Settle je voor 3,75?quote:
Beetje duur he...quote:The Fratellis
Support nnb
Datum: Woensdag 4 juni 2008
Zaal: Grote Zaal
VVK: 12-04
Aanvang: 20:30 uur
Open: 19:00 uur
Toegang: ¤ 18,00 + lidm
Als ze weer 40 min spelen wel ja. Sowieso, is er (iets) nieuws van The Fratellis?quote:
Hoe lang speelde ze?quote:Op woensdag 9 april 2008 12:06 schreef KneiterS het volgende:
The Rifles waren gister erg cool! Alleen de nieuwe liedjes waren wel erg rustig.
Ja!quote:Op woensdag 9 april 2008 12:22 schreef -skippybal- het volgende:
Da's dan weer jammer he.
Krijgen al die hippe Britse bandjes AIDS als ze langen speler dan een uur ofzo
Voicst.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:06 schreef KneiterS het volgende:
The Rifles waren gister erg cool! Alleen de nieuwe liedjes waren wel erg rustig.
Wie heeft de Moke vs. Voicst battle eigenlijk gewonnen?
Hi hi.quote:Pete Doherty de bak in
gepubliceerd op 08 april 2008 19:01, bijgewerkt op 8 april 2008 19:38
LONDEN - Pete Doherty moet veertien weken de cel in. De Babyshambles-zanger heeft drugs gebruikt en zijn proeftijd geschonden, dus heeft de rechter bepaald dat hij moet brommen. Dat meldde de Britse nieuwszender BBC dinsdag.
De rebelse muzikant kreeg vorig jaar een voorwaardelijke celstraf, onder meer voor drugsbezit. Hij moest meewerken aan een afkickprogramma en regelmatig zijn neus laten zien in de rechtbank om aan te tonen dat hij vooruitging. Doherty moet vanwege de celstraf een concert in thuisland Engeland verplaatsen. Hij overweegt nog in hoger beroep te gaan.
Nee, in de flat erbovenquote:
Hé daar woont een vriendin van mij! Alleen nu even niet, zit in Oostenrijk. Zijn ze daar nou nog steeds aan het slopen en bouwen?quote:Op woensdag 9 april 2008 14:41 schreef AMDB het volgende:
Mijn flat was net ontruimd, was een gaslek![]()
![]()
http://www.tvgelderland.nl/index.php?id=46057
Nieuwsbericht klopt alleen niet, daar hebben ze het over Nuon mensen terwijl het vage slopers waren die het veroorzaakten.
Daar zijn ze pas net mee begonnen? Ze gaan het hele 'winkelcentrumpje' verbouwen, komt in dat café een medisch centrum, aldi wordt uitgebouwd. Welk nummer woont die vriendin van je dan?quote:Op woensdag 9 april 2008 15:21 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Hé daar woont een vriendin van mij! Alleen nu even niet, zit in Oostenrijk. Zijn ze daar nou nog steeds aan het slopen en bouwen?
Goed alibi... Ze probeerde gewoon AMDB te vermoordenquote:Op woensdag 9 april 2008 15:21 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Hé daar woont een vriendin van mij! Alleen nu even niet, zit in Oostenrijk.
Luid en duidelijk overgekomen, mijn mede-concertganger is wel voor een persoonlijke financiële transactie. Als het goed is heb je mijn nummer, bel of sms maar en het geld komt naar je toe lopenquote:Op woensdag 9 april 2008 11:34 schreef Lieke_K het volgende:
Nog 1 nachtje slapen en dan ben ik weer in NL (voor een paar daagjes dan), woehoe!Jij ook naar The Rifles, Grobbel?
En Skippy, The Rifles doen helemaal niet onder voor de rest van de week, want daar ben ik niet bij!![]()
![]()
Oh en Thijsss: alles goed aangekomen?
Sielugg!!quote:Op woensdag 9 april 2008 20:00 schreef lienelien het volgende:![]()
Ik ben weer terug na een vliegreis vol turbulentie, een ondergekotste taxi, en een afdaling met haarspeldbochten vanaf 2700m![]()
Gebroken sleutelbeen ís niet indie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Yep.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:34 schreef Lieke_K het volgende:
Nog 1 nachtje slapen en dan ben ik weer in NL (voor een paar daagjes dan), woehoe!Jij ook naar The Rifles, Grobbel?
Same here, start is om 20:30. Dus rond 21:30/21:45 Rifles. Gaat me lukkenquote:Op donderdag 10 april 2008 10:11 schreef -skippybal- het volgende:
Ik hoop dag ze een beetje aan de late kant beginnen. Heb echt weer een gare, drukke poepdag
Zelfs al is dat niet echt een geweldig nummer van Radiohead, dan nog verdrievoudigt de kwaliteit van de top 40 in één klap.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:06 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Same here, start is om 20:30. Dus rond 21:30/21:45 Rifles. Gaat me lukken.
Al zijn de hitlijsten - en zeker nationaal - tegenwoordig een wassen neus, dit is dan wel weer een leuk bericht:
Radiohead's nieuwe single 'Nude' gaat namelijk bijna zeker op nummer 1 in Nederland binnenkomen. Met hun nieuwste download-actie kun je 'Nude' remixen, maar om de losse sporen (vocalen, drums, effecten, bass, gitaar) te kunnen bemachtigen moet je die sporen kopen in de iTunes Store. En ieder spoor telt weer als één exemplaar van de single.
tip: ga niet naar Mr. Jacksquote:Op donderdag 10 april 2008 14:28 schreef Thijsssss het volgende:
Stap over een half uurtje al in de trein naar het communistische oord Nijmegen, even lekker pizzaatje ofzo bikken daar en dan op zoek naar Doornroosje.
Zit er ook een Mr. Jacks in Nijmegen danquote:
Zou zomaar kunnen, Mr. Jack's is echtquote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 16:18 schreef AMDB het volgende:
Ik heb daar wel eens gegeten met m'n oude klas. Had een pizza besteld met 4 ingredienten (champignons, salami, paprika en tonijn ofzo) Krijg ik alles op een kwart, niet door elkaarWeet je hoe vies het dan ineens is
Dat was in Nijmegenquote:Op donderdag 10 april 2008 16:21 schreef MaJo het volgende:
[..]Welke Mr. Jack's was dat? Wist heul niet dat het een keten was joh
Hmm, volgens mij was het geen tonijn, maar kan niet meer herinneren wat het wel was.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:24 schreef jakkop het volgende:
Alsof tonijn en salami door elkaar wel lekker is
Ik ben ook niet zo kapot van 'Nude'. Al heb ik 'em wel een paar dagen geleden aangeschaft op vinylquote:Op donderdag 10 april 2008 14:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Zelfs al is dat niet echt een geweldig nummer van Radiohead, dan nog verdrievoudigt de kwaliteit van de top 40 in één klap.
Wat is er mis met Nude?quote:Op donderdag 10 april 2008 17:37 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo kapot van 'Nude'. Al heb ik 'em wel een paar dagen geleden aangeschaft op vinyl.
Ik vind bijvoorbeeld een nummer als 'Reckoner' mooier.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is er mis met Nude?Al vind ik Reckoner wel mooier
Maar die is ook echt
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:51 schreef MaJo het volgende:
[...] Ik heb zelf niet zoveel met Nude, en ik snap niet goed waarom. Het klinkt heel mooi hoor maar het weet me niet echt te raken
quote:Op donderdag 10 april 2008 18:29 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik vind bijvoorbeeld een nummer als 'Reckoner' mooier.
Ok dit is eng, weet je precies wat ik wanneer zeg ofzoquote:Ja, ik ben bekend met het feit dat een mening kan veranderen na een aantal maanden.
Gelukkig niet geweest, uiteindelijk is er door een vriendin gewoon voor me gekookt, smaakte goedquote:
Ik vanochtend in de busquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:07 schreef lienelien het volgende:
Tijdens mijn vlucht van Chambery naar Brussel hoorde ik nog The Killers
Welk café was dat?!quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:01 schreef frame-saw het volgende:
Zwolle wordt ook indie. Ik heb gister warempel The Kooks, The Killers, Franz Ferdinand, Kate Nash en Arctic Monkeys gehoord.
Maar ik zat dan ook in het hippe gedeelte van een café met een hippe barman met een hippe muzieksmaak.
Als je hebt geef je ze aan mij toch?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:09 schreef Leonos het volgende:
Weet iemand een goede manier om aan twee kaartjes voor de Kooks nog te komen voor maandag?
Bandana en een rolletje Mentos?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:09 schreef Leonos het volgende:
Weet iemand een goede manier om aan twee kaartjes voor de Kooks nog te komen voor maandag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eins, zwei, hoeplakai.
Sssstquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:13 schreef lienelien het volgende:
Zoenen met de gitarist en dan zorgen dat 'ie je op de gastenlijst zet.
Haha, ik had al zo'n reactie verwacht.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok dit is eng, weet je precies wat ik wanneer zeg ofzoKan het zelf niet meer herinneren namelijk
Maar het klopt wel, had er eerst niet zoveel mee maar nu wel
Bovendien vond ik dat omdat iedereen Nude zo verheerlijkte en ik (nog steeds) Reckoner veel mooier vind
Doe mee aan de prijsvraag van 3VOOR12. Houdt zondag en maandag Marktplaats in de gaten, met mensen die last-minute hun kaart wegdoen voor de kostprijs. Ga op maandagavond naar de Melkweg toe, en onderhandel met de vele tickethandelaren. Ga maandagavond naar de Melkweg toe, en bestel droog 2 tickets aan de kassa. Met exclusieve concerten houden ze wel wat vaker tickets achter, die ze zonder het bekend te maken op de dag zelf aan de kassa verkopen. Dit om de zwarthandel te verstoren, én om de mensen die één nacht in de kou hebben gelegen (voor bv. Arctic Monkeys verleden jaar of The Strokes in de Oude Zaal) te p0wnen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:09 schreef Leonos het volgende:
Tof dat-ie lid is van groepen die de grote liefde van één van de bandleden van zijn favoriete band haten. Kom er maar in, John:quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:11 schreef AMDB het volgende:
http://www.last.fm/user/BeatlesForever
Wat een geweldige user, ook de groepen waar ie lid van is![]()
quote:Nobody controls me. I'm uncontrollable. The only one who controls me is me, and that's just barely possible. [..] So for all you folks out there who think that I'm having the wool pulled over my eyes, well, that's an insult to me. Not that you think less of Yoko, because that's your problem. What I think of her is what counts! Because -- fuck you, brother and sister -- you don't know what's happening. I'm not here for you. I'm here for me and her and the baby! [..]
Anybody who claims to have some interest in me as an individual artist or even as part of the Beatles has absolutely misunderstood everything I ever said if they can't see why I'm with Yoko. And if they can't see that, they don't see anything. They're just jacking off to -- it could be anybody. Mick Jagger or somebody else. Let them go jack off to Mick Jagger, OK? I don't need it. I absolutely don't need it. Let them chase Wings. Just forget about me. If that's what you want, go after Paul or Mick. [..] Go play with the other boys. Don't bother me. Go play with the Rolling Wings.
John Lennon - 1980
Toch vond ik het grappig. Al is de Heather Mill's groep en Beatles are better than Radiohead groep leukerquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:07 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Tof dat-ie lid is van groepen die de grote liefde van één van de bandleden van zijn favoriete band haten. Kom er maar in, John:
[..]
Ah, de muziek-maffia heeft er een stokje voor gestoken. Nou ja, nummer 8 is alsnog de hoogst genoteerde Radiohead-single ooit. In Nederland dan.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:06 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Al zijn de hitlijsten - en zeker nationaal - tegenwoordig een wassen neus, dit is dan wel weer een leuk bericht:
Radiohead's nieuwe single 'Nude' gaat namelijk bijna zeker op nummer 1 in Nederland binnenkomen. [..]
Voor de mensen die niet weten weten wat Haldern Pop is: Haldern Pop is een Duits openlucht-festival, vlak over de Nederlandse grens, ter hoogte van Nijmegen. Het festival wil het liefst 'klein' blijven, dus worden er maximaal 5000 bezoekers toegelaten en is er maar één podium. Toch hebben ze vaak best grote namen. In voorgaande jaren bijvoorbeeld Muse, dEUS, Belle & Sebastian, The Cardigans, Pattie Smith, Travis, Franz Ferdinand, Mando Diao, Kaiser Chiefs, enz.quote:Alamo Race Track Bohren und der Club of Gore Dirty Projectors Editors Flaming Lips Foals The Heavy Iron and Wine Jack Penate Joan as Police Woman Kate Nash Lykke Li The Dodos The Kilians Mintzkov Okkervil River Ólafur Arnalds Scott Matthew The National White Lies Yeasayer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |