Kan zijn dat de politie per regio anders te werk gaat.quote:Op maandag 7 april 2008 15:51 schreef Pool het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze gewoon langsgeweest toen er in mijn studentenhuis was ingebroken. Daarbij hebben ze schoenzoolafdrukken en vingerafdrukken bekeken. Daarbij is echt niemand gewond geraakt of gedood hoor. En toen was er geen verdenking tegen een concrete persoon, wat hier wel het geval kan zijn.
Klopt dat zou kunnen en je weet nooit of in een bepaalde wijk meerdere delicten zijn begaan door een vermoedelijke zelfde dader, waar ze dan harder achteraan zitten.quote:Op maandag 7 april 2008 16:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Kan zijn dat de politie per regio anders te werk gaat.
Inbraak. Waar zijn hier de sporen van braak?quote:Op maandag 7 april 2008 15:51 schreef Pool het volgende:
Bij mij zijn ze gewoon langsgeweest toen er in mijn studentenhuis was ingebroken. Daarbij hebben ze schoenzoolafdrukken en vingerafdrukken bekeken. Daarbij is echt niemand gewond geraakt of gedood hoor. En toen was er geen verdenking tegen een concrete persoon, wat hier wel het geval kan zijn.
Het is geen inbraak, maar zoals eerder in dit topic gezegd een geval van diefstal uit woning. Maar dat maakt de kring van verdachten alleen nog maar kleiner en makkelijker te onderzoeken denk je niet? Tenzij de voordeur wagenwijd openstond natuurlijk.quote:Op maandag 7 april 2008 16:40 schreef nietzman het volgende:
[..]
Inbraak. Waar zijn hier de sporen van braak?
Heel leuk allemaal maar zo werkt het hier blijkbaar dus wel. Ze gaan echt geen CSI team langssturen (helaas).quote:Op maandag 7 april 2008 17:43 schreef trancethrust het volgende:
Inderaad. Dat er niets is geforceerd wilt ook niet zeggen dat er dan opeens minder sporen zijn. Dat er geen directe verdachte is en daarom geen sporenonderzoek wordt gedaan is een nog vager argument. Zou mooi zijn als er voor elk misdrijf een kant-en-klare hoofdverdachte bestond.
Verklaar je eens nader...quote:Op maandag 7 april 2008 18:28 schreef Aoristus het volgende:
dat je dan niet alert bent als hij ontevreden weggaat en je spullen meeneemt ter compensatie.
Hij heeft die spullen vast zelf al doorverkocht.quote:Op maandag 7 april 2008 18:18 schreef Fe2O3 het volgende:
Beuh. Politie kan nu niets behalve de man uitnodigen voor verhoor. Evt. vingerafdrukken zijn door de man logisch te verklaren.
Gewoon bellen en de beste man direct vragen waar de spullen zijn gebleven, en aanbieden te betalen (de 1200, -) als hij ze terug bezorgd.
Geheid dat hij bekend dat hij ze heeft dan; met dat opgenomen gesprek naar de politie en de zaak is afgedaan
Hij duwde dat mannetje zijn kamer uit en hoorde later wat gerommel uit de gemeenschappelijke ruimte. Dan moet er toch een belletje gaan rinkelen?quote:
of een paardenkop in hun bedquote:Op maandag 7 april 2008 18:41 schreef Ringo het volgende:
Ik zou een dooie hond in hun tuin neerleggen.
Later, als in, dezelfde dag, hij was dus al een keer opgerot..quote:Op maandag 7 april 2008 18:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hij duwde dat mannetje zijn kamer uit en hoorde later wat gerommel uit de gemeenschappelijke ruimte. Dan moet er toch een belletje gaan rinkelen?
Doorverkocht weet ik niet, maar bied hem idd. geen geld meer aanquote:Op maandag 7 april 2008 18:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hij heeft die spullen vast zelf al doorverkocht.
Bied die man geen rooie cent aan, voor je het weet staat ie weer voor je deur te zaniken.
Zeker wel, bij me broer diefstal uit woning (deur was open) en de politie kwam vinger afdrukken nemen van het huis na een belletje en heeft dus bewijzen verzamelt. Ook geen sporen van braak dus vergelijkbaar hiermee in dat opzicht.quote:Op maandag 7 april 2008 13:50 schreef nietzman het volgende:
Tja, ik denk alleen niet dat de vingerafdrukcheckbrigade op komt draven voor een zaakje als deze.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:22 schreef kweek89 het volgende:
wil geen spelbreker zijn, maar helaas is opname illegaal en dus geen bewijs...tenzij hij er mee instemt..maar dat lijkt mij niet zo reeel.
Het mag welquote:Op dinsdag 8 april 2008 01:22 schreef kweek89 het volgende:
wil geen spelbreker zijn, maar helaas is opname illegaal en dus geen bewijs...tenzij hij er mee instemt..maar dat lijkt mij niet zo reeel.
Ik moest er inderdaad aan denkenquote:Op dinsdag 8 april 2008 08:32 schreef right_turn het volgende:
Bewoners gered uit Delftse studentenwoning
TS heeft al even niets van zich laten horen. TS is de sjaak!
Niet doen. De politie mag niet zomaar afluisteren en mag daar ook niet zomaar aan meewerken (anders zou het wel heel makkelijk worden hun afluisterwerk aan burgers uit te besteden). Zo'n vaart zal het niet direct lopen, maar ik zou het gewoon zelf doen en zelf opnemen.quote:Op maandag 7 april 2008 11:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Eerst even met de politie overleggen of dit wel geldig bewijs later kan zijn dan.
Maar ik ken Underdog goed, dus wellichtquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:50 schreef nietzman het volgende:
Jaja, de humorloze foto-schreeuwers hadden in het eerste topic hun zegje allemaal al gedaan hoor.
En is zijn huis afgefikt?quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar ik ken Underdog goed, dus wellicht
Dus na de lok-homo nu ook de lok-lcd?quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:29 schreef ASroma het volgende:
anders zet je er een nieuwe lok-lcd tv neer, hopen dat ie nog een keer komt buurten! maar dan heb jij natuurlijk een camera geinstalleerd deze keer
quote:Op dinsdag 8 april 2008 07:03 schreef Loedertje het volgende:
Het lijkt mij sterk dat de eigenaar van je pand de gegevens van die meid /ouders niet heeft. Heb je al contact gehad met de eigenaar van het pand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |