Interessant, ff kijken!quote:Op zondag 6 april 2008 23:34 schreef rene90 het volgende:
Meld je aan bij www.zoekwekker.nl die houdt gelijk alle sites in de gaten zoals marktplaats/2ehands etc.
is gelul, wie zegt DAT die er niet zijn, de politie toch. Bij me broer waren er ook geen braaksporen (sleutel) en er werd langsgekomen. Je moet bellen en erbij vermelden dat er een verdachte is, dan wordt er een "zaak" van gemaakt en zijn ze het je volgens mij verplicht om langs te komen. Ook erbij aangeven dat er bewijsmateriaal te verzamelen is.quote:Op zondag 6 april 2008 23:40 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Ik heb gebeld maar ga morgen erlangs om daadwerkelijk aangifte te doen. Ze sturen sowieso niemand langs als er geen braaksporen zijn.
Ik snap inmiddels hoe jij aan je chantage materiaal gekomen bentquote:Op zondag 6 april 2008 22:57 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Maar als ik zo via het balkon tussen de gordijnen haar kamer inkijk.....
Dit is het zo een beetje, en TS wel nog de politie bellen dat ze langs moeten komen aangezien er dus een verdachte in deze zaak is.quote:Samenvatting
TS heeft een breezer-modelletje als huisgenoot genaamd D. D graait in het afwasteiltje van TS en daar ligt een scherp mes, D snijdt zich hieraan. Nu kan D niet naar haar fotoshoot in dat weekend en loopt 1200 euro mis volgens haar. Papie van D gaat zich ermee bemoeien en vindt dat TS die 1200 euro moet betalen.
Papie komt op gesprek bij TS en nu is 500 euro ook genoeg, TS geeft aan dat hij maar contact op moet nemen met verzekering en met veel pijn en moeite krijgt TS papie het huis uit. Diezelfde dag (gister dus) na het gesprek hoort TS gerommeld maar ach, het is een studentenhuis. Als hij iets later de voetbaluitslagen wilt bekijken is de LCD tv weg, xbox, en nog wat grut. Geen braakspeuren dus het is hoogstwaarschijnlijk papie met wat vrienden geweest.
Politie gebeld maar omdat er geen sporen van braak zijn (jaa..is tegenwoordig door de telefoon te zien) komt er niemand van de Technische Recherche langs
*Sommige namen zijn gefingeerd om privacy redenen
Ja, maar is toch niet zo moeilijk... aangifte doen van inbraak en aanvankelijk had hij eigenlijk gewoon meteen die hele zaak van de hand moeten doen of gewoon bij de hand zijn en juridisch advies inwinnen en de zaak proberen aan te spannen om dat wijf er financieel slechter uit te laten komen, had ik wel gedaan...quote:Op maandag 7 april 2008 07:37 schreef rene90 het volgende:
Valt eigenlijk weinig te snappen van die tokkie familie, alleen tja, TS vraagt hier om tips / adviezen.
Ik noem maar even een probleempje....bewijs?!quote:Op maandag 7 april 2008 07:40 schreef Koffielurk01 het volgende:
[..]
Ja, maar is toch niet zo moeilijk... aangifte doen van inbraak en aanvankelijk had hij eigenlijk gewoon meteen die hele zaak van de hand moeten doen of gewoon bij de hand zijn en juridisch advies inwinnen en de zaak proberen aan te spannen om dat wijf er financieel slechter uit te laten komen, had ik wel gedaan...
Hij had haar natuurlijk ook gewoon met een honkbalknuppel zodanig kunnen bewerken dat ze de rest van der leven kwijlend in een rolstoel zat, maarja das ook weer zo makkelijk...![]()
Uhm, als iemand je probeert te naaien en je weet dat het zo is kun je altijd nog bewijs creëren ...quote:Op maandag 7 april 2008 07:45 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik noem maar even een probleempje....bewijs?!
Ja, verstandig. Eindig je straks zelf in de bak. Doe gewoon aangifte.quote:Op maandag 7 april 2008 08:44 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou mijn eigen spullen toch op een niet zo wettige manier terug gaan halen....
Hey, een keer aanbellen met 5 grote zware jongens is geen overtreding van de wet toch?quote:Op maandag 7 april 2008 09:29 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, verstandig. Eindig je straks zelf in de bak. Doe gewoon aangifte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |