De meeste mensen waren wel 50+ maar er waren inderdaad aanzienlijk veel jongerenquote:Op maandag 31 maart 2008 00:52 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je het over -skippybal- had, die mijn post over Blood Red Shoes gemist had. Dat komt vast door de slowchat-golf van vandaag, dan zie je wel eens een post over het hoofd...
Maar MaJo, hoe was de publieksverdeling? Was 80% 50+? Of waren er opvallend veel jongeren? Dat zie ik steeds meer bij optredens van 'oldies', jongeren die vooraan staan en de oudjesdie achteraan staan.
Jaaa, aanwezigquote:Op maandag 31 maart 2008 01:02 schreef TomR het volgende:
6 juni speciale sziget avond @ NDRGRND(tevens tvp)
Halverwege 2008 is de planning volgens mij. Ze mogen wel eens opschieten vind ik, i.pv. stoer te doen dat je een oude Sovjet-tank als synthesizer hebt gebruiktquote:Op maandag 31 maart 2008 00:52 schreef -skippybal- het volgende:
Om het maar eens over een bandje te hebben dat daadwerkelijk in de OP staat; is er nou al iets bekend over die nieuwe plaat van FF?
Echtquote:Op maandag 31 maart 2008 01:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Halverwege 2008 is de planning volgens mij. Ze mogen wel eens opschieten vind ik, i.pv. stoer te doen dat je een oude Sovjet-tank als synthesizer hebt gebruikt.
Las ik op Wikipedia, de vrije encyclopediequote:Op maandag 31 maart 2008 01:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Echt?
Hoe, wat, en vooral waarom?
Staat niet specifiek een tank bij, maar whateverquote:The next day Alex Kapranos was interviewed by the Daily Record where he spoke more about the next album. "We've been recording a couple of songs in the last two weeks. We'll keep on recording until Christmas and will have the album out in the new year. The strangest instrument we've been using is an old Russian synthesiser built from spare parts in the Cold War. This guy couldn't get synthesisers in Russia but heard about them and decided to build one from what he heard they were like. He used whatever components he could get hold of. It sounds like a normal synthesiser, only a lot weirder."[7][8]
Doornroosje begint altijd netjes op tijd, en zeker doordeweeks op een normaal tijdstip. Blood Red Shoes zullen vast niet langer dan een uur spelen. Ik denk dat het te doen is.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hmmm, ik denk dan dat je het einde moet gaan missen eigenlijk...
Ok, tof. Ik merkte het vorig jaar bij Bob Dylan en Chuck Berry.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
De meeste mensen waren wel 50+ maar er waren inderdaad aanzienlijk veel jongerenGrappig, daar had ik het gister nog over met degenen waarmee ik was (iemand van 26 en mijn moeder). Op de tribune is het vooral oud publiek, in de zaal tot een jaar of 40 en een paar oldies
[..]
Vast wel te doen, maar dan wel kantje boord... En als ze de laatste trein mist heeft ze wel een probleemquote:Op maandag 31 maart 2008 01:20 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Doornroosje begint altijd netjes op tijd, en zeker doordeweeks op een normaal tijdstip. Blood Red Shoes zullen vast niet langer dan een uur spelen. Ik denk dat het te doen is.
Lopenquote:Hoe ga jij altijd terug richting Arnhem? Ik pak meestal die bus om de hoek richting het station van Utrecht, en als ik 'em net gemist heb loop ik dat stuk. Maar laatst gingen een aantal mede-concertgangers via station Heyendaal... Lijkt mij niet echt handiger.
Ik vind lopen ook gewoon chill. Beter iig dan dequote:Op maandag 31 maart 2008 01:25 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, lopend is toch wel het snelste/handigste hè.
wanneer is het?quote:Op maandag 31 maart 2008 00:59 schreef MaJo het volgende:
Hmm misschien toch maar naar BRS in Roosje, Lien wil je mee?Als ik dan maar wel de laatste trein haal inderdaad...
dat zal MaJo leuk vinden...quote:Op maandag 31 maart 2008 00:57 schreef -skippybal- het volgende:
Welkom bij alweer het dertigste deel van I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor
Vaste Bezoekers
Aisumasen - Wandelende Arctic Monkeys- en Beatlesencyclopedie
19 meiquote:
quote:
beter lezen tussen de rommelquote:Op zondag 30 maart 2008 19:07 schreef MaJo het volgende:
Haha toffe beschrijvingenAl ben ik ook best wel een wandelende beatles encyclopedie hoor
![]()
Neeeeee, mijn lievelingsband wat doe jequote:Op maandag 31 maart 2008 12:06 schreef -skippybal- het volgende:
Oh nein! Kane in de nieuwe Luxor is al uitverkocht![]()
![]()
Ahhhw, verdorie! Ik wilde ook naar Vampire Weekend, hopen dat ze er nog maar een showtje bijdoen in Eindhoven!quote:Op maandag 31 maart 2008 12:38 schreef frame-saw het volgende:
Shit.
Vampire Weekend is uitverkocht![]()
En ik ben zo brak als een sigaar, ik heb de afgelopen twee nachten in totaal 5 uur geslapen en had vanochtend een tentamen![]()
Hij ging nog goed ook![]()
Maar nu maar even rustig aan doen tot donderdag, WAS & Noodlanding!
Ja of in Zwollequote:Op maandag 31 maart 2008 15:42 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Ahhhw, verdorie! Ik wilde ook naar Vampire Weekend, hopen dat ze er nog maar een showtje bijdoen in Eindhoven!
Ik vind hem ook niet slecht hoor. Het eerste album was erg goed, en ik denk moeilijk te evenaren zonder achteruit te gaan. Dus ik vind de keuze wel goed, en het pakt soms er leuk uit.quote:Op maandag 31 maart 2008 01:43 schreef Aisumasen het volgende:
Groot gelijk. Over de bus én bij voorbaat over WAS. (Het album ga ik ergens deze week luisteren.) In de OOR van deze maand staat een kort vraaggesprek met WAS. Daarin vertellen ze ook wat over de 'gedurfde' keuze.
quote:Goover - doet iets technisch voor de studie
quote:Leonos - verkoopt kaartjes voor woekerprijzen
19 meiquote:
In die 20 minuten moeten ze toch wel, uhhh, een stuk of 18 nummers kunnen spelenquote:Op dinsdag 1 april 2008 08:45 schreef Grobbel het volgende:
BYOP staat aanstaande donderdag in Doornroosje; show begint al om 18u30 of zo.
Ik ga er in elk geval niet meer intrappen. Ga geen 12 euro neertellen voor 20 minuten muziek.
Wat een luxe probleem ramp.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:45 schreef Leonos het volgende:
Aha. Vandaar ook mijn smilie
Heb twee kaartjes voor Kraak & Smaak gewonnen. Maar ik vind het niet eens leuke muziek
Ik vind hem geweldig, helemaal fan van hem sinds een live opdreden in de melkwegquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:17 schreef Mistaken het volgende:
Ik ben trots op je!
Trouwens even een vraagje! Zijn er hier ook meningen over het album van Lightspeed Champion?
Is dat wat?
Ga morgen toch even langs de Plato dus...
Ik zou eigenlijk vanavond in Rotown staanquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:10 schreef SnowCockroach het volgende:
Brain Thrust Mastery wordt steeds leuker.![]()
En over een uur is het morgen al!
![]()
Oja, waarom is het eigenlijk uitgesteld?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:31 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk vanavond in Rotown staan
Met Riot zeker? Toen vond ik het helemaal kut. Alleen Stay The Fuck Away From Me is tof, alleen die staat niet op de plaat.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:20 schreef TomR het volgende:
[..]
Ik vind hem geweldig, helemaal fan van hem sinds een live opdreden in de melkweg. Als je er vanaf wilt?
![]()
jupquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:59 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Met Riot zeker? Toen vond ik het helemaal kut. Alleen Stay The Fuck Away From Me is tof, alleen die staat niet op de plaat.
Die drumster keek trouwens alsof ze het voor het eerst deed, althans zo leek het. Heel erg in gedachten, niet dat het slecht was ofzo
Ja, en die plaat is nog steeds niet gelekt.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:07 schreef -skippybal- het volgende:
Volgende week is dEUS al achter de rug
Scheelt eraan dat ik niet op meisjes val.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:03 schreef TomR het volgende:
[..]
jup, die drumster speelde idd wel wat minder. Maar ik heb het haar vergeven omdat ze er best leuk uitzag
Stasi-zenderquote:Je bent verplicht een keuze te maken!
Ik heb gekeken! En gestemdquote:Op woensdag 2 april 2008 19:30 schreef Aisumasen het volgende:
De genomineerden weet je toch ook al wel zonder het gelezen te hebben?
asjeblieft niet wéérquote:Op woensdag 2 april 2008 21:09 schreef Aisumasen het volgende:
Surprise, surprise. Misschien komen The Kooks ook wel. Of misschien wel Kaiser Chiefs.
Arctic Monkeys, ain't gonna happen. Al hoop ik dat ze in de zomer met een verrassings-EP komen, inclusief festival-optredens. Ik mag dromen, toch?quote:Op woensdag 2 april 2008 21:36 schreef AMDB het volgende:
Heel erg stiekem hoop ik op TLSP of AM. Naja, ik hoop het niet stiekem, ik acht de kans onwaarschijnlijk dat ze komen. Als The Raconteurs en Wolfmother maar komen, en FF![]()
Wombats was wel erg te verwachten. The Kooks zullen er ook wel staan.
Onder een steen geleefd?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:05 schreef lienelien het volgende:
eh?
Nog maar 2 weken...quote:Op woensdag 2 april 2008 22:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Onder een steen geleefd?
www.ageoftheunderstatement.com
Naja, ik moet zeggen dat ik geen persoonlijk oordeel velde. Ik keek vanuit het perspectief van de organisatoren. Ik weet niet echt meer wat ik er van vond. Dat betekent, denk ik, dat ik het inderdaad niet zo spetterend vond, hahaquote:Op woensdag 2 april 2008 22:26 schreef Grobbel het volgende:
The Raconteurs vond ik juist maar weinig aan op Lowlands twee jaar terug. Ze mochten maar liefst een uur spelen, maar hadden hooguit 20 minuten aan interessant materiaal.
Al denk ik dat ze dit keer, met dit keer een èchte plaat om te promoten, zeker niet zouden misstaan.
Ik vind het 1e album ook niet echt iets om over naar huis te schrijven. De 2e daarentegenquote:Op woensdag 2 april 2008 22:29 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Naja, ik moet zeggen dat ik geen persoonlijk oordeel velde. Ik keek vanuit het perspectief van de organisatoren. Ik weet niet echt meer wat ik er van vond. Dat betekent, denk ik, dat ik het inderdaad niet zo spetterend vond, haha. Ik weet nog wel dat de halve tent leegliep na 'Steady As She Goes'.
Mja, dat is een beetje vaag inderdaad. Mojo (het muziekblad) schreef dat ze pas in oktober voor het eerst een live-optreden doen omdat Arctic Monkeys en The Rascals deze zomer druk zijn. Dat klopt sowieso niet, omdat ze al meerdere korte akoestische optredens gedaan hebben. En ik denk niet dat Arctic Monkeys deze zomer druk zijn met optreden, dat kán bijna niet... The Rascals daarintegen, met hun te promoten nieuwe album.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:28 schreef Mistaken het volgende:
Nah, TLSP zouden toch pas in oktober touren?
Can't wait for the album (:
The Rascals op LL zou ook leuk zijn!quote:Op woensdag 2 april 2008 22:36 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Mja, dat is een beetje vaag inderdaad. Mojo (het muziekblad) schreef dat ze pas in oktober voor het eerst een live-optreden doen omdat Arctic Monkeys en The Rascals deze zomer druk zijn. Dat klopt sowieso niet, omdat ze al meerdere korte akoestische optredens gedaan hebben. En ik denk niet dat Arctic Monkeys deze zomer druk zijn met optreden, dat kán bijna niet... The Rascals daarintegen, met hun te promoten nieuwe album.
Maar NME schreef weer iets heel anders in een interview met TLSP. Wat weet ik niet meer, maar het kwam niet overeen. Conclusie: We moeten afwachten.
quote:Op donderdag 3 april 2008 10:31 schreef AMDB het volgende:
Nee Modest Mouse is goed?
edit: Oh, na 30 seconden op last.fm luisteren klinkt het toch best leuk![]()
quote:Op donderdag 3 april 2008 10:32 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Inderdaad, die zijn goed. Erg goed, zelfs.
Best leuk? BEST LEUK?!quote:Op donderdag 3 april 2008 10:31 schreef AMDB het volgende:
Nee Modest Mouse is goed?
edit: Oh, na 30 seconden op last.fm luisteren klinkt het toch best leuk![]()
Geef me wat tijd, ik heb nog wat albums door te worstelen.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Best leuk? BEST LEUK?!
Ze zijn geniaal
Geen Nederlandquote:Elbow:
04-04 Glasgow, Scotland - ABC
04-05 Newcastle, England - Academy
04-06 Leeds, England - Met Uni
04-08 Oxford, England - Academy
04-09 Bristol, England - Colston Hall
04-10 Birmingham, England - Academy
04-12 Sheffield, England - Octagon
04-13 Manchester, England - Academy
04-14 Nottingham, England - Rock City
04-15 London, England - Brixton Academy
04-21 Dublin, Ireland - Vicar Street
04-22 Belfast, Northern Ireland - Mandela Hall
04-26 New York, NY - Webster Hall
04-27 Washington, DC - Sixth & I Historic Synagogue
04-29 Chicago, IL - Park West
04-30 Minneapolis, MN - Fine Line Music Cafe
05-02 Denver, CO - Bluebird Theatre
05-03 Salt Lake City, UT - The Depot
05-05 Seattle, WA - The Showbox
05-06 Vancouver, British Columbia - St. Andrew's-Wesley United Church
05-08 San Francisco, CA - Bimbo's 365 Club
05-09 Los Angeles, CA - Avalon
05-21 London, England - "Q the Music Live" @ The Hospital
06-20 Neuhausen ob Eck, Germany - Southside Festival
06-22 Scheeßel, Germany - Hurricane Festival
Ik was al bang ervoor dat het live minder zou zijn, heb daarom toch maar geen kaartjes besteld.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:57 schreef -skippybal- het volgende:!
Oh en het optreden van The Rifles in Antwerpen wordt nou niet echt echt geweldig gevonden door KindaMuzik. Ze gaven niet eens een toegift...
woei... jij gaat naar mgmt, ik heb nog niemand zo ver kunnen krijgen om mee te gaanquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:49 schreef Aisumasen het volgende:
The Rifles zijn live geweldig! Strak, enthousiast en vol met energie. Het optreden op Lowlands kwam wat minder goed over, doordat zie in die vreselijke Grolsch-tent stonden. Maar eerder dat jaar in Doornroosje was geweldig. Ik hoop dat het volgende week net zo goed is.
Je kunt zelfs je ticket en je code vergeten, en dan nog kun je binnen komen. Bij een e-ticket worden namelijk ook je naam en adresgegevens genoteerd, dus zelfs met een simpele legitimatie kom je al binnen.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:44 schreef -skippybal- het volgende:
Stel nou eens he, dat je e-tickets met een irritante barcode van de Doornroosje hebt, maar geen printer ter beschikking hebt op het moment. Heb je dan een probleempje?...
Nieuwe album is wel al uit hoorquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:38 schreef MaJo het volgende:
We are Scientists was zo tofConcert was lekker ruig en de nieuwe nummers kwamen goed uit de verf
Wel speelden ze veel meer oude nummers dan nieuwe, wel apart. Maar de cd is nog niet uit natuurlijk. Na de show wezen stappen met de mannen in Tivoli
Was echt tof
![]()
Oh en naast Keith is Max (gitarist/keyboard) ook erg![]()
Oh echt?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:01 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Nieuwe album is wel al uit hoor
Ik vond het verbazend hoe de nieuwe nummer goed tussen de oude nummers werkten. Vond het concert best hard, wat ikzelf wel gaaf vind, maar ze gaan we beyond de indierock. Die nieuwe drummer Adam ramt ook als een malle op zn trommels.
Kortom, heel vet concert, van gewoon een hele gave band...
Veel plezierquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:06 schreef lienelien het volgende:
dag lieverds, ik ben m'n benen breken op de skies!
Nee Max is echt een schatjequote:Op vrijdag 4 april 2008 14:20 schreef frame-saw het volgende:
Die Max was echt buh. Niet mijn smaak.
Ik stond pal voor Keith![]()
En ik vond de liedjes van de nieuwe cd live veel leuker dan op de cd zelf.
Duh!quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik nog fokkers gezien heb
Ik zie jou inmiddels niet meer echt als fokkerquote:
Linksvoor, stond nog 1 rij voor me. Iets links van Keithquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee Max is echt een schatjeEn ik vond de cd meteen al geweldig dus daar heb ik niet echt last van gehad
Waar stond je trouwens? Ben benieuwd of ik nog fokkers gezien heb
Uhuh die lach is echtquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:01 schreef SnowCockroach het volgende:
Max is een held.Zag je hem lachen?
![]()
![]()
Hebben ze daarna eigenlijk nog gesigneerd ofzo? Want ik moest meteen na The Great Escape naar de bushalte rennen. Argh.Maar heb nu wel een dikke poster.
Ik vind het wel meevallen, je hebt wel overal goed zichtquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:03 schreef SnowCockroach het volgende:
Die zaal vind ik trouwens niet zo'n succes. Een hok met een podium.
De CD's van Maximo Park heb je toch al wel!quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:09 schreef JeroenV het volgende:
Ik zag net in de bibliotheek allemaal leuke cd's en maar 3 voor 5 euro![]()
Waaronder Maximo Park![]()
Wintersport in Aprilquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:06 schreef lienelien het volgende:
Namen en titels willen we zienquote:Op zaterdag 5 april 2008 13:14 schreef JeroenV het volgende:
Joepie, ik heb net 18 cd's gekocht voor 30 euro![]()
Lang leve de bibliotheek die besluit geen cd's meer te gaan verhuren
Ik weet niet meer precies welke, ik kan ze maandag pas ophalen omdat t er te veel waren om zo ff te pakkenquote:
en ze spelen 2 mei voor een schappelijke entreeprijs in Tivoli De Hellingquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:09 schreef frame-saw het volgende:
Hit Me TV is aan het doorbreken blijkbaar, zie overal posters van ze hangen
Hmmm, verder nog iets bijzonders die avond?quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:15 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
en ze spelen 2 mei voor een schappelijke entreeprijs in Tivoli De Helling
Die staat hoog in de top 40, zag ik in de gids.quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:36 schreef -skippybal- het volgende:
Duffy in een paar minuten uitverkocht
Apart...
Is ' ie gelektquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van de nieuwe dEUS plaat? Ik vind hem heel erg lekker.
Komt omdat Lien er niet isquote:Op zondag 6 april 2008 15:14 schreef AMDB het volgende:
Bijna 24 uur geen postEven deze reeks van de ondergang redden!
Ja, zeker wetenquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik nog fokkers gezien heb
Dat had ik je wel van te voren kunnen vertellenquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:36 schreef -skippybal- het volgende:
Duffy in een paar minuten uitverkocht
Apart...
Daar bedoelen ze ook legendarisch kansloos mee, zoals in dit geval 50 cent.quote:Op zondag 6 april 2008 19:43 schreef jakkop het volgende:
Dernet op TMF: Arctic Monkeys in de top 25: nu al legendarisch. Met als voorganger: 50 cent
quote:Op zondag 6 april 2008 18:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Komt omdat Lien er niet isHet arme meisie heeft haar sleutelbeen gebroken op wintersport
Oh de ironie...quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:06 schreef lienelien het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Ge weet zeker da ge nie van Luik komt?quote:Op zondag 6 april 2008 21:29 schreef -skippybal- het volgende:
Weten jullie nog die domme discussie over wat het makkelijkst was om bij de HMH te geraken met het OV?
Vanuit Utrecht
Trein vanuit Utrecht naar Schiphol, uitstappen op Amsterdam Bijlmer/Arena. En als je die mist neem je de stoptrein vanuit Utrecht richting Amsterdam Zuid, die stopt ook op Bijlmer/Arena, maar doet er wel 10 minuten langer over.quote:Op zondag 6 april 2008 21:29 schreef -skippybal- het volgende:
Weten jullie nog die domme discussie over wat het makkelijkst was om bij de HMH te geraken met het OV? Nou, zo dom was 'ie niet en ik wil eigenlijk wel weten wat nu het best wasWant,
9 Portishead
9 morgen!
Vanuit Utrecht
Heela! Luik is Waals en daar doen ze niet aanquote:Op zondag 6 april 2008 21:46 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ge weet zeker da ge nie van Luik komt?
Ah, okquote:Op zondag 6 april 2008 21:46 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Trein vanuit Utrecht naar Schiphol, uitstappen op Amsterdam Bijlmer/Arena. En als je die mist neem je de stoptrein vanuit Utrecht richting Amsterdam Zuid, die stopt ook op Bijlmer/Arena, maar doet er wel 10 minuten langer over.
Nee, die intercitys stoppen sinds een jaar of 2 niet meer in Duivendrecht. Gelukkig is daar Bijlmer/Arena voor in de plaats gekomen. Je kunt ook nog de trein naar Amsterdam Amstel nemen, en vanaf daar de metro naar Bijlmer/Arena nemen, maar dat is omslachtig.quote:Op zondag 6 april 2008 21:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ah, okEn dat is niet het zelfde als Duivendrecht toch? Want dat is nog best een pokkestuk lopen...
quote:Op zondag 6 april 2008 21:22 schreef -skippybal- het volgende:
En Kasabian komt op SzigetvetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heel benieuwd naarr de rest van de acts, gaat langzaam dat bekend maken
Danko Jones, Carl Cocks, Pendulum en Apocalyptica ook.quote:Op zondag 6 april 2008 23:50 schreef TomR het volgende:
[..]
vetheel benieuwd naarr de rest van de acts, gaat langzaam dat bekend maken
Zut alors!quote:Op zondag 6 april 2008 21:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Heela! Luik is Waals en daar doen ze niet aanVlaams
![]()
Jazeker..quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm, verder nog iets bijzonders die avond?
quote:
Ja dat denk ik welquote:Op maandag 7 april 2008 12:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hit me TV wilde me toevoegen op Hyves, is dat toeval?
quote:Op maandag 7 april 2008 14:12 schreef -skippybal- het volgende:
Vanavond Portishead!
Wel een beetje jammer dat ik net met m'n al matige knie (geschiedenis van versplinteringen, vochtophoping en een stuk of 40 hechtingen) tegen het stuur van m'n fiets knalde en nu net zo loop als Dr. House![]()
M'n handvat schoot los in de bocht en ik kon met een aantal hendig sjieke slips nog maar net een familie ganzen ontwijken
Geen idee, al klinkt het wel grappig. Dit is in elk geval hun myspace: http://www.myspace.com/superpositionquote:Op zondag 6 april 2008 23:08 schreef -skippybal- het volgende:
Kent iemand hier Kling Klang (ofzo..)? Is het leuk?
quote:Op maandag 7 april 2008 15:34 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Haha sorry, maar ik moest hardop lachen.
Ik had nog even wat geluisterd op LastFM en ik vond het ook wel 'grappig' ja.quote:Op maandag 7 april 2008 15:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Geen idee, al klinkt het wel grappig. Dit is in elk geval hun myspace: http://www.myspace.com/superposition
Mja, ik zeg ook wel eens wat tegen iemand. Het blijft tenslotte toch een avondje uit. Maar dat geschreeuw, geschater en gelach...quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:27 schreef Aisumasen het volgende:
Eens met ergernis over pratend publiek.
Wat dan?quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:37 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, heb ik ook wel eens beschreven in dit topic. Dat mensen met elkaar praten is...menselijk.Maar kroeg-gedrag wordt irritant. Of dat nu bij Portishead, Metallica, Bob Dylan of The Veils is.
Daar over gesproken, die laatste act had de vorige keer een mooie straf voor het Doornroosje-publiek.
Ik vind de manier van zingen op Lavinia echt mateloos irritant.quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:50 schreef Aisumasen het volgende:
Naja, ik wist er even geen term voor te bedenken. Maar je bent het er toch wel mee eens dat men 'Lavinia' wil horen bij een Veils-optreden?
Mijn favoriete Veils-nummer is trouwens een fucking B-kant.
Album-versie ja. Dat beginquote:Op dinsdag 8 april 2008 01:55 schreef Aisumasen het volgende:
Welke versie van Lavinia vind je irritant? De album-versie? Omdat de single-versie totaal anders klinkt, en ik die juist weer niet zo geslaagd vind...
Settle je voor 3,75?quote:
Beetje duur he...quote:The Fratellis
Support nnb
Datum: Woensdag 4 juni 2008
Zaal: Grote Zaal
VVK: 12-04
Aanvang: 20:30 uur
Open: 19:00 uur
Toegang: ¤ 18,00 + lidm
Als ze weer 40 min spelen wel ja. Sowieso, is er (iets) nieuws van The Fratellis?quote:
Hoe lang speelde ze?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:06 schreef KneiterS het volgende:
The Rifles waren gister erg cool! Alleen de nieuwe liedjes waren wel erg rustig.
Ja!quote:Op woensdag 9 april 2008 12:22 schreef -skippybal- het volgende:
Da's dan weer jammer he.
Krijgen al die hippe Britse bandjes AIDS als ze langen speler dan een uur ofzo
Voicst.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:06 schreef KneiterS het volgende:
The Rifles waren gister erg cool! Alleen de nieuwe liedjes waren wel erg rustig.
Wie heeft de Moke vs. Voicst battle eigenlijk gewonnen?
Hi hi.quote:Pete Doherty de bak in
gepubliceerd op 08 april 2008 19:01, bijgewerkt op 8 april 2008 19:38
LONDEN - Pete Doherty moet veertien weken de cel in. De Babyshambles-zanger heeft drugs gebruikt en zijn proeftijd geschonden, dus heeft de rechter bepaald dat hij moet brommen. Dat meldde de Britse nieuwszender BBC dinsdag.
De rebelse muzikant kreeg vorig jaar een voorwaardelijke celstraf, onder meer voor drugsbezit. Hij moest meewerken aan een afkickprogramma en regelmatig zijn neus laten zien in de rechtbank om aan te tonen dat hij vooruitging. Doherty moet vanwege de celstraf een concert in thuisland Engeland verplaatsen. Hij overweegt nog in hoger beroep te gaan.
Nee, in de flat erbovenquote:
Hé daar woont een vriendin van mij! Alleen nu even niet, zit in Oostenrijk. Zijn ze daar nou nog steeds aan het slopen en bouwen?quote:Op woensdag 9 april 2008 14:41 schreef AMDB het volgende:
Mijn flat was net ontruimd, was een gaslek![]()
![]()
http://www.tvgelderland.nl/index.php?id=46057
Nieuwsbericht klopt alleen niet, daar hebben ze het over Nuon mensen terwijl het vage slopers waren die het veroorzaakten.
Daar zijn ze pas net mee begonnen? Ze gaan het hele 'winkelcentrumpje' verbouwen, komt in dat café een medisch centrum, aldi wordt uitgebouwd. Welk nummer woont die vriendin van je dan?quote:Op woensdag 9 april 2008 15:21 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Hé daar woont een vriendin van mij! Alleen nu even niet, zit in Oostenrijk. Zijn ze daar nou nog steeds aan het slopen en bouwen?
Goed alibi... Ze probeerde gewoon AMDB te vermoordenquote:Op woensdag 9 april 2008 15:21 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Hé daar woont een vriendin van mij! Alleen nu even niet, zit in Oostenrijk.
Luid en duidelijk overgekomen, mijn mede-concertganger is wel voor een persoonlijke financiële transactie. Als het goed is heb je mijn nummer, bel of sms maar en het geld komt naar je toe lopenquote:Op woensdag 9 april 2008 11:34 schreef Lieke_K het volgende:
Nog 1 nachtje slapen en dan ben ik weer in NL (voor een paar daagjes dan), woehoe!Jij ook naar The Rifles, Grobbel?
En Skippy, The Rifles doen helemaal niet onder voor de rest van de week, want daar ben ik niet bij!![]()
![]()
Oh en Thijsss: alles goed aangekomen?
Sielugg!!quote:Op woensdag 9 april 2008 20:00 schreef lienelien het volgende:![]()
Ik ben weer terug na een vliegreis vol turbulentie, een ondergekotste taxi, en een afdaling met haarspeldbochten vanaf 2700m![]()
Gebroken sleutelbeen ís niet indie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Yep.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:34 schreef Lieke_K het volgende:
Nog 1 nachtje slapen en dan ben ik weer in NL (voor een paar daagjes dan), woehoe!Jij ook naar The Rifles, Grobbel?
Same here, start is om 20:30. Dus rond 21:30/21:45 Rifles. Gaat me lukkenquote:Op donderdag 10 april 2008 10:11 schreef -skippybal- het volgende:
Ik hoop dag ze een beetje aan de late kant beginnen. Heb echt weer een gare, drukke poepdag
Zelfs al is dat niet echt een geweldig nummer van Radiohead, dan nog verdrievoudigt de kwaliteit van de top 40 in één klap.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:06 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Same here, start is om 20:30. Dus rond 21:30/21:45 Rifles. Gaat me lukken.
Al zijn de hitlijsten - en zeker nationaal - tegenwoordig een wassen neus, dit is dan wel weer een leuk bericht:
Radiohead's nieuwe single 'Nude' gaat namelijk bijna zeker op nummer 1 in Nederland binnenkomen. Met hun nieuwste download-actie kun je 'Nude' remixen, maar om de losse sporen (vocalen, drums, effecten, bass, gitaar) te kunnen bemachtigen moet je die sporen kopen in de iTunes Store. En ieder spoor telt weer als één exemplaar van de single.
tip: ga niet naar Mr. Jacksquote:Op donderdag 10 april 2008 14:28 schreef Thijsssss het volgende:
Stap over een half uurtje al in de trein naar het communistische oord Nijmegen, even lekker pizzaatje ofzo bikken daar en dan op zoek naar Doornroosje.
Zit er ook een Mr. Jacks in Nijmegen danquote:
Zou zomaar kunnen, Mr. Jack's is echtquote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 16:18 schreef AMDB het volgende:
Ik heb daar wel eens gegeten met m'n oude klas. Had een pizza besteld met 4 ingredienten (champignons, salami, paprika en tonijn ofzo) Krijg ik alles op een kwart, niet door elkaarWeet je hoe vies het dan ineens is
Dat was in Nijmegenquote:Op donderdag 10 april 2008 16:21 schreef MaJo het volgende:
[..]Welke Mr. Jack's was dat? Wist heul niet dat het een keten was joh
Hmm, volgens mij was het geen tonijn, maar kan niet meer herinneren wat het wel was.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:24 schreef jakkop het volgende:
Alsof tonijn en salami door elkaar wel lekker is
Ik ben ook niet zo kapot van 'Nude'. Al heb ik 'em wel een paar dagen geleden aangeschaft op vinylquote:Op donderdag 10 april 2008 14:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Zelfs al is dat niet echt een geweldig nummer van Radiohead, dan nog verdrievoudigt de kwaliteit van de top 40 in één klap.
Wat is er mis met Nude?quote:Op donderdag 10 april 2008 17:37 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo kapot van 'Nude'. Al heb ik 'em wel een paar dagen geleden aangeschaft op vinyl.
Ik vind bijvoorbeeld een nummer als 'Reckoner' mooier.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is er mis met Nude?Al vind ik Reckoner wel mooier
Maar die is ook echt
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:51 schreef MaJo het volgende:
[...] Ik heb zelf niet zoveel met Nude, en ik snap niet goed waarom. Het klinkt heel mooi hoor maar het weet me niet echt te raken
quote:Op donderdag 10 april 2008 18:29 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik vind bijvoorbeeld een nummer als 'Reckoner' mooier.
Ok dit is eng, weet je precies wat ik wanneer zeg ofzoquote:Ja, ik ben bekend met het feit dat een mening kan veranderen na een aantal maanden.
Gelukkig niet geweest, uiteindelijk is er door een vriendin gewoon voor me gekookt, smaakte goedquote:
Ik vanochtend in de busquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:07 schreef lienelien het volgende:
Tijdens mijn vlucht van Chambery naar Brussel hoorde ik nog The Killers
Welk café was dat?!quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:01 schreef frame-saw het volgende:
Zwolle wordt ook indie. Ik heb gister warempel The Kooks, The Killers, Franz Ferdinand, Kate Nash en Arctic Monkeys gehoord.
Maar ik zat dan ook in het hippe gedeelte van een café met een hippe barman met een hippe muzieksmaak.
Als je hebt geef je ze aan mij toch?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:09 schreef Leonos het volgende:
Weet iemand een goede manier om aan twee kaartjes voor de Kooks nog te komen voor maandag?
Bandana en een rolletje Mentos?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:09 schreef Leonos het volgende:
Weet iemand een goede manier om aan twee kaartjes voor de Kooks nog te komen voor maandag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eins, zwei, hoeplakai.
Sssstquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:13 schreef lienelien het volgende:
Zoenen met de gitarist en dan zorgen dat 'ie je op de gastenlijst zet.
Haha, ik had al zo'n reactie verwacht.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok dit is eng, weet je precies wat ik wanneer zeg ofzoKan het zelf niet meer herinneren namelijk
Maar het klopt wel, had er eerst niet zoveel mee maar nu wel
Bovendien vond ik dat omdat iedereen Nude zo verheerlijkte en ik (nog steeds) Reckoner veel mooier vind
Doe mee aan de prijsvraag van 3VOOR12. Houdt zondag en maandag Marktplaats in de gaten, met mensen die last-minute hun kaart wegdoen voor de kostprijs. Ga op maandagavond naar de Melkweg toe, en onderhandel met de vele tickethandelaren. Ga maandagavond naar de Melkweg toe, en bestel droog 2 tickets aan de kassa. Met exclusieve concerten houden ze wel wat vaker tickets achter, die ze zonder het bekend te maken op de dag zelf aan de kassa verkopen. Dit om de zwarthandel te verstoren, én om de mensen die één nacht in de kou hebben gelegen (voor bv. Arctic Monkeys verleden jaar of The Strokes in de Oude Zaal) te p0wnen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:09 schreef Leonos het volgende:
Tof dat-ie lid is van groepen die de grote liefde van één van de bandleden van zijn favoriete band haten. Kom er maar in, John:quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:11 schreef AMDB het volgende:
http://www.last.fm/user/BeatlesForever
Wat een geweldige user, ook de groepen waar ie lid van is![]()
quote:Nobody controls me. I'm uncontrollable. The only one who controls me is me, and that's just barely possible. [..] So for all you folks out there who think that I'm having the wool pulled over my eyes, well, that's an insult to me. Not that you think less of Yoko, because that's your problem. What I think of her is what counts! Because -- fuck you, brother and sister -- you don't know what's happening. I'm not here for you. I'm here for me and her and the baby! [..]
Anybody who claims to have some interest in me as an individual artist or even as part of the Beatles has absolutely misunderstood everything I ever said if they can't see why I'm with Yoko. And if they can't see that, they don't see anything. They're just jacking off to -- it could be anybody. Mick Jagger or somebody else. Let them go jack off to Mick Jagger, OK? I don't need it. I absolutely don't need it. Let them chase Wings. Just forget about me. If that's what you want, go after Paul or Mick. [..] Go play with the other boys. Don't bother me. Go play with the Rolling Wings.
John Lennon - 1980
Toch vond ik het grappig. Al is de Heather Mill's groep en Beatles are better than Radiohead groep leukerquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:07 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Tof dat-ie lid is van groepen die de grote liefde van één van de bandleden van zijn favoriete band haten. Kom er maar in, John:
[..]
Ah, de muziek-maffia heeft er een stokje voor gestoken. Nou ja, nummer 8 is alsnog de hoogst genoteerde Radiohead-single ooit. In Nederland dan.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:06 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Al zijn de hitlijsten - en zeker nationaal - tegenwoordig een wassen neus, dit is dan wel weer een leuk bericht:
Radiohead's nieuwe single 'Nude' gaat namelijk bijna zeker op nummer 1 in Nederland binnenkomen. [..]
Voor de mensen die niet weten weten wat Haldern Pop is: Haldern Pop is een Duits openlucht-festival, vlak over de Nederlandse grens, ter hoogte van Nijmegen. Het festival wil het liefst 'klein' blijven, dus worden er maximaal 5000 bezoekers toegelaten en is er maar één podium. Toch hebben ze vaak best grote namen. In voorgaande jaren bijvoorbeeld Muse, dEUS, Belle & Sebastian, The Cardigans, Pattie Smith, Travis, Franz Ferdinand, Mando Diao, Kaiser Chiefs, enz.quote:Alamo Race Track Bohren und der Club of Gore Dirty Projectors Editors Flaming Lips Foals The Heavy Iron and Wine Jack Penate Joan as Police Woman Kate Nash Lykke Li The Dodos The Kilians Mintzkov Okkervil River Ólafur Arnalds Scott Matthew The National White Lies Yeasayer
edit: Ah, crappy. Mag ik het nieuwe topic weer gaan openen zeker.quote:Zaterdag 12 april:
13.00-14.00 uur Jamie Lidell
14.40-15.00 uur Shout Out Louds
15.40-16.00 uur Efterklang
16.40-17.00 uur Foy Vance
17.40-18.00 uur Black Lips
18.40-19.00 uur Simone White
19.40-20.00 uur Charles Frail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |