tssss, jezelf quoten, gebruik dan liever een kloonquote:
Check je PMquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:32 schreef Stereotomy het volgende:
Underdog, doe es een foto van je vrouwelijke huisgenoot
Mijn PM staat ook open!quote:
Waarom zou ik, het is toch ietwat raar dat TS de huisbaas er niet bij heeft betrokken, hij is toch de persoon die een eventuele huurovereenkomst heeft en de volledige ID van het meisje kent ? Mis dat in het hele verhaal.quote:
"Vrienden" van 120 kilo puur spieren wil ook wel eens helpen ja. Gewoon vriendelijk vragen of hij moeite heeft jullie spullen op te tillen, en jullie indien nodig het zelf wel even optillen.quote:Op woensdag 9 april 2008 08:15 schreef Fe2O3 het volgende:
Mja als hij niet wilt luisteren dan zit er niets anders op dan een lange terreur campagne starten of met een groepje vrienden langsgaan en de spullen terugeisen. Zolang je aan de deur staat en het vriendelijk vraagt dan kan ie je toch niets maken uit jusitieel oogpunt. Desnoods elke dag 2x aanbellen. Of langs z'n werk gaan met wat vrienden en daar om te spullen vragen.
Als de beste man het hard wilt spelen ^^.
jah de politie gaat ook echt langskomen op assumpties van de TS. Zou wel erg makkelijk zijn danquote:Op woensdag 9 april 2008 07:03 schreef rene90 het volgende:
Vage politie bij jou daar zo. Heb je al het adres van die vader? Dan even naar de buren daarvan bellen of die iets hebben gezien.
Hier in a'dam - noord wel tenminste, ook diefstal uit woningquote:Op woensdag 9 april 2008 09:00 schreef ASroma het volgende:
[..]
jah de politie gaat ook echt langskomen op assumpties van de TS. Zou wel erg makkelijk zijn dan
Maar hier waren er geen braaksporen.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:23 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hier in a'dam - noord wel tenminste, ook diefstal uit woning
Er is een verschil tussen diefstal uit woning en inbraak.quote:
Huisbaas weet van de zaak, wil alleen de sloten niet vervangen. Via kennissen heb ik adres ook achterhaald maar wat kan ik daar concreet nu mee?quote:Op woensdag 9 april 2008 07:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarom zou ik, het is toch ietwat raar dat TS de huisbaas er niet bij heeft betrokken, hij is toch de persoon die een eventuele huurovereenkomst heeft en de volledige ID van het meisje kent ? Mis dat in het hele verhaal.
Gewoon je spullen daar ophalen.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:56 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Huisbaas weet van de zaak, wil alleen de sloten niet vervangen. Via kennissen heb ik adres ook achterhaald maar wat kan ik daar concreet nu mee?
Gooi maar hier neer. Ik weet zeker dat er een hoop lezers zijn die er wat mee kunnen. Bergen pizza bestellen, Christine LeDuc, etc..quote:Op woensdag 9 april 2008 10:56 schreef Underdoggy het volgende:
Via kennissen heb ik adres ook achterhaald maar wat kan ik daar concreet nu mee?
quote:Op woensdag 9 april 2008 11:26 schreef JumpingJacky het volgende:
Gooi maar hier neer. Ik weet zeker dat er een hoop lezers zijn die er wat mee kunnen. Bergen pizza bestellen, Christine LeDuc, etc..![]()
quote:Op woensdag 9 april 2008 10:56 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Huisbaas weet van de zaak, wil alleen de sloten niet vervangen. Via kennissen heb ik adres ook achterhaald maar wat kan ik daar concreet nu mee?
Dat had ie toch al gedaan, waarna hun huis is leeggejat. Er is een tijd van bepaalde bestanden op je PC houden en een tijd van bepaalde bestanden nooit op je PC gehad te hebben totdat je het downloadde van rapidshare via een obscuur linkje op een of andere 4chan-site.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:36 schreef Scorpie het volgende:
Owja Underdoggy, waarom chanteer je dochter-lief niet even met de info die je hebt....
quote:Op woensdag 9 april 2008 13:12 schreef L.Denninger het volgende:
Als die man een lievelingsplant in de tuin heeft staan kun je die platstampen !
Kom er maar in 50 centquote:Op woensdag 9 april 2008 13:12 schreef L.Denninger het volgende:
Als die man een lievelingsplant in de tuin heeft staan kun je die platstampen !
klopt, ben ik het in zeker zin mee eens... maar evengoed is het ook in dit geval iets dat altijd via een normale WA-verzekering zou afgehandeld kunnen worden, en niet op een andere manier.quote:Op maandag 7 april 2008 11:35 schreef Pool het volgende:
[..]
Onzin, als ik in mijn studentenhuis van alle teringzooi moest afblijven die mijn medebewoners in de gemeenschappelijke keuken lieten slingeren, dan had ik zelf niks meer kunnen koken of afwassen.
Is het trouwens wel echt het teiltje van de TS? Maar zelfs al zou dat het zijn, dan nog vind ik dat TS onverantwoordelijk heeft gehandeld door dermate scherpe messen op niet goed zchtbare wijze te laten slingeren in de gemeenschappelijke ruimte.
Gewoon een beetje bang maken. Als iemand bang genoeg is, en het probleem kan oplossen door wat gestolen goederen te retourneren gaat ie niet naar de politie toe hoor, trust me.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:08 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een adviezen van de internethelden weer zeg![]()
Vooral een oorlog beginnen ja, dat is de beste oplossing! Als het even kan met een honkbalknuppel en een groepje brede gasten zijn huis binnenvallen. Ik zou niet weten hoe dat nadelig voor je uit zou kunnen pakken.
Weer een internetheld. IEdereen met z'n zogenaamd stoere adviezen. Brede gasten van 120kiloquote:Op woensdag 9 april 2008 13:31 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Gewoon een beetje bang maken. Als iemand bang genoeg is, en het probleem kan oplossen door wat gestolen goederen te retourneren gaat ie niet naar de politie toe hoor, trust me.
Maar risico-loos is het niet.
Ik verneem graag wat jij in je oneindige wijsheid denkt te gaan klaarspelen in een situatie als deze. Mijn persoonlijke ervaring is dat mensen beter luisteren naar wat je te zeggen hebt als je laat merken dat het menens is. Een slap telefoontje valt daar niet onder.
jammer, maar wel de realiteit
Dus, je kraakt de enige methode die enigszins zou kunnen werken af, om vervolgens zelf te komen met ....... helemaal niets?quote:Op woensdag 9 april 2008 13:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Weer een internetheld. IEdereen met z'n zogenaamd stoere adviezen. Brede gasten van 120kilowaar wil je die vandaan halen dan? Denk je dat je die even optrommelt uit een sportschool? Die zien jou al aankomen
ja meneer ik heb ruzie en willen jullie mij helpen dan krijgen jullie allemaal 50 euro
![]()
Conclusie: TS je bent een lul. Je bent je spullen gewoon kwijt en je zult ze ook niet meer terug krijgen.
Er is verder geen oplossing, maar die stoere oplossing van brede mannen is al helemala geen optie. Kom ook in dat soort sportscholen en die 'beren' van 120kg geven geen fuck om je hoor. Ook niet als jij aankomt lopen met 100euro. Die verdienen hun geld wel op een andere manier. niet door naar iemands deur te gaan voor een puisterig studentjequote:Op woensdag 9 april 2008 13:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus, je kraakt de enige methode die enigszins zou kunnen werken af, om vervolgens zelf te komen met ....... helemaal niets?Royal Sadness^2
Goede brief zegquote:Op woensdag 9 april 2008 14:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
"Geachte heer huppeldepup,
Aan u heb ik aangeboden om het via de wettelijke en legale manier op te lossen door middel van de WA-verzekering welke ik uiteraard heb, maar deze aanbieding heeft u in de wind geslagen. Als reactie op mijn schappelijke aanbieding heeft u een strafbaar feit gepleegd welke niet alleen mij beinvloed, maar ook mijn huisgenoot die er compleet buiten staat. Daarom verzoek ik u vriendelijk om de spullen te retourneren en het alsnog via de wettelijke manier op te lossen waar ik nog compleet voor open sta. Dit zal voor bijde beide partijen een fijnere afloop hebben dan het op deze manier proberen op te lossen.
Met vriendelijke groeten,
Underdog"
En dan het liefst de brief zelf in de brievenbus doen, dan weet hij gelijk dat jij weet waar hij woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |