In die 20 minuten moeten ze toch wel, uhhh, een stuk of 18 nummers kunnen spelenquote:Op dinsdag 1 april 2008 08:45 schreef Grobbel het volgende:
BYOP staat aanstaande donderdag in Doornroosje; show begint al om 18u30 of zo.
Ik ga er in elk geval niet meer intrappen. Ga geen 12 euro neertellen voor 20 minuten muziek.
Wat een luxe probleem ramp.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:45 schreef Leonos het volgende:
Aha. Vandaar ook mijn smilie
Heb twee kaartjes voor Kraak & Smaak gewonnen. Maar ik vind het niet eens leuke muziek
Ik vind hem geweldig, helemaal fan van hem sinds een live opdreden in de melkwegquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:17 schreef Mistaken het volgende:
Ik ben trots op je!
Trouwens even een vraagje! Zijn er hier ook meningen over het album van Lightspeed Champion?
Is dat wat?
Ga morgen toch even langs de Plato dus...
Ik zou eigenlijk vanavond in Rotown staanquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:10 schreef SnowCockroach het volgende:
Brain Thrust Mastery wordt steeds leuker.![]()
En over een uur is het morgen al!
![]()
Oja, waarom is het eigenlijk uitgesteld?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:31 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk vanavond in Rotown staan
Met Riot zeker? Toen vond ik het helemaal kut. Alleen Stay The Fuck Away From Me is tof, alleen die staat niet op de plaat.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:20 schreef TomR het volgende:
[..]
Ik vind hem geweldig, helemaal fan van hem sinds een live opdreden in de melkweg. Als je er vanaf wilt?
![]()
jupquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:59 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Met Riot zeker? Toen vond ik het helemaal kut. Alleen Stay The Fuck Away From Me is tof, alleen die staat niet op de plaat.
Die drumster keek trouwens alsof ze het voor het eerst deed, althans zo leek het. Heel erg in gedachten, niet dat het slecht was ofzo
Ja, en die plaat is nog steeds niet gelekt.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:07 schreef -skippybal- het volgende:
Volgende week is dEUS al achter de rug
Scheelt eraan dat ik niet op meisjes val.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:03 schreef TomR het volgende:
[..]
jup, die drumster speelde idd wel wat minder. Maar ik heb het haar vergeven omdat ze er best leuk uitzag
Stasi-zenderquote:Je bent verplicht een keuze te maken!
Ik heb gekeken! En gestemdquote:Op woensdag 2 april 2008 19:30 schreef Aisumasen het volgende:
De genomineerden weet je toch ook al wel zonder het gelezen te hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |