Ik weet niet meer precies welke, ik kan ze maandag pas ophalen omdat t er te veel waren om zo ff te pakkenquote:
en ze spelen 2 mei voor een schappelijke entreeprijs in Tivoli De Hellingquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:09 schreef frame-saw het volgende:
Hit Me TV is aan het doorbreken blijkbaar, zie overal posters van ze hangen
Hmmm, verder nog iets bijzonders die avond?quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:15 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
en ze spelen 2 mei voor een schappelijke entreeprijs in Tivoli De Helling
Die staat hoog in de top 40, zag ik in de gids.quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:36 schreef -skippybal- het volgende:
Duffy in een paar minuten uitverkocht
Apart...
Is ' ie gelektquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van de nieuwe dEUS plaat? Ik vind hem heel erg lekker.
Komt omdat Lien er niet isquote:Op zondag 6 april 2008 15:14 schreef AMDB het volgende:
Bijna 24 uur geen postEven deze reeks van de ondergang redden!
Ja, zeker wetenquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik nog fokkers gezien heb
Dat had ik je wel van te voren kunnen vertellenquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:36 schreef -skippybal- het volgende:
Duffy in een paar minuten uitverkocht
Apart...
Daar bedoelen ze ook legendarisch kansloos mee, zoals in dit geval 50 cent.quote:Op zondag 6 april 2008 19:43 schreef jakkop het volgende:
Dernet op TMF: Arctic Monkeys in de top 25: nu al legendarisch. Met als voorganger: 50 cent
quote:Op zondag 6 april 2008 18:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Komt omdat Lien er niet isHet arme meisie heeft haar sleutelbeen gebroken op wintersport
Oh de ironie...quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:06 schreef lienelien het volgende:
dag lieverds, ik ben m'n benen breken op de skies!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Ge weet zeker da ge nie van Luik komt?quote:Op zondag 6 april 2008 21:29 schreef -skippybal- het volgende:
Weten jullie nog die domme discussie over wat het makkelijkst was om bij de HMH te geraken met het OV?
Vanuit Utrecht
Trein vanuit Utrecht naar Schiphol, uitstappen op Amsterdam Bijlmer/Arena. En als je die mist neem je de stoptrein vanuit Utrecht richting Amsterdam Zuid, die stopt ook op Bijlmer/Arena, maar doet er wel 10 minuten langer over.quote:Op zondag 6 april 2008 21:29 schreef -skippybal- het volgende:
Weten jullie nog die domme discussie over wat het makkelijkst was om bij de HMH te geraken met het OV? Nou, zo dom was 'ie niet en ik wil eigenlijk wel weten wat nu het best wasWant,
9 Portishead
9 morgen!
Vanuit Utrecht
Heela! Luik is Waals en daar doen ze niet aanquote:Op zondag 6 april 2008 21:46 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ge weet zeker da ge nie van Luik komt?
Ah, okquote:Op zondag 6 april 2008 21:46 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Trein vanuit Utrecht naar Schiphol, uitstappen op Amsterdam Bijlmer/Arena. En als je die mist neem je de stoptrein vanuit Utrecht richting Amsterdam Zuid, die stopt ook op Bijlmer/Arena, maar doet er wel 10 minuten langer over.
Nee, die intercitys stoppen sinds een jaar of 2 niet meer in Duivendrecht. Gelukkig is daar Bijlmer/Arena voor in de plaats gekomen. Je kunt ook nog de trein naar Amsterdam Amstel nemen, en vanaf daar de metro naar Bijlmer/Arena nemen, maar dat is omslachtig.quote:Op zondag 6 april 2008 21:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ah, okEn dat is niet het zelfde als Duivendrecht toch? Want dat is nog best een pokkestuk lopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |