Ik ben echt brak, das niks voor mij.quote:
Niet van het drinken toch ?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben echt brak, das niks voor mij.
Door de drank of te weinig slaap?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben echt brak, das niks voor mij.
Nee, iets met slaap.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:36 schreef marcb1974 het volgende:
Niet van het drinken toch ?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:04 schreef Sjowhan het volgende:
Boodschapjes ook weer binnen. En bij thuiskomst toch erachter gekomen dat ik nog 2 dingen vergeten ben
Ja, dat is wel handig ja. Altijd ruk met boodschappenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja. Kut enzo.
Achja.. Ik ga zometeen nog wel ff naar de dichtbijzijnde super (Vomar)
Ik had het ook niet op 't lijstje gezet, dus ook wel deels een fout(je) van mijquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, dat is wel handig ja. Altijd ruk met boodschappen
Hoe verzin je zoietsquote:Als ze geen triootjes doet heet zoiets tegenwoordig gewoon serieel monogaam.
Ik zag het vanochtend ja, doet 'ie inderdaad niet slechtquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:28 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat heeft Clooney goed uitgezocht
http://www.nieuwnieuws.nl(...)ge_clooney_slet.html
Klik klikquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:28 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat heeft Clooney goed uitgezocht
http://www.nieuwnieuws.nl(...)ge_clooney_slet.html
Wow! Te gek man! Bejaarden zie je niet vaak in het wildquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:42 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer terug van een heerlijke duinsafari. Het weer was te mooi om binnen te blijven, dus heb ik de camera gepakt en de wandelschoenen aangetrokken. Onderweg ben ik een stuk of 18 herten, 2 eekhoorns, wat eenden, heel wat vogels en een stuk of wat bejaarden in het wild tegengekomen.
Daarom vermeldde ik het ook evenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wow! Te gek man! Bejaarden zie je niet vaak in het wild![]()
Hehe, je was er lang zoet mee hèquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:40 schreef Houniet het volgende:
Heb na drie weken weer eens koffie gedronken!
Was best lekker.
Hier ookquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:![]()
Ik heb de zon gezien vandaag
De eerste keer niet, maar dat is meestal he.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, je was er lang zoet mee hè
Goed te horen dat het je weer smaakt
Ik weet nog dat ik in januari een dag helemaal naar de typhus was, dag erna beetje uitzieken en vervolgens ging het wel weer.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
De eerste keer niet, maar dat is meestal he.
Voel me gelukkig weer beter.
Haha, nee sas ik ga niet naar Alphen vanavond. Wel wens ik je heel veel plezier in de Royal Barquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:05 schreef sassa het volgende:
Frits, ik ga vanavond naar Alphen... Kom je ook?
Oh puhleaaaase???quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Haha, nee sas ik ga niet naar Alphen vanavond. Wel wens ik je heel veel plezier in de Royal Bar![]()
Ik moet leren voor m'n tentamens aankomende week, dus het gaat 'm niet worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:12 schreef sassa het volgende:
[..]
Oh puhleaaaase???
Nouja, ik ga me heus wel vermaken met mijn coole dj nerd vriendje hoor! En anders is er altijd nog drank!
Wie is hier nou de nerd danquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik moet leren voor m'n tentamens aankomende week, dus het gaat 'm niet worden.
Met die drank zal het wel leuk worden inderdaad
Alleen die muziek
Dan wordt het vast leuk, techno ftw!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:43 schreef sassa het volgende:
[..]
Wie is hier nou de nerd dan
maarre, ik heb gevraagd of ie gewoon lekker techno kan draaien ipv dat stomme minimal. Dus als ie naar mij luistert dan heb ik wel een leuke avond qua muziek.
Nou, veel pelzier met leren dan... Woensdag ben je er ook niet he? Kwam je nou volgende week 2 dagen ofzo?
Ok, gezellig!!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan wordt het vast leuk, techno ftw!
Aanstaande woensdag niet inderdaad en die week erna en de week daarna kom ik 2 dagen werken.
Volgende week werk ik woensdag en donderdag, die week erop werk ik dinsdag en woensdag.
Een meet!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:49 schreef Pheno het volgende:
.
Mja. Een of andere bekende hamburgerketen wilde heul veul slaoj hebbenquote:
Sla is veel te gezond voor fastfoodquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja. Een of andere bekende hamburgerketen wilde heul veul slaoj hebben
mja. je wordt er bang van, als je ziet hoeveel groenvoer er naar die toko met die gele M gaatquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sla is veel te gezond voor fastfood.
Nóg een reden om daar niet te komen dus...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
mja. je wordt er bang van, als je ziet hoeveel groenvoer er naar die toko met die gele M gaat
Sinds wanneer zit er sla in hamburgers?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja. Een of andere bekende hamburgerketen wilde heul veul slaoj hebben
Da's vast vegetarischquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit er sla in hamburgers?
Hint, check dat groene spul eens wat tussen vlees en broodje zit, wat je normaal gesproken van je broodje af gooitquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit er sla in hamburgers?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Hint, check dat groene spul eens wat tussen vlees en broodje zit, wat je normaal gesproken van je broodje af gooit
Dag mevrouw Groenteburgerquote:
Tja ik zou vandaag gezellig weggaan maar dank zij onze huisbeunhaas zit ik nu dus thuis...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Tomaatje.
Vanwaar de zielige PI?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:08 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Tja ik zou vandaag gezellig weggaan maar dank zij onze huisbeunhaas zit ik nu dus thuis...![]()
Nooit geweten dat er zoveel water in een waterleiding zat...
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:08 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Tja ik zou vandaag gezellig weggaan maar dank zij onze huisbeunhaas zit ik nu dus thuis...![]()
Nooit geweten dat er zoveel water in een waterleiding zat...
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:16 schreef Tmaatje het volgende:
Ja op de benedenverdieping; en daar was net een nieuwe tegelvloer gelegd en vloerverwarming...![]()
![]()
Ohohohohohquote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:16 schreef Tmaatje het volgende:
Ja op de benedenverdieping; en daar was net een nieuwe tegelvloer gelegd en vloerverwarming...![]()
![]()
Yep, de hele middag lopen dweilen en daarna die zeikerds van de verzekering over de vloer, daar word je ook niet vrolijk van...een voordeel gelukkig stond er nog vrijwel niets in de woonkamer, en waren de muren nog niet gedaan..quote:
Muck!quote:
DaMartquote:
papier!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Muck!![]()
Heb je wel de zon gezien vandaag?
quote:
Ik studeer om erachter te komen hoe ik jou het beste kan versieren, duh!quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik studeer om erachter te komen hoe ik jou het beste kan versieren, duh!
Nope, gisteren bokswedstrijden gehad, zuid-hollandse kampioenschappen. een heeft gewonnen en een verloren. volgende week mag ik zelf weer jureren in de paardensportquote:Op zondag 30 maart 2008 09:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ga jij nog trainen/wedstrijden jureren oid vandaag?
oeh! succes, dat wordt overmorgen spierpijn hebbenquote:Op zondag 30 maart 2008 09:29 schreef Pheno het volgende:
fitness, straks. ALs het allemaal maar goed gaat, het is een tijdje geleden
Vaak wel jaquote:Op zondag 30 maart 2008 09:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh! succes, dat wordt overmorgen spierpijn hebben
Krijg je hiervoor punten die meetellen in een soort klassement oid?quote:Op zondag 30 maart 2008 09:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nope, gisteren bokswedstrijden gehad, zuid-hollandse kampioenschappen. een heeft gewonnen en een verloren. volgende week mag ik zelf weer jureren in de paardensport
nee, in april/mei kan iedereen gewoon weer meedoen met het NK. En dan moet je nog hopen dat er een tegenstander is in jouw gewichtsklasse en niveau, anders bestaat de kans dat je niet eens kan boksen.quote:Op zondag 30 maart 2008 09:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vaak wel ja. Cardio doe ik totaal +/- 45 minuten, en dan nog 45-60 minuten echt spieren trainen, maargoed, ik heb het er wel voor over.
Ben er vandoor
[..]
Krijg je hiervoor punten die meetellen in een soort klassement oid?
--> [INT]quote:Op zondag 30 maart 2008 09:35 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, dat was de plantage en de rijstvelden. Ben behoorlijk bijgekleurd
Zijn daar ook Polenquote:Op zondag 30 maart 2008 09:35 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, dat was de plantage en de rijstvelden. Ben behoorlijk bijgekleurd
In de herfst weer langer zijn.quote:Op zondag 30 maart 2008 10:02 schreef OA het volgende:
Zomertijd... Ik ben een uur kwijt.. Mijn weekend, wat doe je?![]()
Moest weer eens naar Limland!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
122 te vroeg /mad
OK later, fijn weekend enzulks
Ahquote:
Jukkie.. gelukkig geen Polen hierquote:Op zondag 30 maart 200809:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn daar ook Polen [afbeelding] [afbeelding]
Gelukkig. Was het maar weer herfst. Weg met de zomer, geef dat uur terug!quote:
ik heb daar een simpel truukje opquote:Op zondag 30 maart 2008 10:02 schreef OA het volgende:
Doe ik meestal ook, maar was het nu helemaal vergeten...quote:Op zondag 30 maart 2008 10:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb daar een simpel truukje opik zet 's-avonds om 11 uur mijn klok op 12 uur, terwijl ik nog wakker ben en zulks. Ik ga dan alvast nieuwe tijd naar bed, merk ik de volgende ochtend geen verschil.
voor mij werkt dat in ieder geval heerlijk
je uur!quote:Op zondag 30 maart 200810:11 schreef Pheno het volgende:
Ik lag toch al om 8 uu rin mijn nest, dus ik merk er niets van.
Die is wat langer geworden.quote:
kwaliteitsplan afschrijvenquote:Op zondag 30 maart 2008 10:47 schreef marcb1974 het volgende:
Wat gaan we doen vandaag?
Belastingquote:Op zondag 30 maart 2008 10:47 schreef marcb1974 het volgende:
Wat gaan we doen vandaag?
Mijn zomer! Wat doe je?quote:Op zondag 30 maart 2008 10:10 schreef OA het volgende:
[..]
Gelukkig. Was het maar weer herfst. Weg met de zomer, geef dat uur terug!
.quote:Op zondag 30 maart 2008 11:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
kwaliteitsplan afschrijvenwilde die eergister al af hebben, is niet gelukt, en gister een boksdag gehad dus er niet aan kunnen werken. Vandaag vanaf 12 uur gaan we knallen
thanks! jij ook succesquote:Op zondag 30 maart 2008 11:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
.
Succes met schrijven
Ik ga gewoon werken vandaag
Ohhquote:Op zondag 30 maart 2008 11:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
lees je in![]()
ik ga over nu 7 minuten aan mijn kwaliteitsplan
inlezen.. op zondag nb...quote:Op zondag 30 maart 200811:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
lees je in [afbeelding]
[afbeelding] ik ga over nu 7 minuten aan mijn kwaliteitsplan
Goeie vent ja!quote:Op zondag 30 maart 2008 11:59 schreef BrandX het volgende:
oh, btw:
![]()
![]()
Mediamarkt Den Haag centrum
![]()
![]()
![]()
Ik ging gisteren kijken voor een ex. HDD die niet op externe voeding hoefde. Wilde een goedkope want is voor italie straks en de kans bestaat dat 'ie naar zijn kloten gaat. Ik pak zo eentje uit de schappen, 160GB voor 99 euro en lekker klein. Wel een onbekend merk, maar ach who cares. Komt er zo'n MM-dude aanlopen en zegt:
"Mevrouw, ik zou u aanraden dat niet te kopen. De dingen die ik heb gezien bij de klantenservice die misgaan met die dingen.... drama!"
ik: "Ohw, maar ik wil gewoon lekker een goedkope" *legt uit waarvoor*
hij: "dan zou ik deze nemen, 20 euro duurder, maar ook 40GB meer." *pakt een dunne Iomega van 200GB zonder netstroomgebruik*
ik: "kijk dat vind ik toffe service, dank je wel!!!
hij: "ja, hoofdkantoor is aan het discussieren of ze die andere eruit gooien, en tot die tijd vind ik dat ik de kopers waar mogelijk moet waarschuwen! "
Toffe dude!![]()
![]()
Die jou ook nog eens 40 20 euro extra lichter maakt...quote:
Ik zie geen PI in de heersende text_onlyquote:Op zondag 30 maart 200812:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
check de PI voordat je roept [afbeelding]
Dat zouden ze enkel nog moeten maken vind ikquote:Op zondag 30 maart 2008 12:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zie geen PI in de heersende text_only
maar daarvoor wel 40GB meer, en een casing die de nodige stoten tegen moet houdenquote:Op zondag 30 maart 2008 12:06 schreef OA het volgende:
[..]
Die jou ook nog eens 40 20 euro extra lichter maakt...
Text-onlyquote:Op zondag 30 maart 2008 12:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zie geen PI in de heersende text_only
quote:Op zondag 30 maart 2008 12:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
maar daarvoor wel 40GB meer, en een casing die de nodige stoten tegen moet houden
oh, en ik ben aan het ontbunchenkwam er achter, althans mijn luid protesterende maag, dat ik nog niet gegeten had vandaag
Dus ga om 12:45 echt beginnen. Heb de boel al klaarstaan
quote:Op zondag 30 maart 2008 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, omdat je een meevaller bij de MM gehad hebt
Wel om 12.45 echt beginnen dan he
Jah, meer inderdaad ook niet, maar met PI's is het natuurlijk al geen text_only meer. Het zou dan almost_text_only moeten heten.quote:Op zondag 30 maart 200812:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat zouden ze enkel nog moeten maken vind ik [afbeelding].
Enkel PI's, rest hoeft niet.
quote:Op zondag 30 maart 2008 12:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jah, meer inderdaad ook niet, maar met PI's is het natuurlijk al geen text_only meer. Het zou dan almost_text_only moeten heten.
quote:Op zondag 30 maart 2008 12:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
maar daarvoor wel 40GB meer, en een casing die de nodige stoten tegen moet houden
oh, en ik ben aan het ontbunchenkwam er achter, althans mijn luid protesterende maag, dat ik nog niet gegeten had vandaag
Dus ga om 12:45 echt beginnen. Heb de boel al klaarstaan
Dat is het toch al met de **** reclames eropquote:Op zondag 30 maart 2008 12:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jah, meer inderdaad ook niet, maar met PI's is het natuurlijk al geen text_only meer. Het zou dan almost_text_only moeten heten.
Succes!quote:Op zondag 30 maart 2008 12:43 schreef BrandX het volgende:
Koffie is paraat, two minutes and counting
quote:
Ik zit ook helemaal niet te soggen en woggenquote:
Ik ben aan het hoggenquote:Op zondag 30 maart 2008 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit ook helemaal niet te soggen en woggen
boggen hierquote:
quote:
Mmmm. Ja. Bufkesquote:
Een uur korter zijn, zodat je sneller weer aan het werk kanquote:Op zondag 30 maart 2008 10:02 schreef OA het volgende:
Beter dat dan dat ze over een tijdje met een kapotte HD zitquote:Op zondag 30 maart 2008 12:06 schreef OA het volgende:
[..]
Die jou ook nog eens 40 20 euro extra lichter maakt...
quote:
/madquote:
[..]
Een uur korter zijn, zodat je sneller weer aan het werk kan
Dat wel ja...quote:[..]
Beter dat dan dat ze over een tijdje met een kapotte HD zit
Bij mijn vorige werk zat een Bufkes vlakbij. Regelmatig lekkers gehaald voor in de pauzequote:
De echte reden is natuurlijk dat et dan een uur minder lang duurt voordat het woensdagquote:[..]
/mad
En ze heeft nog eens 40 GB extra opslagruimtequote:[..]
Dat wel ja...
Oehquote:Op zondag 30 maart 2008 13:32 schreef OA het volgende:
Gisteren gingen we met 7 man en vrouw eten in Maastricht.
4 x spareribs, onbeperkt en specialiteit van het huis, dus de ober was erg blij
2 x saté
1 x zuurvlees, waarmee hij zeer in z'n nopjes was, omdat veel 'Hollanders' dat niet aandurven...
Zoervleisch![]()
14quote:Op zondag 30 maart 2008 13:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werk zat een Bufkes vlakbij. Regelmatig lekkers gehaald voor in de pauze
Ah, daar komt de aap uit den mouw!quote:[..]
De echte reden is natuurlijk dat et dan een uur minder lang duurt voordat het woensdagis
![]()
![]()
Bijzaak...quote:[..]
En ze heeft nog eens 40 GB extra opslagruimte
immerquote:
quote:[..]
Ah, daar komt de aap uit den mouw!![]()
Ja, dus?quote:[..]
Bijzaak...
Ik moest het gewoon proberen en het heeft me zeker niet teleurgesteld.quote:Op zondag 30 maart 2008 13:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh
Onberperkt spareribs is natuurlijk al zwaar FTW...
Maar een Hollander die zoervleisch eet is helemaal top
quote:Op zondag 30 maart 2008 13:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moest het gewoon proberen en het heeft me zeker niet teleurgesteld.![]()
En terecht. Goede ober. 14.quote:Wij hadden het gisteren over patat en bier... Komt die ober, zegt hij: "friet en pils bedoelen jullie?"![]()
Nekschot gegeven neem ik aan?quote:Op zondag 30 maart 2008 13:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moest het gewoon proberen en het heeft me zeker niet teleurgesteld.![]()
Wij hadden het gisteren over patat en bier... Komt die ober, zegt hij: "friet en pils bedoelen jullie?"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op zondag 30 maart 2008 13:44 schreef OA het volgende:
Trouwens weer even een serieuze noot tussen al het Wilders en Paris/Britneygezeik![]()
http://beta.frontpage.fok(...)procent-duurder.html
.Na al dat geneuzel over onze peroxideblonde cineast was ik laatst zelfs blij met een bericht over britneySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ja, goede ober, hij probeerde nog Haags te praten....quote:
Uiteraard, dat kan nog ongestraft in Limburgquote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Na al dat geneuzel over onze peroxideblonde cineast was ik laatst zelfs blij met een bericht over britney
quote:Op zondag 30 maart 2008 13:44 schreef OA het volgende:
Trouwens weer even een serieuze noot tussen al het Wilders en Paris/Britneygezeik![]()
http://beta.frontpage.fok(...)procent-duurder.html
.Derde alinea, ergens in het midden even 'woordvoerder' van makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whehe, Haachs?quote:Op zondag 30 maart 2008 13:47 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, goede ober, hij probeerde nog Haags te praten....![]()
![]()
quote:[..]
Uiteraard, dat kan nog ongestraft in Limburg
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 13:47 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, goede ober, hij probeerde nog Haags te praten....![]()
![]()
[..]
Uiteraard, dat kan nog ongestraft in Limburg
Manu Chaoquote:Op zondag 30 maart 2008 13:53 schreef BrandX het volgende:uurtje gewerkt, even adem koffie pauze!
en omdat ik dit tyfusweer zat ben heb ik drie albums van Manu Chao opgezet
Nu draait Radio Bembo Sound System, lve concertje wordt acuut vrolijk!
Thanks!quote:Op zondag 30 maart 2008 13:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Derde alinea, ergens in het midden even 'woordvoerder' van maken
Ook dat is erg herkenbaar inderdaadquote:Op zondag 30 maart 2008 13:57 schreef OA het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Als je je eigen tekst kent, lees je zeer snel over fouten heen...
herkenbaar, ik ben net eerst een half uur bezig geweest om stomme zinconstructies uit 12 A4tjes te slopen en herschrijvenquote:Op zondag 30 maart 2008 13:57 schreef OA het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Als je je eigen tekst kent, lees je zeer snel over fouten heen...
quote:Op zondag 30 maart 2008 14:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Meteen even 5 cds aan het 'opzoeken'
Nicequote:Op zondag 30 maart 2008 14:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb naast radio bemba ook clandestino en Proxima Estación... Esperanza opstaan
quote:Op zondag 30 maart 2008 15:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Hmm... vreemd... er hangt een flinke onweersbui ten westen van de stad. Vreemd vanwege het tijdstip, vreemd vanwege het feit dat het de hele dag mooi weer geweest is en vreemd omdat het zware dreunen zijn...
Toch maar ff van die borreltjes afblijven vriendquote:Op zondag 30 maart 2008 15:35 schreef indahnesia.com het volgende:
Niet het westen, het zuiden.. ook gek.. en ook gek is dat ik hierboven een zwarte sterrenlucht heb en geen bewolking.
quote:Op zondag 30 maart 2008 15:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Toch maar ff van die borreltjes afblijven vriend
Neuh, dat blikje bier van vanmiddag heeft er niets mee te makenquote:Op zondag 30 maart 200815:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Toch maar ff van die borreltjes afblijven vriend [afbeelding]
quote:Op zondag 30 maart 2008 15:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neuh, dat blikje bier van vanmiddag heeft er niets mee te maken
quote:Op zondag 30 maart 2008 15:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hij was wel grappig ja...
HOI OA
eerlijkheid gebood me dat te meldenquote:Op zondag 30 maart 200815:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
5quote:Op zondag 30 maart 2008 15:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Op hoeveel maanden staat de teller inmiddels jongens?
ruimquote:Op zondag 30 maart 2008 15:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Op hoeveel maanden staat de teller inmiddels jongens?
quote:
Bijna 6 toch?quote:
Heel vriendelijk van jequote:Op zondag 30 maart 2008 15:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eerlijkheid gebood me dat te melden
Tering hé, zo lang geleden alweer?quote:Op zondag 30 maart 2008 15:55 schreef OA het volgende:
[..]
Bijna 6 toch?
Het is nl ook alweer bijna een half jaar geleden dat ik naar Chili ging.
komt er al een kind aanquote:Op zondag 30 maart 200815:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Op hoeveel maanden staat de teller inmiddels jongens? [afbeelding]
quote:
Aaah, nog steeds in die mooie kalverliefde-fasequote:
klopt helemaalquote:Op zondag 30 maart 2008 15:55 schreef OA het volgende:
[..]
Bijna 6 toch?
5 maanden en ene paar dagen. Wat dus betekent dat de eerste date bijna een half jaar geleden wasquote:Op zondag 30 maart 2008 15:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Tering hé, zo lang geleden alweer?
quote:
zo ben ik hequote:Op zondag 30 maart 200815:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heel vriendelijk van je [afbeelding] [afbeelding]
ja hallo, nou niet gaan overdrijven hequote:
klaverliefde nog welquote:Op zondag 30 maart 2008 15:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Aaah, nog steeds in die mooie kalverliefde-fase![]()
Nee hoor jongens, mooi dat het nog leuk gaat!
Goed bezig kinders!quote:Op zondag 30 maart 2008 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
5 maanden en ene paar dagen. Wat dus betekent dat de eerste date bijna een half jaar geleden was![]()
Als ik mijn telefoongeheugen niet per ongeluk gewist had, zou ik het kunnen checkenquote:Op zondag 30 maart 2008 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
5 maanden en ene paar dagen. Wat dus betekent dat de eerste date bijna een half jaar geleden was![]()
nog even niet voorlopigquote:[..]
tering, de tijd vliegt dus werkelijk he...quote:Op zondag 30 maart 200815:55 schreef OA het volgende:
[..]
Bijna 6 toch?
immerquote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 16:00 schreef Muck het volgende:
[..]
ja hallo, nou niet gaan overdrijven he
[..]
klaverliefde nog wel
en ja, daar zijn wij zijn ook heel bli omj![]()
het is allemaal zooooo snel gegaan in het begin, maar het is goed zo
dat vinden wij dus ook!quote:Op zondag 30 maart 2008 16:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tering, de tijd vliegt dus werkelijk he...
echt retesnel ... engquote:Op zondag 30 maart 200816:09 schreef Muck het volgende:
[..]
dat vinden wij dus ook!
Ik bedacht donderdag op de fiets ineens dat het inderdaad alweer 5 maanden was en ik was eigenlijk stomverbaasd [afbeelding]
ome OAquote:
Uit t blote hoofd: eerste date 12 oktoberquote:Op zondag 30 maart 2008 16:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Als ik mijn telefoongeheugen niet per ongeluk gewist had, zou ik het kunnen checken![]()
eens.quote:[..]
nog even niet voorlopig
de komende 10 jaar ofzo
hey MMquote:Op zondag 30 maart 200816:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding] even hier tijdens het wachten
ja OA, doe es vertellenquote:Op zondag 30 maart 2008 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
ome OA
Is OA al ome?
Wanneer wordt die trouwens papa?
Zit dat al in de planning?
volgens mij wel jaquote:[..]
Uit t blote hoofd: eerste date 12 oktober
[..]
godzijdankquote:eens.
Nee.quote:
Al er een kind geboren is, dat ik heb verwekt.quote:Wanneer wordt die trouwens papa?
Dat dan weer niet.quote:Zit dat al in de planning?
Zie je wel. Ik ging 9 oktober op vakantie...quote:[..]
Uit t blote hoofd: eerste date 12 oktober
[..]
quote:eens.
OAiaanse postquote:Op zondag 30 maart 200816:22 schreef OA het volgende:
[..]
Nee. [afbeelding]
[..]
Al er een kind geboren is, dat ik heb verwekt. [afbeelding]
[..]
Dat dan weer niet.
[..]
Zie je wel. Ik ging 9 oktober op vakantie... [afbeelding]
[..]
[afbeelding]
moah, het blijft onprettig op zijn minst, ook na een gezellige avond met goede muziek, wat bier en mooie vrouwen.quote:Op zondag 30 maart 200816:42 schreef JortK het volgende:
[..]
[..]
Niet na een goed feestje [afbeelding]
Aaaah. Je hebt jezelf vrijwillig weer wat dichter bij de aanschaf van een hoortoetsel gebracht?quote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 16:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Tomaatje.
Hoe is het met de waterleiding?
Hoi Damartquote:Op zondag 30 maart 2008 16:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Tomaatje.
Hoe is het met de waterleiding?
lekker danquote:Op zondag 30 maart 2008 16:53 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Hoi Damartmet de waterleiding is het nu weer goed, de schade is een ander verhaal...
ja lekker!quote:
Welke is dat?quote:Op zondag 30 maart 2008 17:01 schreef Muck het volgende:
[..]
ja lekker!
en die nieuwe dubbelfrisss ook
ja, 1 keer anti-depressiva en je kunt geen uitvaartverzekergin meer afsluitenquote:
ananas&mangoquote:
quote:
quote:
Tuurlijkquote:Op zondag 30 maart 2008 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]!
Ga jij me helpen dan?![]()
![]()
En Einstein is veel leuker dan die paperclip. Als je Einstein zegt dat hij op moet rotten, dan blasst hij zichzelf namelijk weg met een niesbui!
Heb je daar hulp bij nodig dan?quote:Op zondag 30 maart 2008 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]!
Ga jij me helpen dan?![]()
![]()
En Einstein is veel leuker dan die paperclip. Als je Einstein zegt dat hij op moet rotten, dan blasst hij zichzelf namelijk weg met een niesbui!
quote:Op zondag 30 maart 2008 19:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb je daar hulp bij nodig dan?
Geen enkele van die vervelende "pratende" dingen is leuk. Alleen maar irritant. lachen
Als Tmaatje zich als coach aanbiedt wel, uiteraard!quote:Op zondag 30 maart 2008 19:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb je daar hulp bij nodig dan?
Geen enkele van die vervelende "pratende" dingen is leuk. Alleen maar irritant.
Mijn quote, wat doe je!?quote:
Whehe. Snoepertquote:Op zondag 30 maart 2008 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als Tmaatje zich als coach aanbiedt wel, uiteraard!![]()
.
Ik heb die ondingen ook uitgezet hoor.
[KSC #770] Koffietijdquote:
Komt ie nu mee hoorquote:
Welke dame zou dat niet zijn, na zo'n opmerking van een charmante jongeman?quote:Op zondag 30 maart 2008 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen is Theemaatje er meteen zo stil van.
Tot straksquote:
Neu effe koffie gezet enzo...quote:Op zondag 30 maart 2008 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen is Theemaatje er meteen zo stil van.
Jij bent al blauw geweestquote:Op zondag 30 maart 2008 19:59 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Neu effe koffie gezet enzo...![]()
O ja en nu Skippy 22 ineens groen is wil ik paars...![]()
![]()
BXquote:Op zondag 30 maart 2008 19:59 schreef BrandX het volgende:
'navond.
quote:
ik wil al paars sinds nikky gestopt isquote:Op zondag 30 maart 2008 19:59 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Neu effe koffie gezet enzo...![]()
O ja en nu Skippy 22 ineens groen is wil ik paars...![]()
![]()
quote:Op zondag 30 maart 2008 19:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Welke dame zou dat niet zijn, na zo'n opmerking van een charmante jongeman?
[..]
Maar je weet toch dat ik liever thee heb?quote:
Ik wil oranjequote:O ja en nu Skippy 22 ineens groen is wil ik paars...![]()
![]()
Ik wil roodquote:Op zondag 30 maart 2008 20:15 schreef Pheno het volgende:
Dan wik ik zwart/wit
Weet ik tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |