moest afblijven die mijn medebewoners in de gemeenschappelijke keuken lieten slingeren, dan had ik zelf niks meer kunnen koken of afwassen.

Is het trouwens wel echt het teiltje van de TS? Maar zelfs al zou dat het zijn, dan nog vind ik dat TS onverantwoordelijk heeft gehandeld door dermate scherpe messen op niet goed zchtbare wijze te laten slingeren in de gemeenschappelijke ruimte.
klopt, ben ik het in zeker zin mee eens... maar evengoed is het ook in dit geval iets dat altijd via een normale WA-verzekering zou afgehandeld kunnen worden, en niet op een andere manier.
In dat geval is het goed te bedenken dat het mogelijk zo zou kunnen zijn dat de TS aansprakelijk te houden zou zijn voor eventuele schade, maar dat nog niet zo is dat de fysieke schade ook zijn schuld' zou zijn (in dat geval zou hij schuldig zijn aan fysiek letsel, wat enkel zo is als hij het ook dadwerelijk zelf toebrengt)

het is goed daartusen een genuanceerd verschil te zien, aansprakelijkheid of schuld.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 9 april 2008 @ 13:31:57 #193
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_57933301
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:08 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een adviezen van de internethelden weer zeg

Vooral een oorlog beginnen ja, dat is de beste oplossing! Als het even kan met een honkbalknuppel en een groepje brede gasten zijn huis binnenvallen. Ik zou niet weten hoe dat nadelig voor je uit zou kunnen pakken.
Gewoon een beetje bang maken. Als iemand bang genoeg is, en het probleem kan oplossen door wat gestolen goederen te retourneren gaat ie niet naar de politie toe hoor, trust me.

Maar risico-loos is het niet.

Ik verneem graag wat jij in je oneindige wijsheid denkt te gaan klaarspelen in een situatie als deze. Mijn persoonlijke ervaring is dat mensen beter luisteren naar wat je te zeggen hebt als je laat merken dat het menens is. Een slap telefoontje valt daar niet onder.

jammer, maar wel de realiteit
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_57933489
zoals ik al zei, de videofilm/foto's zijn mee gestolen en die zijn door een of andere klootzak op het net gezet, kon je niks aan doen en laat die pappa maar aangifte doen
  woensdag 9 april 2008 @ 13:50:45 #195
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_57933721
Die fotos en/of videos online zetten is het domste wat TS kan doen. Hij pleegt dan wel een vrij gemakkelijk opspoorbaar, maar ook niet toegestaan , feit. Politie zal daar waarschijnlijk wel actie op ondernemen.

Duidelijk maken aan de beste man dat je de spullen komt halen als hij ze niet terug komt brengen, vriendelijk, is zeker geen oorlog starten. Het terloops noemen van zijn woonadres kan geen kwaad. Daarbij is het denk ik de enige manier nog om het terug te krijgen. Behalve dan die 1200e aan hem te geven. Politie kan hier niets.

Als alle onderhandelingen stuklopen, een mooi blik lichtgevende verf kopen; geel rose of oranje ^^, en wat woorden op zijn auto verven 's nachts. Dan komt de hint hopelijk wel over. Kun je waarsch. wel fluiten naar je spullen, maarja

Ben benieuwd naar verdere ontwikkelingen.
Dum de dum
pi_57933790
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:31 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Gewoon een beetje bang maken. Als iemand bang genoeg is, en het probleem kan oplossen door wat gestolen goederen te retourneren gaat ie niet naar de politie toe hoor, trust me.

Maar risico-loos is het niet.

Ik verneem graag wat jij in je oneindige wijsheid denkt te gaan klaarspelen in een situatie als deze. Mijn persoonlijke ervaring is dat mensen beter luisteren naar wat je te zeggen hebt als je laat merken dat het menens is. Een slap telefoontje valt daar niet onder.

jammer, maar wel de realiteit
Weer een internetheld. IEdereen met z'n zogenaamd stoere adviezen. Brede gasten van 120kilo waar wil je die vandaan halen dan? Denk je dat je die even optrommelt uit een sportschool? Die zien jou al aankomen ja meneer ik heb ruzie en willen jullie mij helpen dan krijgen jullie allemaal 50 euro

Conclusie: TS je bent een lul. Je bent je spullen gewoon kwijt en je zult ze ook niet meer terug krijgen.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_57933894
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Weer een internetheld. IEdereen met z'n zogenaamd stoere adviezen. Brede gasten van 120kilo waar wil je die vandaan halen dan? Denk je dat je die even optrommelt uit een sportschool? Die zien jou al aankomen ja meneer ik heb ruzie en willen jullie mij helpen dan krijgen jullie allemaal 50 euro

Conclusie: TS je bent een lul. Je bent je spullen gewoon kwijt en je zult ze ook niet meer terug krijgen.
Dus, je kraakt de enige methode die enigszins zou kunnen werken af, om vervolgens zelf te komen met ....... helemaal niets?

Royal Sadness^2
pi_57933952
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dus, je kraakt de enige methode die enigszins zou kunnen werken af, om vervolgens zelf te komen met ....... helemaal niets?

Royal Sadness^2
Er is verder geen oplossing, maar die stoere oplossing van brede mannen is al helemala geen optie. Kom ook in dat soort sportscholen en die 'beren' van 120kg geven geen fuck om je hoor. Ook niet als jij aankomt lopen met 100euro. Die verdienen hun geld wel op een andere manier. niet door naar iemands deur te gaan voor een puisterig studentje
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_57934182
"Geachte heer huppeldepup,

Aan u heb ik aangeboden om het via de wettelijke en legale manier op te lossen door middel van de WA-verzekering welke ik uiteraard heb, maar deze aanbieding heeft u in de wind geslagen. Als reactie op mijn schappelijke aanbieding heeft u een strafbaar feit gepleegd welke niet alleen mij beinvloed, maar ook mijn huisgenoot die er compleet buiten staat. Daarom verzoek ik u vriendelijk om de spullen te retourneren en het alsnog via de wettelijke manier op te lossen waar ik nog compleet voor open sta. Dit zal voor bijde partijen een fijnere afloop hebben dan het op deze manier proberen op te lossen.

Met vriendelijke groeten,

Underdog"

En dan het liefst de brief zelf in de brievenbus doen, dan weet hij gelijk dat jij weet waar hij woont
pi_57934210
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
"Geachte heer huppeldepup,

Aan u heb ik aangeboden om het via de wettelijke en legale manier op te lossen door middel van de WA-verzekering welke ik uiteraard heb, maar deze aanbieding heeft u in de wind geslagen. Als reactie op mijn schappelijke aanbieding heeft u een strafbaar feit gepleegd welke niet alleen mij beinvloed, maar ook mijn huisgenoot die er compleet buiten staat. Daarom verzoek ik u vriendelijk om de spullen te retourneren en het alsnog via de wettelijke manier op te lossen waar ik nog compleet voor open sta. Dit zal voor bijde beide partijen een fijnere afloop hebben dan het op deze manier proberen op te lossen.

Met vriendelijke groeten,

Underdog"

En dan het liefst de brief zelf in de brievenbus doen, dan weet hij gelijk dat jij weet waar hij woont
Goede brief zeg Als je die man aan het lachen wilt maken moet je dit sturen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')