De meeste mensen waren wel 50+ maar er waren inderdaad aanzienlijk veel jongerenquote:Op maandag 31 maart 2008 00:52 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je het over -skippybal- had, die mijn post over Blood Red Shoes gemist had. Dat komt vast door de slowchat-golf van vandaag, dan zie je wel eens een post over het hoofd...
Maar MaJo, hoe was de publieksverdeling? Was 80% 50+? Of waren er opvallend veel jongeren? Dat zie ik steeds meer bij optredens van 'oldies', jongeren die vooraan staan en de oudjesdie achteraan staan.
Jaaa, aanwezigquote:Op maandag 31 maart 2008 01:02 schreef TomR het volgende:
6 juni speciale sziget avond @ NDRGRND(tevens tvp)
Halverwege 2008 is de planning volgens mij. Ze mogen wel eens opschieten vind ik, i.pv. stoer te doen dat je een oude Sovjet-tank als synthesizer hebt gebruiktquote:Op maandag 31 maart 2008 00:52 schreef -skippybal- het volgende:
Om het maar eens over een bandje te hebben dat daadwerkelijk in de OP staat; is er nou al iets bekend over die nieuwe plaat van FF?
Echtquote:Op maandag 31 maart 2008 01:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Halverwege 2008 is de planning volgens mij. Ze mogen wel eens opschieten vind ik, i.pv. stoer te doen dat je een oude Sovjet-tank als synthesizer hebt gebruikt.
Las ik op Wikipedia, de vrije encyclopediequote:Op maandag 31 maart 2008 01:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Echt?
Hoe, wat, en vooral waarom?
Staat niet specifiek een tank bij, maar whateverquote:The next day Alex Kapranos was interviewed by the Daily Record where he spoke more about the next album. "We've been recording a couple of songs in the last two weeks. We'll keep on recording until Christmas and will have the album out in the new year. The strangest instrument we've been using is an old Russian synthesiser built from spare parts in the Cold War. This guy couldn't get synthesisers in Russia but heard about them and decided to build one from what he heard they were like. He used whatever components he could get hold of. It sounds like a normal synthesiser, only a lot weirder."[7][8]
Doornroosje begint altijd netjes op tijd, en zeker doordeweeks op een normaal tijdstip. Blood Red Shoes zullen vast niet langer dan een uur spelen. Ik denk dat het te doen is.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hmmm, ik denk dan dat je het einde moet gaan missen eigenlijk...
Ok, tof. Ik merkte het vorig jaar bij Bob Dylan en Chuck Berry.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
De meeste mensen waren wel 50+ maar er waren inderdaad aanzienlijk veel jongerenGrappig, daar had ik het gister nog over met degenen waarmee ik was (iemand van 26 en mijn moeder). Op de tribune is het vooral oud publiek, in de zaal tot een jaar of 40 en een paar oldies
[..]
Vast wel te doen, maar dan wel kantje boord... En als ze de laatste trein mist heeft ze wel een probleemquote:Op maandag 31 maart 2008 01:20 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Doornroosje begint altijd netjes op tijd, en zeker doordeweeks op een normaal tijdstip. Blood Red Shoes zullen vast niet langer dan een uur spelen. Ik denk dat het te doen is.
Lopenquote:Hoe ga jij altijd terug richting Arnhem? Ik pak meestal die bus om de hoek richting het station van Utrecht, en als ik 'em net gemist heb loop ik dat stuk. Maar laatst gingen een aantal mede-concertgangers via station Heyendaal... Lijkt mij niet echt handiger.
Ik vind lopen ook gewoon chill. Beter iig dan dequote:Op maandag 31 maart 2008 01:25 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, lopend is toch wel het snelste/handigste hè.
wanneer is het?quote:Op maandag 31 maart 2008 00:59 schreef MaJo het volgende:
Hmm misschien toch maar naar BRS in Roosje, Lien wil je mee?Als ik dan maar wel de laatste trein haal inderdaad...
dat zal MaJo leuk vinden...quote:Op maandag 31 maart 2008 00:57 schreef -skippybal- het volgende:
Welkom bij alweer het dertigste deel van I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor
Vaste Bezoekers
Aisumasen - Wandelende Arctic Monkeys- en Beatlesencyclopedie
19 meiquote:
quote:
beter lezen tussen de rommelquote:Op zondag 30 maart 2008 19:07 schreef MaJo het volgende:
Haha toffe beschrijvingenAl ben ik ook best wel een wandelende beatles encyclopedie hoor
![]()
Neeeeee, mijn lievelingsband wat doe jequote:Op maandag 31 maart 2008 12:06 schreef -skippybal- het volgende:
Oh nein! Kane in de nieuwe Luxor is al uitverkocht![]()
![]()
Ahhhw, verdorie! Ik wilde ook naar Vampire Weekend, hopen dat ze er nog maar een showtje bijdoen in Eindhoven!quote:Op maandag 31 maart 2008 12:38 schreef frame-saw het volgende:
Shit.
Vampire Weekend is uitverkocht![]()
En ik ben zo brak als een sigaar, ik heb de afgelopen twee nachten in totaal 5 uur geslapen en had vanochtend een tentamen![]()
Hij ging nog goed ook![]()
Maar nu maar even rustig aan doen tot donderdag, WAS & Noodlanding!
Ja of in Zwollequote:Op maandag 31 maart 2008 15:42 schreef NevermindMe het volgende:
[..]
Ahhhw, verdorie! Ik wilde ook naar Vampire Weekend, hopen dat ze er nog maar een showtje bijdoen in Eindhoven!
Ik vind hem ook niet slecht hoor. Het eerste album was erg goed, en ik denk moeilijk te evenaren zonder achteruit te gaan. Dus ik vind de keuze wel goed, en het pakt soms er leuk uit.quote:Op maandag 31 maart 2008 01:43 schreef Aisumasen het volgende:
Groot gelijk. Over de bus én bij voorbaat over WAS. (Het album ga ik ergens deze week luisteren.) In de OOR van deze maand staat een kort vraaggesprek met WAS. Daarin vertellen ze ook wat over de 'gedurfde' keuze.
quote:Goover - doet iets technisch voor de studie
quote:Leonos - verkoopt kaartjes voor woekerprijzen
19 meiquote:
In die 20 minuten moeten ze toch wel, uhhh, een stuk of 18 nummers kunnen spelenquote:Op dinsdag 1 april 2008 08:45 schreef Grobbel het volgende:
BYOP staat aanstaande donderdag in Doornroosje; show begint al om 18u30 of zo.
Ik ga er in elk geval niet meer intrappen. Ga geen 12 euro neertellen voor 20 minuten muziek.
Wat een luxe probleem ramp.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:45 schreef Leonos het volgende:
Aha. Vandaar ook mijn smilie
Heb twee kaartjes voor Kraak & Smaak gewonnen. Maar ik vind het niet eens leuke muziek
Ik vind hem geweldig, helemaal fan van hem sinds een live opdreden in de melkwegquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:17 schreef Mistaken het volgende:
Ik ben trots op je!
Trouwens even een vraagje! Zijn er hier ook meningen over het album van Lightspeed Champion?
Is dat wat?
Ga morgen toch even langs de Plato dus...
Ik zou eigenlijk vanavond in Rotown staanquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:10 schreef SnowCockroach het volgende:
Brain Thrust Mastery wordt steeds leuker.![]()
En over een uur is het morgen al!
![]()
Oja, waarom is het eigenlijk uitgesteld?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:31 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk vanavond in Rotown staan
Met Riot zeker? Toen vond ik het helemaal kut. Alleen Stay The Fuck Away From Me is tof, alleen die staat niet op de plaat.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:20 schreef TomR het volgende:
[..]
Ik vind hem geweldig, helemaal fan van hem sinds een live opdreden in de melkweg. Als je er vanaf wilt?
![]()
jupquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:59 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Met Riot zeker? Toen vond ik het helemaal kut. Alleen Stay The Fuck Away From Me is tof, alleen die staat niet op de plaat.
Die drumster keek trouwens alsof ze het voor het eerst deed, althans zo leek het. Heel erg in gedachten, niet dat het slecht was ofzo
Ja, en die plaat is nog steeds niet gelekt.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:07 schreef -skippybal- het volgende:
Volgende week is dEUS al achter de rug
Scheelt eraan dat ik niet op meisjes val.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:03 schreef TomR het volgende:
[..]
jup, die drumster speelde idd wel wat minder. Maar ik heb het haar vergeven omdat ze er best leuk uitzag
Stasi-zenderquote:Je bent verplicht een keuze te maken!
Ik heb gekeken! En gestemdquote:Op woensdag 2 april 2008 19:30 schreef Aisumasen het volgende:
De genomineerden weet je toch ook al wel zonder het gelezen te hebben?
asjeblieft niet wéérquote:Op woensdag 2 april 2008 21:09 schreef Aisumasen het volgende:
Surprise, surprise. Misschien komen The Kooks ook wel. Of misschien wel Kaiser Chiefs.
Arctic Monkeys, ain't gonna happen. Al hoop ik dat ze in de zomer met een verrassings-EP komen, inclusief festival-optredens. Ik mag dromen, toch?quote:Op woensdag 2 april 2008 21:36 schreef AMDB het volgende:
Heel erg stiekem hoop ik op TLSP of AM. Naja, ik hoop het niet stiekem, ik acht de kans onwaarschijnlijk dat ze komen. Als The Raconteurs en Wolfmother maar komen, en FF![]()
Wombats was wel erg te verwachten. The Kooks zullen er ook wel staan.
Onder een steen geleefd?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:05 schreef lienelien het volgende:
eh?
Nog maar 2 weken...quote:Op woensdag 2 april 2008 22:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Onder een steen geleefd?
www.ageoftheunderstatement.com
Naja, ik moet zeggen dat ik geen persoonlijk oordeel velde. Ik keek vanuit het perspectief van de organisatoren. Ik weet niet echt meer wat ik er van vond. Dat betekent, denk ik, dat ik het inderdaad niet zo spetterend vond, hahaquote:Op woensdag 2 april 2008 22:26 schreef Grobbel het volgende:
The Raconteurs vond ik juist maar weinig aan op Lowlands twee jaar terug. Ze mochten maar liefst een uur spelen, maar hadden hooguit 20 minuten aan interessant materiaal.
Al denk ik dat ze dit keer, met dit keer een èchte plaat om te promoten, zeker niet zouden misstaan.
Ik vind het 1e album ook niet echt iets om over naar huis te schrijven. De 2e daarentegenquote:Op woensdag 2 april 2008 22:29 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Naja, ik moet zeggen dat ik geen persoonlijk oordeel velde. Ik keek vanuit het perspectief van de organisatoren. Ik weet niet echt meer wat ik er van vond. Dat betekent, denk ik, dat ik het inderdaad niet zo spetterend vond, haha. Ik weet nog wel dat de halve tent leegliep na 'Steady As She Goes'.
Mja, dat is een beetje vaag inderdaad. Mojo (het muziekblad) schreef dat ze pas in oktober voor het eerst een live-optreden doen omdat Arctic Monkeys en The Rascals deze zomer druk zijn. Dat klopt sowieso niet, omdat ze al meerdere korte akoestische optredens gedaan hebben. En ik denk niet dat Arctic Monkeys deze zomer druk zijn met optreden, dat kán bijna niet... The Rascals daarintegen, met hun te promoten nieuwe album.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:28 schreef Mistaken het volgende:
Nah, TLSP zouden toch pas in oktober touren?
Can't wait for the album (:
The Rascals op LL zou ook leuk zijn!quote:Op woensdag 2 april 2008 22:36 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Mja, dat is een beetje vaag inderdaad. Mojo (het muziekblad) schreef dat ze pas in oktober voor het eerst een live-optreden doen omdat Arctic Monkeys en The Rascals deze zomer druk zijn. Dat klopt sowieso niet, omdat ze al meerdere korte akoestische optredens gedaan hebben. En ik denk niet dat Arctic Monkeys deze zomer druk zijn met optreden, dat kán bijna niet... The Rascals daarintegen, met hun te promoten nieuwe album.
Maar NME schreef weer iets heel anders in een interview met TLSP. Wat weet ik niet meer, maar het kwam niet overeen. Conclusie: We moeten afwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |