Een compleet lege studentenkamer?quote:Op maandag 7 april 2008 07:45 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik noem maar even een probleempje....bewijs?!
Dit was juist een constructieve bijdrage kneusquote:Op woensdag 9 april 2008 19:50 schreef Asics het volgende:
[..]
weer zo'n stoere held achter een nickname op internet die iedereen's goed bedoelde reacties loopt af te zeiken. Heb je ook nog een constructieve bijdrage of is dat te moeilijk voor je.
*au*quote:Op woensdag 9 april 2008 19:46 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Misschien moet jij je ouders eens vragen waarom ze zo weinig van je hielden dat ze je geen fatsoenlijke opvoeding hebben laten genieten.
noem je dat constructief? wat een niveau weer.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dit was juist een constructieve bijdrage kneusen ik ben juist niet de stoere held op internet.
Je moet ze natuurlijk geen dna materiaal in de schuur leggen hequote:Op donderdag 10 april 2008 08:10 schreef Strolie75 het volgende:
Hahahaha...toffe actie!
Heb je nog in z'n schuur gepoept?
oke jankerdquote:Op donderdag 10 april 2008 07:55 schreef Asics het volgende:
[..]
noem je dat constructief? wat een niveau weer.een baggeruser die gaat schelden dus.
Nee. Nog meer vragen?quote:Op donderdag 10 april 2008 08:21 schreef RickTheGreatest het volgende:
Iedere kerel (in ieder geval van rond haar leeftijd) zou daar wel in roeren, mochten ze de kans krijgen
zeker weer zo'n 'constructieve' bijdrage.quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 10:47 schreef Asics het volgende:
[..]
zeker weer zo'n 'constructieve' bijdrage.
quote:Op donderdag 10 april 2008 10:47 schreef Asics het volgende:
[..]
zeker weer zo'n 'constructieve' bijdrage.
Gemiste kans. Ik had méér meegenomen en dat ergens in een vullisbak gekiept. Laat hem ook maar eens balen.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:58 schreef Underdoggy het volgende:
Update:
... allerlei crap waaronder de ontvreemde spullen! Snel alle spullen zo in onze bak geladen, en weer naar huis gereden.
Ahum, onterecht.quote:Na veel aandringen zijn de sloten vanochtend ook vervangen en hebben nu daarbij een contract moeten ondertekenen dat op elk moment we de sleutels moeten kunnen tonen en als we ze kwijtraken we de complete nieuwwaarde van het "slotensysteem" moeten dokken.
Zo mooi is ze inderdaad niet.. Ze lijkt me wel erg verwendquote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 18:41 schreef Underdoggy het volgende:
Dat is d'r dan ook niet.
De huurders hebben sleutels, verder niemand. Dat iemand ze "uitleent" is niet zijn probleem. Verder ontbreekt elk bewijs voor inbraak.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:45 schreef mgerben het volgende:
[..]
Ahum, onterecht.
De huisbaas heeft toegestaan dat een dief de beschikking heeft over jullie sleutels. Dan heeft hij daar wel wat verantwoordelijkheid in, toch?
Niet heel erg ultraslim, maar het is geen bewijs en ook geen bekentenis. En zonder aangifte is er zelfs geen zaak.quote:Op maandag 14 april 2008 15:31 schreef Roi het volgende:
Slim, op internet zetten dat je zelf ook hebt ingebroken!
Preciesquote:Op maandag 14 april 2008 15:34 schreef rgras het volgende:
Alsof die kamper een aanklacht gaat indienen dat zijn gestolen spullen gestolen zijn. [ afbeelding ]
Misschien ook wel, we weten het niet.quote:Op maandag 14 april 2008 15:54 schreef mgerben het volgende:
En bovendien is er geen aangifte.
quote:Politie: Wat is er gestolen?
Tokkie pa met losse handjes en geen moraal: Ehm, de spullen van hunzelluf mijn LCD TV, XBox en espressomachine die ik in mijn schuur had gezet.
Politie: "Waarom stonden al deze spullen in uw schuur, waarvan de deur niet op slot was?"quote:Op maandag 14 april 2008 17:16 schreef r_one het volgende:
[..]
Misschien ook wel, we weten het niet.
[..]
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:41 schreef WalterSobchak het volgende:
Doe eens een kopietje van je aangifte of iets dergelijks. Geef ons eens een reden om dit verhaal te geloven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |