quote:Op zondag 6 april 2008 21:22 schreef -skippybal- het volgende:
En Kasabian komt op SzigetvetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heel benieuwd naarr de rest van de acts, gaat langzaam dat bekend maken
Danko Jones, Carl Cocks, Pendulum en Apocalyptica ook.quote:Op zondag 6 april 2008 23:50 schreef TomR het volgende:
[..]
vetheel benieuwd naarr de rest van de acts, gaat langzaam dat bekend maken
Zut alors!quote:Op zondag 6 april 2008 21:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Heela! Luik is Waals en daar doen ze niet aanVlaams
![]()
Jazeker..quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm, verder nog iets bijzonders die avond?
quote:
Ja dat denk ik welquote:Op maandag 7 april 2008 12:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hit me TV wilde me toevoegen op Hyves, is dat toeval?
quote:Op maandag 7 april 2008 14:12 schreef -skippybal- het volgende:
Vanavond Portishead!
Wel een beetje jammer dat ik net met m'n al matige knie (geschiedenis van versplinteringen, vochtophoping en een stuk of 40 hechtingen) tegen het stuur van m'n fiets knalde en nu net zo loop als Dr. House![]()
M'n handvat schoot los in de bocht en ik kon met een aantal hendig sjieke slips nog maar net een familie ganzen ontwijken
Geen idee, al klinkt het wel grappig. Dit is in elk geval hun myspace: http://www.myspace.com/superpositionquote:Op zondag 6 april 2008 23:08 schreef -skippybal- het volgende:
Kent iemand hier Kling Klang (ofzo..)? Is het leuk?
quote:Op maandag 7 april 2008 15:34 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Haha sorry, maar ik moest hardop lachen.
Ik had nog even wat geluisterd op LastFM en ik vond het ook wel 'grappig' ja.quote:Op maandag 7 april 2008 15:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Geen idee, al klinkt het wel grappig. Dit is in elk geval hun myspace: http://www.myspace.com/superposition
Mja, ik zeg ook wel eens wat tegen iemand. Het blijft tenslotte toch een avondje uit. Maar dat geschreeuw, geschater en gelach...quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:27 schreef Aisumasen het volgende:
Eens met ergernis over pratend publiek.
Wat dan?quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:37 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, heb ik ook wel eens beschreven in dit topic. Dat mensen met elkaar praten is...menselijk.Maar kroeg-gedrag wordt irritant. Of dat nu bij Portishead, Metallica, Bob Dylan of The Veils is.
Daar over gesproken, die laatste act had de vorige keer een mooie straf voor het Doornroosje-publiek.
Ik vind de manier van zingen op Lavinia echt mateloos irritant.quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:50 schreef Aisumasen het volgende:
Naja, ik wist er even geen term voor te bedenken. Maar je bent het er toch wel mee eens dat men 'Lavinia' wil horen bij een Veils-optreden?
Mijn favoriete Veils-nummer is trouwens een fucking B-kant.
Album-versie ja. Dat beginquote:Op dinsdag 8 april 2008 01:55 schreef Aisumasen het volgende:
Welke versie van Lavinia vind je irritant? De album-versie? Omdat de single-versie totaal anders klinkt, en ik die juist weer niet zo geslaagd vind...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |