tip: ga niet naar Mr. Jacksquote:Op donderdag 10 april 2008 14:28 schreef Thijsssss het volgende:
Stap over een half uurtje al in de trein naar het communistische oord Nijmegen, even lekker pizzaatje ofzo bikken daar en dan op zoek naar Doornroosje.
Zit er ook een Mr. Jacks in Nijmegen danquote:
Zou zomaar kunnen, Mr. Jack's is echtquote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 16:18 schreef AMDB het volgende:
Ik heb daar wel eens gegeten met m'n oude klas. Had een pizza besteld met 4 ingredienten (champignons, salami, paprika en tonijn ofzo) Krijg ik alles op een kwart, niet door elkaarWeet je hoe vies het dan ineens is
Dat was in Nijmegenquote:Op donderdag 10 april 2008 16:21 schreef MaJo het volgende:
[..]Welke Mr. Jack's was dat? Wist heul niet dat het een keten was joh
Hmm, volgens mij was het geen tonijn, maar kan niet meer herinneren wat het wel was.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:24 schreef jakkop het volgende:
Alsof tonijn en salami door elkaar wel lekker is
Ik ben ook niet zo kapot van 'Nude'. Al heb ik 'em wel een paar dagen geleden aangeschaft op vinylquote:Op donderdag 10 april 2008 14:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Zelfs al is dat niet echt een geweldig nummer van Radiohead, dan nog verdrievoudigt de kwaliteit van de top 40 in één klap.
Wat is er mis met Nude?quote:Op donderdag 10 april 2008 17:37 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo kapot van 'Nude'. Al heb ik 'em wel een paar dagen geleden aangeschaft op vinyl.
Ik vind bijvoorbeeld een nummer als 'Reckoner' mooier.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is er mis met Nude?Al vind ik Reckoner wel mooier
Maar die is ook echt
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:51 schreef MaJo het volgende:
[...] Ik heb zelf niet zoveel met Nude, en ik snap niet goed waarom. Het klinkt heel mooi hoor maar het weet me niet echt te raken
quote:Op donderdag 10 april 2008 18:29 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik vind bijvoorbeeld een nummer als 'Reckoner' mooier.
Ok dit is eng, weet je precies wat ik wanneer zeg ofzoquote:Ja, ik ben bekend met het feit dat een mening kan veranderen na een aantal maanden.
Gelukkig niet geweest, uiteindelijk is er door een vriendin gewoon voor me gekookt, smaakte goedquote:
Ik vanochtend in de busquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:07 schreef lienelien het volgende:
Tijdens mijn vlucht van Chambery naar Brussel hoorde ik nog The Killers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |