abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 april 2008 @ 12:43:30 #76
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_57887204
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:19 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat is niet nodig, zolang een van de gesprekspartners weet dat het opgenomen wordt is het gewoon geldig bewijs.
Yep

En met die bekentenis kun je een civile procedure beginnen tegen de beste man, schadevergoeding , mocht de politie geen strafrechtelijke maatregelen willen nemen. Ze zijn dit overigens wel verplicht, maar willen nog wel eens een aangifte weigeren.

Als student zijnde (dat was je toch?) kost een advocaat je nagenoeg niks.
Dum de dum
pi_57887288
Bewaar die naaktfoto's maar goed.

Mocht jullie je spullen niet meer terugzien, kun je daar nog wel wat leuks mee doen. Bv op elke lantaarnpaal in de stad plakken ofzo.
pi_57887555
weet je inmiddels al waar ze woont?
pi_57887683
quote:
Op maandag 7 april 2008 08:27 schreef Strolie75 het volgende:
Misschien verstandig als TS en de huisgenoot apart aangifte doen wegens de diefstal. Dan nog een aangifte wegens bedreiging erbij en er liggen er al 3.
Goede tip. En sta er gewoon op dat er lui van de technische recherche langskomen om wat vingerafdrukken af te nemen. Onbevoegde personen die ergens binnenkomen, al dan niet met behulp van een sleutel, is bij mij nog steeds gewoon braak.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_57887772
Die vader is in die kamer geweest, dus vingerafdrukken zijn compleet verklaarbaar.... Die vader van die muts heeft immers met orginele TS en huisgenoot daar een gesprek gehad... Sporenonderzoek zal dus niets uitwijzen en nutteloos zijn.
  maandag 7 april 2008 @ 13:16:54 #81
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_57887873
Erg lullig natuurlijk, maar die vader zal wel in z'n handjes wrijven nu. Bewijzen dat hij het was gaat je niet lukken waarschijnlijk, hij verkoopt die dingen op Marktplaats voor een paar honderd euro, en heeft het gevoel dat hij als morele ( ) winnaar uit de strijd komt.
  maandag 7 april 2008 @ 13:22:12 #82
58560 Oksel
Gezellig.
pi_57887970
Mooi dit.
pi_57888111
la maar

[ Bericht 94% gewijzigd door Artbij op 07-04-2008 13:34:09 (Vorige topic nog niet helemaal gelezen, nu wel) ]
I spent a lot of my money on booze, birds and fast cars, the rest I just squandered.
pi_57888137
quote:
Op maandag 7 april 2008 13:30 schreef Artbij het volgende:
Kun je een ding verhelderen? Ik je vorige topic zeg je dat je geen woonkamer hebt, de vader van het vrouwtje moet immers op jou kamer met je komen praten, vervolgens zijn wel allerlei dingen uit je woonkamer gestolen. Beetje apart.......

Kortom, hoax?
Lees vooral topic even door, doe het eens, kan wel eens helpen...
pi_57888181
Toch hoax dus.
I spent a lot of my money on booze, birds and fast cars, the rest I just squandered.
pi_57888321
quote:
Op maandag 7 april 2008 13:11 schreef hiolpi het volgende:
Die vader is in die kamer geweest, dus vingerafdrukken zijn compleet verklaarbaar.... Die vader van die muts heeft immers met orginele TS en huisgenoot daar een gesprek gehad... Sporenonderzoek zal dus niets uitwijzen en nutteloos zijn.
Maar niet in de 'woonkamer', TS heeft (oke, een ms wat minder geloofwaardige) getuige daarvan. Bovendien is papa met waarsch. meer dan 1 persoon geweest, dus er vallen wel wat meer afdrukken te halen.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  maandag 7 april 2008 @ 13:50:40 #87
210501 right_turn
It's my turn
pi_57888409
Doe even een link naar haar hyves. Er zal vast wel iemand zijn die haar kent.

Of probeer te achterhalen bij welk modellenbureau ze staat ingeschreven en zeg dat je een fotoshoot wilt houden om de mensen te wijzen op de gevaren van scherpe messen en of zij een model beschikbaar voor je hebben.

kijk-mij-eens-verkapt-tvp'en posting
Acht Cola, Acht Bier!
  maandag 7 april 2008 @ 13:50:42 #88
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_57888410
Tja, ik denk alleen niet dat de vingerafdrukcheckbrigade op komt draven voor een zaakje als deze.
Ik ga naar huis.
  maandag 7 april 2008 @ 13:57:12 #89
210501 right_turn
It's my turn
pi_57888539
quote:
Op maandag 7 april 2008 13:50 schreef nietzman het volgende:
Tja, ik denk alleen niet dat de vingerafdrukcheckbrigade op komt draven voor een zaakje als deze.
Een tijdje terug werd er bij de buren ingebroken, hij betrapte ze toen hij onder de douche vandaan kwam , en toen hebben ze een uitgebreid sporenonderzoek gedaan, vingerafdrukken van de deur genomen en een buurtonderzoekje gedaan. Dat was in een grote stad.

Ik zie niet in waarom ze dat in dit geval niet zouden doen.

Heeft TS een diefstalverzekering? Die zien hem al(weer) aankomen
Acht Cola, Acht Bier!
  maandag 7 april 2008 @ 14:01:04 #90
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_57888615
quote:
Zeker niet nee. Dit is echt een zo'n zaakje waar je je spullen zelf bij die mensen op gaat halen of ze nooit meer terug ziet.
Van de politie hoef je in ieder geval niks te verwachten helaas
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_57888756
Koppie van die chick verbouwen, zorgen dat ze uberhaupt nooit meer modellenwerk kan doen.
Mogen ze de Tv en Xbox houden als compensatie

Maar als dit waar is, erg ziek verhaal.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_57889449
quote:
Op maandag 7 april 2008 13:57 schreef right_turn het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom ze dat in dit geval niet zouden doen.
Geen directe verdachte. Er is niets concreets wat naar die kerel wijst. Enkel wat woordenwisselingen die hij met mij heeft gehad. Ook het feit dat de kamer van zijn dochter leeg is verandert hier niets aan aldus de politie
[/quote]
[/quote]
Ja zowel mijn huisgenoot als ik zijn verzekerd, maar die studentenverzekering betaalt niet uit zonder braaksporen. Erg slim van ze.

ik ga hem proberen te bellen voor een "dealtje" en dat gesprek opnemen zodat zwart op wit staat dat hij mijn spullen heeft. Geweldig idee van iemand hier. Uiteraard niet zeggen dat ik al aangifte heb gedaan. Topidee!
pi_57889672
quote:
Op maandag 7 april 2008 14:48 schreef Underdoggy het volgende:

ik ga hem proberen te bellen voor een "dealtje" en dat gesprek opnemen zodat zwart op wit staat dat hij mijn spullen heeft. Geweldig idee van iemand hier. Uiteraard niet zeggen dat ik al aangifte heb gedaan. Topidee!
Je had dat eerste gesprek ook moeten opnemen, natuurlijk wilde ie niet dat het opgenomen zou worden.
en, doe en getuige bij je telefoon gesprek, liefst meerdere die kunnen meeluisteren.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_57889716
Ik ben veel te laat met deze post, maar dat dat modelletje maar eens met bewijs komen. Bewijs dat jij nalatig ben geweest, bewijs dat ze 1200 euro had kunnen verdienen, bewijs dat de snee door jouw mes veroorzaakt is.
pi_57889733
quote:

[..]

Geen directe verdachte. Er is niets concreets wat naar die kerel wijst. Enkel wat woordenwisselingen die hij met mij heeft gehad. Ook het feit dat de kamer van zijn dochter leeg is verandert hier niets aan aldus de politie
[/quote]
Ja zowel mijn huisgenoot als ik zijn verzekerd, maar die studentenverzekering betaalt niet uit zonder braaksporen. Erg slim van ze.

[/quote]

Keep us updated
  maandag 7 april 2008 @ 15:18:24 #96
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_57889988
quote:

Hopen dat ie hapt...
pi_57890133
Ik zou haar overigens een eeuwige glimlach geven.
pi_57890388
Nou, je hebt het vast al een aantal keer gehoord, maar goed dat je naar de politie bent gegaan, TS
ook al kunnen ze op dit moment niet veel voor je doen, het staat iig gedocumenteerd en uiteindelijk sta je sterker (mocht er nog een staatje aan zitten)

Het is niet verkeerd om het gesprek op te nemen en proberen hem de bekentenis te ontfrutselen dat hij de spullen heeft. Je hoeft hem zelfs niet eens mee te delen dat het gesprek wordt opgenomen, want als een van de gesprekspartners weet dat het wordt opgenomen (jij dus), is het al voldoende

Succes!
pi_57890510
quote:
Ha, ha, dat wilde ik ook al de hele tijd zeggen.

Dan moeten er tijdens die inbraak al heel heftige dingen zijn gebeurd ofzo, geweldpleging en/of mens(en) die zijn gedood.
  maandag 7 april 2008 @ 15:51:43 #100
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_57890593
quote:
Op maandag 7 april 2008 15:47 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ha, ha, dat wilde ik ook al de hele tijd zeggen.

Dan moeten er tijdens die inbraak al heel heftige dingen zijn gebeurd ofzo, geweldpleging en/of mens(en) die zijn gedood.
Bij mij zijn ze gewoon langsgeweest toen er in mijn studentenhuis was ingebroken. Daarbij hebben ze schoenzoolafdrukken en vingerafdrukken bekeken. Daarbij is echt niemand gewond geraakt of gedood hoor. En toen was er geen verdenking tegen een concrete persoon, wat hier wel het geval kan zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')