quote:Op donderdag 3 april 2008 10:31 schreef AMDB het volgende:
Nee Modest Mouse is goed?
edit: Oh, na 30 seconden op last.fm luisteren klinkt het toch best leuk![]()
quote:Op donderdag 3 april 2008 10:32 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Inderdaad, die zijn goed. Erg goed, zelfs.
Best leuk? BEST LEUK?!quote:Op donderdag 3 april 2008 10:31 schreef AMDB het volgende:
Nee Modest Mouse is goed?
edit: Oh, na 30 seconden op last.fm luisteren klinkt het toch best leuk![]()
Geef me wat tijd, ik heb nog wat albums door te worstelen.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Best leuk? BEST LEUK?!
Ze zijn geniaal
Geen Nederlandquote:Elbow:
04-04 Glasgow, Scotland - ABC
04-05 Newcastle, England - Academy
04-06 Leeds, England - Met Uni
04-08 Oxford, England - Academy
04-09 Bristol, England - Colston Hall
04-10 Birmingham, England - Academy
04-12 Sheffield, England - Octagon
04-13 Manchester, England - Academy
04-14 Nottingham, England - Rock City
04-15 London, England - Brixton Academy
04-21 Dublin, Ireland - Vicar Street
04-22 Belfast, Northern Ireland - Mandela Hall
04-26 New York, NY - Webster Hall
04-27 Washington, DC - Sixth & I Historic Synagogue
04-29 Chicago, IL - Park West
04-30 Minneapolis, MN - Fine Line Music Cafe
05-02 Denver, CO - Bluebird Theatre
05-03 Salt Lake City, UT - The Depot
05-05 Seattle, WA - The Showbox
05-06 Vancouver, British Columbia - St. Andrew's-Wesley United Church
05-08 San Francisco, CA - Bimbo's 365 Club
05-09 Los Angeles, CA - Avalon
05-21 London, England - "Q the Music Live" @ The Hospital
06-20 Neuhausen ob Eck, Germany - Southside Festival
06-22 Scheeßel, Germany - Hurricane Festival
Ik was al bang ervoor dat het live minder zou zijn, heb daarom toch maar geen kaartjes besteld.quote:Op donderdag 3 april 2008 21:57 schreef -skippybal- het volgende:!
Oh en het optreden van The Rifles in Antwerpen wordt nou niet echt echt geweldig gevonden door KindaMuzik. Ze gaven niet eens een toegift...
woei... jij gaat naar mgmt, ik heb nog niemand zo ver kunnen krijgen om mee te gaanquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:49 schreef Aisumasen het volgende:
The Rifles zijn live geweldig! Strak, enthousiast en vol met energie. Het optreden op Lowlands kwam wat minder goed over, doordat zie in die vreselijke Grolsch-tent stonden. Maar eerder dat jaar in Doornroosje was geweldig. Ik hoop dat het volgende week net zo goed is.
Je kunt zelfs je ticket en je code vergeten, en dan nog kun je binnen komen. Bij een e-ticket worden namelijk ook je naam en adresgegevens genoteerd, dus zelfs met een simpele legitimatie kom je al binnen.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:44 schreef -skippybal- het volgende:
Stel nou eens he, dat je e-tickets met een irritante barcode van de Doornroosje hebt, maar geen printer ter beschikking hebt op het moment. Heb je dan een probleempje?...
Nieuwe album is wel al uit hoorquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:38 schreef MaJo het volgende:
We are Scientists was zo tofConcert was lekker ruig en de nieuwe nummers kwamen goed uit de verf
Wel speelden ze veel meer oude nummers dan nieuwe, wel apart. Maar de cd is nog niet uit natuurlijk. Na de show wezen stappen met de mannen in Tivoli
Was echt tof
![]()
Oh en naast Keith is Max (gitarist/keyboard) ook erg![]()
Oh echt?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:01 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Nieuwe album is wel al uit hoor
Ik vond het verbazend hoe de nieuwe nummer goed tussen de oude nummers werkten. Vond het concert best hard, wat ikzelf wel gaaf vind, maar ze gaan we beyond de indierock. Die nieuwe drummer Adam ramt ook als een malle op zn trommels.
Kortom, heel vet concert, van gewoon een hele gave band...
Veel plezierquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:06 schreef lienelien het volgende:
dag lieverds, ik ben m'n benen breken op de skies!
Nee Max is echt een schatjequote:Op vrijdag 4 april 2008 14:20 schreef frame-saw het volgende:
Die Max was echt buh. Niet mijn smaak.
Ik stond pal voor Keith![]()
En ik vond de liedjes van de nieuwe cd live veel leuker dan op de cd zelf.
Duh!quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik nog fokkers gezien heb
Ik zie jou inmiddels niet meer echt als fokkerquote:
Linksvoor, stond nog 1 rij voor me. Iets links van Keithquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee Max is echt een schatjeEn ik vond de cd meteen al geweldig dus daar heb ik niet echt last van gehad
Waar stond je trouwens? Ben benieuwd of ik nog fokkers gezien heb
Uhuh die lach is echtquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:01 schreef SnowCockroach het volgende:
Max is een held.Zag je hem lachen?
![]()
![]()
Hebben ze daarna eigenlijk nog gesigneerd ofzo? Want ik moest meteen na The Great Escape naar de bushalte rennen. Argh.Maar heb nu wel een dikke poster.
Ik vind het wel meevallen, je hebt wel overal goed zichtquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:03 schreef SnowCockroach het volgende:
Die zaal vind ik trouwens niet zo'n succes. Een hok met een podium.
De CD's van Maximo Park heb je toch al wel!quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:09 schreef JeroenV het volgende:
Ik zag net in de bibliotheek allemaal leuke cd's en maar 3 voor 5 euro![]()
Waaronder Maximo Park![]()
Wintersport in Aprilquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:06 schreef lienelien het volgende:
Namen en titels willen we zienquote:Op zaterdag 5 april 2008 13:14 schreef JeroenV het volgende:
Joepie, ik heb net 18 cd's gekocht voor 30 euro![]()
Lang leve de bibliotheek die besluit geen cd's meer te gaan verhuren
Ik weet niet meer precies welke, ik kan ze maandag pas ophalen omdat t er te veel waren om zo ff te pakkenquote:
en ze spelen 2 mei voor een schappelijke entreeprijs in Tivoli De Hellingquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:09 schreef frame-saw het volgende:
Hit Me TV is aan het doorbreken blijkbaar, zie overal posters van ze hangen
Hmmm, verder nog iets bijzonders die avond?quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:15 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
en ze spelen 2 mei voor een schappelijke entreeprijs in Tivoli De Helling
Die staat hoog in de top 40, zag ik in de gids.quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:36 schreef -skippybal- het volgende:
Duffy in een paar minuten uitverkocht
Apart...
Is ' ie gelektquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van de nieuwe dEUS plaat? Ik vind hem heel erg lekker.
Komt omdat Lien er niet isquote:Op zondag 6 april 2008 15:14 schreef AMDB het volgende:
Bijna 24 uur geen postEven deze reeks van de ondergang redden!
Ja, zeker wetenquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik nog fokkers gezien heb
Dat had ik je wel van te voren kunnen vertellenquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:36 schreef -skippybal- het volgende:
Duffy in een paar minuten uitverkocht
Apart...
Daar bedoelen ze ook legendarisch kansloos mee, zoals in dit geval 50 cent.quote:Op zondag 6 april 2008 19:43 schreef jakkop het volgende:
Dernet op TMF: Arctic Monkeys in de top 25: nu al legendarisch. Met als voorganger: 50 cent
quote:Op zondag 6 april 2008 18:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Komt omdat Lien er niet isHet arme meisie heeft haar sleutelbeen gebroken op wintersport
Oh de ironie...quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:06 schreef lienelien het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Ge weet zeker da ge nie van Luik komt?quote:Op zondag 6 april 2008 21:29 schreef -skippybal- het volgende:
Weten jullie nog die domme discussie over wat het makkelijkst was om bij de HMH te geraken met het OV?
Vanuit Utrecht
Trein vanuit Utrecht naar Schiphol, uitstappen op Amsterdam Bijlmer/Arena. En als je die mist neem je de stoptrein vanuit Utrecht richting Amsterdam Zuid, die stopt ook op Bijlmer/Arena, maar doet er wel 10 minuten langer over.quote:Op zondag 6 april 2008 21:29 schreef -skippybal- het volgende:
Weten jullie nog die domme discussie over wat het makkelijkst was om bij de HMH te geraken met het OV? Nou, zo dom was 'ie niet en ik wil eigenlijk wel weten wat nu het best wasWant,
9 Portishead
9 morgen!
Vanuit Utrecht
Heela! Luik is Waals en daar doen ze niet aanquote:Op zondag 6 april 2008 21:46 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ge weet zeker da ge nie van Luik komt?
Ah, okquote:Op zondag 6 april 2008 21:46 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Trein vanuit Utrecht naar Schiphol, uitstappen op Amsterdam Bijlmer/Arena. En als je die mist neem je de stoptrein vanuit Utrecht richting Amsterdam Zuid, die stopt ook op Bijlmer/Arena, maar doet er wel 10 minuten langer over.
Nee, die intercitys stoppen sinds een jaar of 2 niet meer in Duivendrecht. Gelukkig is daar Bijlmer/Arena voor in de plaats gekomen. Je kunt ook nog de trein naar Amsterdam Amstel nemen, en vanaf daar de metro naar Bijlmer/Arena nemen, maar dat is omslachtig.quote:Op zondag 6 april 2008 21:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ah, okEn dat is niet het zelfde als Duivendrecht toch? Want dat is nog best een pokkestuk lopen...
quote:Op zondag 6 april 2008 21:22 schreef -skippybal- het volgende:
En Kasabian komt op SzigetvetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heel benieuwd naarr de rest van de acts, gaat langzaam dat bekend maken
Danko Jones, Carl Cocks, Pendulum en Apocalyptica ook.quote:Op zondag 6 april 2008 23:50 schreef TomR het volgende:
[..]
vetheel benieuwd naarr de rest van de acts, gaat langzaam dat bekend maken
Zut alors!quote:Op zondag 6 april 2008 21:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Heela! Luik is Waals en daar doen ze niet aanVlaams
![]()
Jazeker..quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm, verder nog iets bijzonders die avond?
quote:
Ja dat denk ik welquote:Op maandag 7 april 2008 12:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hit me TV wilde me toevoegen op Hyves, is dat toeval?
quote:Op maandag 7 april 2008 14:12 schreef -skippybal- het volgende:
Vanavond Portishead!
Wel een beetje jammer dat ik net met m'n al matige knie (geschiedenis van versplinteringen, vochtophoping en een stuk of 40 hechtingen) tegen het stuur van m'n fiets knalde en nu net zo loop als Dr. House![]()
M'n handvat schoot los in de bocht en ik kon met een aantal hendig sjieke slips nog maar net een familie ganzen ontwijken
Geen idee, al klinkt het wel grappig. Dit is in elk geval hun myspace: http://www.myspace.com/superpositionquote:Op zondag 6 april 2008 23:08 schreef -skippybal- het volgende:
Kent iemand hier Kling Klang (ofzo..)? Is het leuk?
quote:Op maandag 7 april 2008 15:34 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Haha sorry, maar ik moest hardop lachen.
Ik had nog even wat geluisterd op LastFM en ik vond het ook wel 'grappig' ja.quote:Op maandag 7 april 2008 15:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Geen idee, al klinkt het wel grappig. Dit is in elk geval hun myspace: http://www.myspace.com/superposition
Mja, ik zeg ook wel eens wat tegen iemand. Het blijft tenslotte toch een avondje uit. Maar dat geschreeuw, geschater en gelach...quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:27 schreef Aisumasen het volgende:
Eens met ergernis over pratend publiek.
Wat dan?quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:37 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, heb ik ook wel eens beschreven in dit topic. Dat mensen met elkaar praten is...menselijk.Maar kroeg-gedrag wordt irritant. Of dat nu bij Portishead, Metallica, Bob Dylan of The Veils is.
Daar over gesproken, die laatste act had de vorige keer een mooie straf voor het Doornroosje-publiek.
Ik vind de manier van zingen op Lavinia echt mateloos irritant.quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:50 schreef Aisumasen het volgende:
Naja, ik wist er even geen term voor te bedenken. Maar je bent het er toch wel mee eens dat men 'Lavinia' wil horen bij een Veils-optreden?
Mijn favoriete Veils-nummer is trouwens een fucking B-kant.
Album-versie ja. Dat beginquote:Op dinsdag 8 april 2008 01:55 schreef Aisumasen het volgende:
Welke versie van Lavinia vind je irritant? De album-versie? Omdat de single-versie totaal anders klinkt, en ik die juist weer niet zo geslaagd vind...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |