abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57882661
Valt eigenlijk weinig te snappen van die tokkie familie, alleen tja, TS vraagt hier om tips / adviezen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 7 april 2008 @ 07:40:44 #43
168657 Koffielurk01
Ik weet geen ondertitel...
pi_57882678
quote:
Op maandag 7 april 2008 07:37 schreef rene90 het volgende:
Valt eigenlijk weinig te snappen van die tokkie familie, alleen tja, TS vraagt hier om tips / adviezen.
Ja, maar is toch niet zo moeilijk... aangifte doen van inbraak en aanvankelijk had hij eigenlijk gewoon meteen die hele zaak van de hand moeten doen of gewoon bij de hand zijn en juridisch advies inwinnen en de zaak proberen aan te spannen om dat wijf er financieel slechter uit te laten komen, had ik wel gedaan...

Hij had haar natuurlijk ook gewoon met een honkbalknuppel zodanig kunnen bewerken dat ze de rest van der leven kwijlend in een rolstoel zat, maarja das ook weer zo makkelijk...
pi_57882705
quote:
Op maandag 7 april 2008 07:40 schreef Koffielurk01 het volgende:

[..]

Ja, maar is toch niet zo moeilijk... aangifte doen van inbraak en aanvankelijk had hij eigenlijk gewoon meteen die hele zaak van de hand moeten doen of gewoon bij de hand zijn en juridisch advies inwinnen en de zaak proberen aan te spannen om dat wijf er financieel slechter uit te laten komen, had ik wel gedaan...

Hij had haar natuurlijk ook gewoon met een honkbalknuppel zodanig kunnen bewerken dat ze de rest van der leven kwijlend in een rolstoel zat, maarja das ook weer zo makkelijk...
Ik noem maar even een probleempje....bewijs?!
  maandag 7 april 2008 @ 07:48:27 #45
168657 Koffielurk01
Ik weet geen ondertitel...
pi_57882720
quote:
Op maandag 7 april 2008 07:45 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik noem maar even een probleempje....bewijs?!
Uhm, als iemand je probeert te naaien en je weet dat het zo is kun je altijd nog bewijs creëren ...
  maandag 7 april 2008 @ 08:27:14 #46
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_57882938
Misschien verstandig als TS en de huisgenoot apart aangifte doen wegens de diefstal. Dan nog een aangifte wegens bedreiging erbij en er liggen er al 3.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_57883075
Ik zou mijn eigen spullen toch op een niet zo wettige manier terug gaan halen....
pi_57883581
Eigenlijk wel achterlijk van je huisgenoot dat hij ''de woonkamer'' nooit op slot heeft.
  maandag 7 april 2008 @ 09:29:21 #49
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_57883633
quote:
Op maandag 7 april 2008 08:44 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou mijn eigen spullen toch op een niet zo wettige manier terug gaan halen....
Ja, verstandig. Eindig je straks zelf in de bak. Doe gewoon aangifte.
pi_57883882
quote:
Op maandag 7 april 2008 09:29 schreef Pool het volgende:

[..]

Ja, verstandig. Eindig je straks zelf in de bak. Doe gewoon aangifte.
Hey, een keer aanbellen met 5 grote zware jongens is geen overtreding van de wet toch?
En het zou zonde zijn als vader lief een ongeluk zou krijgen omdat hij zichzelf vertild aan mijn tv, dus misschien beter als hij het door die 5 zware jongens laat tillen......als je snapt wat ik bedoel.
  maandag 7 april 2008 @ 10:12:06 #51
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_57884271
quote:
Op maandag 7 april 2008 09:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hey, een keer aanbellen met 5 grote zware jongens is geen overtreding van de wet toch?
En het zou zonde zijn als vader lief een ongeluk zou krijgen omdat hij zichzelf vertild aan mijn tv, dus misschien beter als hij het door die 5 zware jongens laat tillen......als je snapt wat ik bedoel.
Als je precies weet waar die woont, dan kunnen die 5 zware jongens toch beter 5 agenten zijn, of niet? Of een deurwaarder die je netjes via de juridische weg hebt ingeschakeld.
pi_57884276
quote:
Op maandag 7 april 2008 07:40 schreef Koffielurk01 het volgende:

[..]

Als ik dit verhaal zo lees zie ik geen aanleiding om juridisch advies in te winnen, gaat gewoon om een simpel sneetje wat de verzekering zou vergoeden (medische kosten dan). Sinds gister is het pas dat het escaleert dus dan is het beetje lastig om dan juridisch advies in te winnen. Nu is het handig lijkt me om de politie erbij te halen, omdat je anders zoals al gezegd is, straks zelf het slachtoffer wordt. En het is geen inbraak maar wettelijk gezien "diefstal uit woning" als ik mij niet vergis.

Maar ga eens bij je verzekering na of je het vergoedt krijgt, en dan gewoon die vader pakken op alle manieren wat maar mogelijk is. En die dochter ook daarbij.
Top 5 China producten
pi_57884387
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:12 schreef Pool het volgende:

[..]

Als je precies weet waar die woont, dan kunnen die 5 zware jongens toch beter 5 agenten zijn, of niet? Of een deurwaarder die je netjes via de juridische weg hebt ingeschakeld.
Zelfs bij een moord krijg je die 5 agenten niet op de been, dus dat kan de TS beter laten.
En die deurwaarder weten we natuurlijk ook wel te omzeilen qua regelgeving.
pi_57885358
Ik heb vanochtend op het politieburo aangifte gedaan, hele verhaal van begin tot eind is op papier gezet maar veel meer kunnen ze niet doen zonder DIRECT bewijs.
Als hij opnieuw contact zoekt met me moet ik ze op de hoogte houden.
De agente was heel aardig en begreep me ook goed alleen ze kunnen op dit moment dus nog niets voor me betekenen aangezien er geen getuigen zijn en geen bewijs. Ik heb de buren ook gevraagd of ze wat gezien hebben maar dat is dus ook niet zo.
Er kijkt op dit moment ook een jurist (kennis van m'n ouders) naar het hele gebeuren. Via wat mensen die mijn huisgenote ook kennen ben ik nu opzoek naar haar thuisadres, kan altijd van pas komen.
pi_57885410
En over het sporenonderzoek nog iets gehoord? Ik zal het vanavond eens vragen aan een hulp off. van justitie en dan laat ik het je even horen. Volgens mij zijn ze namelijk verplicht om onderzoek te doen aangezien er dus een verdachte in de zaak is. Je hoort van me.

Hoe zit het met je verzekering trouwens? Krijg je het vergoed?
Top 5 China producten
  maandag 7 april 2008 @ 11:23:32 #56
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57885548
nou kom dan maar op met die foto's
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 7 april 2008 @ 11:24:17 #57
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_57885565
De politie valt ook best te pushen trouwens, gewoon zelf af en toe bellen en met suggesties komen. Bij het invullen van hun oppurtiniteit houden ze daar al dan niet bewust soms best rekening mee.
  maandag 7 april 2008 @ 11:25:37 #58
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_57885591
En je kunt inderdaad het beste die naaktfoto's van haar meenemen naar het bureau en dan zeggen: "het gaat om deze vrouw en haar vader". Als ze echt zo mooi is, dan gaat de politie daar wel achteraan.
  maandag 7 april 2008 @ 11:30:09 #59
25342 krn176
moeilijke denkwijze
pi_57885699
Ernstige zaak dit; ze dient met haar poten uit jouw afwasteiltje te blijven.

Zij en haar pappie zijn blijkbaar niet zo van zaken via de verzekering of via de juridische weg te regelen. Goed dat jij er anders over denkt.

Misschien dat je dat breezer-modelletje door wat anonieme vrienden eens onder handen kunt laten nemen en daarbij dringend verzoeken dat de gestolen apparatuur vanavond terug moet zijn omdat ze anders haar modellencarrieretje wegens fysieke aangelegenheden voorgoed vaarwel kan zeggen.

Probeer anders met die vader in gesprek te komen over de schadevergoeding, maar laat daarbij als tegeneis vallen dat je wel graag de 'gestolen spullen' terug wilt. Op het moment dat hij hierop ingaat, heb je hem. Neem dit gesprek op zodat je indirect bewijsmateriaal hebt.
keep up the good work!
pi_57885761
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:30 schreef krn176 het volgende:

Zij en haar pappie zijn blijkbaar niet zo van zaken via de verzekering of via de juridische weg te regelen. Goed dat jij er anders over denkt.

Misschien dat je dat breezer-modelletje door wat anonieme vrienden eens onder handen kunt laten nemen en daarbij dringend verzoeken dat de gestolen apparatuur vanavond terug moet zijn omdat ze anders haar modellencarrieretje wegens fysieke aangelegenheden voorgoed vaarwel kan zeggen.

Probeer anders met die vader in gesprek te komen over de schadevergoeding, maar laat daarbij als tegeneis vallen dat je wel graag de 'gestolen spullen' terug wilt. Op het moment dat hij hierop ingaat, heb je hem. Neem dit gesprek op zodat je indirect bewijsmateriaal hebt.
Sterk punt, pak het op die wijze aan inderdaad dat je wel bereid bent om die 500 euro te betalen, doe dit in samenspraak met de politie want straks is het opeens niet gegrond bewijs. Dus bespreek dit met de politie en doe het dan, die vader is wel daar vatbaar voor denk ik.
Top 5 China producten
  maandag 7 april 2008 @ 11:35:59 #61
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_57885827
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:30 schreef krn176 het volgende:
Onzin, als ik in mijn studentenhuis van alle teringzooi moest afblijven die mijn medebewoners in de gemeenschappelijke keuken lieten slingeren, dan had ik zelf niks meer kunnen koken of afwassen.

Is het trouwens wel echt het teiltje van de TS? Maar zelfs al zou dat het zijn, dan nog vind ik dat TS onverantwoordelijk heeft gehandeld door dermate scherpe messen op niet goed zchtbare wijze te laten slingeren in de gemeenschappelijke ruimte.
quote:
Precies, je moet je vooral niet mee laten slepen door andermans buitenwettelijke gedrag.
quote:
Zeer slecht idee, dan zit je straks zelf in de bak voor bedreiging.
quote:
Aardig idee.
pi_57885872
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:35 schreef Pool het volgende:

[..]

Onzin, als ik in mijn studentenhuis van alle teringzooi moest afblijven die mijn medebewoners in de gemeenschappelijke keuken lieten slingeren, dan had ik zelf niks meer kunnen koken of afwassen.
Agree, maar zelf gaan grijpen in een teiltje
pi_57885894
Tvp
  maandag 7 april 2008 @ 11:39:40 #64
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_57885902
wat een triest gedrag van die mensen...

ik hoop dat je in contact kan komen, en dan de politie dr op af sturen... hopen dat je via die weg je spullen terug krijgt..
  maandag 7 april 2008 @ 11:48:07 #65
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_57886076
Heb je al aan de beste vader zelf gevraagd waar de spullen zijn gebleven? (via telefoon en het gesprek opnemen zou trouwens een heel goeie zijn mocht ie bekennen)
Dum de dum
  maandag 7 april 2008 @ 11:48:37 #66
164802 xxjosjex
no way jose.....
pi_57886089
tvptje
It's all a blur!!!
  maandag 7 april 2008 @ 11:52:18 #67
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_57886175
Sterkte ermee Underdoggy, wat een rot situatie.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  maandag 7 april 2008 @ 11:55:23 #68
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_57886247
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:48 schreef xxjosjex het volgende:
tvptje
pi_57886257
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:48 schreef Fe2O3 het volgende:
Heb je al aan de beste vader zelf gevraagd waar de spullen zijn gebleven? (via telefoon en het gesprek opnemen zou trouwens een heel goeie zijn mocht ie bekennen)
Eerst even met de politie overleggen of dit wel geldig bewijs later kan zijn dan.
Top 5 China producten
  maandag 7 april 2008 @ 12:01:47 #70
25342 krn176
moeilijke denkwijze
pi_57886390
als je het eventueel met die vader bespreekt over de schadevergoeding, dan deze uiteraard niet contant aan hem overhandigen :-)
keep up the good work!
pi_57886411
Nou ik ben benieuwd hoe het ervoor staat als ik vanavond om 20.30 weer thuis ben. Succes!
Top 5 China producten
pi_57886552
hee een vervolg
pi_57886717
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:55 schreef rene90 het volgende:

[..]

Eerst even met de politie overleggen of dit wel geldig bewijs later kan zijn dan.
Dat is niet nodig, zolang een van de gesprekspartners weet dat het opgenomen wordt is het gewoon geldig bewijs.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 7 april 2008 @ 12:36:21 #74
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_57887055
tvp
pi_57887193
Door laten schemeren dat je bereidt bent de 500 euro te betalen lijkt me een goed plan. Misschien dat de politie kan adviseren hierin.
Evt adres achterhalen en gewoon langsgaan (met getuige), gelijk aan de deur zeggen dat je wel bereidt ben om de 500 euro te betalen en dat je er binnen over verder wilt praten (kun je ff rondkijken of je spullen er staan!). En het zou sowieso verdacht zijn als je ze je niet binnen willen laten. En bang hoef je niet te zijn lijkt me als ie thuis is, dat kleine kalende mannetje.
  maandag 7 april 2008 @ 12:43:30 #76
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_57887204
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:19 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat is niet nodig, zolang een van de gesprekspartners weet dat het opgenomen wordt is het gewoon geldig bewijs.
Yep

En met die bekentenis kun je een civile procedure beginnen tegen de beste man, schadevergoeding , mocht de politie geen strafrechtelijke maatregelen willen nemen. Ze zijn dit overigens wel verplicht, maar willen nog wel eens een aangifte weigeren.

Als student zijnde (dat was je toch?) kost een advocaat je nagenoeg niks.
Dum de dum
pi_57887288
Bewaar die naaktfoto's maar goed.

Mocht jullie je spullen niet meer terugzien, kun je daar nog wel wat leuks mee doen. Bv op elke lantaarnpaal in de stad plakken ofzo.
pi_57887555
weet je inmiddels al waar ze woont?
pi_57887683
quote:
Op maandag 7 april 2008 08:27 schreef Strolie75 het volgende:
Misschien verstandig als TS en de huisgenoot apart aangifte doen wegens de diefstal. Dan nog een aangifte wegens bedreiging erbij en er liggen er al 3.
Goede tip. En sta er gewoon op dat er lui van de technische recherche langskomen om wat vingerafdrukken af te nemen. Onbevoegde personen die ergens binnenkomen, al dan niet met behulp van een sleutel, is bij mij nog steeds gewoon braak.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_57887772
Die vader is in die kamer geweest, dus vingerafdrukken zijn compleet verklaarbaar.... Die vader van die muts heeft immers met orginele TS en huisgenoot daar een gesprek gehad... Sporenonderzoek zal dus niets uitwijzen en nutteloos zijn.
  maandag 7 april 2008 @ 13:16:54 #81
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_57887873
Erg lullig natuurlijk, maar die vader zal wel in z'n handjes wrijven nu. Bewijzen dat hij het was gaat je niet lukken waarschijnlijk, hij verkoopt die dingen op Marktplaats voor een paar honderd euro, en heeft het gevoel dat hij als morele ( ) winnaar uit de strijd komt.
  maandag 7 april 2008 @ 13:22:12 #82
58560 Oksel
Gezellig.
pi_57887970
Mooi dit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')