Nee, in de flat erbovenquote:
Hé daar woont een vriendin van mij! Alleen nu even niet, zit in Oostenrijk. Zijn ze daar nou nog steeds aan het slopen en bouwen?quote:Op woensdag 9 april 2008 14:41 schreef AMDB het volgende:
Mijn flat was net ontruimd, was een gaslek![]()
![]()
http://www.tvgelderland.nl/index.php?id=46057
Nieuwsbericht klopt alleen niet, daar hebben ze het over Nuon mensen terwijl het vage slopers waren die het veroorzaakten.
Daar zijn ze pas net mee begonnen? Ze gaan het hele 'winkelcentrumpje' verbouwen, komt in dat café een medisch centrum, aldi wordt uitgebouwd. Welk nummer woont die vriendin van je dan?quote:Op woensdag 9 april 2008 15:21 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Hé daar woont een vriendin van mij! Alleen nu even niet, zit in Oostenrijk. Zijn ze daar nou nog steeds aan het slopen en bouwen?
Goed alibi... Ze probeerde gewoon AMDB te vermoordenquote:Op woensdag 9 april 2008 15:21 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Hé daar woont een vriendin van mij! Alleen nu even niet, zit in Oostenrijk.
Luid en duidelijk overgekomen, mijn mede-concertganger is wel voor een persoonlijke financiële transactie. Als het goed is heb je mijn nummer, bel of sms maar en het geld komt naar je toe lopenquote:Op woensdag 9 april 2008 11:34 schreef Lieke_K het volgende:
Nog 1 nachtje slapen en dan ben ik weer in NL (voor een paar daagjes dan), woehoe!Jij ook naar The Rifles, Grobbel?
En Skippy, The Rifles doen helemaal niet onder voor de rest van de week, want daar ben ik niet bij!![]()
![]()
Oh en Thijsss: alles goed aangekomen?
Sielugg!!quote:Op woensdag 9 april 2008 20:00 schreef lienelien het volgende:![]()
Ik ben weer terug na een vliegreis vol turbulentie, een ondergekotste taxi, en een afdaling met haarspeldbochten vanaf 2700m![]()
Gebroken sleutelbeen ís niet indie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Yep.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:34 schreef Lieke_K het volgende:
Nog 1 nachtje slapen en dan ben ik weer in NL (voor een paar daagjes dan), woehoe!Jij ook naar The Rifles, Grobbel?
Same here, start is om 20:30. Dus rond 21:30/21:45 Rifles. Gaat me lukkenquote:Op donderdag 10 april 2008 10:11 schreef -skippybal- het volgende:
Ik hoop dag ze een beetje aan de late kant beginnen. Heb echt weer een gare, drukke poepdag
Zelfs al is dat niet echt een geweldig nummer van Radiohead, dan nog verdrievoudigt de kwaliteit van de top 40 in één klap.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:06 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Same here, start is om 20:30. Dus rond 21:30/21:45 Rifles. Gaat me lukken.
Al zijn de hitlijsten - en zeker nationaal - tegenwoordig een wassen neus, dit is dan wel weer een leuk bericht:
Radiohead's nieuwe single 'Nude' gaat namelijk bijna zeker op nummer 1 in Nederland binnenkomen. Met hun nieuwste download-actie kun je 'Nude' remixen, maar om de losse sporen (vocalen, drums, effecten, bass, gitaar) te kunnen bemachtigen moet je die sporen kopen in de iTunes Store. En ieder spoor telt weer als één exemplaar van de single.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |