tssss, jezelf quoten, gebruik dan liever een kloonquote:
Check je PMquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:32 schreef Stereotomy het volgende:
Underdog, doe es een foto van je vrouwelijke huisgenoot
Mijn PM staat ook open!quote:
Waarom zou ik, het is toch ietwat raar dat TS de huisbaas er niet bij heeft betrokken, hij is toch de persoon die een eventuele huurovereenkomst heeft en de volledige ID van het meisje kent ? Mis dat in het hele verhaal.quote:
"Vrienden" van 120 kilo puur spieren wil ook wel eens helpen ja. Gewoon vriendelijk vragen of hij moeite heeft jullie spullen op te tillen, en jullie indien nodig het zelf wel even optillen.quote:Op woensdag 9 april 2008 08:15 schreef Fe2O3 het volgende:
Mja als hij niet wilt luisteren dan zit er niets anders op dan een lange terreur campagne starten of met een groepje vrienden langsgaan en de spullen terugeisen. Zolang je aan de deur staat en het vriendelijk vraagt dan kan ie je toch niets maken uit jusitieel oogpunt. Desnoods elke dag 2x aanbellen. Of langs z'n werk gaan met wat vrienden en daar om te spullen vragen.
Als de beste man het hard wilt spelen ^^.
jah de politie gaat ook echt langskomen op assumpties van de TS. Zou wel erg makkelijk zijn danquote:Op woensdag 9 april 2008 07:03 schreef rene90 het volgende:
Vage politie bij jou daar zo. Heb je al het adres van die vader? Dan even naar de buren daarvan bellen of die iets hebben gezien.
Hier in a'dam - noord wel tenminste, ook diefstal uit woningquote:Op woensdag 9 april 2008 09:00 schreef ASroma het volgende:
[..]
jah de politie gaat ook echt langskomen op assumpties van de TS. Zou wel erg makkelijk zijn dan
Maar hier waren er geen braaksporen.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:23 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hier in a'dam - noord wel tenminste, ook diefstal uit woning
Er is een verschil tussen diefstal uit woning en inbraak.quote:
Huisbaas weet van de zaak, wil alleen de sloten niet vervangen. Via kennissen heb ik adres ook achterhaald maar wat kan ik daar concreet nu mee?quote:Op woensdag 9 april 2008 07:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarom zou ik, het is toch ietwat raar dat TS de huisbaas er niet bij heeft betrokken, hij is toch de persoon die een eventuele huurovereenkomst heeft en de volledige ID van het meisje kent ? Mis dat in het hele verhaal.
Gewoon je spullen daar ophalen.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:56 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Huisbaas weet van de zaak, wil alleen de sloten niet vervangen. Via kennissen heb ik adres ook achterhaald maar wat kan ik daar concreet nu mee?
Gooi maar hier neer. Ik weet zeker dat er een hoop lezers zijn die er wat mee kunnen. Bergen pizza bestellen, Christine LeDuc, etc..quote:Op woensdag 9 april 2008 10:56 schreef Underdoggy het volgende:
Via kennissen heb ik adres ook achterhaald maar wat kan ik daar concreet nu mee?
quote:Op woensdag 9 april 2008 11:26 schreef JumpingJacky het volgende:
Gooi maar hier neer. Ik weet zeker dat er een hoop lezers zijn die er wat mee kunnen. Bergen pizza bestellen, Christine LeDuc, etc..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |